Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000000000, 00000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2021 14:16 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 11:55 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 12:16 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
05 березня 2021 14:20 |
00000000 |
05 березня 2021 14:12 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
22 березня 2021 12:16 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
05 березня 2021 14:20 |
00000000
|
||
05 березня 2021 14:12 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-09-000024 ● fd0990ccff334979b087b3777fd1cf7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 09:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.09.2021 № 477
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 09.09.2021 № 477
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-03-05-001458-b 05.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-10 10:24:06
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі за ГП № 23 (сховище для техніки), військове містечко Дачне-1, с. Дачне, Одеської області. Шифр Дач-1/23/3-Б-20» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-001458-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-15 15:41:18
Капітальний ремонт ремонту будівлі за ГП № 23 (сховище для техніки), військове містечко Дачне-1, с. Дачне, Одеської області. Шифр Дач-1/23/ЗБ-20
КЕВ м. Одеса визначило вартість проведення процедури, згідно виділеним асигнуванням по Замовнику – Квартирно-експлуатаційний відділ м. Одеса, відповідно до погодженого та затвердженого Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об'єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2021 рік. Очікувана вартість визначена згідно Затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва: «Капітальний ремонт ремонту будівлі за ГП № 23 (сховище для техніки), військове містечко Дачне-1, с. Дачне, Одеської області. Шифр Дач-1/23/ЗБ-20», а затвердження проекту будівництва здійснювалось згідно отриманого позитивного експертного звіту (ПОСТАНОВА КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» пункту 5. Вартість проведення будівельних робіт отримана зі зведеного кошторисного розрахунку, без врахування витрат на технічний нагляд, авторський нагляд, вартості проектних робіт, експертизи проектної документації. Технічні та якісні характеристики відповідають кошторисній документації проекту будівництва за даним об'єктом. Жодного веб-сайту у КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ВІДДІЛУ м. ОДЕСА немає.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-24 15:16:26
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі за ГП № 23 (сховище для техніки), військове містечко Дачне-1, с. Дачне, Одеської області. Шифр Дач-1/23/3-Б-20» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-001458-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «БК БУДМЕРЕЖА», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази, чим не дотримано вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закону?
Так, відповідно до пункту 1.3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Обов’язкова наявність у Учасника крана на колісному ході або гусеничному ході, вантажопідйомністю не менше 1 т. На кран, який буде використовуватися учасником, необхідно надати дійсний на момент подання пропозицій сертифікат перевірки типу та декларацію виробника про відповідність крану вимогам технічного регламенту безпеки машин, відповідно до постанови КМУ № 62 від 30.01.2013.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК БУДМЕРЕЖА» на автокран Краз 250 (14 т), який зазначено в довідці № 18/03-03 від 18.03.2021 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не надано декларацію виробника про відповідність крану вимогам технічного регламенту безпеки машин, відповідно до постанови КМУ № 62 від 30.01.2013.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-27 16:41:11
Про надання пояснень на запит щодо наявності(відсутності) у переможця закупівлі UA-2021-03-05-001458-b Декларації про про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту безпеки машин та устаткування на Кран автомобільний КРАЗ 250
ТОВ «БК «БУДМЕРЕЖА» разом із тендерною пропозицією було надано, в тому числі додатки на вимогу тендерної документації до закупівлі, зокрема, Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №18/03-03 від 18.03.2021, в якій вказується про наявність у ТОВ «БК «БУДМЕРЕЖА» Автокрану Краз 250 (14 т), 1 шт., залученого на умовах оренди від ТОВ «ВК ПРОМБУД» згідно Договору 10/03/2021ПБ від 10.03.2021 та Декларацію про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту безпеки машин та устаткування на Кран автомобільний 14т на шасі КРАЗ-250 з гідравлічним приводом КС-3575А (код ДКПП 28.12) який видано ТОВ «ВК ПРОМБУД» та дійсний з 04.02.2021 до 03.02.2023 року (аркуші 30 та 31 тендерної пропозиції), що засвідчує відповідність вказаного Автокрану Краз 250 вимогам Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого КМУ та ДСТУ 60204-1:2015. Саме тому Замовником закупівлі не було зафіксовано порушень пункту 1.3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, як зазначено у запиті та визнано ТОВ «БК «БУДМЕРЕЖА» переможцем за закупівлею UA-2021-03-05-001458-b Капітальний ремонт будівлі за ГП № 23 (сховище для техніки), військове містечко Дачне-1, с. Дачне, Одеської області. Шифр Дач-1/23/ЗБ-20 і укладено Договір №9КРБ від 14.04.2021 року, який було зареєстровано у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керівникцтвом КЕВ м.Одеса було вжито наступні заходи щодо усунення виявлених при здійсненні моніторингу порушень: 1. З метою недопущення порушення вимог щодо порядку та способу проведення державних закупівель у сфері квартирно-експлуатаційного забезпечення формувань Збройних Сил України, працівникам ЗСУ - уповноваженим особам вказано на суворе дотримання вимог чинного законодавства України, зокрема норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, а саме вимог згідно п.41 вказаної Постанови, з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити при здійсненні поточних державних закупівель через електронну систему закупівель: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. 2. Після отримання необхідного дозволу від уповноважених органів Міністерства оборони України та здійснення реєстрації офіційного веб-сайту установи розпорядника бюджетних коштів – Квартирно-експлуатаційного відділу м. Одеса в мережі Інтернет – обов’язково зазначати його при здійсненні закупівель через електронні тендерні майданчики.
2021-10-01 16:54:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Перелік формальних (несуттєвих) помилок не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. 2. Замовник в порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розмістив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті по причині його відсутності та не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 19:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
23 лютого 2022 10:51
|
0000000000000 | зміни до договору |
23 лютого 2022 10:50
|
00000000 | укладений |
16 грудня 2021 15:53
|
000000000000000 | зміни до договору |
16 грудня 2021 15:49
|
00000000 | укладений |
21 квітня 2021 10:08
|
000000000000000 | зміни до договору |
21 квітня 2021 10:06
|
00000000 | укладений |
14 квітня 2021 12:10
|
0000000 | укладений |
14 квітня 2021 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |