Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні системи (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 48810000-9 - Інформаційні системи)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-03-04-012257-c 283685076db942f5b52843d9929c5ef7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максимович Інна Василівна

380973010089 lokdc@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Код ЄДРПОУ: 03078209
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Пекарська 69Б
Контактна особа: Максимович Інна Василівна
380973010089
lokdc@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи.


Під кількістю 1 послуга слід розуміти -79 доступів до онлайн-сервісів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська 69Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48814000-7 — Медичні інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Заклад охорони здоров’я здійснює оплату Рахунку, протягом 3 робочих днів з моменту його отримання. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2021 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 17:19
файл технічні вимоги.docx
04 березня 2021 17:19
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
04 березня 2021 17:19
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Юа 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2021 16:40
Електронний підпис
12 березня 2021 13:35
Фінансова звітність.PDF
12 березня 2021 13:35
Статут із описом.pdf
12 березня 2021 13:35
Повноваження директора.pdf
12 березня 2021 13:35
Лист СНОУК пролонгація.pdf
12 березня 2021 13:35
Дипломи працівників.PDF
12 березня 2021 13:35
Витяг ПДВ.pdf
12 березня 2021 13:35
Витяг ЄДР від 02.03.2021.PDF
12 березня 2021 13:35
Висновки ДП ЕЗ.PDF
12 березня 2021 13:35
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2021 13:35
Проєкт договору.PDF
12 березня 2021 13:35
Технічна частина.PDF
12 березня 2021 13:35
Додаток до ЦП.PDF
12 березня 2021 13:35
ЦП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хелсі Юа

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хелсі Юа
#40436197
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 15:16

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Юа
#40436197
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 10:04
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2022 10:02
Додаткова.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 10:00
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:05
DU 20 03078209.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:01
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 12:24
documents (10).zip зміни до договору
09 квітня 2021 12:23
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 10:36
documents (4).zip укладений
24 березня 2021 10:35
завантаження.png укладений
24 березня 2021 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Сторони дійшли згоди про наступне: 1) Внести зміни у п.1 Додатку 3 до Договору та викласти його у наступній редакції: “За надання доступу до онлайн сервісів Helsi Оператор має право на винагороду, яка розраховується виходячи з того, що місячна вартість доступу до онлайн сервісів становить 10 000 грн. (без ПДВ1) на місяць.” 2) Внести зміни у п. 2 Додатку 3 до Договору та викласти його у наступній редакції: “Місячна вартість доступу до онлайн сервісів сплачується на підставі Рахунку.” 3) Виключити п. 4 Додатку 3 до Договору. II. Ця Додаткова угода до Договору набирає чинності з 01.04.2021 та діє протягом терміну дії Договору. III. У всьому іншому, що не передбачено даною Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору. IV. Договір діє з урахуванням положень цієї Додаткової угоди. У разі розбіжностей між умовами Договору та умовами цієї Додаткової угоди, переважну силу будуть мати умови цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 19.03.2021/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну строку Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: 19.03.2021/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 19.03.2021/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 100 000,00
UAH