Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04058692 |
Вебсайт: | https://merefaotg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 62472, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, місто Мерефа, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКА, будинок 213 |
Контактна особа: |
Олена Марченко +380506034845 gorsovetzakupivli@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 11:47 |
Очікувана вартість: | 2 033 462,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 167,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У разі надання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції та/або будь-яких документів (у т. ч. документів виданих будь-якими органами державної влади, організаціями, підприємствами, установами будь-яких держав) іншою мовою (іноземною мовою; іншою ніж державна мова), вони повинні мати переклад на українську мову, що зроблений перекладацькою агенцією та засвідчений її печаткою та підписом або нотаріально.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться поетапно шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт протягом 15 календарних днів. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2021 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2021 15:38 |
ТД__Реконструкцiя (зміни 2).doc | |
18 березня 2021 15:37 |
Перелік змін (спортивна площадка).pdf | |
15 березня 2021 13:39 |
ТД__Реконструкцiя (зміни).doc | |
15 березня 2021 13:39 |
Перелік змін.pdf | |
04 березня 2021 16:41 |
Додаток_2_ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ.doc | |
04 березня 2021 16:41 |
ТД__Реконструкцiя.doc |
18 березня 2021 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 березня 2021 15:38 |
ТД__Реконструкцiя (зміни 2).doc
|
||||||
18 березня 2021 15:37 |
Перелік змін (спортивна площадка).pdf
|
||||||
15 березня 2021 13:39 |
ТД__Реконструкцiя (зміни).doc
|
||||||
15 березня 2021 13:39 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
04 березня 2021 16:41 |
Додаток_2_ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ.doc
|
||||||
04 березня 2021 16:41 |
ТД__Реконструкцiя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Учасником не надано витяг з реєстру платників ПДВ, що вимагалося пунктом 1 розділу 3 тендерної документації;
2. У. п.1.5 розділу 3 тендерної документації зазначено « У разі наявності обмеження повноважень щодо представництва юридичної особи, в тому числі укладення договору про закупівлю, в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію рішення уповноваженого на те органу Учасника про надання згоди на вчинення такого правочину, якщо будь-які обмеження повноважень відсутні – надати гарантійний лист.»
Пунктом 10.13.2 Статуту передбачено, що до компетенції виконавчого органу Товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та наглядової ради товариства. У. п.11.1 Статуту зазначено «рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників», отже у директора наявні обмеження щодо укладання договору про закупівлю. ТОВ «Левміськбуд» у гарантійному листі № 41-03 зазначив, що у директора відсутні будь-які обмеження, що не відповідає дійсності. На підставі вищезазначеного, учасник повинен був надати рішення уповноваженого органу про надання згоди на значний правочин.
3. Учасником не надано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт зазначений в Додатку 1, без зазначення вартості окремих складових робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)), що вимагалося у п. 1.1 розділу 3 тендерної документації.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Левміськбуд» та продовжити розгляд наступних тендерних пропозицій.
Згідно абзацу 8 п. 1.1. ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
Свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів).
Учасником торгів ТОВ «Левміськбуд» було надано Лист - роз’яснення за вих. №49-03 від 19.03.2021 року (PDF-файл «Лист-ро'зяснення про ненадання документів про сплату єд.pdf») в якому міститься інформація про те що учасником не надано документи, що вимагаються пунктом 1 розділу 3 тендерної документації у зв’язку тим, що дані про те, що факт реєстрацію/анулювання реєстрації платника податків підтверджується виключно даними Реєстру платників ПДВ. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не вимагається документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зазначена інформація підтверджується практикою Антимонопольного комітету України, а саме: Рішенням № 4754-р/пк-пз від 11.03.2021 року.
Додатково повідомляємо, що учасником надано довідку №44-03 від 19.03.2021р (PDF-файл «Довідка з кодом доступу.pdf») у якій міститься інформація з кодом доступу до чинних установчих документів Учасника. При завантаженні файлів з використанням вищезазначеного коду (на Веб порталі https://usr.miniust.gov.ua/ua/freesearch) було виявлено, що один з файлів «Виписка» містить інформацію, що підтверджує взяття на облік як платника податків Учасника ТОВ «Левміськбуд». Відповідно до п 1.2 розділу 1 Тендерної документації Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Таким чином враховуючи вищенаведені пояснення та факт того, що пропозиція учасника ТОВ «Левміськбуд» є економічно вигідною (19% економії бюджетних коштів від очікуваної вартості) Замовник не має підстав для задоволення Вимоги у цій частині та відхиленні пропозиції Переможця.
Щодо другого пункту вимоги пояснюю наступне.
Згідно абз. 3 п. 1.5. ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у разі наявності обмеження повноважень щодо представництва юридичної особи, в тому числі укладення договору про закупівлю, в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію рішення уповноваженого на те органу Учасника про надання згоди на вчинення такого правочину, якщо будь-які обмеження повноважень відсутні – надати гарантійний лист.
Учасником ТОВ «Левміськбуд» було надано гарантійний лист №41-03 від 19.03.2021 року (PDF-файл «Г.Л. про відсутність обмежень в повноваженнях.pdf») в якому міститься інформація про те, що обмеження повноважень директора Поторочі Є.Ю. відсутні. Також учасник додатково повідомив про те, що рішення надання згоди на здійснення значного правочину, яке передбачено ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» вимагається лише у тому випадку, якщо вартість майна, робіт, послуг що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та зазначив, що очікувана вартість закупівлі не перевищую вищезазначених показників. Таким чином учасник підтвердив відсутність обмежень повноважень директора на підписання договору.
Щодо третього пункту вимоги пояснюю наступне.
Згідно абзацу 4 п. 1.1. ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт зазначений в Додатку 1, без зазначення вартості окремих складових робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)).
Учасником було надано Довідку про якісні та кількісні характеристики робіт №53-03 від 19.03.2021 (PDF-файл «Довідка про якісні та кількісні характеристики робіт.pdf») в якій міститься перелік та обсяги робіт зазначений в Додатку 1, без зазначення вартості окремих складових робіт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-01-000038 ● 050c55c4f4ba4a38ab62e7e43f2c46e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2021 18:43 |
НАКАЗ
01.06.2021 № 243
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 01.06.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.06.2021. №.243
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2021-03-04-011564-c 04.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш № UA-M-2021-06-01-000038 від 01.06.2021 повідомляю наступне. У Розділі 3 пункту 7 тендерної документації зазначено що Учасник повинен надати в довільній формі інформаційну довідку, в якій зазначає повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Повідомляємо, що вартість робіт з електрозварювання електродами діаметром 4 мм, марка Э42 (30,0км;182,54 грн/т*1,14т) згідно Договірної ціни становить – 567,98 гривень, що в свою чергу становить 0,035% від загальної вартості робіт. Згідно з умовами тендерної документації та чинного Законодавства України учасники не зобов’язані надавати інформацію про суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю. Відповідно до вищезазначеної інформації ТОВ «Левміськбуд» має право залучити до виконання вищезазначених робіт субпідрядну організацію не зазначаючи про це у складі тендерної пропозиції. У зв’язку з чим у довідці про наявність працівників відсутня інформація про посаду «електрозварника». У Розділі 3 пункту 5 підпункту 5.1. зазначено що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі у табличному вигляді, що містить відомості щодо працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, які мають необхідні знання та досвід; із зазначенням кількості співробітників, прізвищ, ім’я, по батькові, посад, загального досвіду роботи, рівня освіти, умов трудової діяльності (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовим договором тощо). Повідомляємо, що тендерна документація не містить окремих вимог до переліку та кількості працівників, а саме наявність «електрозварника». Керуючись чинним Законодавством України та практикою Антимонопольного Комітету України, а саме – Рішення № 22359-р/пк-пз від 02.12.2020, Рішення №19420-р/пк-пз від 16.10.2020, Рішення № 9544-р/пк-пз від 29.04.2021, Рішення №24267-р/пк-пз від 31.12.2020, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «Левміськбуд». Згідно розділу 6 пункту 3 підпункту 3.2. переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Повідомляємо, що переможець процедури закупівлі, ТОВ «Левміськбуд», надав під час укладання договору копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 29.01.2021 р. №32-21-204, де міститься інформація що ТОВ «Левміськбуд» може виконувати роботи підвищеної небезпеки, зокрема – зварювальні роботи (п.15. Додатку 6 до Порядку).
2021-06-17 17:14:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Єдність |
1 530 000,00
UAH з ПДВ
|
1 519 832,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА" |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
1 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" |
1 690 135,24
UAH з ПДВ
|
1 639 909,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" |
1 747 118,34
UAH з ПДВ
|
1 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" |
1 824 290,32
UAH з ПДВ
|
1 685 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "САС ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 797 700,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ІВЛЕВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ |
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
1 739 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" |
1 992 495,60
UAH з ПДВ
|
1 744 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИСА-БУДМАШІННОВАЦІЇ" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Єдність #32300887 |
Відхилено |
1 519 832,69
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 15:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА" #41106571 |
Відхилено |
1 520 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 10:03
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" #41782522 |
Відхилено |
1 639 909,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 15:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" #42794649 |
Переможець |
1 640 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 15:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2021 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2021 15:55
|
Дод. угода № 3 до дог. № 238.pdf | зміни до договору |
16 червня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 14:48
|
Дод. угода № 2 до дог. № 238.pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 14:25
|
Протокол № 83.pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 13:58
|
Дод. угода № 1 до дог. № 238.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 16:34
|
частина 2.pdf | укладений |
29 квітня 2021 16:31
|
частина 1.pdf | укладений |
29 квітня 2021 16:31
|
Договір №238.pdf | укладений |
29 квітня 2021 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення предмету закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | № 238 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки. |
Номер договору про закупівлю: | № 238 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 83 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Скасування додаткової угоди № 1. Внесення змін в текст п. 1.1. Предмету договору (зазаначння коду кластфікаторів). |
Номер договору про закупівлю: | № 238 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | № 238 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |