Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду з утепленням адміністративної будівлі по вул. Єрмака, 2а в м. Вінниці
Очікувана вартість
5 075 303,00 UAH
UA-2021-03-04-005929-c ● e75f92bf01e740aab5dd2f3a4d7916cf
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 15:22 |
Очікувана вартість: | 5 075 303,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 753,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25376.52 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - власні кошти підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт фасаду з утепленням адміністративної будівлі по вул. Єрмака, 2а в м. Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю за умови якісного виконання робіт Виконавцем на розсуд Замовника після прийняття виконаних робіт та підписання актів відповідно п. 4.1 цього договору протягом 30 банківських днів. Кінцевий термін розрахунку до 31 грудня 2021 року за умови повного та якісного виконання умов Договору Виконавцем. Здійснення попередньої оплати умовами даного договору не передбачено | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 13:00 |
25) ТД КР Фасад.docx | |
04 березня 2021 13:00 |
25) Додаток_3_до_ТД.docx | |
04 березня 2021 13:00 |
25) Дефектний акт.rtf | |
04 березня 2021 13:00 |
25) Додаток_2_до_ТД.doc | |
04 березня 2021 13:00 |
25) Додаток_1_до_ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Які конкретно документи необхідно надати учаснику?
Дата подання: 05 березня 2021 10:56
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:13
Прошу уточнити вимогу щодо розділу ІІІ, п.7 «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.»
Які конкретно документи необхідно надати учаснику?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що в даному випадку процитовані вимоги ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». За означеним зверненням замовник не вимагає надання документів
Оплата
Дата подання: 05 березня 2021 11:28
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:14
Доброго дня! Оплата за роботи буде здійснюватись після кожного акту ( етапу) або після повного виконання робіт ?
Відповідь: Порядок здійснення оплати передбачений розділом IV проекту договору та оголошенням про проведення відкритих торгів
Кваліфікаційні критерії.
Дата подання: 09 березня 2021 10:56
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:15
Доброго дня. На підтвердження дотримання вимог законодавства про охорону праці та пожежної безпеки при виконанні будівельних робіт учасник зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати копії-оригіналів: посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки на працівників. Чи буде достатньо 2-х посвідчень? Дякую
Відповідь: Так
Звернення за роз"ясненнями
Дата подання: 09 березня 2021 15:51
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:18
Доброго дня! Просимо Вас надати роз"яснення відносно розділу 2 Наявність працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
1. Яке саме Положення з охорони праці має бути затвердено наказом? Вказати чітко назву Положень?
2.Чи потрібно навчання з пожежної безпеки на працівників, не зайнятих виконанням робіт та працівників не зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою?
3. Кількість працівників, у яких має бути посвідчення про дозвіл на роботи на висоті?
4. Наказ на призначення відповідальної особи за виконання яких саме положень охорони праці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наказ про затвердження положення промислової безпеки та охорони праці та/або наказів про затвердження положень з Охорони праці, які встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на
будівельних майданчиках;
наказ на призначення відповідальної особи за виконання положень промислової безпеки та охорони праці на підприємстві дійсний на період виконання робіт, які є предметом закупівлі або наказів на призначення відповідальної особи за виконання положень з охорони праці, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов’язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій; посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки на працівників;
посвідчень про дозвіл на висотні роботи на висоті понад 1,2м (на роботи з підвищеною небезпекою)
будівельних майданчиках;
наказ на призначення відповідальної особи за виконання положень промислової безпеки та охорони праці на підприємстві дійсний на період виконання робіт, які є предметом закупівлі або наказів на призначення відповідальної особи за виконання положень з охорони праці, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов’язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій; посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки на працівників;
посвідчень про дозвіл на висотні роботи на висоті понад 1,2м (на роботи з підвищеною небезпекою)
ЗАПИТАННЯ
Дата подання: 11 березня 2021 10:25
Дата відповіді: 16 березня 2021 08:43
Де, якого дня та на котру годину можна ознайомитися з проектною документацією по закупівлі?
Відповідь: За місцем знаходження замовника, в робочі дні та години.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО |
3 398 635,74
UAH з ПДВ
|
3 331 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" |
3 401 900,40
UAH з ПДВ
|
3 331 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
3 950 000,00
UAH з ПДВ
|
3 398 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТБС-ПРОФ" |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
3 939 245,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." |
4 299 810,00
UAH з ПДВ
|
3 944 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОПОРА-БУД" |
4 643 900,00
UAH з ПДВ
|
3 945 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМІРОН" |
5 020 303,00
UAH з ПДВ
|
4 640 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО #13302754 |
Очікує рішення |
3 331 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2021 15:18
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 березня 2021 15:34 |
Кінець періоду оскарження: | 10 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 10 квітня 2021 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Підстави відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися згідно зі статтею 32 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 2, ч. 5, статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" – Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
30 березня 2021 15:34
|
Електронний підпис |
30 березня 2021 15:33
|
25) ПВідміни торгів.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-03-04-005929-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, Код ЄДРПОУ:13302754
Інформаційний лист щодо відміни закупівлі
30.03.2021 Службою автомобільних доріг у Вінницькій області (далі – Замовник) відповідно до протоколу відміни торгів №25-в скасована процедура закупівлі за № UA-2021-03-04-005929-c Капітальний ремонт фасаду з утепленням адміністративної будівлі по вул. Єрмака, 2а в м. Вінниці з підстави згідно зі статтею 32 Закону України "Про публічні закупівлі":
п. 2, ч. 5, статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" : скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до річного плану, який оприлюднено Замовником за № UA-P-2021-03-04-002795-a на вказану вище процедуру закупівлі, джерелом фінансування зазначено Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
З огляду на викладене вище, а також враховуючи те, що Замовником не надано документального підтвердження (обґрунтування) законності скасування торгів, нагадуємо Замовнику щодо необхідності дотримання принципів публічних закупівель, що встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема визначених пунктами 3 і 6 частини першої статті 5 Закону - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі оприлюднення Замовником нового оголошення про проведення торгів на Капітальний ремонт фасаду з утепленням адміністративної будівлі по вул. Єрмака, 2а в м. Вінниці, ми будемо вважати, що Замовник не дотримується вищезгаданих принципів та діє у своїх рішеннях не прозоро та упереджено.
Сподіваємось, що Замовник дійсно має законні підстави для скасування процедури закупівлі через скорочення видатків на капітальний ремонт фасаду з утепленням адміністративної будівлі по вул. Єрмака, 2а в м. Вінниці, що проводилась замовником на веб-порталі публічних закупівель PROZORRO за № UA-2021-03-04-005929-c та не допустить порушень чинного законодавства при проведенні процедур закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився