Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Придбання мультимедійного комплексу та приладдя ГП № 61 «Фізика дітям»)
Очікувана вартість
101 157,00 UAH
UA-2021-03-04-005310-a ● f14a1a55397645be8f764975bb018f65
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 11:01 |
Очікувана вартість: | 101 157,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 506,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання мультимедійного комплексу та приладдя ГП № 61 «Фізика дітям»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Придбання мультимедійного комплексу та приладдя ГП № 61 «Фізика дітям» | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 16:19 |
Додаток № 3 Проєкт договору ГП 61 (1) (1).doc | |
04 березня 2021 16:16 |
ТД проект ГП 61.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
порада щодо змін
Дата подання: 09 березня 2021 12:33
Дата відповіді: 09 березня 2021 13:02
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку, програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Тендерна документація розроблена відповідно до статті 22 Закону України "Про Публічні закупівлі" та відповідно до вимог авторів проектів ГБ 61 затверджених Розпорядженням Київської міської державної адміністрації.
порада щодо змін до програмного забезпечення
Дата подання: 09 березня 2021 12:34
Дата відповіді: 09 березня 2021 13:01
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням.
Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію:
Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту;
бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини;
можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя;
можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі;
можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн.
Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів.
Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка/панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Тендерна документація розроблена відповідно до статті 22 Закону України "Про Публічні закупівлі" та відповідно до вимог авторів проектів ГБ 61 затверджених Розпорядженням Київської міської державної адміністрації.
Уточнення щодо монтажу та налаштування
Дата подання: 09 березня 2021 13:06
Дата відповіді: 09 березня 2021 13:24
Доброго дня!
Скажіть, будь ласка, чи потрібен Вам монтаж та налаштування обладнання, чи Вас задовільнить лише поставка товару?
Відповідь: Доброго дня.
Все відповідно до Додатку 1 та Додатку 3 Тендерної документації
Все відповідно до Додатку 1 та Додатку 3 Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА |
78 900,00
UAH з ПДВ
|
72 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
78 264,22
UAH з ПДВ
|
78 264,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
79 890,00
UAH з ПДВ
|
78 810,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ" |
87 881,00
UAH з ПДВ
|
87 881,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Cкуловатов Олександр |
94 700,00
UAH з ПДВ
|
94 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ |
100 761,00
UAH з ПДВ
|
100 255,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВ. ГРУПП." |
100 900,00
UAH з ПДВ
|
100 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА #2578503369 |
Відхилено |
72 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 15:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
78 264,22
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 09:54
|
DOC001.PDF | зміни до договору |
01 липня 2021 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 14:19
|
Дог. № 132.PDF | укладений |
22 квітня 2021 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |