Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Code DK 021: 2015 –14410000-8- Rock salt (rock salt)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Валерій Олександрович Морозов +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Utility “Kharkivski teplovi merezhi” |
National ID: | 31557119 |
Contact point: |
Valery Alexandrovich Morozov +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 14:48 |
Очікувана вартість: | 7 601 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 016,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 березня 2021 15:00 |
Enquiries until: | 26 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 квітня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 7 601 650 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 76 017 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 15:00 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
04 березня 2021 15:00 |
Додаток 2 - Технічне завдання.doc | |
04 березня 2021 15:00 |
Додаток 1 - Квалiфiкацiйнi_критерii.doc | |
04 березня 2021 15:00 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-20-000005 ● f3e4bfc5dac149d78cc7ea33a8d49446
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 13:42 |
НАКАЗ
20.12.2022 № 277
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 20.12.2022 № 277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
36 UA-2021-03-04-008641-c 04.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-20 13:43:37
Запит про надання пояснень
Керівнику
Комунального підприємства «Харківські теплові мережі»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015 –14410000-8- Кам’яна сіль (кам’яна сіль). Code DK 021: 2015 –14410000-8- Rock salt (rock salt), код за ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль, DK 021:2015:14410000-8: Rock salt ( інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-04-008641-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору від 27.04.2021 року № 27042703 додатковою угодою від 21.12.2021 №2 щодо продовження строків дії Договору ?
3. Яким чином Вами визначено відповідність якості товару учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО»» умовам Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», якщо надані ним у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість товару, а саме Посвідчення якості та безпеки від 30.01.2021 року № 3/17 має відмінні показники від визначених показників Додатку 2?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обгрунтовують позицію Замовниказ поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягм тьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-23 11:27:53
Відповідь щодо закупівлі
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015 –14410000-8- Кам’яна сіль (кам’яна сіль) ( номер моніторингу в електронній системі закупівель -UA-M-2022-12-20-000005) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення). Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості, щодо розміщення на власному веб-сайту (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, необхідно зазначити, що пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова) чітко визначає вичерпний перелік суб’єктів, на якого він розповсюджується, а саме це: 1) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня); 2) суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) КП «Харківські теплові мережі» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України КП «Харківські теплові мережі» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки. Враховуючи зазначене вище, норми пункту 4-1 Постанови не розповсюджуються на підприємство, а відтак у Замовника відсутній обов’язок здійснювати заходи, визначені цим пунктом Постанови. Додатково повідомляємо, очікувана вартість закупівлі визначена Замовником на підставі запитів комерційних пропозицій потенційних учасників на аналогічний вид товару. В той же час, на виконання вимог статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-03-04-008641-c), а також в оголошенні про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-03-04-008641-c). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-03-04-008641-c).
У відповідь на друге питання повідомляємо, що додаткова угода №2 від 21.12.2021 до договору №27042703 укладалась за частиною 6 статті 41 Закону , якою передбачена можливість подовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. У замовника існувала потреба в даному товарі на початок наступного року, відповідно до потреб проведення опалювального сезону. Наголошуємо, що жодних документів, які б підтверджували право замовника на укладання даної додаткової угоди Закон не вимагає, замовник має внутрішній документ, який підтверджує потребу в даному виді товару на початку наступного року, на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року.
Щодо третього питання. Тендерна документація складалась замовником з безумовним додержанням вимог викладених в статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі були викладені замовником у пункті 6 розділу 3 тендерної документації. На підтвердження вимог замовника учасник закупівлі ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" в складі своєї пропозиції надав гарантійний лист щодо погодження з Технічним завданням (згідно Додатку 2 тендерної документації) (файл 30 Погодження з технічними вимогами.pdf), яким підтвердив вiдповiднiсть тендерноi пропозицii технiчним, якiсним, кiлькiсним та iншим вимогам до предмета закупiвлi, якi установленi замовником у додатку 2 до тендерноi документації, та на підтвердження вимоги, а саме: документи , визначенні в технічному завданні (додаток 2 до тендерної документації) цей же учасник завантажив у складі своєї тендерної пропозиції файл 12 Технічне завдання.pdf, яким підтвердив відповідність запропонованого товару вимогам замовника. Щодо посвідчення якості та безпеки від 30.01.2021 року № 3/17, то даний документ замовником не вимагався і був наданий учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції на свій розсуд, який мав ознайомчий характер, на якусь партію товару, та не брався до уваги замовником. Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно було підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначеним замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, учасником закупівлі було виконано в повній мірі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що на виконання висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), Замовником були вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку повідомлено про зазначені дії орган державного фінансового контролю.
2022-12-30 10:57:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ" |
7 595 897,40
UAH з ПДВ
|
7 595 897,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
7 601 180,40
UAH з ПДВ
|
7 601 180,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ" #42010676 |
Переможець |
7 595 897,40
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 14:16
|
Додаткова угода №27042703.PDF | зміни до договору |
31 січня 2022 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 17:47
|
Додаткова угода №2 до договору №27042703.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 16:02
|
Додаткова угода №1 до договору №27042703.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 11:02
|
Договір №27042703.pdf | укладений |
27 квітня 2021 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 27042703 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 27042703 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 27042703 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |