Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Апостолівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40209395 |
Місцезнаходження: | 53800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Апостолове, вул. Центральна, 65 |
Контактна особа: |
Юлія Приданова +380974170181 yuliya.pridanova@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до Договору оренд від 31.12.2020 № 1а Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергосервісна компанія «ЕСКО-К» в особі Глоби С.В., передало Товариству з обмеженою відповідальністю «Чернівецькі теплові мережі» у тимчасове платне користування майно, а саме Блочно-модульну котельню 1000-БМ-А.П.Д.0.0., яка розташована за адресою: м. Апостолове, вул. Центральна, 65, технологічний майданчик. Котельні, які встановлені за адресою: м. Апостолове, вул. Набережна. 18 та м. Апостолове, вул. Визволення, 31 А належать ТОВ «Чернівецькі теплові мережі», яке діє на підставі ліцензії та здійснює виробництво теплової енергії на установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії.
Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуги згідно з предметом закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутність конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних мереж Замовника безпосередньо до мереж Учасника та за умови затверджених тарифів на надання послуг для цього постачальника. Тариф на оплату за теплову енергію на 2021 рік затверджено Рішенням виконавчого комітету Апостолівської міської ради від 23.02.2021 № 22.
У зв’язку з вищенаведеним, а також беручи до уваги необхідність оформлення договірних відносин для безперебійної роботи закладів Виконавчого комітету Апостолівської міської ради у Замовника виникає необхідність укладання договору за переговорною процедурою (скороченою) закупівлі із ТОВ «Чернівецькі теплові мережі»
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 13:54 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
04 березня 2021 13:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000023 ● 016a2d5d9c154adab22182d682ab5abb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 12:28 |
05.08.2021 № 402
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 №402
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-03-04-006879-с 04.03.2021 Виконавчий комітет Апостолівської міської ради (ЄДРПОУ 40209395) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 15:55:08
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з виробництва та постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015: 09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-04-006879-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, згідно з Повідомленням про намір укласти договір та пунктом 1.1 договору від 11.03.2021 №ВАМР-62 конкретна назва предмета закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (послуги з виробництва та постачання теплової енергії), отже, замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору.
Договір на постачання теплової енергії укладено з порушенням термінів, передбачених частиною 7 статті 40 Закону, а саме: на 6-й день після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір).
Пояснити причину укладання договору з порушенням термінів.
3. Відповідно до п. 1.2 договору від 11.03.2021 №ВАМР-62 обсяг закупівлі становить 577,918 гігакалорії, згідно з п.1.3 цього договору вартість 1 Гкал (з ПДВ) становить 2798,81 грн, в пункті 3.1 договору встановлено, що сума договору становить 1 617 482,96 грн, в т.ч. ПДВ.
Враховуючи обсяг закупівлі 577,918 Гкал та затверджений рішенням виконавчого комітету Апостолівської міської ради від 23.02.2021 №22 тариф в сумі 2798,81 грн за 1 Гкал, сума договору дорівнює 1 617 482,68 грн (577,918 х 2798,81).
Пояснити причину укладання договору з розбіжністю в сумі договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-13 13:49:23
Пояснення
Щодо питання №1
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) встановлено: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.»
Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо. Таку позицію, висвітлено за листом інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року. Окремо при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі ми керувались положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року, а також Листом Мінекономрозвитку України «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980 від 20.08.2019 року. Зі змістом вказаних наказів та позицій Уповноваженого органу можливо ознайомитись за посиланням https://www.me.gov.ua/LegislativeActs/List?lang=uk-UA&id=6e190ba6-3c35-4244-8a3f-bc8733ca97de&tag=NormativnaBaza
Наголошуємо, що обґрунтування процедури закупівлі, що розміщено за ідентифікатором в системі Prozorro UA-2021-03-04-006879-c також містить посилання рішення виконкому Апостолівської міської ради від 23.02.2021 року № 22 «Про встановлення тарифів на виробництво теплової енергії, на постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії ТОВ « Чернівецькі теплові мережі» на 2021 рік». Відтак поняття ціноутворення і затвердження тарифу постачання теплової енергії для постачальника погоджено та затверджено органом місцевого самоврядування відповідно до своєї компетенції.
Варто зазначити, що обґрунтування розміру бюджетного призначення враховує планову потребу в забезпечення теплоносієм закладів Замовника з урахуванням попередніх періодів споживання, що відповідає Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Річна потреба в опалювальний період складає – 577,918 Гкал*год, що передбачено лімітами використання бюджетних асигнувань на опалення 2021 рік по Апостолівській міській раді затвердженими міським головою.
Оскільки технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, затверджені низкою нормативно-правових актів.
Так нами як Замовником торгів при визначенні Якісних характеристик послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води дотримано враховано вимоги наступних положень:
Законом України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон) визначено, що державна політика у сфері житлово-комунальних послуг базується, зокрема, на принципі дотримання встановлених стандартів, нормативів, норм, порядків і правил щодо кількості та якості житлово-комунальних послуг. При цьому, статтею 7 Закону визначено, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг, зокрема, належить: забезпечення населення житлово-комунальними послугами необхідних рівня та якості; здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг. Положенням про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 р. № 197, визначено, що Мінрегіон є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує, зокрема, формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства та відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, затверджує порядки, норми і правила у сфері житлово-комунального господарства, методики визначення норм споживання житлово-комунальних послуг (крім споживання природного газу та електроенергії), нормативів витрат і втрат ресурсів, що використовуються у житлово-комунальній сфері та нормативно-правові акти з питань контролю у сфері житлово-комунального господарства. Відповідно до статей 18 та 21 Закону виконавець зобов'язаний забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору, в тому числі шляхом створення систем управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів.
Окремо, вимоги, щодо якісних, технічних показників предмету закупівлі Замовником сформовано відповідно до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, та визначено, що послуги повинні відповідати:
з централізованого постачання холодної та гарячої води - вимогам щодо якості і тиску води, температури гарячої води, а також розрахунковим нормам витрати води у точці розбору;
з централізованого опалення - нормативній температурі повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до утеплення місць загального користування будинку.
Місцеві органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування мають право тимчасово визначати інші норми споживання, кількісні та якісні показники та режими надання послуг в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Вимоги щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення від нормативних визначені у додатку до Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 № 151 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог Порядку, у разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних, виконавець/надавач послуг проводить перерахунок розміру плати за фактично надані послуги шляхом зменшення розміру плати за надання послуг з урахуванням вимог.
Отже, відповідно до рішення виконкому Апостолівської міської ради від 23 лютого 2021 року № 22 (посилання - https://apost.otg.dp.gov.ua/ua/rishennya-gromadi/pro-vstanovlennya-tarifiv-na-virobnictvo-teplovoyi-energiyi-na-postachannya-teplovoyi-energiyi-shcho-viroblyayetsya-na-ustanovkah-z-vikoristannyam-alternativnih-dzherel-energiyi-tov-cherniv-2) «Про встановлення тарифів на виробництво теплової енергії, на постачання теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії ТОВ « Чернівецькі теплові мережі» на 2021 рік».
На виконання Запиту про надання інформації за поставленими питаннями надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://apost.otg.dp.gov.ua/ua/nasha-gromada/zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-oprilyudneni-v-ogoloshennyah-pro-provedennya-konkurentnih-procedur?v=61163187dedbc
Щодо питання №2
Предмет закупівлі за оголошеною процедурою ідентифікатор № UA-2021-03-04-006879-c визначено згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ 15.04.2020 року № 708, а саме: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Окремо Листом Мінекономіки №3304-04/53972 від 03.09.2020 року «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» унормовано:
«Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок № 1082). Порядком № 1082 передбачено розміщення інформації про предмет закупівлі. Так, замовники в окремих полях зазначають наступну інформацію:
• назву предмета закупівлі (наприклад, у разі якщо предметом закупівлі є послуга з виконання науково-технічних робіт, тоді у відповідному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи);
• код предмета закупівлі, який визначається відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви».
Замовником закупівлі визначено предмет закупівлі - Послуги з виробництва та постачання теплової енергії, код ДК 021:2015 – 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» у повній відповідності до Закону та підзаконних нормативно-правових актів.
Що стосується висловленого Вами зауваження про «замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення» зазначаємо наступне:
Статтею 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» унормовано поняття «Послуга з постачання теплової енергії»:
«Одиниця виміру обсягу спожитої споживачем теплової енергії визначається правилами надання відповідної комунальної послуги, що затверджуються уповноваженим законом органом.
Виконавець послуги з постачання теплової енергії повинен забезпечити постачання теплоносія безперервно, з гарантованим рівнем безпеки, обсягу, температури та величини тиску.
Параметри якості теплової енергії повинні відповідати нормативним документам у сфері стандартизації.
Постачання теплової енергії для потреб опалення здійснюється в опалювальний період.»
Статтею 22 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» унормовано поняття «Послуга з постачання гарячої води».
Отже як можемо простежити положення Закону України «Про житлово-комунальні послуги», закон не містить окремих понять «централізоване постачання теплової енергії» або «послуг з централізованого опалення». Вказані поняття входять до узагальнених понять Закону України «Про житлово-комунальні послуги», а саме:
«Послуга з постачання теплової енергії»;,
«Послуга з постачання гарячої води».
Отже Замовником не порушено спеціальне законодавство, що регулює сферу правовідносин у сфері споживання теплової енергії та послуг із постачання, в тому числі централізованого теплової енергії та гарячої води.
Окрім цього, уважно ознайомившись із судовою практикою в частині визнання органами ДАСУ ознак порушень визначення предмету закупівлі замовниками закупівель, нами встановлено, що наявність належності правовідносин за договором до узагальненого поняття предмет закупівлі, за умови дотримання Порядку визначення предмета за показником ДК 021:2015 року не може бути порушенням в частині формулювання конкретної назви закупівлі.
Вказане знайшло своє відображення у постанові Першого апеляційного адміністративного суду від 22 липня 2020 року у справі №200/9930/19-а. Так 09 серпня 2019 року Відділ освіти Слов`янської міської ради, звернувся до суду з адміністративним позовом до Східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області про визнання протиправною та скасування вимоги відповідача від 07 травня 2019 року № 04-05-31-15-05/3008 «Щодо усунення порушень законодавства» (а.с. 5-14 т. 1). Спір полягав у порядку визначення Замовником предмету закупівлі. Дослідивши обставини, суд дійшов висновку про відсутність підстав для розірвання договору про закупівлю товару № 46 від 18 березня 2019 року як такого, який укладений з порушенням положень Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922, а тому позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню, а спірна вимога в цій частині скасуванню.
Окрім цього зауважимо, що для того предмету закупівлі як Код ДК 021:2015 :09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, де зміст правовідносин складають постачання Постачальником Споживачу централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води у Гкал та м.куб еквівалентно, типовим є застосування частини 7 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Нами сформовано Повідомлення про намір укласти Договір 04 березня 2021 року о 13 год 54 хв, згідно даних Prozorro. Договір про закупівлю укладено 11 березня 2021 року. Тобто нами дотримано вимогу Закону, що договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі повинен бути укладено не раніше ніж через п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води. Договір про закупівлю із ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" укладено на 6-й день після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір, що відповідає положенням Закону.
Щодо питання №3
Відповідно до п. 1.2 договору від 11.03.2021 № ВАМР-62 обсяг закупівлі Послуг становить 577,918 гігакалорії, згідно з п.1.3 цього договору вартість 1 Гкал (з ПДВ) становить 2798,81 грн, тариф затверджений рішенням виконавчого комтеиту Апостолівської міської ради № 22 від 23.02.2021 в пункті 3.1 договору встановлено, що сума договору становить 1 617 482,96 грн, в т.ч. ПДВ. Враховуючи очікувану вартість закупівлі в сумі 1617482,96 грн. та затверджений тариф за 1 ГКал 2798,81 грн. обсяг закупівлі становить 577,918 ГКал ( 1617482,96 : 2798,81).
Узагальнюючи все вищевикладене, Замовник не допустив порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та спеціального законодавства, що регулює правовідносини у сфері постачання теплової енергії, пари та гарячої води, в тому числі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води під час проведення переговорної процедури закупівлі за предметом: Послуги з виробництва та постачання теплової енергії (Код ДК 021:2015 :09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-04-006879-c). Однак, зважаючи на спірність деяких понять між Уповноваженим державним органом на моніторинг закупівель та Замовником, останній готовий розірвати Договір про закупівлю із постачальником і здійснити перепланування закупівлі з наступним проведенням нової Процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зважаючи на спірність деяких понять між Уповноваженим державним органом на моніторинг закупівель та Замовником, останній прийняв рішення розірвати Договір про закупівлю із постачальником і здійснити перепланування закупівлі з наступним проведенням нової Процедури закупівлі. З метою усунення виявленого порушення, Замовником прийнято рішення щодо розірвання Договору про закупівлю, у зв’язку з неможливістю усунення даного порушення, та вжити у зв’язку з цим заходів, що передбачені чинним законодавством України. Наслідком прийнятого рішення стало укладення додаткової угоди до Договору № ВАМР - 62 від 11.03.2021 року про постачання теплоенергії та припинення правовідносин (додається). Поряд з цим, враховуючи, що предметом закупівлі є Послуги з виробництва та постачання теплової енергії, що фактично споживаються при їх наданні, Сторони не мають змоги застосувати поняття двосторонньої реституції з поверненням Сторін у попередній фінансовий та майновий стан, який існував до укладання Договору. Замовником прийнято рішення забезпечити оприлюднення даної додаткової угоди та формування Звіту про розірвання (виконання) Договору за фактично спожитими послугами в порядку статті 10 Закону. Порушення, що виявлено Органом контролю усунуто Замовником шляхом розірвання спірного Договору.
2021-08-31 16:44:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЕЦЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" #37378680 |
Переможець |
1 617 482,96
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 16:56
|
ДУ № 1.pdf | укладений |
31 серпня 2021 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 11:33
|
ВАМР - 62.pdf | укладений |
12 березня 2021 11:31
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2021 — 31 серпня 2021 |
Сума оплати за договором: |
623 406,87
UAH (в тому числі ПДВ 103 901,14 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У звязку з неможливістю усунення порушення, що виникло через виявлене порушення законодавства з публічних закупівель |