Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БІЛЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43041459 |
Місцезнаходження: | 47707, Україна , Тернопільська обл., с. Біла, вул. Молодіжна, буд. 19 |
Контактна особа: |
Гнецько Наталія +380965890803 bila.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 12:50 |
Очікувана вартість: | 483 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 418,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 13:13 |
ТД 2021.docx | |
04 березня 2021 13:13 |
ДОДАТОК 1.docx | |
04 березня 2021 13:13 |
ДОДАТОК 4.docx | |
04 березня 2021 13:13 |
ДОДАТОК 3.docx | |
04 березня 2021 13:13 |
ДОДАТОК 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-25-000037 ● ce0fd52cef934c00a024dc89e806a85c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.05.2021 № 339
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.05.2021 № 339
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-03-04-006143-c від 04.03.2021 – дані автоматичних індикаторів ризику
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-01 12:57:35
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-04-006143-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. Чому не відхилено пропозицію ФОП Заяць О.С. керуючись частиною пункту 1 частини першої статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону , а саме :
- всупереч вимог пункту 1 розділу III тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності, що складає предмет закупівлі або лист-пояснення стосовно відсутності законодавчих підстав щодо ліцензування виду діяльності, що складає предмет закупівлі;
- всупереч вимогам підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу III тендерної документації в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не зазначено транспортний засіб, який буде залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування. Окрім цього у складі тендерної пропозиції не надано копії правовстановлюючих документів користування на право власності або в інший законний спосіб щодо кожного транспортного засобу, зазначеного за довідкою (договори оренди, суборенди, надання послуг із перевезення, експедирування зі строком дії не менше ніж до 31.12.2021) та акт проведення дезінфекції транспортного засобу, який буде залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-05 00:52:37
Пояснення вмежах проведення моніторингу закупівлі Кейтерингові послуги
За запитом Відділу освіти до ФОП Заяць О.С. надано листи, довідки, пояснення щодо документів закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір на надання послуг з шкільного харчування розірвано згідно висновку Держаудитслужби
2021-06-16 17:49:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто.
2021-06-17 14:41:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кіцак Юлія Володимирівна |
470 301,00
UAH
|
411 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Заяць Ольга Степанівна |
483 600,00
UAH
|
411 060,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ВОРОНА ГАННА ВАСИЛІВНА |
483 600,00
UAH
|
458 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кіцак Юлія Володимирівна #3160518522 |
Рішення скасоване |
411 000,00
UAH
|
22 квітня 2021 16:43
|
ФОП Кіцак Юлія Володимирівна #3160518522 |
Відхилено |
411 000,00
UAH
|
22 квітня 2021 18:51
|
ФОП Заяць Ольга Степанівна #1810722849 |
Переможець |
411 060,00
UAH
|
23 квітня 2021 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 17:47
|
Додаткова угода розірвання Заяць.PDF | укладений |
16 червня 2021 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 15:27
|
Договір на послуги харчування.PDF | укладений |
06 травня 2021 15:24
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
07 червня 2021 12:32
|
53 475,90 UAH | UA548201720344220012000111241 Відділ освіти Білецької сільської ради |
UA323808050000000026004147763 ФОП Заяць Ольга Степанівна |
Оплачений |