Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Свинина охолоджена
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2021-03-04-009253-c ● 16e35f3a07724d5f83f8e119d15083f7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146239 |
Вебсайт: | http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Світлана Ярошевич +380574256516 tender1.vokmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 13:29 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 кілограми
Свинина охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63701, Україна, Харківська область, м. Купянськ, Куп'янські заклади дошкільної та загальної середньої освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 15:22 |
Тендерная документация.docx | |
04 березня 2021 15:22 |
Додатки _1_2_3_4_5_6_7 до Тендерної документації — копия.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-009253-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Стеніна Олена Василівна", Код ЄДРПОУ:2503000789
Дата подання: 29 березня 2021 19:10
Незаконне визнання переможцем
Рішенням про Державну реєстрацію потужності ФОП Чічімова Юлія Миколаївна веде господарську діяльність пов’язану з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишатися придатними для споживання людиною не відповідають вимогам Замовника.
Згідно санітарних норм та ДСТУ риба морська заморожена не може зберігатися при такому температурному режимі, що є великим порушенням. У зв’язку з цим пропозиція ФОП Чічімова Юлія Миколаївна повинна була бути дискваліфікована.
Прошу дискваліфікувати ФОП Чічімова Юлія Миколаївна та пояснити на підставі чого його було визнано переможцем у зв’язку з істотним порушенням норм та ДСТУ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2021 15:38
Шановний Учасник!
1) Предметом закупівлі є свинина охолоджена, а вимога стосується риби мороженої.
2) Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Статтею 25 «Рішення про державну реєстрацію потужності» ч.1 визначено, що Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
3) Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Статтею 23 «Експлуатаційний дозвіл» визначено :
- ч.1 Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
- ч.2 Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.
Наданням Експлуатаційного дозволу в складі Тендерної пропозиції учасник підтвердив, що має право займатись відповідною господарською діяльністю та може зберігати предмет закупівлі, відповідно до Санітарних норм та ДСТУ.
Документи, які вимагались Тендерною документацією Замовника, а саме :
- Експлуатаційний дозвіл для підприємств (ФОП), які здійснюють безпосередню діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження;
- Відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;
були надані в складі тендерної пропозиції учасника-переможця. Тому, Замовник не має підстав для відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця ЧИЧІМОВОЇ ЮЛІЇ МИКОЛАЇВНИ.
1) Предметом закупівлі є свинина охолоджена, а вимога стосується риби мороженої.
2) Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Статтею 25 «Рішення про державну реєстрацію потужності» ч.1 визначено, що Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
3) Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Статтею 23 «Експлуатаційний дозвіл» визначено :
- ч.1 Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
- ч.2 Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.
Наданням Експлуатаційного дозволу в складі Тендерної пропозиції учасник підтвердив, що має право займатись відповідною господарською діяльністю та може зберігати предмет закупівлі, відповідно до Санітарних норм та ДСТУ.
Документи, які вимагались Тендерною документацією Замовника, а саме :
- Експлуатаційний дозвіл для підприємств (ФОП), які здійснюють безпосередню діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження;
- Відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;
були надані в складі тендерної пропозиції учасника-переможця. Тому, Замовник не має підстав для відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця ЧИЧІМОВОЇ ЮЛІЇ МИКОЛАЇВНИ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ЧИЧІМОВА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА |
817 500,00
UAH з ПДВ
|
817 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Стеніна Олена Василівна" |
885 000,00
UAH з ПДВ
|
868 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШЕВЧЕНКО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ЧИЧІМОВА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА #3102807328 |
Переможець |
817 500,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:21
|
Додаткова угода 5 до Договору 112.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 16:02
|
Ду 4 до Договору 112.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2021 15:07
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2021 16:03
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2021 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2021 11:58
|
ДУ №1 від 19.07.2021 до Договору №112 від 07.04.2021.pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 16:09
|
Договір № 112.pdf | укладений |
08 квітня 2021 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до додатку 1 (Специфікація товару); пункт 1.2 розділу I |
Номер договору про закупівлю: | №112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Додатку №2 та 5.2. Договору |
Номер договору про закупівлю: | №112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Додатку №2 та 5.2. Договору |
Номер договору про закупівлю: | №112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до додатку №1 (Специфікація); п.1.2 розділу І; п.3.1. розділу ІІІ |
Номер договору про закупівлю: | №112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до додатку №1 (Специфікація); п.1.2 розділу І; п.3.1. розділу ІІІ |
Номер договору про закупівлю: | №112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |