Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 41882571 |
Місцезнаходження: | 66350, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А |
Контактна особа: |
Сухоцька Олена Олександрівна +380486240215 gkhotg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 13:47 |
Очікувана вартість: | 5 202 215,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 044,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 09:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 09:36 |
тд.doc | |
05 березня 2021 09:36 |
Технічне завдання.docx | |
05 березня 2021 09:36 |
Проєкт договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
КВЕД 77.33 Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп'ютери
КВЕД 82.19 Фотокопіювання, підготування документів та інша спеціалізована допоміжна офісна діяльність
КВЕД 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у.
КВЕД 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах
КВЕД 47.41 Роздрібна торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах
КВЕД 47.42 Роздрібна торгівля телекомунікаційним устаткованням у спеціалізованих магазинах
КВЕД 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування
КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи
КВЕД 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій
КВЕД 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування
КВЕД 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи (цей клас включає установлення будь-якого устаткування, крім систем енергопостачання, водопостачання, опалення та кондиціонування повітря або промислового устаткування в будівлях і спорудах, монтаж у будівлях і спорудах:ліфтів, ескалаторів, у т.ч. їх ремонт і технічне обслуговування автоматичних і обертових дверей, блискавковідводів, вакуумних очисних систем, термо-, звуко- або віброізоляції).
Тобто, серед них немає КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (цей клас включає: будівництво всіх типів житлових будівель:одноквартирних будівель, багатоквартирних будівель, у т.ч. багатоповерхових, будівництво всіх типів нежитлових будівель: будівель для промислового використання, наприклад, фабрик, заводів, майстерень, складальних цехів тощо, лікарень, шкіл, офісних будівель, готелів, магазинів, торговельних пасажів, ресторанів, будівель аеропортів, критих спортивних комплексів, гаражів, у т.ч. підземних,складів, будівель релігійного призначення, монтаж та установлення збірних конструкцій на будівельних майданчиках (не залежно від того, чи є ці конструкції власного виготовлення), реконструкцію, реставрацію та ремонт будівель).
Учасник ФОП Діордій І.О. не може виконувати більшість з робіт, заявлених в технічному завданні,(окрім електромонтажних робт, будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій , монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, установлення будь-якого устаткування, крім систем енергопостачання, водопостачання, опалення та кондиціонування повітря або промислового устаткування в будівлях і спорудах, монтаж у будівлях і спорудах:ліфтів, ескалаторів, у т.ч. їх ремонт і технічне обслуговування автоматичних і обертових дверей, блискавковідводів, вакуумних очисних систем, термо-, звуко- або віброізоляції).
Згідно витягу з реєстру платників єдиного податку, переліку видів господарської діяльності, ФОП Діордій І.О. взагалі не має жодного виду діяльності , що стосується будівництва.
Невідповідність інформації, згідно поданому витягу з ЄДР та витягу з реєстру платників єдиного податку може свідчити про те , що ФОП Діордій І.О. витяг з реєстру платників єдиного податку не є дійсний (що суперечить вимогам тендерної документації в наданні «Скан-копія свідоцтва або витягу про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку»).
Учасник ФОП Діордій І.О. надав документи щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з невідповідністю в датах (в довідці про аналогічний договір №38 від 08.07.2020р, в формі КБ-3 від 08.06.2020р (тобто в той же день виконані роботи???), акт виконаних робіт КБ-2 від 29.06. 2020р). Що також є порушенням вимог тендерної документації «На підтвердження надаються скан-копія(ї) договору(ів) та скан-копія(ї) довідки(ок) про вартість виконаних робіт по капітальному ремонту, або реконструкції, складених за формою КБ-3, що свідчить про належне виконання договору(ів).»). Форма КБ-3-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати,введена в Нацстандарти України ДСТУ Б Д.1.1-1 з 1 січня 2014 року. Довідку КБ-3 складають після підписання форми КБ-2, як свідоцтво про проведення оплати робіт.
Згідно довідці про аналогічний договір, Учасник ФОП Діордій І.О. здійснював роботи з капітального ремонту по договору №38 від 08.07.2020р. , але до цих пір не вніс зміни у Реєстр платників єдиного податку.
Наголошуємо, що вихід за межі «своїх» видів діяльності для спрощенців означає зміну системи оподаткування, адже в разі здійснення видів діяльності, не зазначених у Реєстрі платників єдиного податку (далі — Реєстр ЄП), вони зобов’язані перейти на загальну систему з 1 числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності (п.п. 7 п.п. 298.2.3 ПКУ).
Ст. 298 ПКУ не встановлює якихось особливостей чи винятків залежно від групи платників ЄП, тобто неможливість «суміщати» невключений вид діяльності зі спрощеною системою поширюється на спрощенців як груп 1, 2, так і групи 3.
Відповідно до п.п. 8 п. 299.7 ПКУ до Реєстру ЄП вносяться відомості про види господарської діяльності. Включення до заяви відомостей (за наявності) про зміну видів господарської діяльності стосується всіх платників ЄП (п.п. 4 п.п. 298.3.1 ПКУ). І найголовніше: вимога покинути ряди спрощенців у разі здійснення діяльності, не зазначеної у Реєстрі ЄП, також стосується всіх платників ЄП.
Відповідно до ст.. 14 ч. 9 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиції до участі у закупівлях подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Все вищевказане свідчить про те, що подані пропозиції учасників, крім цінової пропозиції та пов’язаних з нею документів, не можуть бути змінені, доповнені, відредаговані після закінчення прийому пропозицій та проведення аукціону. Вся завантажена інформація вважається остаточною та вичерпною. Невідповідність, виявлена в документації Учасника ФОП Діордій І.О., з приводу невідповідності переліку видів господарської діяльності та вимогам до робіт технічного завдання, розглядається Замовником саме на дату розкриття пропозицій, та вважається як невідповідність вимогам документації Замовника.
Згідно вимогам Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Дійсно, ФОП ДІОРДІЙ І.О. на момент розгляду тендерної пропозиції не було зареєстровано вид економічної діяльності КВЕД 41.20. Будівництво житлових і нежитлових будівель. Проте, звертаємо увагу на вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», які стосуються обовʼязку замовника вимоги від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та права учасника в разі, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Користуючись цим правом ФОП ДІОРДІЙ ДІОРДІЙ І.О. надала довідку про залучення субпідрядника ТОВ «Сантоша», у якого згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, вид економічної діяльності за КВЕД 41.20. Будівництво житлових і нежитлових будівель, дані якого знаходяться у відкритому доступом Реєстрі ЄДРПОУ за посиланням
https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=6&is_registry=1&keywords=&usertype=all
Отже, твердження скаржника про невідповідність переможця кваліфікаційним вимогам є безпідставною.
По-друге, щодо твердження скаржника про надання переможцем недостовірної інформації яке ґрунтується на неузгодженості зазначених кодів економічної діяльності в Реєстрі ЄДРПОУ та Реєстрі платників ЄП. Звертаємо увагу, що і Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Реєстр ЄДРПОУ) і Реєстр платників єдиного податку є відкритими доступом. І ми стверджуємо, що інформація зазначена в копіях витягів з цих реєстрів, які були додані до тендерної пропозиції і, власне, інформація в самих реєстрах є тотожною. Недостовірною вважається інформація, яка не відповідає дійсності або викладена неправдиво, тобто містить відомості про події та явища, яких не існувало взагалі або які існували, але відомості про них не відповідають дійсності (неповні або перекручені). Судження скаржника про ймовірну недійсність статусу ФОП Діордій І.О. платника єдиного податку взагалі можна розцінювати як наклеп і розповсюдження негативної недостовірної інформації про субʼєкт господарювання.
Щодо неузгодженості інформації про КВЕДи переможця в зазначених реєстрах. У відповідності до вимог ст. 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами. Технічний адміністратор Єдиного державного реєстру в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, одночасно з відомостями Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію створення юридичної особи, державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться у Єдиному державному реєстрі та державну реєстрацію фізичної особи - підприємця технічним адміністратором Єдиного державного реєстру забезпечується передача відомостей із заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи або державну реєстрацію фізичної особи підприємцем про обрання спрощеної системи оподаткування та/або добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Чому інформація з Єдиного державного реєстру не потрапила до Реєстру платників єдиного податку нам не відомо. Вважаємо це технічним наслідком недосконалості електронного документообігу між державними інформаційними системами. Підстав вважати, що переможець надав недостовірну інформацію немає.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Вважаємо, що ця технічна неузгодженість між державними реєстрами, навіть, якщо вона може потягти за собою податкові наслідки для переможця, ніяким чином не впливає на тендерну пропозицію переможця, не ставить під ризик якісне виконання робіт та збільшення вартості таких робіт – є такою, що її можна вважати несуттєвою.
По-третє, згідно з абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону у Замовника є право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. ФОП ДІОРДІЙ І.О. надала документальне підтвердження згідно з Додатком 4 тендерної документації, що стосується досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зазначаємо, що Додаток 4 містить колонку «Контактні дані осіб замовника (контрагента)», де зазначається контактний телефон. Ми зв’язались з посадовими особами минулих замовників, та перевірили, а й відповідно – засвідчили досвід виконання аналогічного (аналогічних) договорів.
Контролювати оформлення вищезазначених договорів не входить в нашу компетенцію та не вимагається Законом
Ми – як Замовники перевіряємо документальне підтвердження інформації відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, а саме в тендерній документації зазначено:
наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
За надання недостовірної інформації учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Про те нами в тендерній документації вимагалася «Скан-копія свідоцтва або витягу про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку.» тільки для того щоб визначити на якій системі оподаткування знаходиться Учасник.
Згідно з вимогами Закону та тендерної документації ФОП ДІОРДІЙ І.О. в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтвердила вимоги Закону та вимоги тендерної документації щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Щодо посилання на частину 9 статті 14 Закону, то зверніть увагу, що у нас відкриті торги, а не спрощена закупівля. І всі ваші зауваження на норми цієї статті є некоректними взагалі!
Згідно із частиною 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 41 Закону саме під час укладення договору про закупівлю переможець повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для відхилення тендерної пропозиції ФОП ДІОРДІЙ І.О. у нас не має підстав! Ми не можемо стверджувати, що учасник надав недостовірну інформацію, адже нами перевірені відповідності всім кваліфікаційним критеріям, а також перевірений факт достовірності поданої інформації.
Тому вимога щодо відміни рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП ДІОРДІЙ І.О. є неаргументованою.
65.Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю,покриттів та настилів по фермах,м2,4950
Переліком органів ліцензування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 р. № 609, ДСНС визначено органом ліцензування у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Відсутність у учасника такої ліцензії є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»:
Учасник-переможець несе повну відповідальність за наявність/одержання всіх необхідних документів дозвільного характеру на виконання певних видів робіт, згідно з договором про закупівлю, якщо наявність цих документів передбачена законодавством.
Згідно того, що ліцензія ДСНС на роботи протипожежного призначення (зокрема, вогнезахисту) відсутня в документах поданої тендерної пропозиції ФОП Діордій І.О. та в ліцензійному реєстрі ДСНС (додається), ФОП ДІОРДІЙ ІРИНА ОЛЕГІВНА (та її субпідрядник ТОВ «Сантоша») НЕ МАЮТЬ ліцензії ДСНС на послуги із вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення, тобто не можуть в повній мірі виконати роботи згідно технічного завдання (додаток 8) та тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації .
Відповідно до ст.. 14 ч. 9 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиції до участі у закупівлях подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Все вищевказане свідчить про те, що подані пропозиції учасників, крім цінової пропозиції та пов’язаних з нею документів, не можуть бути змінені, доповнені, відредаговані після закінчення прийому пропозицій та проведення аукціону. Вся завантажена інформація вважається остаточною та вичерпною. Невідповідність, виявлена в документації Учасника ФОП Діордій І.О., з приводу відсутності ліцензії ДСНС на послуги із вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення, розглядається Замовником саме на дату розкриття пропозицій, та вважається як невідповідність вимогам документації Замовника.
Згідно вимогам Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
3) переможець процедури закупівлі:
не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;».
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник-переможець несе повну відповідальність за наявність/одержання всіх необхідних документів дозвільного характеру на виконання певних видів робіт, згідно з договором про закупівлю, якщо наявність цих документів передбачена законодавством.
Проте, згідно із частиною 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 41 Закону саме під час укладення договору про закупівлю переможець повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що договір між замовником та переможцем ще не укладався. Тому не можна давати оцінку подіям, що ще не відбулись.
Також абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В свою чергу згідно частини 7 статті 17 Закону у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
У відповідності до кошторису вартість робіт з вогнезахисту деревʼяних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах складає 11775,56 гривень, що становить 0,35% від кошторисної вартості тендерної пропозиції і є такою, що значно менша за визначені замовником 20 % аби у учасника виникав обовʼязок надавати інформацію стосовно залученого субпідрядника для виконання робіт протипожежного призначення.
Посилання на норми статті 14 Закону є некоректними, адже звертаємо вашу увагу, що у нас процедура відкритих торгів, а не спрощена закупівля. Проте згідно частини 8 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначаємо, що всі зміни та доповнення до тендерної пропозиції були внесені до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а саме – до 22.03.2021 року. 00:00 год.
Отже, зауваження скаржника щодо відсутності у переможця ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення є недоречними, необґрунтованими і такими, що розцінюються нами як намагання скаржника, зловживаючи правами, наданими чинним законодавством, перешкодити проведенню прозорій процедурі закупівлі послуг.
-Договірна ціна, локальний кошторис, дефектний акт від 08.06.2020р;
-форма КБ-3 від 08.06.2020р;
-акт виконаних робіт КБ-2 від 29.06. 2020р.
Договірна ціна, локальний кошторис, дефектний акт, акт виконаних робіт КБ-2, форма КБ-3 виконані в Програмному комплексі АВК-5 редакції 3.5.4.
Зауважуємо, згідно посилання на сайт розробника https://avk5.com.ua/news.htm, Програмний комплекс АВК-5 редакції 3.5.4 розповсюджується з 09.12.2020 року.
Тому ФОП Діордій І.О. надав недостовірну інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що є порушенням вимог тендерної документації «На підтвердження надаються скан-копія(ї) договору(ів) та скан-копія(ї) довідки(ок) про вартість виконаних робіт по капітальному ремонту, або реконструкції, складених за формою КБ-3, що свідчить про належне виконання договору(ів)».
Згідно вимогам Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Тобто не можуть так відрізнятися банківські гарантії від того ж самого банку (дві зовсім схожі (за складом та змістом) та в повному обсязі , а третя містить тільки частину даних). Тобто, мабуть, Учасник ФОП Діордій І.О. надав банківську гарантію не в повному обсязі, що суперечить Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства).
Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису.
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Звертаємо Вашу увагу, що Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачена вимога щодо оформлення банківської гарантії «у тому вигляді, в якому гарантія була отримана учасником у банку». В ЗУ «Про публічні закупівлі» правове регулювання щодо оформлення та повноти змісту банківської гарантії відсутнє.
Звертаючись до норм господарського законодавства, гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
До відносин банківської гарантії в частині, не врегульованій господарськими нормами застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України, які також не висувають вимог щодо форми та повноти змісту гарантії.
Водночас, подана гарантія ФОП Діордій І.О. містить всі реквізити, встановлені Постановою НБУ, а саме:
- назву документа;
- номер, дату та місце складання;
- повну або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки, його місцезнаходження;
- назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий
або літерний код іноземної валюти відповідно до Класифікатора;
- суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
- дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів)
договору або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), або посилання на
тендерну документацію про проведення тендера, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії;
- назву бенефіціара (для бенефіціара фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові), його місцезнаходження або місце проживання (за наявності такої інформації;
назву банку-гаранта;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим;
умови, за яких надається право вимагати платіж;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі
потреби);
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії
принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом;
підпис і відбиток печатки банку-гаранта (у разі оформлення та
надання гарантії на паперовому носії) або електронні цифрові
підписи (у разі надання гарантії за допомогою систем "клієнт -
банк", "клієнт - Інтернет - банк", "телефонний банкінг";
інші умови.
Враховуюче вище наведене Замовник вважає дану підставу для відхилення переможця не аргументованою. Вимогу відхилено.
«Разом з довідкою учасник надає оригінал листа від субпідрядника/співвиконавця про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені.»
Замовник погоджується, що «Дійсно, ФОП ДІОРДІЙ І.О. на момент розгляду тендерної пропозиції не було зареєстровано вид економічної діяльності КВЕД 41.20. Будівництво житлових і нежитлових будівель. … учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Користуючись цим правом ФОП ДІОРДІЙ ДІОРДІЙ І.О. надала довідку про залучення субпідрядника ТОВ «Сантоша», у якого згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, вид економічної діяльності за КВЕД 41.20. Будівництво житлових і нежитлових будівель, дані якого знаходяться у відкритому доступом Реєстрі ЄДРПОУ за посиланням…
Отже, твердження скаржника про невідповідність переможця кваліфікаційним вимогам є безпідставною.».
В документах тендерній пропозиції, ТОВ «Сантоша» листом зі згодою погоджується виконувати тільки електромонтажні та верхолазні роботи.
Листів про згоду виконувати роботи протипожежного призначення від субпідрядника/співвиконавця (ТОВ «Сантоша» чи іншого) немає.
Листів про згоду виконувати роботи відповідно виду економічної діяльності КВЕД 41.20. Будівництво житлових і нежитлових будівель від субпідрядника/співвиконавця немає.
Листів про згоду виконувати роботи (наприклад , штукатурнi роботи, установлення столярних виробів, покриття пiдлоги й облицювання стін, малярнi роботи, покрiвельнi роботи) від субпідрядника/співвиконавця немає.
Тобто порушено вимоги тендерної документації «п.7 Інформація про субпідрядника/ співвиконавця ».
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 41 Закону саме під час укладення договору про закупівлю переможець повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що договір між замовником та переможцем ще не укладався. Тому не можна давати оцінку подіям, що ще не відбулись.
Також абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В свою чергу згідно частини 7 статті 17 Закону у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
«2. Об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1 незначні наслідки
8.Показник розміру кошторисного прибутку приймається згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16.
9.Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій приймається згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16.»
На вимогу Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Учасником ФОП Діордій І.О. надано файл 98.imd з розрахунком договірної ціни.
Показник розміру кошторисного прибутку та показник розміру адміністративних витрат прийнято Учасником ФОП Діордій І.О. не як для реконструкції (ремонту), а як для нового будівництва об’єктів класу наслідків СС3 (відповідно 20 грн./люд.год та 1,79 грн./люд.год), що суперечить вимогам тендерної документації, а саме п.2,8,9 Додатку 8 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ».
Згідно вимогам Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Ретельно проаналізувавши дану вимогу про скасування рішення про визначення переможцем зазначаємо наступне.
Дійсно, ФОП Діордій І.О. у складі тендерної пропозиції надано файл 98.imd з розрахунком договірної ціни, що був виготовлений на відмінному від вимог Замовника (АВК-5 редакції 3.5.4.) програмному забезпеченні. Враховуючи цю невідповідність програмного забезпечення, при перевірці файлу imd в «інших затратах» ФОП Діордій І.О. встановлено суму в «явному» вигляді, тобто сума витрат внесена переможцем вручну, а не розрахована автоматично, власне, що не заборонено нормами чинного законодавства. При перевірці Замовником розрахунків встановлено, що ці суми відповідають коефіцієнтам для класу наслідків СС1. Тому всі розрахунки є вірними і такими, що відповідають вимогам Технічного завдання Замовника.
Звертаємо увагу, що п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджує перелік формальних помилок, зокрема: 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Допущення таких помилок не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Отже, зауваження скаржника щодо невідповідності інформації зазначеної переможцем ФОП Діордій І.О. в кошторисній документації викладеної в файлі 98.imd вимогам Технічного завдання Замовника та розрахунків в Програмному комплексі АВК-5 редакції 3.5.4. є несуттєвими і такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Також нагадуємо, що в момент підписання договору кошторисна документація, дозвільна документація, тощо, ретельно і прискіпливо перевіряється Замовником на предмет відповідності нормам чинного законодавства, обґрунтованості та справжності.
Учасник ФОП Діордій І.О. не надав документи щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) саме договору №38 від 08.07.2020р (який вказано в довідці про аналогічний договір), а надав Довідку про вартість виконаних робіт КБ-3 від 08.06.2020р та договір від 08.06.2020р.
Договірна ціна, локальний кошторис, дефектний акт, акт виконаних робіт КБ-2, форма КБ-3 виконані в Програмному комплексі АВК-5 редакції 3.5.4., який розповсюджується розробником з 09.12.2020 року.
Надані документи ніяк не могли бути складені в Програмному комплексі АВК-5 редакції 3.5.4 в період між 08.06.2020р та 29.06.2020 р., а лише після 09.12.2020 року
Звертаємо увагу, що підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору переможцем здійснювалось шляхом надання копії договору №38 від 08.07.2020р. (замовник ТДВ «Пасавтотранссервіс»), копії довідки КБ-3 від 08.06.2020р та копії акта виконаних робіт КБ-2 від 29.06. 2020р. Скаржник акцентує увагу на тому, що у відповідності до Нацстандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1, форма КБ-3 - Довідка про вартість виконаних будівельних має бути складена після підписання форми КБ-2, як свідоцтво про проведення оплати робіт.
Звертаємось до норм Нацстандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1, а саме, до п. 1.2., який зазначає, що цей стандарт носить обовʼязковий характер при визначенні вартості будівництва обʼєктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Всі інші випадки застосування норм Нацстандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1 обумовлюються договором (п. 1.3 Нацстандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1).
ТДВ «Пасавтотранссервіс», що є замовником за договором №38 від 08.07.2020 р., не є бюджетною організацією і будівництво за договором проводилось за рахунок коштів підприємства без залучення бюджетних або кредитних коштів під держані гарантії, в договорі №38 від 08.07.2020 р. немає домовленості сторін керуватися нормами Нацстандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1. Отже, Нацстандарт України ДСТУ Б Д.1.1-1, як нормативно-правовий акт, не є тим документом, який регулює договірні відносини між двома субʼєктами господарювання, які не мають жодного стосунку до бюджетних коштів.
Умовами договору взагалі не передбачено складання виконавцем робіт довідки КБ-3, проте вона була складена і надана ТДВ «Пасавтотранссервіс» з ознайомчою метою (технічно зручна форма для викладення інформації стосовно вартості будівництва) і не тягне собою жодних юридичних наслідків.
Звертаємо увагу на вимоги п. 1 розділу 3 Тендерної документації, які встановлюють, що документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі у вигляді електронного(их) файлу(ів). Скан-копія документу має бути належної якості, щоб на ній можна було прочитати весь текст документа, чітко було видно всі реквізити.
Зазначаємо, що переможцем процедури закупівлі вищезазначені вимоги Тендерної документації були виконані, адже ФОП Діордій І.О. надала наступні документи: Договірна ціна, локальний кошторис, дефектний акт від 08.06.2020 р; - форма КБ-3 від 08.06.2020 р; - акт виконаних робіт КБ-2 від 29.06. 2020р.
Жодна норма Закону України «Про публічні закупівлі», податкового законодавства, Тендерної документації не вимагає створення документів в конкретно визначеній версії програмного забезпечення. Виготовлення певних документів за допомогою програмного забезпечення більш пізньої версії не може слугувати доказом підробки документів. Адже, на документах наявні підписи і печатки обох сторін договору. Замовник за договором не заявив жодних претензій щодо виконання договору, його змісту або форми. Недостовірною вважається інформація, яка не відповідає дійсності або викладена неправдиво, тобто містить відомості про події та явища, яких не існувало взагалі або які існували, але відомості про них не відповідають дійсності (неповні або перекручені).
Скаржник стверджує про надання недостовірної інформації ґрунтуючись на здогадках, на ймовірному припущенні, що документи підроблені і містять в собі недостовірну інформацію.
Той самий п. 1 розділу 3 Тендерної документації зазначає про наявність кримінальної відповідальності за підробку документів згідно з статтею 358 Кримінального кодексу України.
П. 2 статті 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод визначає, що "кожен, кого обвинувачено у вчиненні кримінального правопорушення, вважається невинуватим доти, доки його вину не буде доведено в законному порядку". Стаття 17 Кримінального кодексу України встановлює презумпцію невинуватості та забезпечення доведеності вини наступним чином:
1. Особа вважається невинуватою у вчиненні кримінального правопорушення і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено у порядку, передбаченому цим Кодексом, і встановлено обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили.
2. Ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні кримінального правопорушення і має бути виправданим, якщо сторона обвинувачення не доведе винуватість особи поза розумним сумнівом.
3. Підозра, обвинувачення не можуть ґрунтуватися на доказах, отриманих незаконним шляхом.
4. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на користь такої особи.
5. Поводження з особою, вина якої у вчиненні кримінального правопорушення не встановлена обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили, має відповідати поводженню з невинуватою особою.
