Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Марія Діброва +380487148508 uks.ooda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 6 958 280,45 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 791,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються проміжними платежами відповідно до календарного плану виконання робіт на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника. Платіжні зобов’язання Замовника виникають при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Порядок їх виконання залежить від обсягів реального фінансування. Реєстрація фінансових зобов’язань за цим договором в органах Державного казначейства України відбуватиметься при надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, передання Підрядником Замовнику Документації за актом прийому-передачі разом з позитивним висновком (звітом) за результатами проведеної експертизи Документації з урахуванням раніше проведених платежів. Замовник здійснює оплату виконаних робіт за умови наявності відповідного бюджетного фінансування та коштів на рахунку. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2021 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2021 18:13 |
Додаток 4 проект Договору.docx | |
19 березня 2021 18:13 |
Тендерна документація Філармонія.docx | |
19 березня 2021 18:13 |
зміни до ТД Філармонія 2.doc | |
12 березня 2021 11:02 |
Додаток_5_Інформація_про_субпідрядну_і_організацію_ї.docx | |
12 березня 2021 11:02 |
зміни до ТД Філармонія.doc | |
05 березня 2021 09:16 |
Додаток 2 Стаття 17 та інші вимоги.docx | |
05 березня 2021 09:16 |
Додаток 2 Стаття 17 та інші вимоги.docx | |
05 березня 2021 09:16 |
Додаток_1_Кваліф_критерії_філармонія.docx | |
05 березня 2021 09:16 |
Додаток 7 та 8 - ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.docx | |
05 березня 2021 09:16 |
Додаток 6 - форма ТП.docx | |
05 березня 2021 09:16 |
Додаток 3 Технічні вимоги филармония.doc |
19 березня 2021 18:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 березня 2021 18:13 |
Додаток 4 проект Договору.docx
|
||||||
19 березня 2021 18:13 |
Тендерна документація Філармонія.docx
|
||||||
19 березня 2021 18:13 |
зміни до ТД Філармонія 2.doc
|
||||||
12 березня 2021 11:02 |
Додаток_5_Інформація_про_субпідрядну_і_організацію_ї.docx
|
||||||
12 березня 2021 11:02 |
зміни до ТД Філармонія.doc
|
||||||
05 березня 2021 09:16 |
Додаток 2 Стаття 17 та інші вимоги.docx
|
||||||
05 березня 2021 09:16 |
Додаток 2 Стаття 17 та інші вимоги.docx
|
||||||
05 березня 2021 09:16 |
Додаток_1_Кваліф_критерії_філармонія.docx
|
||||||
05 березня 2021 09:16 |
Додаток 7 та 8 - ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.docx
|
||||||
05 березня 2021 09:16 |
Додаток 6 - форма ТП.docx
|
||||||
05 березня 2021 09:16 |
Додаток 3 Технічні вимоги филармония.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В тендерній пропозиції визначеного переможця ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» розміщені кошториси, датовані 02 березня 2021 року, хоча тендер об’явили 05 березня 2021 року. Виникає питання, яким чином підприємство ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» мало доступ до подробиць даного тендеру і були в змозі скласти кошториси до офіційно оголошеного тендеру та ЧОМУ уповноважена особа Діброва Марія не звернула на це увагу при оцінювання ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+»?
Крім того, в кошторисах ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» зазначено виконавцем робіт ТОВ «ЕКОСТРОЙ+», хоча ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» надав довідку, де вказано, що не залучатиме субпідрядників. Вимагаємо дискваліфікації ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» за дачу неправдивих даних в тендерній пропозиції.
На додачу до вищенаведеного, в якості підтвердження досвіду ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» зазначив договір № 13, підписаний 16.02.2021 року з Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради. В довідці про аналогічні договори ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» зазначив, що договір виконаний і в якості доказу надав Експертний звіт №18/31-02/21/А, датований 18.02.2021 р. Звертаємо увагу уповноваженої особи Марії Дібрової на те, що навіть за умови виконання робіт за 1 день, будь-яка експертиза триває мінімум 2 тижні.
ВИМАГАЄМО об’єктивного оцінювання тендерних пропозицій. В іншому випадку, можна зробити висновок про упереджене ставлення в оцінці тендерних пропозицій учасників, що вимагає звернення до відповідних органів.
Додатками В, Г, Д до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» встановлено форми кошторисів Форма № 1-П Зведений кошторис на проектні і вишукувальні роботи, Форма № 2-П Кошторис на проектні (вишукувальні) роботи та Форма № 3-П Кошторис на виконання робіт.
Зазначені форми є обов’язковими, і відповідно до них дата складання кошторису проставляється наступним чином:
« М.П.
« »_______________ 20 __ р.»
Кошториси, надані у складі пропозиції ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ +» складені відповідно вимог згаданого ДСТУ та не містять дати складання кошторису, оскільки тендерна документація не містить такої вимоги, а отже пропозиція ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» не могла бути відхилена з цієї причини.
Щодо наявності позначки 02.03.2021 р. –ще раз наголошуємо – тендерна документація не містить вимог щодо конкретного часового діапазону створення документів, а відтак в Замовника відсутня підстава для відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+».
Щодо зазначення виконавцем робіт ТОВ «ЕКОСТРОЙ+», хоча ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» надав довідку, де вказано, що не залучатиме субпідрядників.
У графі «Найменування проектної(вишукувальної) організації», дійсно, зазначено «ТОВ «ЕКОСТРОЙ+», але не зрозуміло, яким чином Скаржник дійшов до висновку, що ТОВ «ЕКОСТРОЙ+» є субпідрядником.
Звертаємо Вашу увагу, що на кожному кошторисі проставлено печатку Учасника-переможця – ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+», наявний підпис директора ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+», та інженера Іванової С.В., яка згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації вих. 03 від 18.03.2021 р., наданої ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» співпрацює з останнім на підставі цивільно-правового договору, копія якого також надана у складі пропозиції.
На жодному з кошторисів не зазначено про те, що він виконується субпідрядною організацією, а відтак немає підстав для дискваліфікації ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» за дачу неправдивих даних в тендерній пропозиції.
Крім того, згідно даних, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань взагалі не існує юридичної особи з найменуванням ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОСТРОЙ+»:
Повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності Ідентифікаційний код юридичної особи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОСКО-ЕКОСТРОЙ" 39249424
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОСТРОЙ" 36572587
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНЕПР ЕКОСТРОЙ" 39805812
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСТРОЙ І К" 41756817
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСТРОЙ ГРУП" 38589105
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСТРОЙ ЛТД" 21951248
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСТРОЙ" 32777648
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСТРОЙ" 31650157
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСТРОЙ-1" 37520097
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСТРОЙ-БЬОРНСЕН" 34672786
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОСТРОЙ+" 39924569
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМУ ЕКОСТРОЙ" 32933562
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОР-ЕКОСТРОЙ" 35611719
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЕКОСТРОЙ" 38539934
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕКОСТРОЙ" 30654365
Відтак, Учасником ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» допущено помилку у зазначенні скороченої назви.
Відповідно до пункту 2.1. Розділу V Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, визначені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року N 710, зокрема «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
Зважаючи, на те, що неправильне зазначення скороченої назви учасника жодним чином не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення відхилення останньої з цієї підстави є недопустимим.
Щодо надання ТОВ «НВЦ «Екострой +» експертного звіту №18/31-02/21/А, датованого 18.02.2021 р.
У своїй вимозі Ви звертаєте увагу, що в довідці про аналогічні договори ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» зазначив, що договір виконаний і в якості доказу надав Експертний звіт №18/31-02/21/А, датований 18.02.2021 р. і що, на Вашу думку, навіть за умови виконання робіт за 1 день, будь-яка експертиза триває мінімум 2 тижні.
Дійсно, у якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» надано копію договору № 13 від 16.02.202, укладеного з Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради.
Але, звертаємо Вашу увагу на пунктом 9.1 зазначеного договору, яким визначено, що згідно частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України сторони домовились, що умови цього Договору застосовуються до відносин, які виникли з 03 лютого 2021 року.
Тобто, Ваше твердження про виконання робіт за один день і відсутність часу на проходження експертизи не знаходить підтверджень у документах наданих у складі пропозиції переможця.
Крім того, у якості документа, що підтверджує виконання цього Договору ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» надало акт здачі-приймання виконаних робіт за договором № 13 від 16.02.2021 року.
Враховуючи те, що Учасником ТОВ «НВЦ «ЕКОСТРОЙ+» надано документи, що підтверджують виконання зазначеного договору і те, що контрагентом виступала бюджетна організація – Управління капітального будівництва Одеської міської ради – і зазначений договір відображається у системі ПРОЗОРРО за ідентифікатором UA-2021-02-17-008930-a, у Замовника немає жодних сумнівів у достовірності зазначеної Переможцем інформації.
Крім того, Замовник взагалі не вимагав від Учасників надання експертного звіту, а отже зазначений документ був наданий Учасником додатково.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-27-000019 ● 8fe186c6152f448fb841c6e8869eb634
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2021 № 370
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2021 №370
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-05-000980-c 05.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-27 13:32:25
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Виготовлення науково-проектної документації «Ремонтно-реставраційні роботи на будівлі-пам’ятці національного значення – «Нова Біржа» Одеська обласна філармонія» за адресою: м. Одеса, вул. Буніна, 15» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-000980-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-31 15:30:25
Відповідь на звернення
Уся відповідь та роз'яснення містяться у доданому файлу з додатками. З повагою, Департамент.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації, ознайомившись з результатами проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-000980-c від 20.09.2021, інформує. Частина ІІ висновку була детально вивчена та проаналізована. Заперечень щодо висновку уповноважена особа не має. Також, було проведено роз’яснювальну бесіду з іншими уповноваженими особами Департаменту та проаналізовано вимоги тендерних документацій та взято до роботи зауваження Північного-східного офісу Держаудитслужби. Дуже вдячні за Вашу увагу, гарантуємо не допущення в подальшому виявлених порушень.
2021-09-23 16:38:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
5 555 436,00
UAH з ПДВ
|
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ВАРЛАМОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
5 316 166,00
UAH з ПДВ
|
5 044 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Київський Промбудпроект" |
5 844 567,58
UAH з ПДВ
|
5 045 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОСТРОЙ+" |
6 103 754,78
UAH з ПДВ
|
5 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #32044578 |
Відхилено |
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 16:23
|
ФОП ВАРЛАМОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2989510353 |
Відхилено |
5 044 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 16:52
|
ДП "Київський Промбудпроект" #33350792 |
Відхилено |
5 045 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 08:28
|
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОСТРОЙ+" #39924569 |
Переможець |
5 050 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:39
|
ДУ №3 від 30.12.2021 Дог.№3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 12:20
|
ДУ № 2 до договору № 3.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 08:29
|
Договір №3 ДУ №1 від 25.10.2021.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 16:27
|
Договір №3 від 20.04.2021.PDF | укладений |
21 квітня 2021 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до п.4.2 розділу 4 Договору 2. Внести зміни до п.9.1 розділу 9 Договору 3. Внести зміни в Додаток №2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до п.4.2. розділу 4 Договору , Додатку № 2 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.9.1. р.9 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |