Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт (санація) адміністративної будівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради,
Київської обл., м. Фастів, пл. Соборна, 1"
Очікувана вартість
5 499 576,00 UAH
UA-2021-03-04-011827-c ● 8c08100071e44f31b0d813d3575b3952
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Фастівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04054926 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1 |
Контактна особа: |
Рачок Оксана Василівна 380456560949 rachokow@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 13:13 |
Очікувана вартість: | 5 499 576,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 497,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27497.88 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт (санація) адміністративної будівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради,
Київської обл., м. Фастів, пл. Соборна, 1"
Київської обл., м. Фастів, пл. Соборна, 1"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08500, Україна, Київська область, Фастів, пл. Соборна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 20:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 20:20 |
санация Креслення.pdf | |
04 березня 2021 20:20 |
додаток 8 до ТД перелік документів.doc | |
04 березня 2021 20:20 |
додаток 7 до ТД Проект договору.doc | |
04 березня 2021 20:20 |
додаток 6 до ТД Технічні завдання.doc | |
04 березня 2021 20:20 |
додаток 5 до ТД.doc | |
04 березня 2021 20:20 |
додаток 4 до ТД інформація про субпідрядника.doc | |
04 березня 2021 20:19 |
додаток 3 до ТД кваліфікаційні критерії ст. 16 та вимоги ст. 17.doc | |
04 березня 2021 20:19 |
додаток 2 до ТД лист-гарантія.doc | |
04 березня 2021 20:19 |
додаток 1 до ТД тендерна пропозиція.doc | |
04 березня 2021 20:19 |
Тендерна документація санація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-011827-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП", Код ЄДРПОУ:35944692
Дата подання: 05 квітня 2021 11:54
Щодо рішення замовника
щодо дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2021 08:45
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником відповідно до додатку 8 цієї тендерної документації та інших документів, які передбачені тендерною документацією.
Відповідно до п.9.1 додатку 7 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника надається лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії.
Дана вимога тендерної документації не має відношення до забезпечення тендерної пропозиції, а є окремим документом, яким мав надати учасник у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Дана вимога тендерної документації не була оскаржена у встановлений час відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 3 форми «Тендерна пропозиція» учасник надав згоду «3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити тендерну пропозицію Учасника-Переможця в разі не надання ним документів, передбачених у тендерній документації.»
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЗА-ГРУП» була відхилена відповідно до вимог чинного законодавства, а саме абзацу 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників).
2. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цією тендерною документацією.
Тобто, тендерної документацією читко вимагалось накладення саме кваліфікованого електронного підпису КЕП учасника. Дана вимога тендерної документації не була оскаржена у встановлений час відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 3 форми «Тендерна пропозиція» учасник надав згоду «3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити тендерну пропозицію Учасника-Переможця в разі не надання ним документів, передбачених у тендерній документації.». Крім того, така позиція учасника підтверджується відповідними документами держаних органів України. Враховуючи роз’яснення Антимонопольного комітету України та Міністерства цифрової трансформації України (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR1cN6eqhPY2OxjKUlfSPpcr1PEAH9Oiv4XoSa6QQ9jrFFI_1yShLHl5HAE) Учасник не наклав кваліфікований електронний підпис, чим порушив вимоги тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЗА-ГРУП» була відхилена відповідно до вимог чинного законодавства, а саме абзацу 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників).
Відповідно до п.9.1 додатку 7 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника надається лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії.
Дана вимога тендерної документації не має відношення до забезпечення тендерної пропозиції, а є окремим документом, яким мав надати учасник у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Дана вимога тендерної документації не була оскаржена у встановлений час відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 3 форми «Тендерна пропозиція» учасник надав згоду «3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити тендерну пропозицію Учасника-Переможця в разі не надання ним документів, передбачених у тендерній документації.»
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЗА-ГРУП» була відхилена відповідно до вимог чинного законодавства, а саме абзацу 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників).
2. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цією тендерною документацією.
Тобто, тендерної документацією читко вимагалось накладення саме кваліфікованого електронного підпису КЕП учасника. Дана вимога тендерної документації не була оскаржена у встановлений час відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 3 форми «Тендерна пропозиція» учасник надав згоду «3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити тендерну пропозицію Учасника-Переможця в разі не надання ним документів, передбачених у тендерній документації.». Крім того, така позиція учасника підтверджується відповідними документами держаних органів України. Враховуючи роз’яснення Антимонопольного комітету України та Міністерства цифрової трансформації України (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR1cN6eqhPY2OxjKUlfSPpcr1PEAH9Oiv4XoSa6QQ9jrFFI_1yShLHl5HAE) Учасник не наклав кваліфікований електронний підпис, чим порушив вимоги тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЗА-ГРУП» була відхилена відповідно до вимог чинного законодавства, а саме абзацу 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників).
Номер вимоги: UA-2021-03-04-011827-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 26 квітня 2021 13:20
Неправомірне визначення переможця
Голова тендерного комітету Зикова Олена Борисівна звертаємося до Вас з вимогою дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді пропозицій учасників. Розглянувши пропозицію Учасника, якого протоколом від 22 квітня 2021 року обрано Переможцем було виявлено ряд порушень, які є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Одна із підстав це:
Відповідно до інформації ДП «ПРОЗОРРО» сформованої автоматично в Переможця наявна забогованість із сплати податків, зборів, платежів, але ВСІ ЧЛЕНИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ «одноголосно» не бачать цього. Відповідно до інформації наданої учасником у складі пропозиції він не має забогованості із сплати податків, зборів, платежів.
Відповідно до ТД «Відповідно до ст. 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч.1 ст. 17 Закону»
Також в Переможця наявні численні арифметичні помилки та невідповідності в кошторисі. В тендерній документації наголошено: «Увага! Арифметичні помилки не вважаються формальними (несуттєвими) помилками та є підставою відхилення тендерної пропозиції замовником.»
Вимагаємо:
- повернутися до розгляду пропозиції Учасника, якого обрано Переможцем
- детально вивчити надані Учасником документи на відповідність їх Тендерній Документації;
- провести закупівлю не порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі» та його основні принципи.
Нагадую, що один із основних принципів здійснення публічних закупівель вказаний у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Одна із підстав це:
Відповідно до інформації ДП «ПРОЗОРРО» сформованої автоматично в Переможця наявна забогованість із сплати податків, зборів, платежів, але ВСІ ЧЛЕНИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ «одноголосно» не бачать цього. Відповідно до інформації наданої учасником у складі пропозиції він не має забогованості із сплати податків, зборів, платежів.
Відповідно до ТД «Відповідно до ст. 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч.1 ст. 17 Закону»
Також в Переможця наявні численні арифметичні помилки та невідповідності в кошторисі. В тендерній документації наголошено: «Увага! Арифметичні помилки не вважаються формальними (несуттєвими) помилками та є підставою відхилення тендерної пропозиції замовником.»
Вимагаємо:
- повернутися до розгляду пропозиції Учасника, якого обрано Переможцем
- детально вивчити надані Учасником документи на відповідність їх Тендерній Документації;
- провести закупівлю не порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі» та його основні принципи.
Нагадую, що один із основних принципів здійснення публічних закупівель вказаний у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2021 09:36
Шановний учасник!
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 11 таблиці 2 Додатку 3): У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
На виконання вимог тендерної документації ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" (42766056) 28.04.2021 оприлюднено на Веб-порталі Уповноваженого органу довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить інформацію про відсутність заборгованості ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"станом на 28.04.2021, тобто на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, при цьому довідка про відсутність заборгованості надана в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
Також інформуємо, що тендерна пропозиція ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ", в тому числі технічна частина, відповідає вимогам тендерної документації та технічного завдання.
Виходячи з викладеного, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ".
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 11 таблиці 2 Додатку 3): У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
На виконання вимог тендерної документації ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" (42766056) 28.04.2021 оприлюднено на Веб-порталі Уповноваженого органу довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить інформацію про відсутність заборгованості ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"станом на 28.04.2021, тобто на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, при цьому довідка про відсутність заборгованості надана в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
Також інформуємо, що тендерна пропозиція ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ", в тому числі технічна частина, відповідає вимогам тендерної документації та технічного завдання.
Виходячи з викладеного, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-04-011827-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 05 квітня 2021 22:39
Дата подання: 05 квітня 2021 22:39
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2021 12:43
рішення від 07.04.2021 № 7103 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 12:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 № 8239.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 19:20
рішення від 16.04.2021 № 8239.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 20:38
Номер скарги: UA-2021-03-04-011827-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 30 квітня 2021 11:23
Дата подання: 30 квітня 2021 11:23
Скарга на рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Фастівської міської ради від 22 квітня 2021 року, щодо визначення переможця у процедурі закупівлі за № UA-2021-03-04-011827-c
Виконавчим комітетом Фастівської міської ради (далі – Замовник) було оголошено проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-04-011827-c) щодо пре-дмету закупівлі «Капітальний ремонт (санація) адміністративної будівлі виконавчого комі-тету Фастівської міської ради, Київської обл., м. Фастів, пл. Соборна, 1» на очікувану вартість 5 499 576,00 гривень з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 20 березня 2021 08:00.
