Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Контактна особа: |
Калініна Ірина Володимиріна 0432 67 10 20 kpvttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 12:02 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відстрочка платежу - до 14 календарних днів | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 15:38 |
Тендерна документація. 04.03.2021. №.docx |
04 березня 2021 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2021 15:38 |
Тендерна документація. 04.03.2021. №.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000094 ● 0ff10b5a5c7842a087a3db92c5ddf9a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2021 №250
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена Вахновська
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.04.2021 №250
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-03-04-005584-a 04.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-09 10:49:06
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі системи струмознімання СП1-2110601 ПС (ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-04-005584-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
Чому у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 04 березня 2021 року №49:
- не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій;
- установлено строк дії тендерних пропозицій не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- кінцевий строк подання тендерних пропозицій установлено 30 березня 2021 року, тоді як згідно оголошення про проведення відкритих торгів – 22 березня 2021 року;
- не містяться вимоги до учасників процедури закупівлі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону та міститься вимога щодо надання документів переможцем процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-15 15:33:44
Відповідь на запит про надання пояснень
За результатом проведеного порівняльного аналізу тендерної документації було встановлено, що по технічним причинам було завантажено проміжкову версію файла тендерної документації яка не містила даних по яким наданого вимогу на пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівлю скасовано 15.04.21 року.
2021-04-26 16:10:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів
2021-04-27 15:27:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕТ" |
3 439 000,00
UAH з ПДВ
|
3 439 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОБЕРБУС" |
3 480 000,00
UAH з ПДВ
|
3 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕТ" #30492103 |
Переможець |
3 439 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 14:55
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 15:26 |
Кінець періоду оскарження: | 26 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 26 квітня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | За результатом проведеного порівняльного аналізу тендерної документації було встановлено, що по технічним причинам було завантажено проміжкову версію файла тендерної документації, яка не містила наступних даних: - не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій; - установлено строк дії тендерних пропозицій не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - кінцевий строк подання тендерних пропозицій установлено 30 березня 2021 року, тоді як згідно оголошення про проведення відкритих торгів – 22 березня 2021 року; - не містяться вимоги до учасників процедури закупівлі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону та міститься вимога щодо надання документів переможцем процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. |
15 квітня 2021 15:26
|
Електронний підпис |
15 квітня 2021 15:25
|
Протокол № 76 15.04.2021. Система струмознімання. Скасування торгів.doc |