Тому підстав для відміни рішення про визначення переможця відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 03 квітня 2021 14:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-15-000018 ● 01b4794d5ca3415b94e12574fa93cdc1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
15.06.2021 № 392
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.06.2021№ 392
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-05-001392-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 10:57:33
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницької ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-05-001392-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-22 15:23:14
Відповідь на запит
Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Відділ) згідно положення про Відділ, затвердженого рішенням Куяльницької сільської ради від 21.01.2021 року № 410-VIII, є структурним підрозділом Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – сільська рада), який у своїй діяльності керується рішеннями сесій сільської ради, прийнятих в межах її повноважень.
Відділ наголошує, що власний веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат, очікувана вартість предмета закупівлі – відсутній. Для оприлюднення інформації використовується веб-сайт сільської ради (https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/).
У Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не конкретизовано ні спосіб, ні вимоги щодо форми розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Більш того, зазначена норма не включена до Закону України «Про публічні закупівлі».
Всю інформацію щодо об’єкта «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» можна прослідкувати наступним чином.
Рішенням сільської ради від 20.02.2020 року № 4038-VII об’єкт: «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» був включений до розподілу коштів бюджету розвитку за об’єктами у 2020 році по Куяльницькій сільській раді Подільського району (https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/?p=18076).
Згідно цього рішення був виготовлений проект на реконструкцію приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області. Проект пройшов експертизу, про що свідчить експертний звіт від 29 квітня 2020 року №0366-20/ПРОЕКСП (скан-копія додається). Рішенням виконавчого комітету сільської ради від 14.07.2020 року №100 був затверджений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» на суму 5 749 258.00 гривень (https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/?p=22792).
Відповідно до рішення Одеської обласної ради від 19 лютого 2021 року № 107-VIII «Про внесення змін до рішення Одеської обласної ради від 24 грудня 2020 року №43-VIII «Про обласний бюджет Одеської області на 2021 рік» фінансування робіт по об’єкту «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» повинно здійснюватися за рахунок субвенцій з обласного бюджету на виконання інвестиційних проектів.
Розпорядженням Куяльницького сільського голови від 04.03.2021 року №70/21 були внесені зміни до видаткової частини бюджету Куяльницької сільської територіальної громади на 2021 рік по спеціальному фонду за головним розпорядником коштів – Відділ КПКВ 1217363 «Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», в тому числі:
КЕКВ 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» в сумі 5 749 258.00 гривень (https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/?p=32847).
Рішенням сільської ради від 22.04.2021 року № 974-VIII об’єкт «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» був включений до об’єктів розподілу коштів субвенцій з обласного бюджету на виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку Куяльницької сільської територіальної громади за об’єктами у 2021 році (https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/?p=32847).
Куяльницький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області – являє собою комунальний опорний навчальний заклад, який не мав їдальні, тому необхідність в її реконструкції була вкрай необхідною.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-06-22 15:38:24
Пояснення з власної ініціативи
експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту "Реконструкція приміщення їдальні Куяльницької ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул.Куяльницька, 65-а, с.Куяльник Подільського району Одеської області"
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-001392-c в ході моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів за предметом: «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницької ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області», встановило порушення пункту 9 частини другої статті 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). З огляду на встановлене порушення, відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) зазначає, що до 16 квітня 2021 року не було технічної можливості відобразити інформацію в оголошенні про проведення відкритих торгів щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Замовник зобов’язується здійснювати в подальшому заходи щодо недопущення таких порушень.
2021-07-06 08:21:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ДІОРДІЙ ІРИНА ОЛЕГІВНА |
3 529 303,58
UAH з ПДВ
|
3 336 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ" |
3 777 000,00
UAH з ПДВ
|
3 337 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД" |
4 499 388,59
UAH з ПДВ
|
3 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ" |
4 616 453,25
UAH з ПДВ
|
3 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМСЕРВІС ВВС" |
4 770 300,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укрбудконстракшн |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
4 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" |
4 681 963,27
UAH з ПДВ
|
4 389 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Емпайр Буд Індастрі» |
4 997 215,00
UAH з ПДВ
|
4 681 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко |
5 148 609,31
UAH з ПДВ
|
4 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДІОРДІЙ ІРИНА ОЛЕГІВНА #3071914543 |
Переможець |
3 336 999,90
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 08:06
|
договор | укладений |
22 квітня 2021 17:50
|