Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервісне обслуговування принтерів і копіювальних апаратів, заправка та регенерація картриджів для принтерів та копіювальних апаратів ( Код ДК 021:2015- 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
199 200,00 UAH
UA-2021-03-05-001367-b 001af88823b74e9e9bc268e417efb7d5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Омельченко Яна Миколаївна

380573367555 KH_TDV@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Омельченко Яна Миколаївна
380573367555
KH_TDV@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 09:00
Очікувана вартість: 199 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Сервісне обслуговування принтерів і копіювальних апаратів, заправка та регенерація картриджів для принтерів та копіювальних апаратів ( Код ДК 021:2015- 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202, Україна, Харківська область, Харків, вул.Ахсарова,2, к.209
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до пункту 4.6. Договору - Розрахунки проводяться Замовником у наступному порядку: оплата у розмірі 100 % ціни Договору здійснюється протягом 5 банківських днів після закінчення Виконавцем надання Послуги, підписання Акту наданих послуг і здачі офісної техніки в експлуатацію. Розрахунок за надані Послуги Замовник здійснює в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2021 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 13:51
Оголошення.PDF
05 березня 2021 13:51
Проєкт договору.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК АСИСТ" 199 100,00
UAH з ПДВ
199 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2021 16:16
Електронний підпис
12 березня 2021 16:15
Електронний підпис
12 березня 2021 16:15
11.Гарантійний лист.pdf.p7s
12 березня 2021 16:15
11.Гарантійний лист.pdf
12 березня 2021 16:15
7.Рішення 2 про зміну.jpg.p7s
12 березня 2021 16:15
7.Рішення 2 про зміну.jpg
12 березня 2021 16:15
4.Лист відгук.pdf.p7s
12 березня 2021 16:15
4.Лист відгук.pdf
12 березня 2021 16:15
3.Акти виконаних робіт.pdf.p7s
12 березня 2021 16:15
3.Акти виконаних робіт.pdf
12 березня 2021 16:15
2.Договір Н18 20.pdf.p7s
12 березня 2021 16:15
2.Договір Н18 20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК АСИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК АСИСТ"
#37762767
Переможець 199 100,00
UAH з ПДВ
19 березня 2021 09:07

Документи

19 березня 2021 09:07
Електронний підпис
19 березня 2021 09:04
Протокол 2.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК АСИСТ"
#37762767
199 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2021 09:07
Електронний підпис
19 березня 2021 09:04
Протокол 2.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2022 14:51
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:15
Додаткова угода 2 С40-ПР-ТО-21.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 09:15
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 11:35
С40-ПР-ТО-21.PDF укладений
26 березня 2021 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п. 12.3 Договору та керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди подовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року на суму 39 800,00 грн., що не перевищує 20 відсотків суми Договору
Номер договору про закупівлю: С40-ПР-ТО/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2021 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 238 900,00
UAH