Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне переоснащення систем кондиціонування корпусів БФ-2, БФ-27 та реконструкція виробничого корпусу БФ-1 з прибудовою вентиляційної камери, які є складовою частиною комплексу будівель та споруд Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
Очікувана вартість
102 965 420,00 UAH
UA-2021-03-04-007674-c ● 7e378589e4c645b3a609ca62d6c4a5de
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
Код ЄДРПОУ: | 21575489 |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
Контактна особа: |
Голіков Дмитро Миколайович +380445311123 DMYTRO_HOLIKOV@BANK.GOV.UA |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 14:24 |
Очікувана вартість: | 102 965 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З організаційних питань - Волошенко Олена Валентинівна, тел.: (044) 531-11-21, електронна адреса: olena_voloshenko@bank.gov.ua. З технічних питань - Головатий Володимир Ярославович, тел.: (044) 531-11-30, електронна адреса: volodymyr_holovatyi@bank.gov.ua - Чабан Анатолій Денисович, тел.: (044) 531-11-07, електронна адреса: anatolii_chaban@bank.gov.ua
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технічне переоснащення систем кондиціонування корпусів БФ-2, БФ-27 та реконструкція виробничого корпусу БФ-1 з прибудовою вентиляційної камери, які є складовою частиною комплексу будівель та споруд Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2022
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | - перший платіж (попередня оплата) у розмірі ____% від загальної вартості обладнання (відсоток зазначається в договорі згідно з тендерною пропозицією Підрядника), що складає ____% від загальної вартості договору, зазначеного у додатку 3 до договору у сумі __________ (прописом), Замовник сплачує Підряднику протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Замовником оригіналу безвідкличної та безумовної банківської гарантії, що має включати зобов'язання банку-гаранта про гарантування повернення (оплати) першого платежу (попередньої оплати) у разі невиконання Підрядником своїх зобов'язань за договором. Строк дії гарантії має бути чинним до повного виконання Підрядником своїх зобов’язань за договором, та має перевищувати 20 (двадцять) робочих днів з дати кінцевого строку виконання Підрядником усіх його зобов’язань за договором та повинна покривати (бути видана) суму __________ (прописом) першого платежу. Підрядник протягом __ (прописом) днів з дня використання першого платіжу (попередньої оплати) повинен надати звіт про використання першого платіжу (попередньої оплати) на придбання обладнання разом з підтверджуючими документами. | Аванс | 10 | Банківські | 50 |
Iнша подія | - інші платежі здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін довідки за формою № КБ-3 “Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати”, що складена згідно з актом про приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в. Погашення попередньої оплати здійснюється під час оплати шляхом вирахування із суми вартості прийнятих Замовником робіт частини суми (попередньої оплати), яка визначається множенням обсягу робіт на розмір (_____%)* перерахованої попередньої оплати від загальної вартості договору. * розмір відсотка буде визначений на етапі укладення договору та у відповідності із наданою пропозицією Підрядника . - у разі досягнення суми перерахованої Підряднику за договором у розмірі 90% від загальної вартості договору подальша оплата за договором припиняється. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 40 |
Виконання робіт | - остаточний розрахунок за фактично виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати видачі органом державного архітектуро-будівельного контролю за місцем знаходження об’єкта сертифіката | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 12:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 12:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. (НОВА РЕДАКЦІЯ). Кондиціювання БФ1, БФ2 та БФ27. 01.04.2.docx | |
01 квітня 2021 12:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД. Кондиціювання БФ1, БФ2 та БФ27. 01.04.2021.doc | |
25 березня 2021 17:02 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД. Кондиціювання БФ1, БФ2 та БФ27. 25.03.2021.doc | |
04 березня 2021 14:24 |
Додаток 4 до ТД. Проектна документація БФ1.pdf | |
04 березня 2021 14:24 |
Додаток 5 до ТД. Проектна документація БФ-2 БФ-27.pdf | |
04 березня 2021 14:24 |
Додаток 7 до ТД. Кошторисна документаця БФ-1.rar | |
04 березня 2021 14:24 |
Додаток 8 до ТД. Специфікація_обладнання.docx | |
04 березня 2021 14:24 |
Додаток 6 до ТД. Кошторисна документаця БФ-2 БФ-27.rar | |
04 березня 2021 14:24 |
Додаток 9 до ТД. Проект договору.docx | |
04 березня 2021 14:24 |
Оголошення. Кондиціювання БФ1, БФ2 та БФ27. 04.03.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Використання аналогів.
Дата подання: 18 березня 2021 11:29
Дата відповіді: 19 березня 2021 15:22
Доброго дня. Чи допускається використання аналогів обладнання застосованого в проекті. Які документи необхідно надати для підтвердження того, що запропоноване обладнання є аналогом?
Відповідь: Доброго дня.
Так, допускається використання аналогів обладнання, застосованого в робочому проекті. Необхідно надати технічні характеристики аналогічного обладнання, підтверджені заводом виробником, які повинні відповідати технічним
характеристикам на обладнання відповідно до тендерної документації.
Так, допускається використання аналогів обладнання, застосованого в робочому проекті. Необхідно надати технічні характеристики аналогічного обладнання, підтверджені заводом виробником, які повинні відповідати технічним
характеристикам на обладнання відповідно до тендерної документації.
Підтверждення досвіту виконання аналогічних проектів .
Дата подання: 18 березня 2021 11:40
Дата відповіді: 19 березня 2021 15:26
Чи є допустимим надання копій актів виконаних робіт, що підтверджують належне виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, не за Примірною формою № КБ-2в, а за формою, що затверджена безпосередньо комерційними Замовниками будівництва, на об’єктах, яких виконувалися аналогічні види робіт за останні 5 років
Відповідь: “Доброго дня.
Для підтвердження належного виконання зазначених у довідці договорів, учасник повинен надати (завантажити в Систему) у сканованому вигляді документи, передбачені ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме:
- до довідки повинні бути надані документи, що підтверджують належне виконання зазначених у довідці договорів, а саме: копії актів форми КБ-2в, КБ-3, які свідчать про виконання такого договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату згідно договору, зазначеному у довідці про виконання.
Для підтвердження належного виконання зазначених у довідці договорів, учасник повинен надати (завантажити в Систему) у сканованому вигляді документи, передбачені ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме:
- до довідки повинні бути надані документи, що підтверджують належне виконання зазначених у довідці договорів, а саме: копії актів форми КБ-2в, КБ-3, які свідчать про виконання такого договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату згідно договору, зазначеному у довідці про виконання.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт
Дата подання: 18 березня 2021 16:30
Дата відповіді: 23 березня 2021 14:56
Розділом 5 Тендерної документації передбачається, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) у сканованому вигляді наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі):
1) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні п’ять років (аналогічними вважаються договори за останні п'ять років на виконання на будівництва та/або реконструкцію та/або технічне переоснащення та/або капітальний ремонт який містить роботи із впровадженням системи центральних кондиціонерів (продуктивність кожного окремого центрального кондиціонера повинна бути не менше 60 000 м3 /год, точність підтримки кліматичних параметрів: температура - 20±2C, вологість повітря 55±5%, об’єднаних спільною системою диспетчеризації) з наступною інформацією:
- предмет договору, найменування контрагента, сума договору, стан виконання, наявність рекламацій за наданим договором, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності).
До довідки повинні бути надані документи, що підтверджують належне виконання зазначених у довідці договорів, а саме: копії актів форми КБ-2в, КБ-3, які свідчать про виконання такого договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату згідно договору, зазначеному у довідці про виконання.
Кваліфікаційна вимога у такому вигляді значно звужує коло потенційних учасників і є дискримінаційною, а саме: форми КБ-2в і КБ-3 не є обов’язковими документами суворої звітності. Підприємства недержавної форми власності, які виступають замовниками аналогічних робіт, частіше за все НЕ користуються такою формою, а застосовують звичайні Акти приймання-передачі фактично виконаних обсягів робіт.
Вимога щодо надання копій платіжних документів також обмежує можливість участі в тендері осіб, які виконували аналогічні роботи на підставі договорів субпідряду і отримували кошти від генерального підрядника за такі роботи, а не від замовника.
Вимога щодо наявності позитивного досвіду виключно у учасника тендерної процедури, також є дискримінаційною, оскільки такий досвід може бути наявним у субпідрядної організації, яку учасник залучатиме в порядку, передбаченому тендерною документацією.
Тому вимагаємо доповнити текст вимог на відповідність учасника кваліфікаційним критеріям наступними словами:
довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність у нього або субпідрядної організації, яку він планує залучити до виконання робіт, досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні п’ять років;
До довідки повинні бути надані документи, що підтверджують належне виконання зазначених у довідці договорів, а саме: копії актів форми КБ-2в, КБ-3, які свідчать про виконання такого договору або інших документів, що підтверджують факт виконання аналогічних робіт і їх прийняття замовником таких робіт;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повідомляємо що відповідно до частини третьої статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, із змінами: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Також повідомляємо, що Ваші пропозиції відносно документів «що підтверджують належне виконання зазначених у довідці договорів» будуть розглянуті під час внесення змін до тендерної документації.
Стосовно залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повідомляємо що відповідно до частини третьої статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, із змінами: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Також повідомляємо, що Ваші пропозиції відносно документів «що підтверджують належне виконання зазначених у довідці договорів» будуть розглянуті під час внесення змін до тендерної документації.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт
Дата подання: 19 березня 2021 12:19
Дата відповіді: 23 березня 2021 15:03
Вимагаємо доповнити текст вимог на відповідність учасника кваліфікаційним критеріям наступними словами:
• довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність у нього або субпідрядної організації, яку він планує залучити до виконання робіт, досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні п’ять років;
• До довідки повинні бути надані документи, що підтверджують належне виконання зазначених у довідці договорів, а саме: копії актів форми КБ-2в, КБ-3, які свідчать про виконання такого договору або інших документів, що підтверджують факт виконання аналогічних робіт і їх прийняття замовником таких робіт;
Вимагаємо внести до підпункту 12) пункту 1 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки ТП) зміни і слова «12) Діючий дозвіл на виконання робіт…» змінити на «12) Діючий дозвіл на виконання робіт….(далі по тексту) або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці… (далі по тексту), оскільки саме такий документ передбачений п. 21 у додатку 6 до Постанови КМУ від 03.03.2020 року №207.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повідомляємо що відповідно до частини третьої статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, із змінами: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Також повідомляємо, що Ваші пропозиції відносно документів «що підтверджують належне виконання зазначених у довідці договорів та доповнення
пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації» будуть розглянуті під час внесення змін до тендерної документації.
Стосовно залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повідомляємо що відповідно до частини третьої статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, із змінами: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Також повідомляємо, що Ваші пропозиції відносно документів «що підтверджують належне виконання зазначених у довідці договорів та доповнення
пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації» будуть розглянуті під час внесення змін до тендерної документації.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 21 березня 2021 16:52
Дата відповіді: 23 березня 2021 14:52
Застереження, зазначені в п. 5 розділу ІІІ ТД, про те, що аналогічними вважаються договори за останні п'ять років на виконання на будівництва та/або реконструкцію та/або технічне переоснащення та/або капітальний ремонт який містить роботи із впровадженням системи центральних кондиціонерів (продуктивність кожного окремого центрального кондиціонера повинна бути не менше 60 000 м3 /год, точність підтримки кліматичних параметрів: температура - 20±2C, вологість повітря 55±5%, об’єднаних спільною системою диспетчеризації є дискримінаційною, оскіільки компаній, які за останні роки встановили системи продуктивністю понад 60 тисяч м3/год. за останні 5 років в Україні одна чи дві, і це значно звужує коло можливих учасників. Оскільки показник продуктивності систем центральних кондиціонерів ніяким чином не відображає складність виконання робіт або якісь особливості, притаманні тільки таким обсягам продуктивності, така вимога є недоцільною і безпідставною (Тобто, монтаж системи із продуктивністю 60 000 м3/год нічим не складніший за монтаж системи із продуктивність 5 000 м3/год).
Тому, вимагаємо видалити кваліфікаційну вимогу із п. 5 розділу ІІІ ТД щодо учасника, а саме: "продуктивність кожного окремого центрального кондиціонера повинна бути не менше 60 000 м3 /год" або замінити таку вимогу на значно меньший розмір продуктивності - від 1 000 м3 до 5 000 м3
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Зміни до тендерної документації будуть внесенні найближчим часом.
Зміни до тендерної документації будуть внесенні найближчим часом.
запитання на уточнення
Дата подання: 21 березня 2021 20:20
Дата відповіді: 23 березня 2021 15:00
На підставі якого нормативного акту чи документу в якості аналогічного взятий критерій продуктивності приточної системи кондиціонування 60 000 м3/год та більше?
Продуктивність приточної системи визначається розрахунками, а не потужністю системи, в залежності від теплонадлишків, температури зовнішнього та внутрішнього повітря й вимог до точності та безперервності підтримання заданих параметрів температури та вологості повітря.
В залежності від вихідних даних визначається продуктивність і конфігурація приточної або приточно-витяжної установки. Підтримання заланих параметрів може бути забезпечено продуктивністю приточних установок потужністю і меньше 60 000 м3/год. Тому стверджувати, що основним критерієм для визначення аналогічності робіт або аналога устаткування, є параметри продуктивності в 60 000 м3/год і більше є неправильним. Така вимога дискримінує інших учасників, які мають досвід монтажу та обслуговування значно складніших за технічними параметрами систем. Будь-яка система уентралізованого кондиціювання може вважатися аналогічною, заявленій Замовником, в залежгості від заданих параметрів, виходячи із технологічних вимог та норм ДБН.
Вимагаємо виключити із ТД вимогу про наявність у учасника досвіду робіт з монтажу систем з параметрами 60 000 м3/год і більше, як дискримінаційну
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Зміни до тендерної документації будуть внесенні найближчим часом.
Зміни до тендерної документації будуть внесенні найближчим часом.
Пункт 10 розділ3 діюча ліцензія
Дата подання: 25 березня 2021 22:52
Дата відповіді: 30 березня 2021 12:42
Шановний замовник, вважаємо що вимога зазначені в пункті 10 розділу 3, яка передбачає наявність у учасника діючої ліцензії в частині «-улаштування фундаментів із застосуванням паль;» є такою що може мати наслідком колі замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника навіть у разі залучення учасником субпідрядника або співучасника з в якого є ліцензія з наявним пунктом«-улаштування фундаментів із застосуванням паль;»
Вимагаємо виключити із ТД вимогу про наявність у учасника, пункту ліцензії «-улаштування фундаментів із застосуванням паль;», як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Зміни до тендерної документації будуть внесенні найближчим часом.
Зміни до тендерної документації будуть внесенні найближчим часом.
Пункт 10 розділ 3 діюча ліцензія
Дата подання: 25 березня 2021 22:53
Дата відповіді: 30 березня 2021 12:43
Шановний замовник, вважаємо що вимога зазначені в пункті 10 розділу 3, яка передбачає наявність у учасника діючої ліцензії в частині «-улаштування фундаментів із застосуванням паль;» є такою що не відповідає завданням які є наявними у проекті і тому є дискримінаційною.
Вимагаємо виключити із ТД вимогу про наявність у учасника, пункту ліцензії «-улаштування фундаментів із застосуванням паль;» як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Зміни до тендерної документації будуть внесенні найближчим часом.
Зміни до тендерної документації будуть внесенні найближчим часом.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-04-22-000013 • 59e226d591c447f3841e8b291270469c
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-04-22
•
16:10
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
ПП "Тепло-технічний сервіс" визначила конфіденційною технічну документацію щодо відповідності запропонованого обладнання( аналога) кваліфікаційним ( технічна відповідність ) критеріям.
Згідно закону України «Про публічні закупівлі»:
Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі… …визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Тепло-технічний сервіс" |
96 782 000,00
UAH з ПДВ
|
95 682 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ |
102 911 220,00
UAH з ПДВ
|
98 811 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНСТРУКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
102 866 190,01
UAH з ПДВ
|
99 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Тепло-технічний сервіс" #32819017 |
Переможець |
95 682 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 14:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2021 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:47
|
додаткова угода від 18.12.2024.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:00
|
дод.договір_від_28.12.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2023 13:01
|
Додатковий.дог_від_09.06.23_ТТС.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:02
|
Дод. договір. Кондиціонування БФ1, БФ2 та БФ27. ПП “ТТС”. № 21-81-446 від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2021 15:16
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 15:44
|
Договір. Кондиціонування БФ1, БФ2 та БФ27. ПП “ТТС”. № 21-81-197 від 24.06.2021.PDF | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ИВР.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
17_ДЦ_ИВР.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
Витяг №11 з Протоколу ТК БМД НБУ № 43-21 від 25.05.2021.docx.p7s | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
Витяг №11 з Протоколу ТК БМД НБУ № 43-21 від 25.05.2021.docx | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_РТСП.PDF | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ОС_2-2.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ОС_2-1.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ЛС2_2-2-4.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ЛС2_2-1-4.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ЛС1_2-2-7.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ЛС1_2-2-6.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ЛС1_2-2-5.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ЛС1_2-2-3.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:33
|
18_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ИВРЛС_2-2-7.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ИВРЛС_2-2-6.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ИВРЛС_2-2-5.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ИВРЛС_2-2-3.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ИВРЛС_2-2-2.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ИВРЛС_2-2-1.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
18_ДЦ_ДЦ.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
17_ДЦ_ОС_6-1.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
17_ДЦ_ОС_2-1.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
17_ДЦ_ЛС2_6-1-3.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
17_ДЦ_ЛС2_2-1-5.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
17_ДЦ_ЛС1_6-1-2.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:32
|
17_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ИВРЛС_6-1-2.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ИВРЛС_2-1-10.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ИВРЛС_2-1-9.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ИВРЛС_2-1-8.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
17_ДЦ_ДЦ.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в додаток 3 |
Номер договору про закупівлю: | 21-81-197 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21- 81-356 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесені зміни в додаток 1 |
Номер договору про закупівлю: | 21-81-197 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21-81-446 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в частині строку виконання загального обсягу робіт за договором, а також зміни осіб, відповідальних за вирішення всіх питань, пов’язаних із виконанням договору. |
Номер договору про закупівлю: | 21-81-197 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23-81-166 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 21-81-197 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23-81-431 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в частині строку виконання загального обсягу робіт за Договором, строку дії наданого забезпечення виконання Договору, строку дії Договору та додатку 4 календарний графік. |
Номер договору про закупівлю: | 21-81-197 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24-81-436 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |