Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 44220000-8 - Столярні вироби (Вікна металопластикові в комплекті із супутніми матеріалами)
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2021-03-05-001192-c 024b27971f6342eaac4aabfc1b8b1556
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кісь Олена Анатоліївна

+380433243389 uriskonsultlvl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Жмеринська лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 39875078
Вебсайт: https://zmerlvl.lic.org.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., Жмеринка, вул. Добролюбова,2
Контактна особа: Кісь Олена Анатоліївна
+380433243389
uriskonsultlvl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 08:00
Початок аукціону: 19 березня 2021 14:38
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 392,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


(Місце знаходження: м. Жмеринка, вул. Добролюбова, 2,; категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади, п.3 ч. 4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 44220000-8 - Столярні вироби (Вікна металопластикові в комплекті із супутніми матеріалами) Конструкція № 1 ( 2280х1860)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
1 комплекти
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 44220000-8 - Столярні вироби (Вікна металопластикові в комплекті із супутніми матеріалами) Конструкція № 1 ( 2110х1870)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 березня 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2021 16:22
Додаток _1 Специфікація .docx
05 березня 2021 09:27
Додаток_4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
05 березня 2021 09:27
Додаток _3.docx
05 березня 2021 09:27
Додаток _2 Цінова пропозиція.docx
05 березня 2021 09:27
1. ОГОЛОШЕННЯ.docx
09 березня 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2021 16:22
Додаток _1 Специфікація .docx
05 березня 2021 09:27
Додаток _1 Специфікація .docx
05 березня 2021 09:27
Додаток_4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
05 березня 2021 09:27
Додаток _3.docx
05 березня 2021 09:27
Додаток _2 Цінова пропозиція.docx
05 березня 2021 09:27
1. ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 05 березня 2021 11:56
Дата відповіді: 05 березня 2021 12:15
Чи передбачен закупівлею монтаж ?
Відповідь: Доброго дня, так передбачено. Дане прописано в Додатку № 1 до оголошення в розділі Технічні вимоги
Вимога
Дата подання: 05 березня 2021 11:56
Дата відповіді: 09 березня 2021 09:29
Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхіне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції довдки в довільній формі про підтвердження Замовником виїзду Учасника для виміру віконного пройому, з підписом керівника закладу Замовника. Пояснюємо що вимоги які зазначені в Додаток 1 «Технічні вимоги» не порушують принципи конкурентного законодавства України (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема всіляко сприяє, принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принципу недискримінації учасників. Ч.3 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" унормовано, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначитись інша інформація. Тому, дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об'єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час лікарні. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об'єм роботи, скласти план робіт та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості товару та супутніх послуг, що безумовно відповідає принцпу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст. 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі". Таким чином дана вимога не порушує права Учасник.
Чи будуть розглядатися профілі - аналоги?
Дата подання: 05 березня 2021 12:21
Дата відповіді: 05 березня 2021 12:34
У тех вимогах вказаний профіль LWS. Чи можливе застосування профілів-аналогів?
Відповідь: Доброго дня, Комерційні пропозиції будуть розглядатися виключно складені згідно технічних вимог до закупівлі
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-05-001192-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП НИКС-П, Код ЄДРПОУ:33384198
Дата подання: 05 березня 2021 11:58
вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду
Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 березня 2021 09:50
.Шановний Учаснику!
Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про підтвердження Замовником виїзду Учасника для виміру віконного пройому, з підписом керівника закладу Замовника.
Пояснюємо що вимоги які зазначені в Додаток 1 «Технічні вимоги» не порушують принципи конкурентного законодавства України (ст. 5 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі»), зокрема всіляко сприяє, принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принципу недискримінації учасників.
Ч.3 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" унормовано, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначитись інша інформація. Тому, дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об'єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час лікарні.
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об'єм роботи, скласти план робіт та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості товару та супутніх послуг, що безумовно відповідає принцпу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст. 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі".
Таким чином дана вимога не порушує права Учасник.

Документи

09 березня 2021 09:50
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2021 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Прус Сергій Анатолійович 70 560,00
UAH з ПДВ
68 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олійник Сергій Анатолійович 74 500,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" 85 900,00
UAH з ПДВ
76 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА 77 800,00
UAH з ПДВ
76 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2021 16:31
Витяг, свидетельство.rar
17 березня 2021 16:31
Виконані договори.rar
17 березня 2021 16:30
довідка про учасника.rar
17 березня 2021 16:28
Лист-згода про санкції.rar
17 березня 2021 16:28
лист-відгук.rar
17 березня 2021 16:28
Інфо довідка обєкта.rar
17 березня 2021 16:28
Паспорт, код.rar
17 березня 2021 16:27
Сертифікати якості.rar
17 березня 2021 16:27
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

18 березня 2021 07:37
Електронний підпис
18 березня 2021 07:35
Протокол випробувань LWS3.pdf
18 березня 2021 07:35
Реквізити.pdf
18 березня 2021 07:35
Лист-відгук КУ ВОЦЦЗМР.pdf
18 березня 2021 07:35
Свідоцтво ФОП.pdf
18 березня 2021 07:35
Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2021 07:35
Паспорт.PDF
18 березня 2021 07:35
Код.PDF

Публічні документи

18 березня 2021 01:42
Електронний підпис
18 березня 2021 01:42
Статут.pdf
18 березня 2021 01:42
Сертифікат.pdf
18 березня 2021 01:42
Сертифікат - Cклопакети.pdf
18 березня 2021 01:42
Сертификат Соотвествия.PDF
18 березня 2021 01:42
ПДВ.pdf
18 березня 2021 01:42
Ліцензія.pdf
18 березня 2021 01:42
Документи.pdf
18 березня 2021 01:42
Відомість ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2021 01:42
Витяг ЕДР.pdf
18 березня 2021 01:42
Акт огляду.pdf

Публічні документи

17 березня 2021 16:33
Електронний підпис
17 березня 2021 16:31
лист гарантія.pdf
17 березня 2021 16:31
технічні вимоги.pdf
17 березня 2021 16:31
цінова пропозиція 8.pdf
17 березня 2021 16:31
проект договору 8.pdf
17 березня 2021 16:31
Сертифікати якості.pdf
17 березня 2021 16:31
паспорт.pdf
17 березня 2021 16:31
відомість про участника.pdf
17 березня 2021 16:31
витяг.pdf
17 березня 2021 16:31
виписка.pdf
17 березня 2021 16:31
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Прус Сергій Анатолійович

ФОП Олійник Сергій Анатолійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Прус Сергій Анатолійович
#2713516636
Переможець 68 950,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 13:39

Документи

23 березня 2021 13:39
Електронний підпис
23 березня 2021 13:38
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Прус Сергій Анатолійович
#2713516636
68 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2021 13:39
Електронний підпис
23 березня 2021 13:38
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 14:34
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 12:54
договір укладений
26 березня 2021 12:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 68 950,00
UAH