Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
2 420 000,00 UAH
UA-2021-03-04-010256-c ● 9df0398b375a433c8faf42c1f96e6a95
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ НА ДЕРЖАВНОМУ КОРДОНІ |
Код ЄДРПОУ: | 44068843 |
Місцезнаходження: | 65058, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Говорова Маршала, будинок 7 |
Контактна особа: |
Діана Малик +380669084966 vpz_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 15:54 |
Очікувана вартість: | 2 420 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65058, Україна, Одеська область, м. Одеса, Говорова Маршала,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
10000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65058, Україна, Одеська область, м. Одеса, Говорова Маршала,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 15:58 |
Протокол.pdf | |
04 березня 2021 15:57 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-010256-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 09 березня 2021 14:02
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- надання копії лицьової та зворотної сторони паливної картки та/або смарт - картки та/або талона та/або штрих картки (єдиного зразка, єдиного бренду);
- надання Листа від емітента/власника товару паливних талонів, карток в п. 4.3, 4.4, 4.5. Додатку 6 ТД.
- надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо наявності зв’язку з виробником Товару;
- надання документу, що підтверджує акредитацію лабораторії, яка видала паспорт якості;
- надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав паспорт якості.
ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ВИМОГИ МІСТИТЬСЯ УДОДАНОМУ ФАЙЛІ.
КРІМ ТОГО, ДАНИЙ ЗАМОВНИК НЕ ВПЕРШЕ ВСТАНОВЛЮЄ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЯКІ ПОЗБАВЛЯЮТЬ МОЖЛИВОСТІ В УЧАСТІ НЕОБХІДНОЇ КІЛЬКОСТІ УЧАСНИКІВ. У ПОПЕРЕДНІХ ТОРГАХ, ЗА ІДЕНТИФІКАТОРОМ UA-2021-02-11-007440-a, ЗА ІДЕНТИЧНИМ ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ТА ОБСЯГОМ ПАЛИВА – ЗАКУПІВЛЯ НЕ ВІДБУЛАСЯ З ПРИЧИНИ ТОГО, ЩО НА ТОРГИ ВИЙШОВ ЛИШЕ 1 УЧАСНИК - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД", БО ТІЛЬКИ ДАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК ЗДАТЕН ВИКОНАТИ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ УМОВИ.
ДАНИЙ ФАКТ НАШТОВХУЄ НА ДУМКУ, ЩО МІЖ ДАНИЙ УЧАСНИКОМ ТА ЗАМОВНИКОМ МОЖЕ ІСНУВАТИ ЗВ`ЯЗОК ТА СТОСУНКИ ЗГОВОРУ, ЗА ЯКИМИ СТОРОНИ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ОСОБИСТУ ВИГОДУ.
ДАНІ ДІЇ характеризуються як зловживання службовим становищем зі сторони Замовника!
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ, правоохороних орагнів, ДАСУ з метою моніторингу даної закупівлі та діяльності Замовника, та встановлення факту корупційної змови.
Розгорнути
Згорнути
- надання копії лицьової та зворотної сторони паливної картки та/або смарт - картки та/або талона та/або штрих картки (єдиного зразка, єдиного бренду);
- надання Листа від емітента/власника товару паливних талонів, карток в п. 4.3, 4.4, 4.5. Додатку 6 ТД.
- надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо наявності зв’язку з виробником Товару;
- надання документу, що підтверджує акредитацію лабораторії, яка видала паспорт якості;
- надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав паспорт якості.
ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ВИМОГИ МІСТИТЬСЯ УДОДАНОМУ ФАЙЛІ.
КРІМ ТОГО, ДАНИЙ ЗАМОВНИК НЕ ВПЕРШЕ ВСТАНОВЛЮЄ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЯКІ ПОЗБАВЛЯЮТЬ МОЖЛИВОСТІ В УЧАСТІ НЕОБХІДНОЇ КІЛЬКОСТІ УЧАСНИКІВ. У ПОПЕРЕДНІХ ТОРГАХ, ЗА ІДЕНТИФІКАТОРОМ UA-2021-02-11-007440-a, ЗА ІДЕНТИЧНИМ ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ТА ОБСЯГОМ ПАЛИВА – ЗАКУПІВЛЯ НЕ ВІДБУЛАСЯ З ПРИЧИНИ ТОГО, ЩО НА ТОРГИ ВИЙШОВ ЛИШЕ 1 УЧАСНИК - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД", БО ТІЛЬКИ ДАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК ЗДАТЕН ВИКОНАТИ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ УМОВИ.
ДАНИЙ ФАКТ НАШТОВХУЄ НА ДУМКУ, ЩО МІЖ ДАНИЙ УЧАСНИКОМ ТА ЗАМОВНИКОМ МОЖЕ ІСНУВАТИ ЗВ`ЯЗОК ТА СТОСУНКИ ЗГОВОРУ, ЗА ЯКИМИ СТОРОНИ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ОСОБИСТУ ВИГОДУ.
ДАНІ ДІЇ характеризуються як зловживання службовим становищем зі сторони Замовника!
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ, правоохороних орагнів, ДАСУ з метою моніторингу даної закупівлі та діяльності Замовника, та встановлення факту корупційної змови.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 13:07
1. Надання копії лицьової та зворотної сторони паливної картки та/або смарт - картки та/або талона та/або штрих картки (єдиного зразка, єдиного бренду);
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З урахуванням того, що специфіка предмету закупівлі (бензин, дизпаливо) передбачає наявність великої кількості автозаправних станцій, а також проведення даної закупівлі для потреб бюджетної установи задля належного виконання своїх посадових обов’язків, безперебійного постачання нафтопродуктами, замовник встановлює вимогу щодо єдиного зразка талонів, що є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для належного функціонування установи.
2. Надання Листа від емітента/власника товару паливних талонів, карток в п. 4.3, 4.4, 4.5. Додатку 6 ТД
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання листа від емітента/власника товару є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання додаткового листа від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
3. Надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо наявності зв’язку з виробником Товару
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання гарантійного листа щодо наявності зв’язку з виробником Товару є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання додаткового листа від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
4. Надання документу, що підтверджує акредитацію лабораторії, яка видала паспорт якості; надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав паспорт якості.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дана вимога є підтвердженням технічних та якісних характеристик товару, а також документи є необхідними для гарантії кваліфікації лабораторії та достовірності інформації, наданої в паспорті якості. Встановлюючи дану вимогу, тендерний комітет виходить з позиції необхідності заправки автомобіля якісним пальним, що не спричинить технічних неполадок, а також поломки автомобіля в майбутньому.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З урахуванням того, що специфіка предмету закупівлі (бензин, дизпаливо) передбачає наявність великої кількості автозаправних станцій, а також проведення даної закупівлі для потреб бюджетної установи задля належного виконання своїх посадових обов’язків, безперебійного постачання нафтопродуктами, замовник встановлює вимогу щодо єдиного зразка талонів, що є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для належного функціонування установи.
2. Надання Листа від емітента/власника товару паливних талонів, карток в п. 4.3, 4.4, 4.5. Додатку 6 ТД
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання листа від емітента/власника товару є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання додаткового листа від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
3. Надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо наявності зв’язку з виробником Товару
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання гарантійного листа щодо наявності зв’язку з виробником Товару є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання додаткового листа від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
4. Надання документу, що підтверджує акредитацію лабораторії, яка видала паспорт якості; надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав паспорт якості.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дана вимога є підтвердженням технічних та якісних характеристик товару, а також документи є необхідними для гарантії кваліфікації лабораторії та достовірності інформації, наданої в паспорті якості. Встановлюючи дану вимогу, тендерний комітет виходить з позиції необхідності заправки автомобіля якісним пальним, що не спричинить технічних неполадок, а також поломки автомобіля в майбутньому.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2021 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
2 203 416,67
UAH
|
2 203 416,67
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
20 березня 2021 15:54
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій