Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування і ремонту вантажних транспортних засобів марки МАЗ, ЗІЛ, ГАЗ і тракторів
Очікувана вартість
780 390,00 UAH
UA-2021-03-04-011959-c 03c7982973a74b3987b7f9a6af6d9656
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Оксана Анатоліївна

380445632767
380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Місцезнаходження: 02175, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Рудик Оксана Анатоліївна
380445632767, 380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 березня 2021 14:42
Очікувана вартість: 780 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 803,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 Одиниця
Послуги з технічного обслуговування і ремонту вантажних транспортних засобів марки МАЗ, ЗІЛ, ГАЗ і тракторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02175, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ, СТО учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості наданих послуг/використаних запасних частин (матеріалів) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг за умови наявності відповідного фінансування та необхідних коштів на рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав в електронній системі закупівель, відповідно до вимог, що в ній зазначені
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав в електронній системі закупівель, відповідно до вимог, що в ній зазначені
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав в електронній системі закупівель, відповідно до вимог, що в ній зазначені
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав в електронній системі закупівель, відповідно до вимог, що в ній зазначені
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 березня 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 15:58
ТД_ТО_Вантажні_Зі змінами.doc
17 березня 2021 15:58
ТД_ТО_Вантажні_Зі змінами.pdf
17 березня 2021 15:57
Перелік змін до ТД_ТО_вантажні.pdf
04 березня 2021 17:00
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
04 березня 2021 16:59
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
04 березня 2021 16:59
ТД_ТО_Вантажні.pdf
04 березня 2021 16:59
ТД_ТО_Вантажні.doc
17 березня 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 15:58
ТД_ТО_Вантажні_Зі змінами.doc
17 березня 2021 15:58
ТД_ТО_Вантажні_Зі змінами.pdf
17 березня 2021 15:57
Перелік змін до ТД_ТО_вантажні.pdf
04 березня 2021 17:00
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
04 березня 2021 16:59
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
04 березня 2021 16:59
ТД_ТО_Вантажні.pdf
04 березня 2021 16:59
ТД_ТО_Вантажні.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-04-011959-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ФЕОКТІСТОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2727212556
Дата подання: 11 березня 2021 15:00
В И М О Г А щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Згідно Тендерної документації Замовник встановлює дискримінаційні вимоги: (додаток 4 п.25), щодо: 25.Місце надання послуг повинне знаходитись в м. Київ, та не далі ніж 10 км від адреси де знаходяться транспортні засоби замовника: м. Київ, вул. Юрія Литвинського,1. Встановлена Замовником в Документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно зі статтею 31 Господарського кодексу України. Встановлення Замовником такої вимоги порушує права та значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу, не призведе до максимальної економії та ефективності використання державних коштів. Це явне пряме порушення Закону, дискримінаційна вимога, яка вказує на те, що Замовник чекає єдиного конкретного Учасника та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані на відстані більше 10 км від Замовника. Аналізуючи Публічні закупівлі за 2016-2020 роки на послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів та автомобілів в м.Києві середньостатистична відстань до об’єктів виконання ремонтів становить 25-30 км або в межах м.Києва. Збільшення відстані, а саме транспортні витрати та час Замовника може бути компенсовано загальною нижчою ціною, якістю запчастин та матеріалів, досвідом та швидкістю виконанням робіт Виконавцем. Враховуючи викладене, дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо усунути порушення та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону, а також прибрати вимоги, які дискримінують потенційних Учасників в межах м.Києва. В іншому випадку будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету згідно чинного Законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2021 17:16
Шановний учаснику! Зазначена Вами вимога щодо виключення з тендерної документації вимоги про відстань від станції технічного обслуговування до транспортної дільниці Замовника, не є обґрунтованою. Наявність такої вимоги до учасників є незмінною протягом тривалого часу та обумовлена економічним чинником. З метою зменшення експлуатаційних та фінансових витрат, пов’язаних з пересуванням транспортних засобів, а також для забезпечення можливості отримання відповідних послуг в максимально оперативному режимі, Замовником було встановлено допустиму відстань від транспортної дільниці до станції технічного обслуговування.
Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Окрім того, зазначаємо, що проєктом договору, викладеним у тендерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є недоцільним для Замовника та призведе до зайвих витрат пального. Крім цього, техніка Замовника, що пропонується до обслуговування, має значний фізичний знос і може не витримати навантажень, пов’язаних з доставкою на СТО, що знаходиться на значній відстані. Таким чином, крім зайвих витрат на пальне Замовник понесе додаткові витрати на евакуацію техніки та на ремонт ходової частини транспортних засобів.
Варто наголосити, що вимога не є дискримінаційною, тому що на встановленій відстані знаходиться достатня кількість потенційних учасників.
Номер вимоги: UA-2021-03-04-011959-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ФЕОКТІСТОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2727212556
Дата подання: 11 березня 2021 16:44
Усунення порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі у Додатку 4 п.4, п.5, п.6, п.7 передбачено надати наступний перелік документів:
4.Учасник повинен надати копію Сертифікату, виданого Всеукраїнською Асоціацією автомобільних імпортерів та дилерів, що засвідчує акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів.

5.Учасник повинен надати копію сертифікату(сертифікатів) відповідності виданого/их уповноваженим органом, який засвідчує, що послуги, які будуть надаватися учасником відповідають вимогам ДСТУ 2322-93, ДСТУ 3649:2010, ДСТУ 4276:2004, ДСТУ 4277:2004. Сертифікат повинен бути чинним на дату надання.

6.Підприємство (СТО) Учасника повинно мати впроваджену на підприємстві систему екологічного управління стосовно надання послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, оптово роздрібної торгівлі частинами та приладдям до автотранспортних засобів згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (на підтвердження Учасник повинен надати копію відповідного сертифікату в складі пропозиції).

7.Впроваджену на підприємстві СТО систему Управління Якістю з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів сертифікованих згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (на підтвердження Учасник повинен надати копію відповідного сертифікату).

Наголошуємо, що в Україні немає обовязкової сертифікації на Послуги з технічного обслуговування і ремонту вантажних транспортних засобів, тому вимагати сертифікати, які не передбачені законодавством є порушенням Закону.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.

Встановлені Замовником в Документації вимоги суперечять принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно зі статтею 31 Господарського кодексу України. Встановлення Замовником таких вимог порушує права та значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу, призведе до максимальної ціни, яка буде вища за середньо риночну ціну на послуги та безцільове використання бюджетних державних коштів.

Це явне пряме порушення Закону, дискримінаційні вимоги, які вказують на те, що Замовник чекає єдиного конкретного Учасника та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що не мають сертифікатів.
Враховуючи викладене, дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо усунути порушення та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону, а також прибрати вимоги, які дискримінують потенційних Учасників.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

В іншому випадку будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету згідно чинного Законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2021 17:19
Шановний учаснику! Зазначена Вами вимога щодо виключення з тендерної документації кваліфікаційного критерію надання сертифікатів на підтвердження відповідності учасника технічним вимогам не є обґрунтованою та задоволенню не підлягає виходячи з наступного:
відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі про відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, робіт чи послуг замовник повинен у тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання деяких наказів такими, що втратили чинність, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів.
Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають такі виготовлені сертифікати.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою для доведення якості та відповідності продукції стандартам чи технічним умовам може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який учасник може отримати сертифікат відповідності і цим самим довести якість та відповідність стандартам запропонованих ним товарів, послуги чи робіт. Якщо потенційний учасник не готовий під свою повну відповідальність засвідчити, що його послуги відповідають встановленим законодавством вимогам, то про жодне надання якісних послуг мова йти не може.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2021 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР" 712 530,00
UAH з ПДВ
712 530,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АТЦ "ЛІВОБЕРЕЖНИЙ" 778 425,00
UAH з ПДВ
778 425,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 квітня 2021 14:09
Електронний підпис
01 квітня 2021 14:09
Електронний підпис
01 квітня 2021 14:08
До ст 17.pdf
01 квітня 2021 14:08
Dovidka_ МВС.pdf
01 квітня 2021 14:08
Електронний підпис
26 березня 2021 16:57
Електронний підпис
26 березня 2021 16:56
Електронний підпис
26 березня 2021 16:56
Електронний підпис
26 березня 2021 16:55
Електронний підпис
26 березня 2021 16:54
Електронний підпис
26 березня 2021 16:53
Електронний підпис
26 березня 2021 16:53
Електронний підпис
26 березня 2021 16:52
Електронний підпис
19 березня 2021 16:28
Електронний підпис
19 березня 2021 16:27
Електронний підпис
19 березня 2021 16:27
Електронний підпис
19 березня 2021 16:26
Гарантійний лист.pdf
19 березня 2021 16:26
Довідка про відкр. рах..pdf
19 березня 2021 16:26
Лист-згода.pdf
19 березня 2021 16:26
Проект договору Дод 5.pdf

Публічні документи

24 березня 2021 17:03
Електронний підпис
24 березня 2021 17:00
Фін звіт 2020.pdf
24 березня 2021 17:00
установчі.pdf
24 березня 2021 17:00
Лівобережний ВААІД.pdf
24 березня 2021 17:00
Довідки.pdf
24 березня 2021 17:00
Довідки пропозиції.pdf
24 березня 2021 17:00
Довідки кваліфікації.pdf
24 березня 2021 17:00
АТЦ СЕУ 14001.pdf
24 березня 2021 17:00
№ СУЯ.15-21.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа Лановенко Віктор Іванович який підписав тендерну пропозицію (або уповноважений на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

лужбова (посадова) особа директор Лановенко Віктор Іванович, учасник процедури закупівлі, якого уповноважено учасником представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ТОВ "КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР"не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "АТЦ "ЛІВОБЕРЕЖНИЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР"
#42897018
Переможець 712 530,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 10:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2021 16:07

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР" в процедурі відкритих торгів на закупівлю: Послуги з технічного обслуговування і ремонту вантажних транспортних засобів марки МАЗ, ЗІЛ, ГАЗ і тракторів [ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) –50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання], оголошення UA-2021-03-04-011959-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Надана довідка вих. № 32/01 від 19.03.2021 р. «ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА наявність обладнання та матеріально технічної бази», яка не містить інформацію про права користування (власність, оренда, суборенда) 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації (Довідка у довільній формі стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: станції технічного обслуговування вантажних транспортних засобів (надалі – СТО) із зазначенням адреси та права користування (власність, оренда, суборенда) до якої входить: - цех для проведення ремонту обладнаний гідравлічними підйомниками; - не менше 2-х кран-балок; - дільниця по ремонту електрообладнання; - рихтувальний пост та рихтувальний стенд; - зварювальний цех; - шиномонтажна дільниця; - стенд для регулювання розвалу-сходження коліс; - стенд для перевірки та ремонту паливних систем; - стенд ультразвукової промивки форсунок; - обладнання для ремонту кермового управління; - обладнання для ремонту гальмівної системи; - обладнання для ремонту ходової частини; - обладнання для ремонту та діагностики механічних коробок передач; - обладнання для ремонту та діагностики двигунів; - обладнання для ремонту та діагностики гідравлічних систем; - склад запчастин. До довідки надати копії підтверджуючих документів на СТО (право власності, договір оренди або суборенди тощо) 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Довідку у довільній формі стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: станції технічного обслуговування вантажних транспортних засобів (надалі – СТО) із зазначенням адреси та права користування (власність, оренда, суборенда) до якої входить: - цех для проведення ремонту обладнаний гідравлічними підйомниками; - не менше 2-х кран-балок; - дільниця по ремонту електрообладнання; - рихтувальний пост та рихтувальний стенд; - зварювальний цех; - шиномонтажна дільниця; - стенд для регулювання розвалу-сходження коліс; - стенд для перевірки та ремонту паливних систем; - стенд ультразвукової промивки форсунок; - обладнання для ремонту кермового управління; - обладнання для ремонту гальмівної системи; - обладнання для ремонту ходової частини; - обладнання для ремонту та діагностики механічних коробок передач; - обладнання для ремонту та діагностики двигунів; - обладнання для ремонту та діагностики гідравлічних систем; - склад запчастин.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР"
#42897018
712 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 20:11
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 09:55
Договір_04_09-ВТ_275_від_09.04.2021.pdf укладений
09 квітня 2021 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 340 915,14
UAH (в тому числі ПДВ 56 819,19 UAH)