22 березня 2021 року по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому взя-ли наступні учасники:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН",
- ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП",
- ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"
- Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25".
В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «АРХІТЕ-КТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНТАЖ» (протокол засідання тендерного ко-мітету від 22 квітня 2021 року) та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не погоджується з таким рішенням з наступних при-чин:
1. За результатами розгляду сканкопій кошторисів Переможця у форматі pdf засвід-чені підписом і печаткою виявлено:
Тендерна документація ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"
Локальний кошторис 2-1-1 на Адміністративна будівля виконавчого комітету
Роздiл 2. Цоколь.
Суміш суха Cerеzit CЕ 33 (43,79604 кг) Суміш суха Cerеzit CЕ 33 (43,796 кг)
Суміш суха Cerеzit CЕ 33 (29,60958 кг) Суміш суха Cerеzit CЕ 33 (29,6096 кг)
Роздiл 3. Зовнішні відкоси
Склосiтка (216,3584 м2) Склосiтка (216,36 м2)
Фарба акрилова Cerezit СТ42 (84,85306 кг) Фарба акрилова Cerezit СТ42 (84,853 кг)
Роздiл 4. Теплоізоляція перекриття покрівлі
Дошки обрiзнi з берези, липи, довжина 4-6,5 м, усi ширини, товщина 25, 32, 40 мм, II сорт Дошки обрiзнi з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 32, 40 мм II сорт
Роздiл 7. Двері та вікна
Відливи оцінковані (58,14459 мп) Відливи оцінковані (58,1446 мп)
Шпатлiвка полiмерцементна армована Ceresit CT 29 (282,86253 кг) Шпатлiвка полiмерцементна армована Ceresit CT 29 (282,8625 кг)
Латексна фарба Kolorit LEGENDA
(88,644024 кг) Латексна фарба Kolorit LEGENDA (88,644 кг)
2. У Переможця ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНТАЖ» у складі пропозиції відсутні копії дозволу (декларації) та сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», які вима-галися тендерною документацією.
У складі пропозиції ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОН-ТАЖ» наявні сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» (файл 22 Сертифікат ISO pdf) та Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (файл 16.2 Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.pdf) видані ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ», що підтверджувало б відповідність встановленим вимогам тен-дерної документації у разі виконання робіт в повному обсязі або в обсязі, який перевищує 20% вартості договору субпідрядником та відповідності його кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією для субпідрядника.
Але Переможець ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНТАЖ» зазначає, що субпідрядник буде виконувати роботи з монтажу опорних металоконстру-кцій на покрівлі, що становлять 1,4 % від загальної вартості Договору (Довідка №25 від 18 березня 2021 року файл 25 роботи з субпідрядником.pdf та Довідка №8 від 18 березня 2021 року файл 8 Інформація про субпідрядників відповідно до додатку 4.pdf).
Отже, Переможець ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОН-ТАЖ» може виконати роботи обсягом 1,4% від загальної вартості Договору, а інші обся-ги робіт що складають 98,6 % вартості договору передбачені Додатком 6 тендерної до-кументації унеможливлює їх виконання у зв’язку з відсутність Дозвільних документів у Переможця. Наявність дозволу у субпідрядної організації, яка буде залучена на виконання робіт обсягом 1,4 % загально вартості Договору, не надає права Переможцю виконувати всі інші роботи за відсутності у нього Дозволу (декларації) на виконання таких робіт.
Звертаю увагу на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено підтвердження відповідності Учасника у частині наявності дозвільних документів чи будь-яких інших вимог Замовника шляхом залучення інших суб’єктів господарюван-ня субпідрядників/співвиконавців окрім підтвердження критеріїв визначених абзацом 2 пункту 3 статті 16 Законом України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнан-ня, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності тако-му критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядни-ків/співвиконавців.
Замовник у тендерній документації вказує наступне:
- «…з метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», який підтверджує, що система управління якістю Учасника або залученого субпідрядника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України).
- 7.10. Дозвільні та інші документи, копії яких додаються у складі тендерної пропозиції, які видані учаснику (дозвіл (декларація) може бути наданий на субпідрядну організацію, яка буде виконувати відповідні роботи)…»
Тендерною документацією передбачено надання дозволу (декларації) Субпідрядни-ком на виконувані ним роботи за відсутності такого дозволу (декларації) в Учасника, а не для того, щоб підтвердити вимоги тендерної документації до Учасника процедури заку-півлі.
У складі пропозиції Переможця наявна інформація про залучення тільки одного Суб-підрядника ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ», який буде виконувати роботи що становлять 1,4 % від загальної вартості Договору. Хто буде виконувати інші роботи, що складають 98,6 % вартості договору за відсутності в Учасника дозвільних документів на роботи, які виконуються тільки за наявності відповідного Дозволу (декларацій) в організації За-мовника взагалі не зацікавило.
Виходячи із вище сказаного Переможець Листом-гарантією №14 від 22 лютого 2021 року (файл 3. гарантійний лист додаток 2. pdf) гарантує, що роботи будуть виконані в строк та в повному обсязі ( п.1.6) цим самим надає Замовнику недостовірну інформацію, адже не має Дозволу (декларації) виконувати роботи, що складають 98,6 % вартості дого-вору, які відповідно до чинного законодавства виконуються тільки за наявності відповід-ного Дозволу (декларацій) в організації. Така інформація мала б бути суттєвою для За-мовника при визначенні результатів процедури закупівлі і стати підставою для відхилен-ня такого Учасника.
Стосовно сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» звертаю вашу увагу, що наявність сертифікату у субпідрядника, який буде виконувати роботи, що становлять 1,4 % від загальної вартості Договору не підтверджує відповідність якості решти робіт, що складають 98,6 % вартості договору. Виходячи з того, що Замовнику достатньо підтвердження відповідності якості робіт у Субпідрядника, а не в Учасника, незрозуміло для чого взагалі Замовник встановив таку вимогу.
Згідно Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» п. 4 тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо:
учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч.1 ст. 17 Закону;
не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при ви-значенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч. 15 ст. 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замов-ником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідно-сті в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протя-гом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель пові-домлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в ч. 14 ст. 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог ч. 2 ст. 28 Закону.
тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета за-купівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною доку-ментацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «АРХІТЕ-КТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНТАЖ» не відповідає умовам технічної спе-цифікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Визначення Переможцем ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНТАЖ» є незаконним, неправомірним та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, права, інтереси та положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Визнавши переможцем процедури закупівлі ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНТАЖ», Замовник порушив вимоги абз. 2 та абз. 3 ч. 1 п.1 та абз. 1 ч. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями статті 18 Закону,
ПРОШУ:
1) Прийняти скаргу ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» за процедурою закупівлі № UA-2021-03-04-011827-c до розгляду;
2) Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНТАЖ» Переможцем процедури закупівлі № UA-2021-03-04-011827-c
Директор _____________________Т.М. Приходько
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2021 11:05
рішення від 05.05.2021 № 9776 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 11:05
інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2021 № 10870.pdf
Дата публікації: 19 травня 2021 15:56
рішення від 18.05.2021 № 10870.pdf
Дата публікації: 21 травня 2021 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол засідання тендерного комітету від 25.05.21 щодо скасування визначення переможцем ТОВ "Архітектурно-будівельна компанія Будмонтаж" та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Архітектурно-будівельна компанія Будмонтаж".
Дата виконання рішення замовником: 25 травня 2021 12:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
5 122 786,43
UAH з ПДВ
|
5 122 786,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" |
5 356 291,20
UAH з ПДВ
|
5 356 291,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" |
5 489 431,21
UAH з ПДВ
|
5 489 431,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25" |
5 498 031,13
UAH з ПДВ
|
5 498 031,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Рішення скасоване |
5 122 786,43
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 11:45
|
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" #35944692 |
Рішення скасоване |
5 356 291,20
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 11:45
|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" #42766056 |
Рішення скасоване |
5 489 431,21
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 11:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Відхилено |
5 122 786,43
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 11:59
|
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" #35944692 |
Відхилено |
5 356 291,20
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 12:03
|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" #42766056 |
Відхилено |
5 489 431,21
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 12:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25" #40724648 |
Відхилено |
5 498 031,13
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 12:12
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 травня 2021 12:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі