Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП “Криворізька міська лікарня № 7” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Маршака, 1а (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
27 175 386,00 UAH
UA-2021-03-04-008166-c ● 4aa76b5589174379a230218daf8bf958
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Юлія Масльоха +380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 14:16 |
Очікувана вартість: | 27 175 386,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 135000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП “Криворізька міська лікарня № 7” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Маршака, 1а (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50089, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Маршака, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 14:42 |
Проект договору Додаток 6.doc | |
04 березня 2021 14:42 |
Тендерна документація.doc | |
04 березня 2021 14:42 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc | |
04 березня 2021 14:42 |
стаття 16 Додаток 1.doc | |
04 березня 2021 14:42 |
Додаток 7 Технічна специфікація.doc | |
04 березня 2021 14:42 |
Інші документи Додаток 3.doc | |
04 березня 2021 14:42 |
Документи для переможця Додаток 4.doc | |
04 березня 2021 14:42 |
стаття 17 Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-008166-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДА-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:35144656
Дата подання: 31 березня 2021 20:55
Вимога щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДА-СТРОЙ".
Рішенням тендерного комітету Замовника (Протокол №2 від 24.03.2020 року) було відхилену нашу тендерну пропозицію у зв’язку із невідповідністю технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, а саме:
1) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
● графік виконання робіт;
● договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
2) Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені в довідці яка містить відомості про учасника.
3) Вид договірної ціни – динамічна.
З даним рішенням ТОВ "ДА-СТРОЙ" категорично не згоден, виходячи з наступного:
1) Замовник зазначає в протоколі відхилення що в тендерній пропозиції ТОВ "ДА
СТРОЙ" міститься ряд помилок та відрізняється від технічної специфікації згідно Додатку 7, однак не зазначає тай чи іншої невідповідності, немає жодної конкретики в чому ж помилки та чим відрізняється від технічної специфікації згідно Додатку 7. Зазначення причини даного відхилення наводить нас на думку, що в тендерному комітетові замовника відсутні відповідні технічні спеціалісти (будівельники), кошторисники, які б могли правильно та у відповідності до чинного законодавства України проаналізувати об’єктивно нашу тендерну пропозицію і надати ґрунтовне обґрунтування щодо відповідності чи не відповідності нашої технічної частини. Зазначена якась загальна невідповідность є необґрунтованою та незаконною, порушує принципи здійснення публічних закупівель, які передбачені Законом України « Про публічні закупівлі». ТОВ "ДА-СТРОЙ" відповідно до технічної специфікації згідно Додатку 7 Тендерної документації Замовника здійснив у Програмному комплексі АВК - 5 (3.5.4) укр. відповідні розрахунки й надав договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису, підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Тож, які невідповідності в наших технічних документах?! Поверхневий розгляд нашої пропозиції замовником є дискримінаційним по відношенню до нас як учасника процедури публічної закупівлі, що порушують права та інтереси нас, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, оскілдьки оцінка нашої пропозиції була упередженою.
2) Щодо нібито надання банківської гарантії з не обслуговуючого банку, який надав
нам банківську гарантію на ці торги, то тендерний комітет неуважно ознайомився з нашою тендерною пропозицією, оскільки на підтвердження даної вимоги, обслуговуючий нас ТОВ "ДА-СТРОЙ" банк АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» надав відповідну лист про встановлення ділових відносин (Вих№ 3-0-2-05/498 від 18.03.2021р.), яким повідомляє встановлені ділові відносини з 01 серпня 2019 року, і що станом на 18 березня 2021 року на ТОВ "ДА-СТРОЙ" відкриті рахунки в банку. Відповідно до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Правління Національного банку України 21.01.2004 № 22, визначено, що обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Обслуговування установ та організацій, оплата видатків яких здійснюється з єдиного казначейського рахунку, виконує також орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Тож, АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» являється обслуговуючим банком ТОВ "ДА-СТРОЙ", що підтверджується і листом АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» Вих№ 3-0-2-05/499 від 18.03.2021р., а зазначений в нашій довідці про підприємство банк «УкрСиббанк» являється також нашим основним обслуговуючим банком. А зважаючи на надані від АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» вищезазначені листи, ТОВ "ДА-СТРОЙ" не зазначив в довідці про АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК», оскільки необхідності ще раз доводити про обслуговуючий банк немає, оскільки згідно вимоги передбаченою Додатком 3 Тендерної документації було встановлено:
«Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника:
● реквізити (адреса - юридична та фактична, електронна пошта, телефон, інформація про реквізити обслуговуючого банку);
● керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів).».
Тобто, згідно вимог Замовника він вимагав інформацію про однин обслуговуючий банк а не про декілька, якщо в учасника такі є, а тому нами було надано інформацію лише про один обслуговуючий банк. А от на підтвердження банківської гарантії, було вже від банку надано інформацію в листах щодо обслуговуючого банку.
Тож, знов ж таки замовник через необачність чи умисно не звернув уваги на вищезгадані листи обслуговуючого банку.
3) Стосовно зазначеної в договірній ціні інформації про те, що вона є тверда. ТОВ
"ДА-СТРОЙ" повідомляє, що всі розрахунки робились в Програмному комплексі АВК - 5 (3.5.4) укр., який зазначив про таку ціну, як тверда. Листом №43/19-03 від 19.03.2021р. ТОВ "ДА-СТРОЙ" інформував замовника про те, що розрахунок договірної ціни здійснено в Програмному комплексі АВК - 5 (3.5.4) укр. Крім того, нами було погоджено проект договору в якому вказано що ціна є динамічною, а тому ТОВ "ДА-СТРОЙ" визначив та зазначає ціну як динамічна. Зазначені вами невідповідності можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, бо це у випадку наприклад Програмного комплексу АВК - 5 (3.5.4) укр є технічна помилка або описка.
ТОВ "ДАСТРОЙ" є реальним та добросовісним учасником будівельному ринку України. Нашою метою здійснення господарської діяльності є отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Приймаючи рішення щодо відхилення нашої пропозиції, Замовник своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання такого прибутку, бо наша пропозиція неправомірно відхилена внаслідок порушення Замовником вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського та Цивільного кодексу України за формальними ознаками.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА». Ціна тендерної пропозиції ТОВ "ДА-СТРОЙ" – є найбільш економічно вигідною і становить - 24 138 073,63 гривень з ПДВ, тому переможцем по даній замовник повинен визначити ТОВ "ДА-СТРОЙ", а не ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» пропозиція якого становить - 26 787 420,87грн. Тож, різниця між пропозиціями - 2 649 347,24 гривень, а це об’єктивно пропозиція ТОВ "ДА-СТРОЙ" є більш економічно вигіднішою пропозицією для Замовника, що значно зекономить бюджет замовника.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна
конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання, мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ДА-СТРОЙ" вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, та принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Рішення тендерного комітету Замовника
(Протокол №2 від 24.03.2020 року), відмінити, оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
1) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
● графік виконання робіт;
● договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
2) Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені в довідці яка містить відомості про учасника.
3) Вид договірної ціни – динамічна.
З даним рішенням ТОВ "ДА-СТРОЙ" категорично не згоден, виходячи з наступного:
1) Замовник зазначає в протоколі відхилення що в тендерній пропозиції ТОВ "ДА
СТРОЙ" міститься ряд помилок та відрізняється від технічної специфікації згідно Додатку 7, однак не зазначає тай чи іншої невідповідності, немає жодної конкретики в чому ж помилки та чим відрізняється від технічної специфікації згідно Додатку 7. Зазначення причини даного відхилення наводить нас на думку, що в тендерному комітетові замовника відсутні відповідні технічні спеціалісти (будівельники), кошторисники, які б могли правильно та у відповідності до чинного законодавства України проаналізувати об’єктивно нашу тендерну пропозицію і надати ґрунтовне обґрунтування щодо відповідності чи не відповідності нашої технічної частини. Зазначена якась загальна невідповідность є необґрунтованою та незаконною, порушує принципи здійснення публічних закупівель, які передбачені Законом України « Про публічні закупівлі». ТОВ "ДА-СТРОЙ" відповідно до технічної специфікації згідно Додатку 7 Тендерної документації Замовника здійснив у Програмному комплексі АВК - 5 (3.5.4) укр. відповідні розрахунки й надав договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису, підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Тож, які невідповідності в наших технічних документах?! Поверхневий розгляд нашої пропозиції замовником є дискримінаційним по відношенню до нас як учасника процедури публічної закупівлі, що порушують права та інтереси нас, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, оскілдьки оцінка нашої пропозиції була упередженою.
2) Щодо нібито надання банківської гарантії з не обслуговуючого банку, який надав
нам банківську гарантію на ці торги, то тендерний комітет неуважно ознайомився з нашою тендерною пропозицією, оскільки на підтвердження даної вимоги, обслуговуючий нас ТОВ "ДА-СТРОЙ" банк АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» надав відповідну лист про встановлення ділових відносин (Вих№ 3-0-2-05/498 від 18.03.2021р.), яким повідомляє встановлені ділові відносини з 01 серпня 2019 року, і що станом на 18 березня 2021 року на ТОВ "ДА-СТРОЙ" відкриті рахунки в банку. Відповідно до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Правління Національного банку України 21.01.2004 № 22, визначено, що обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Обслуговування установ та організацій, оплата видатків яких здійснюється з єдиного казначейського рахунку, виконує також орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Тож, АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» являється обслуговуючим банком ТОВ "ДА-СТРОЙ", що підтверджується і листом АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» Вих№ 3-0-2-05/499 від 18.03.2021р., а зазначений в нашій довідці про підприємство банк «УкрСиббанк» являється також нашим основним обслуговуючим банком. А зважаючи на надані від АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» вищезазначені листи, ТОВ "ДА-СТРОЙ" не зазначив в довідці про АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК», оскільки необхідності ще раз доводити про обслуговуючий банк немає, оскільки згідно вимоги передбаченою Додатком 3 Тендерної документації було встановлено:
«Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника:
● реквізити (адреса - юридична та фактична, електронна пошта, телефон, інформація про реквізити обслуговуючого банку);
● керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів).».
Тобто, згідно вимог Замовника він вимагав інформацію про однин обслуговуючий банк а не про декілька, якщо в учасника такі є, а тому нами було надано інформацію лише про один обслуговуючий банк. А от на підтвердження банківської гарантії, було вже від банку надано інформацію в листах щодо обслуговуючого банку.
Тож, знов ж таки замовник через необачність чи умисно не звернув уваги на вищезгадані листи обслуговуючого банку.
3) Стосовно зазначеної в договірній ціні інформації про те, що вона є тверда. ТОВ
"ДА-СТРОЙ" повідомляє, що всі розрахунки робились в Програмному комплексі АВК - 5 (3.5.4) укр., який зазначив про таку ціну, як тверда. Листом №43/19-03 від 19.03.2021р. ТОВ "ДА-СТРОЙ" інформував замовника про те, що розрахунок договірної ціни здійснено в Програмному комплексі АВК - 5 (3.5.4) укр. Крім того, нами було погоджено проект договору в якому вказано що ціна є динамічною, а тому ТОВ "ДА-СТРОЙ" визначив та зазначає ціну як динамічна. Зазначені вами невідповідності можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, бо це у випадку наприклад Програмного комплексу АВК - 5 (3.5.4) укр є технічна помилка або описка.
ТОВ "ДАСТРОЙ" є реальним та добросовісним учасником будівельному ринку України. Нашою метою здійснення господарської діяльності є отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Приймаючи рішення щодо відхилення нашої пропозиції, Замовник своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання такого прибутку, бо наша пропозиція неправомірно відхилена внаслідок порушення Замовником вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського та Цивільного кодексу України за формальними ознаками.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА». Ціна тендерної пропозиції ТОВ "ДА-СТРОЙ" – є найбільш економічно вигідною і становить - 24 138 073,63 гривень з ПДВ, тому переможцем по даній замовник повинен визначити ТОВ "ДА-СТРОЙ", а не ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» пропозиція якого становить - 26 787 420,87грн. Тож, різниця між пропозиціями - 2 649 347,24 гривень, а це об’єктивно пропозиція ТОВ "ДА-СТРОЙ" є більш економічно вигіднішою пропозицією для Замовника, що значно зекономить бюджет замовника.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна
конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання, мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ДА-СТРОЙ" вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, та принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Рішення тендерного комітету Замовника
(Протокол №2 від 24.03.2020 року), відмінити, оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2021 16:15
Відповідно до вимоги учасника: UA-2021-03-04-008166-c.c1 ТОВ "ДА-СТРОЙ" по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП “Криворізька міська лікарня № 7” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Маршака, 1а (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) повідомляємо, що документація учасників торгів має бути підготовлена відповідно до вимог тендерної документації замовника та діючих нормативних актів
Згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено, що вид договірної ціни - динамічна. Відповідно до роздлу 6.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Згідно статті 844 Цивільного Кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим. Кошторис є твердим, якщо інше не встановлено договором.
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимозі про визначення виду договірної ціни як динамічною, оскільки в складі кошторисної документації учасника відсканований файл pdf «6_ДЦ_ДЦ_3-2» свідчить про те, що учасник визначає вид договірної ціни твердою. Стосовно того, що розрахунки були зроблені в програмному комплексі АВК-5 (3.5.4.) повідомляємо, що при підготовці кошторисної документації в даному програмному комплексі є можливість обрати тип договірної ціни. Учасником цього не було зроблено, що свідчить про неуважність при підготовці документації, проти є помилкою з точки зору законодавства.
Згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При визначенні Договірної ціни загальновиробничі витрати визначати за усередненими показниками, рекомендованими Мінрегіоном згідно додатків Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни та при взаєморозрахунках за виконані роботи. В складі тендерної документації ТОВ "ДА-СТРОЙ" не надано розрахунку загальновиробничих витрат під локальний кошторис, лише під будову в цілому, і таким чином замовник не має можливості перевірити застосування вище зазначених знижувальних коефіцієнтів.
Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у технічній специфікації (Додаток 7) до тендерної документації замовника. Тендерна документація учасника має безліч невідповідностей із Додатком 7:
в Локальному кошторисі Конструкції залізобетонні пропущений пункт 15 із технічної специфікації
п 21 не відповідає технічній специфікації (повинно бути 0,15606 т, в кошторисі учасника 0,018 т)
переплутані місцями позиції пунктів 25-26 , 30-31, 36-37, 49-50 технічної специфікації
п 74-75 об’єм не відповідає технічній специфікації
п 76 об’єм та назва розцінки відрізняються від технічної специфікації
п 77-83 технічній специфікації пропущено
п 90 об’єм та назва розцінки відрізняються від технічної специфікації и т.д.
Тобто в кошторисі учасника не 1 чи 2 помилки, а безліч, про що і було зазначено в протоколі замовника.
При цьому також є невідповідність файлу договірної ціни із файлом підсумкової відомості ресурсів, в якому виділено устаткування, а в файлі договірної ціни воно відсутнє.
Відповідно до тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 2 Забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені в довідці яка містить відомості про учасника. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" була надана довідка(від 17.03.2021 р.) в якій вказаний обслуговуючий банк: АТ «УкрСиббанк», а оригінал електронної банківської гарантії (№008/273ГР від «18» березня 2021року) виданий АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» чим порушено вимоги тендерної документації.
Згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено, що вид договірної ціни - динамічна. Відповідно до роздлу 6.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Згідно статті 844 Цивільного Кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим. Кошторис є твердим, якщо інше не встановлено договором.
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимозі про визначення виду договірної ціни як динамічною, оскільки в складі кошторисної документації учасника відсканований файл pdf «6_ДЦ_ДЦ_3-2» свідчить про те, що учасник визначає вид договірної ціни твердою. Стосовно того, що розрахунки були зроблені в програмному комплексі АВК-5 (3.5.4.) повідомляємо, що при підготовці кошторисної документації в даному програмному комплексі є можливість обрати тип договірної ціни. Учасником цього не було зроблено, що свідчить про неуважність при підготовці документації, проти є помилкою з точки зору законодавства.
Згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При визначенні Договірної ціни загальновиробничі витрати визначати за усередненими показниками, рекомендованими Мінрегіоном згідно додатків Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни та при взаєморозрахунках за виконані роботи. В складі тендерної документації ТОВ "ДА-СТРОЙ" не надано розрахунку загальновиробничих витрат під локальний кошторис, лише під будову в цілому, і таким чином замовник не має можливості перевірити застосування вище зазначених знижувальних коефіцієнтів.
Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у технічній специфікації (Додаток 7) до тендерної документації замовника. Тендерна документація учасника має безліч невідповідностей із Додатком 7:
в Локальному кошторисі Конструкції залізобетонні пропущений пункт 15 із технічної специфікації
п 21 не відповідає технічній специфікації (повинно бути 0,15606 т, в кошторисі учасника 0,018 т)
переплутані місцями позиції пунктів 25-26 , 30-31, 36-37, 49-50 технічної специфікації
п 74-75 об’єм не відповідає технічній специфікації
п 76 об’єм та назва розцінки відрізняються від технічної специфікації
п 77-83 технічній специфікації пропущено
п 90 об’єм та назва розцінки відрізняються від технічної специфікації и т.д.
Тобто в кошторисі учасника не 1 чи 2 помилки, а безліч, про що і було зазначено в протоколі замовника.
При цьому також є невідповідність файлу договірної ціни із файлом підсумкової відомості ресурсів, в якому виділено устаткування, а в файлі договірної ціни воно відсутнє.
Відповідно до тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 2 Забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені в довідці яка містить відомості про учасника. Учасником ТОВ "ДА-СТРОЙ" була надана довідка(від 17.03.2021 р.) в якій вказаний обслуговуючий банк: АТ «УкрСиббанк», а оригінал електронної банківської гарантії (№008/273ГР від «18» березня 2021року) виданий АТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК» чим порушено вимоги тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДА-СТРОЙ" |
24 138 073,63
UAH з ПДВ
|
24 138 073,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» |
26 787 420,87
UAH з ПДВ
|
26 787 420,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" |
27 099 996,81
UAH з ПДВ
|
27 099 996,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДА-СТРОЙ" #35144656 |
Відхилено |
24 138 073,63
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 12:44
|
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» #33880412 |
Переможець |
26 787 420,87
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 15:30
|
Додаткова угода №7.pdf | укладений |
21 грудня 2023 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2022 11:49
|
ДУ №6.pdf | зміни до договору |
29 червня 2022 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 09:03
|
Договір №47-04-21.pdf | укладений |
05 квітня 2021 09:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | №47/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 квітня 2021 — 21 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
19 971 359,91
UAH (в тому числі ПДВ 3 328 559,98 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання Договору № 47/04-21 від 05.04.2021 року в односторонньому порядку відповідно до умов п. 15.2 Договору. |