Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень із охоронною сигналізацією
Очікувана вартість
40 500,00 UAH
UA-2021-03-04-011823-c ● 62346456edfb4d92a087f93851c30349
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498541 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б |
Контактна особа: |
Ковальчук Тетяна Олександрівна 380442732014 sv_zarp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 40 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 202,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Послуги з охорони приміщень із охоронною сигналізацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за отримані послуги в національній валюті України на підставі Актів наданих послуг протягом 12 (дванадцяти) банківських днів з дати отримання Акту, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. | Пiсляоплата | 12 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 14:18 |
Додатки до договору.xls | |
05 березня 2021 11:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 10:31 |
Перелік змін.docx | |
05 березня 2021 10:30 |
Договір охорони 2021.doc | |
04 березня 2021 22:49 |
Інструкція.docx | |
04 березня 2021 22:47 |
Оголошення (1).docx |
09 березня 2021 14:18 |
Додатки до договору.xls
|
|||
05 березня 2021 11:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2021 10:31 |
Перелік змін.docx
|
|||
05 березня 2021 10:30 |
Договір охорони 2021.doc
|
|||
04 березня 2021 22:49 |
Інструкція.docx
|
|||
04 березня 2021 22:47 |
Оголошення (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-011823-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 05 березня 2021 16:58
Досвід 5 років
Щодо вимоги, про те що учасник повинен здійснювати діяльність на ринку надання охоронних послуг не менше 5 років. Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши такі, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду охорони господарських судів та взагалі мають досвід на ринку охоронних послуг менше 5 років (хоча при цьому мають всю необхідну матеріально-технічну базу, працівників і т.д.) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дані вимоги Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України , а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" "Основні принципи здійснення закупіввель" та частину 4 статті 22 Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 16:54
Доброго дня.
Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Замовник не вважає, що п. 12 з переліку документів для участі у закупівлі, є дискримінаційним, тому що Замовник повинен бути впевнений, що отримає надійні та якісні послуги від учасника. Учасник, який має досвід роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років, таким чином підтверджує свій професіоналізм та надійність у сфері наданих послуг. Документація, щодо даної закупівлі складена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Замовник не вважає, що п. 12 з переліку документів для участі у закупівлі, є дискримінаційним, тому що Замовник повинен бути впевнений, що отримає надійні та якісні послуги від учасника. Учасник, який має досвід роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років, таким чином підтверджує свій професіоналізм та надійність у сфері наданих послуг. Документація, щодо даної закупівлі складена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2021-03-04-011823-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 05 березня 2021 16:59
Сертифікат на ПЦС
Про який сертифікат йдеться? Відповідно до абзацу 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» пункт централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень. Відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач), яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу, об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності. Тобто, пункт централізованого спостереження не є об’єктом оцінки відповідності (сертифікації). Тому виникає питання: навіщо нам цей сертифікат на пульт? І відповідно до якого НПА ми повинні його мати? Саме повинні, а не маємо право чи можемо. Просимо надати конкретне посилання на пункт, частину, статтю відповідного закону. Також ми розуміємо, що у Вас є бажаний переможець (вітання поліції), але давайте Ви не будете так явно прописувати вимогу, щоб допомогти їм перемогти! Вимагаємо внести зміни та виключити вимогу про сертифікат на пульт з документації!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 16:37
Доброго дня.
Шановний учаснику,
У відповідності до абзацу третього пункту 20 постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаний аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб.
ДСТУ EN 50518-1:2014 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень. Частина 1. Вимоги до розташування та конструкцій, зокрема передбачені вимоги до конструкції де повинен бути розташований пункт централізованого спостереження і унеможливлювати доступ до приміщення сторонніх осіб, створюючи захист від зовнішніх та внутрішніх загроз.
В свою чергу дія ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які займаються охоронною діяльністю.
Не впровадження в дію Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку.
Виконання вимог до пункту централізованого спостереження повинно бути підтверджено документально. Належним підтвердженням дотримання учасником вимог, які встановлені нормативними документами, є наявність у нього сертифікату відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.
Шановний учаснику,
У відповідності до абзацу третього пункту 20 постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаний аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб.
ДСТУ EN 50518-1:2014 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень. Частина 1. Вимоги до розташування та конструкцій, зокрема передбачені вимоги до конструкції де повинен бути розташований пункт централізованого спостереження і унеможливлювати доступ до приміщення сторонніх осіб, створюючи захист від зовнішніх та внутрішніх загроз.
В свою чергу дія ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які займаються охоронною діяльністю.
Не впровадження в дію Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку.
Виконання вимог до пункту централізованого спостереження повинно бути підтверджено документально. Належним підтвердженням дотримання учасником вимог, які встановлені нормативними документами, є наявність у нього сертифікату відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в м. Києві #40109147 |
Переможець |
40 500,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 10:30
|
ДОГОВІР 9 міс.pdf | укладений |
25 березня 2021 10:27
|