Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги пов’язані із супроводом програмного комплексу з бухгалтерського обліку «Crystal Finance Millennium», відповідний код ДК 021:2015 72261000-2).
Очікувана вартість
158 400,00 UAH
UA-2021-03-04-012375-c 737d6cde60374444b5d68113270bca3d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабай Наталія Анатоліївна

057-705-02-23 tk_okb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003563
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа: Бабай Наталія Анатоліївна
057-705-02-23
tk_okb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2021 16:00
Очікувана вартість: 158 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 792,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати). не вимагається. Вид забезпечення пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі: згідно додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дата та час проведення аукціону. Призначається системою автоматично. Інша інформація зазначена в додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги пов’язані із супроводом програмного комплексу з бухгалтерського обліку «Crystal Finance Millennium»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться на поточний рахунок Виконавця не пізніше 5-ти робочих днів після підписання сторонами актів приймання-передачі наданих послуг з моменту виконання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Співак О.Я. 158 400,00
UAH з ПДВ
158 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Співак О.Я.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Співак О.Я.
#2078105980
Переможець 158 400,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 15:37

Документи

18 березня 2021 15:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Співак О.Я.
#2078105980
158 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 15:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 12:42
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 16:56
договір скан бух прогр.pdf укладений
25 березня 2021 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 158 400,00
UAH