Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі
Очікувана вартість
880 000,00 UAH
UA-2021-03-04-009978-c 1a94dcb58f524f43804ba16d3dd2cb17
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітик Анастасія Олегівна

+380352239582 A.VITYK@TOE.TE.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130725
Місцезнаходження: 46010, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Тернопільська область, місто Тернопіль, вулиця Енергетична, будинок 2
Контактна особа: Вітик Анастасія Олегівна
+380352239582
A.VITYK@TOE.TE.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2021 09:00
Очікувана вартість: 880 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
177 шт.
картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом оплати 100% вартості партії поставленого товару протягом 180-ти робочих днів з дня поставки партії товару. Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2021 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 15:46
цінова пропозиція додаток 4.docx
04 березня 2021 15:46
технічні вимоги додаток 3.docx
04 березня 2021 15:46
проект договору додаток 2.docx
04 березня 2021 15:46
вимоги до учасника додаток 1.docx
04 березня 2021 15:46
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-04-009978-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 10 березня 2021 10:11
Вимога усунути дискримінаційні умови
Вимагаємо усунути дискримінаційні умови з тендерної документації, щодо територіального розташування , а саме , прибрати з документації п.6. "У разі, якщо Учасник територіально розташований за межами м. Тернопіль – надати: довідку про наявність власного складського приміщення у м. Тернополі із зазначенням фактичної адреси та контактних телефонів."
Склади офіційних дистриб'юторів товару, що закуповується, знаходяться в м.Києві, відправка товарів дистриб'юторами теж здійснюється зі складів в м.Києві, а отже вимога про наявність власного складського приміщення у м. Тернополі є дискримінаційною до інших учасників, які розташовані в інших містах України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2021 09:20
Доброго дня. Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо про наступне.
Відповідно до п.28 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Відповідно до ч.2 ст.3 Закону, замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом, зокрема статтею 14 «Спрощені закупівлі».
Безпідставним є посилання на умови тендерної документації, оскільки під час проведення спрощених закупівель оформляється Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до нього. Тендерна документація при спрощених закупівлях не розробляється.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРДСОФТ" 623 925,58
UAH з ПДВ
623 925,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2021 15:10
Електронний підпис
15 березня 2021 15:01
акт виконанних робіт (1).pdf
15 березня 2021 14:55
Електронний підпис
15 березня 2021 14:55
Лист підтвердження.pdf
15 березня 2021 14:55
Акти надання послуг.pdf
15 березня 2021 14:55
Договір №53.pdf
15 березня 2021 14:55
Наказ про роботу дідик .pdf
15 березня 2021 14:55
Цінова пропозиція.pdf
15 березня 2021 14:55
видаткова накладна.pdf
15 березня 2021 14:55
Акти надання послуг №364.pdf
15 березня 2021 14:55
Лист гарантія.pdf
15 березня 2021 14:55
Відгук.pdf
15 березня 2021 14:55
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРДСОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРДСОФТ"
#42628071
Переможець 623 925,58
UAH з ПДВ
17 березня 2021 10:04

Документи

17 березня 2021 10:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРДСОФТ"
#42628071
623 925,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 10:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:00
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 16:39
512.pdf укладений
23 березня 2021 16:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 435 693,88
UAH (в тому числі ПДВ 72 615,65 UAH)