Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
Очікувана вартість
489 400,00 UAH
UA-2021-03-04-007267-c d1d5a5bb07be41b9943f228fb3e9dd32
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заблоцький Василь Леонтійович

+380355822117 shm.gr.os.ten@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40492437
Місцезнаходження: 47100, Україна , Тернопільська обл., м Шумськ, вулиця Українська, 59
Контактна особа: Заблоцький Василь Леонтійович
+380355822117
shm.gr.os.ten@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Звіт про укладений договір UA-2021-01-21-011133-b;UA-2021-02-08-003288-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 14:38
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

04 березня 2021 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-20-000084 ● 622ffe6791144ba388a541bd786bad76
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2021 14:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

20.04.2021 № 269

Тернопіль


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.04.2021 №269
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2021-03-04-007267-c від 04.03.2021 - дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-20 16:07:24

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М’ясо, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-04-007267-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Так, відповідно до частини третьої статті 40 Закону, Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
На підтвердження цієї вимоги надайте інформацію з документальним підтвердженням (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), про встановлені вимоги до учасників ФОП Петрук С.М. та ФОП Томашевський А.П.), зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови їм в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Окрім цього, прошу надати:
- копії поданих пропозицій (усіх сторінок) учасниками ФОП Петрук С.М. та ФОП Томашевський А.П., в тому числі супровідних листів з відміткою замовника про отримання, в якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель;
- копію протоколу засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-23 15:39:08

Пояснення

Замовником двічі оголошувалися відкриті торги по лотах №1 - в дошкільний навчальний заклад Шумський дитячий садок «Сонечко» та № 2 - в навчально-виховні заклади на закупівлю м’яса, очікувано вартістю 373058,00 грн (оголошення (UA-2021-01-21-011133-b та UA-2021-02-08-003288-с) які відмінені, так як для участі в них подано менше двох тендерних пропозицій.
При складані кошторису на 2021 рік, у вартості закупівлі продуктів харчування були складовими м'ясо та м’ясопродукти. В зв’язку з введенням з 01.01.2021 р. Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затверджених Наказом МОН № 2205 від 25.09.2020 р., прийнято рішення щодо об’єднання предметів закупівлі ДК021:2015-15110000-2 – М'ясо та ДК021:2015-15130000-8 – М’ясопродукти в одну закупівлю за ДК021:2015-15110000-2 – М'ясо. Оскільки прогнозована вартість одиниці виміру м’ясопродуктів значно менша від одиниці виміру м’яса то закупівля здійснювалася в обсягах, недостатніх для забезпечення нормативних потреб.
Одночасно із закупівлею м’яса здійснювалися закупівля макаронних виробів шляхом спрощеної закупівлі, очікуваною вартістю 128840,00 грн. (оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2021-01-26-007485-b та UA-2021-02-09-001052-а), які були відмінені, оскільки були відсутні пропозиції учасників для участі в них. При здійснені зазначених закупівель передбачалася закупівля пельменів сибірських, в кількості 1200 кг. та вареників з картоплею в кількості 200 кг.
Відповідно до рекомендацій спеціалістів Шумського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області та відповідно до вимог Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затверджених Наказом МОН № 2205 від 25.09.2020 р., протоколом тендерного комітету від 03 березня 2021 р. прийнято рішення про зменшення обсягу закупівлі макаронних виробів (пельменів та вареників) для закладів освіти та збільшення закупівлі м’яса.
Зменшення обсягу закупівлі макаронних виробів підтверджується звітами про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2021-03-05-000663-c та UA-2021-03-10-000036-6.
Згідно наявної інформації щодо суб’єктів підриємницької діяльності в яких є зареєстровані потужності та з врахуванням досвіду виконання аналогічних договорів фізичним особам- підприємцям Томашевському Анатолію Петровичу та Петруку Сергію Миколайовичу було запропоновано взяти участь у переговорній процедурі закупівля м’яса та надати документи, які підтверджують кваліфікаційні вимоги, що були зазначені у тендерній документації та надати підтвердження про відсутність підстав для відмови в участі процедури закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
Вартість та обсяги закупівлі м’яса під час здійснення переговорної процедури закупівлі збільшені відносно до вартості та обсягів закупівлі оголошених під час проведення відкритих торгів пропорційно зменшенню вартості закупівлі макаронних виробів та економії коштів під час проведення закупівлі продукції борошномельної-круп’яної (UA-2021-01-29-000511-b), риби свіжомороженої (UA-2021-01-20-001963-с), хлібопродуктів (UA-2021-01-11-003095-а).
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі №3304-04/60124-06 від 03.10.2020 «Щодо переговорної закупівлі» можуть змінюватися у разі здійснення переговорної процедури закупівлі очікувана вартість та кількісні характеристики предмета закупівлі.
03.03.2021 р. з фізичними особами підприємцями Томашевський Анатолій Петрович та Петрук Сергій Миколайович проведено переговори щодо погодження обсягів, місця поставки, вартості та технічних вимого до предмета закупівлі, під час яких надано документи на підтвердження кваліфікаційних вимог та підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
Щодо поставки предмета закупівлі та його відповідності технічні та якісні характеристики підтверджено протоколом переговорів а в подальшому договором про закупівлю.
03.03.2021 р. тендерним комітетом управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шумської міської ради прийнято рішення доповнити план закупівель на 2021 рік закупівлею м’яса в асортименті, а також прийнято рішення про здійснення закупівлі за (ДК 021:2015(CPV) 15110000-2 – М'ясо) на 2021 рік:
- по лоту 1 - в дошкільний навчальний заклад Шумський дитячий садок «Сонечко» в обсязі: м'ясо свинне охолоджене - 300 кг. та вартістю 39000,00 грн.; м'ясо яловичина охолоджене - 300 кг. та вартістю 48000,00 грн.; філе куряче - 400 кг. та вартістю 44000,00 грн.; стегна курячі - 150 кг. та вартістю 8250,00 грн., загальною вартістю 139250,00 грн. у фізичної особи-підприємця Петрука Сергія Миколайовича шляхом застосуванням переговорної процедури та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір;
- по лоту 2 - в навчально-виховні заклади а саме: м'ясо свинне охолоджене - 670 кг. та вартістю 97150,00 грн.; філе куряче - 700 кг. та вартістю 80500,00 грн.; гомілки курячі - 1500 кг. та вартістю 350150,00 грн.. у фізичної особи-підприємця Томашевського Анатолія Петровича.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених за результатами моніторингу закупівлі UA-2021-03-04-007267-c від 04.03.2021 замовником припинено зобов’язання за договорами № 87 від 16 березня 2021 р. та договором № 94 від 22 березня 2021 р. шляхом їх розірвання за згодою сторін.

2021-05-19 13:18:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу визначення під час проведення переговорів вимог до учасників процедури закупівлі, а також відповідність переможців установленим вимогам встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону та пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дошкільний навчальний заклад Шумський дитсадок "Сонечко"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 139 250,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 кг
М'ясо свинне охолоджене (не жирне)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, м, Шумськ, вул. Українська, 59
Дата доставки: 31 грудня 2021
300 кг
М'ясо говядина охолоджене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, м, Шумськ, вул. Українська, 59
Дата доставки: 31 грудня 2021
400 кг
Філе куряче
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, м, Шумськ, вул. Українська, 59
Дата доставки: 31 грудня 2021
150 кг
Стегна курячі
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, м, Шумськ, вул. Українська, 59
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Петрук Сергій Миколайович
#2843313835
Переможець 139 250,00
UAH
04 березня 2021 14:38

Документи

04 березня 2021 14:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 14:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Петрук Сергій Миколайович
#2843313835
139 250,00
UAH
Документи

Документи

04 березня 2021 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 17:00
Додаткова угода укладений
25 травня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 10:50
Договір про закупівлю укладений
23 березня 2021 10:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
М'ясо свинне охолоджене (не жирне) 300 кг 130,00
UAH
М'ясо говядина охолоджене 300 кг 160,00
UAH
Філе куряче 400 кг 110,00
UAH
Стегна курячі 150 кг 55,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 190,00
UAH
Причини розірвання договору: Заходи щодо усунення виявлених порушень