Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Shut-off valves
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вулиця Святого Миколая, будинок 61 |
Контактна особа: |
Пелешко Микола Михайлович +380612138766 zapvodokanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Water and Waste Water Enterprise of Zaporizhzhia "Vodokanal” |
National ID: | 03327121 |
Contact point: |
+380612138766 zapvodokanal@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2021 15:14 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 12:17 |
Очікувана вартість: | 9 701 101,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 011,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 березня 2021 15:09 |
Enquiries until: | 27 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 квітня 2021 15:14 |
Information
Estimated total value: | 9 701 101 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 97 011 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | власні кошти | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2021 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2021 16:22 |
Карточка змін до документації 29.03.2021.doc | |
29 березня 2021 16:22 |
ТД засувки 05.04.2021 із змінами 29.03.2021.doc | |
04 березня 2021 15:10 |
Додаток 6 проект ДОГОВОРА нова редакція з курсом євро.doc |
29 березня 2021 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 березня 2021 16:22 |
Карточка змін до документації 29.03.2021.doc
|
||||||
29 березня 2021 16:22 |
ТД засувки 05.04.2021 із змінами 29.03.2021.doc
|
||||||
04 березня 2021 15:10 |
Додаток 6 проект ДОГОВОРА нова редакція з курсом євро.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-29-000004 ● a17c036e2d8641f3b40d87c2bdf5622f
- Статус: вирішено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2021 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.07.2021 №442
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 29.07.2021 № 442
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-04-005131-a, 04.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-04 16:38:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-04-005131-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- Чому не оприлюднено зміни до договору про закупівлю (відповідно до повідомлень про внесення змін до договору про закупівлю від 26.05.2021 та від 11.06.2021)?
- Надати документи (зокрема відповідні письмові повідомлення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНВАР» щодо ініціювання внесення змін до договору про закупівлю від 26.05.2021 та 11.06.2021).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-05 13:33:52
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Надаємо пояснення до закупівлі за предметом код ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запірна арматура) закупівля UA-2021-03-04-005131-a. Згідно частини 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» КП Водоканал у строк, що не перевищує 20 днів, уклав договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем та опублікував договір № 0541/21 від 27.04.2021 на суму 8952550,00грн. з урахуванням ПДВ, додаток 2 на загальний об’єм предмету закупівлі (запірна арматура) та на загальну суму договору, а саме 8952550,00грн. з урахуванням ПДВ та специфікацію № 1 на суму 3561316,80грн. з ПДВ. Згідно Закону усі додатки до договору повинні бути оприлюднені, але функціонал майданчика не передбачає технічної можливості на завантаження додатків до договору, не обравши причину внесення змін до договору. Серед існуючих причин внесення змін до договору передбачені тільки випадки зміни істотних умов відповідно до частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутня можливість завантаження додатків до договору без попереднього обрання одного з цих випадків. Але відповідно до умов п.5.2 Договору від 27.04.2021р. № 0514/21 між КП «ВОДОКАНАЛ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНВАР» інформація стосовно партій товару згідно заявок вказується у специфікаціях до договору, що не є зміною істотних умов договору. У зв'язку з тим, що усі додатки повинні бути оприлюднені, 26.05.2021р. на майданчику була опублікована специфікація № 2 від 26.05.2021р до існуючого договору на суму 796753,20 грн. та 11.06.2021 специфікація № 3 від 11.06.2021 на суму 1301482,20грн., які є додатками до договору, але не змінюють істотні умови договору, а містять інформацію стосовно партії товару, яку заявлено Покупцем відповідно до умов п.5.2 Договору. При цьому було обрано випадок для внесення змін до істотних умов договору: «зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни», що зумовлено технічними особливостями майданчика. Ціни у специфікаціях відповідають цінам, які були наведені у договорі (Додаток 2), а об’єм не перевищує загальний об’єм договору (Додаток 2).
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на проведений моніторинг процедури закупівлі за предметом код ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запірна арматура) № закупівлі UA-2021-03-04-005131-a: відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021 начальника управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, повідомляємо про наступне: КП «Водоканал» розглянув результати моніторингу, на жаль дійсно відсутня інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій в електронному оголошенні, але згідно тендерної документації пункт 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківська гарантія в розмірі 290 000,00 грн та умови його надання Замовником дійсно вимагалось. На жаль фунціонал майданчика не передбачає технічної можливості для внесення змін (доповнень) в рядки електронного оголошення по процедурі закупівлі UA-2021-03-04-005131-a оскільки, період уточнень та період подання пропозицій в які можливо внести ці зміни до тендерної документації та в рядки електронного оголошення вже минули, а на етапі Завершення процедури можливо вносити зміни тільки у договір. Зокрема надалі у всіх наступних процедурах закупівлі де вимагається надання Електронної гарантії заповнюються всі строки електронного оголошення з урахуванням вимог статті 21 Закону, а саме у процедурах UA-2021-05-26-003440-а та UA-2021-06-15-002190-b (оголошення у вкладці) усі строки електронного оголошення у тому числі і ті, які стосуються електронної гарантії заповнені. КП «Водоканал» висловлює, свою вдячність за Вашу пильність та сподівається на подальшу співпрацю з метою ефективного та прозорого проведення закупівель.
2021-08-16 16:38:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі")
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі") • усунуто
Замовник в подальшому при проведенні процедур закупівель зобов'язується дотримуватися вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
2021-08-18 09:00:22
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Місцезнаходження: | 69002, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вулиця Святого Миколая, будинок 61 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНВАР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Чернігівські Інсталяційні Системи | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РЕГІОНКОМУНСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНВАР" |
9 146 580,00
UAH з ПДВ
|
8 952 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Чернігівські Інсталяційні Системи |
9 276 081,60
UAH з ПДВ
|
9 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНВАР" #42286398 |
Переможець |
8 952 550,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:35
|
Спец _ 7 від 30.12.21 до догов _ 0514-21 від 27.04.21 ТОВ ІНВАР.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 11:28
|
Спец _ 6 від 20.12.21 до догов _ 0514-21 від 27.04.21 ТОВ ІНВАР.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 11:56
|
Спец _ 5 від 06.12.21 до догов _ 0514-21 від 27.04.21 ТОВ ІНВАР.PDF | зміни до договору |
08 грудня 2021 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 14:00
|
Спец _ 4 від 01.12.21 до догов _ 0514-21 від 27.04.21 ТОВ ІНВАР.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2021 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 10:19
|
Додаткова угода _ 1 від 09.08.2021р. до договору _ 0514_21 ТОВ ТД ІНВАР.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2021 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 11:24
|
спец _3.jpg | зміни до договору |
11 червня 2021 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 11:17
|
спец 2 до договору 0514 21 ТОВ ТД ІНВАР.jpg | зміни до договору |
26 травня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 08:24
|
Договір | зміни до договору |
27 квітня 2021 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | специфікація 2 |
Номер договору про закупівлю: | 0514/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Специфікація 3 |
Номер договору про закупівлю: | 0514/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку зі зміною курсу євро до гривні, виходячи із офіційного курсу НБУ |
Номер договору про закупівлю: | 0514/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | специфікація № 4 від 01.12.2021 на суму 157711.08грн. |
Номер договору про закупівлю: | 0514/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | специфікація № 5 від 06.12.2021 на суму 783516.77 грн |
Номер договору про закупівлю: | 0514/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | специфікація № 6 від 20.12.2021 на суму 810182.39 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 0514/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | специфікація № 7 від 30.12.2021 на суму 465092.28 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 0514/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |