Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень майстерні «Офіс-спейс» Державний професійно-технічний навчальний заклад "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва" вул. Сім'ї Сосніних,13 Святошинський район
Очікувана вартість
1 280 000,00 UAH
UA-2021-03-04-005056-a 3a4240760f4d48f08fa6b6d0c285e997
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Тетяна Миколаївна

kiev.plum@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544336
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Сімї Сосніних 13
Контактна особа: Ткаченко Тетяна Миколаївна
kiev.plum@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2021 17:00
Очікувана вартість: 1 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень майстерні «Офіс-спейс» Державний професійно-технічний навчальний заклад "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва" вул. Сім'ї Сосніних,13 Святошинський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Сімї Сосніних 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється згідно Актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 15:16
Офіс-спейс.docx
04 березня 2021 15:10
Договір на капітальний ремонт.docx
04 березня 2021 15:08
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
04 березня 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 15:16
Офіс-спейс.docx
04 березня 2021 15:06
Офіс-спейс.docx
04 березня 2021 15:10
Договір на капітальний ремонт.docx
04 березня 2021 15:08
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Електронні документи
Дата подання: 09 березня 2021 08:55
Дата відповіді: 09 березня 2021 13:58
Доброго дня, уточніть будь-ласка, чи можна надавати електроні документи з накладеним КЕП/ЕЦП замість сканованих паперових документів? І чи не буде причиною для відхилення надання скану оригіналу документу з накладеним КЕП/ЕЦП замість скану завіреної копії? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Якщо Ви подаєте електронні документи, то має бути розшифровано чий КЕП/ЕЦП накладено.
Аналогічний договір
Дата подання: 09 березня 2021 08:57
Дата відповіді: 09 березня 2021 14:08
Доброго дня, роз'ясніть будь-ласка, що має на увазі Замовник під виразом "а саме робіт з капітального ремонту встановлення, що виконувались учасником у 2020 році." (п.5.1. Оголошення). Який саме капітальний ремонт потрібен бути в аналогічнному договорі Учасника? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Аналогічні договори з капітального ремонту у 2020 році. Слово "встановлення" помилково написано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 1 279 324,74
UAH з ПДВ
1 279 324,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2021 16:47
Електронний підпис
16 березня 2021 16:46
Опис до Статуту.pdf
16 березня 2021 16:46
13. Витяг ПДВ 03_07_20.pdf
16 березня 2021 16:46
4.8. Сертифікат ISO 9001_звіт.pdf
16 березня 2021 16:46
4.7. Ліцензія АВК-5 2021.pdf
16 березня 2021 16:46
4.6. Протоколи з ОП 1,2,3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Переможець 1 279 324,74
UAH з ПДВ
22 березня 2021 08:50

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
1 279 324,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:10
Д.УГОДА ОФІС-СПЕЙС.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:04
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 10:11
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 10:10
Протокол про зміну терміну дії.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:54
Експертний звіт.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:45
Календарний графік.pdf укладений
08 квітня 2021 16:36
Локальний кошторис.pdf укладений
08 квітня 2021 16:36
Зведений кошторис.pdf укладений
08 квітня 2021 16:36
Експертний звіт.pdf укладений
08 квітня 2021 16:36
Додаткова угода.pdf укладений
08 квітня 2021 16:36
Договірна ціна.pdf укладений
08 квітня 2021 16:35
Дефектний акт.pdf укладений
08 квітня 2021 16:35
Договір.pdf укладений
08 квітня 2021 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на основі Експертного звіту кошторисної документації № 0211-21Е від 31.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виявленою допущеною технічною помилкою при внесенні інформації за формою «Договір» на веб-сайті Уповноваженого органу (e-tender) до закупівлі роботи Капітальний ремонт приміщень майстерні «Офіс-спейс» Державний професійно-технічний навчальний заклад "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва" вул. Сім'ї Сосніних,13 Святошинський район, код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за номером UA-2021-03-04-005056-a, а саме: 1) при заповненні поля «Строк дії договору» вказана дата 31.12.2021 року замість 15.07.2021 року.; 2) помилково зазначеним терміном дії додаткової угоди вказана дата 31.12.2021 замість 15.07.2021 року. Правильним терміном дії додаткової угоди слід вважати - «Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 15.07.2021 року» (додаткова угода додається).
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни на 5116,42 грн. та становить 1 273 983,18 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML