Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 08:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 40 607 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 406 070,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 203035 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №42 від 10.02.2020 р. протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі довідки (форма №КБ-3, КБ-2в), підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. Розмір оплати – 70% | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2021 16:45 |
_Т_Д_УКР КР Р-61 2021 Зміни 1.docx | |
22 березня 2021 16:45 |
_Зміни_1_Т.Д. _Р-61 км0-2_2021.docx | |
05 березня 2021 08:15 |
Технічне завдання Р-61 км 0-2 2021.rtf | |
05 березня 2021 08:15 |
Оголошення__ КР Р-61 2021.doc | |
05 березня 2021 08:15 |
Технічне завдання Р-61 км 0-2 2021.PDF | |
05 березня 2021 08:15 |
Проект дог. КР Р-61 2021.docx |
22 березня 2021 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2021 16:45 |
_Т_Д_УКР КР Р-61 2021 Зміни 1.docx
|
|||
22 березня 2021 16:45 |
_Зміни_1_Т.Д. _Р-61 км0-2_2021.docx
|
|||
05 березня 2021 08:15 |
Технічне завдання Р-61 км 0-2 2021.rtf
|
|||
05 березня 2021 08:15 |
Оголошення__ КР Р-61 2021.doc
|
|||
05 березня 2021 08:15 |
Технічне завдання Р-61 км 0-2 2021.PDF
|
|||
05 березня 2021 08:15 |
Проект дог. КР Р-61 2021.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-15-000007 ● a2dada8f0fc84c15b1a836f3f794c4f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
14.06.2021 312
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 14.06.2021
№ 312
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 Служба автомобільних доріг у Чернігівській області UA-2021-03-05-000154-c 05.03.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
По Закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-03-05-000154-c здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2021-06-15-000007 від 15.06.2021 року, за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.09.2019 №114-ІХ (далі – Закон), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, перелік змін до тендерної документації, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "ШБУ-77" (далі – ТОВ "ШБУ-77") протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення тендерного комітету від 06.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2021, договір від 26.04.2021 № 21151 на суму 40 000 000,00 грн з ПДВ, додаткова угода № 2 від 15.04.2021. Проведеним моніторингом встановлено порушення Замовником вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону внаслідок оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, яке не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, вимоги щодо надання якого передбачені Замовником у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації.» Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2021-06-15-000007 закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-61 Батурин - Конотоп - Суми на ділянці км 0+000 – км 2+923, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені». Крім того, процедуру закупівлі за предметом: Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-61 Батурин - Конотоп - Суми на ділянці км 0+000 – км 2+923, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) було оголошено через електронний майданчик системи Prozorro - https://e-tender.ua/ у березні поточного року. Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Враховуючи те, що на момент публікації оголошення зазначеної вище закупівлі, у Замовників не було технічної можливості для оприлюднення інформації передбаченої пункту 9 частини другої статті 21 Закону, а саме в електронній формі шляхом заповненням відповідних полів на електронних майданчиках системи Prozorro. З метою недопущення порушень законодавства в цій частині, виходячи із технічного функціоналу електронних майданчиків на момент публікації оголошення про закупівлю, Замовником разом із тендерною документацією було додатково оприлюднено електронний файл «Оголошення__ КР Р-61 2021.doc» де і було зазначено інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. З 16 квітня 2021 року лише було оновлено функціонал в системі Prozorro щодо публікації інформації стосовно забезпечення пропозицій та забезпечення виконання договору, тобто Замовники наразі мають технічну можливість зазначати інформацію про забезпечення пропозиції та забезпечення виконання договору шляхом заповненням відповідних полів на електронних майданчиках системи Prozorro. https://e-tender.ua/training-tenders/zamovnikam-prozorro-2/instrukciya-zabezpechennya tendernoyi-dokumentaciyi-ta-vikon-141
2021-07-12 12:43:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
40 120 000,00
UAH з ПДВ
|
40 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:15
|
ДУ 3 Дог 21151.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:23
|
Ду 2 Дог 21151.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 15:27
|
ДУ 1 Дог 21151.PDF | зміни до договору |
27 квітня 2021 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 15:23
|
Дог 21151.PDF | укладений |
27 квітня 2021 15:21
|
Гарантія.pdf | укладений |
27 квітня 2021 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21151 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 21151 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1; 3.1; 3.5 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21151 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |