Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 13:24 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
дрібнозерниста, щільна, тип–Б, марка I
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 16:01 |
Додаток 1(ТЗ) зі змінами!!!.docx | |
12 березня 2021 16:00 |
ЛИСТ про внесення змін (2).docx | |
04 березня 2021 14:20 |
Додаток 4 (Проект_договору_асфальт).docx | |
04 березня 2021 14:08 |
Додаток 2.Перелік документів(п).doc | |
04 березня 2021 14:08 |
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc | |
04 березня 2021 14:08 |
ТД (асфальт).doc |
12 березня 2021 16:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2021 16:01 |
Додаток 1(ТЗ) зі змінами!!!.docx
|
|||
12 березня 2021 16:00 |
ЛИСТ про внесення змін (2).docx
|
|||
04 березня 2021 14:20 |
Додаток 4 (Проект_договору_асфальт).docx
|
|||
04 березня 2021 14:08 |
Додаток 2.Перелік документів(п).doc
|
|||
04 березня 2021 14:08 |
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc
|
|||
04 березня 2021 14:08 |
ТД (асфальт).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Для наочності визначимо для Вас конкретні документи, що вимагаються Замовником відповідно п. 5 та п.6 Додатку 1, та додатково надаємо пояснення причин відхилення Вашої пропозиції у зв’язку з невідповідністю Вашої тендерної пропозиції саме вимогам цих пунктів, зокрема:
І. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено надання: Довідки в довільній формі, в якій повинно бути зазначено обладнання для :
1. Обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва для виробництва;
2. Обладнання та матеріально-технічної бази для лабораторного аналізу;
3. Обладнання та матеріально-технічної бази зважування
4.Обладнання та матеріально-технічної бази відгрузки та постачання асфальтобетонних сумішей.
На підтвердження даної вимоги Замовника ТОВ «Барнат» подано довідку №1703-1,5 від 17.05.2021р. Відповідно до вимог Замовника щодо інформаційної наповненості поданої ТОВ «Барнат» довідки наявна невідповідність вимогам, оскільки у довідці відсутня інформація про наявність в учасника :
1. Обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва;
2. Обладнання та матеріально-технічної бази для лабораторного аналізу.
Виходячи з цього, Вимогу Замовника в частині інформаційної наповненості цієї довідки НЕ ВИКОНАНО та визначені невідповідності є підставою для відхилення його пропозиції. Адже згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. «вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі…». Також у свою чергу, учасник відповідно до ст. 24 Закону має право звернутись за роз’ясненнями щодо вимог тендерної документації. ТОВ «Барнат» своїм правом не скористалось, отже зміст тендерної документації для цього учасника слід вважати зрозумілим та прийнятним Учсанику.
Замовником вимагається обов’язкова наявність в Учасників Обладнання для зважування. ТОВ «Барнат» довідкою №1703-1,5 від 17.05.2021р. зазначає про наявність обладнання для зважування, а саме - електронні напільні ваги TCS-350. При цьому діапазон вимірювань даних вагів становить від 1кг-до 350кг (підтверджено Вами свідоцтвом про повірку вагів). Наявні у ТОВ «Барнат» ваги не відповідають вимогам Замовника, оскільки Замовником вимагається обладнання для зважування автомобілів з відвантаженою продукцією. Отже, відсутність обладнання для зважування є вагомою підставою для відхилення Вашої пропозиції.
ІІ. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено надання: Документів, які підтверджують право власності обладнання, визначеного у вищезазначеній довідці :
1. Або технічні паспорти;
2. Або свідоцтва про реєстрацію
3. Або бухгалтерські довідки про балансову належність
4. Тощо .
На підтвердження права власності обладнання, яке довідкою ТОВ «Барнат» №1703-1,5 від 17.05.2021р. визначено, як власне - дозатор для сипучих речовин, дозатор для бітуму, ваги електронні напільні, Учасник повинен надати один із визначених документів, що підтверджує право володіння ТОВ «Барнат» цього обладнання. Документів у складі Вашої тендерної пропозиції на підтвердження права власності дозатору для сипучих речовин, дозатору для бітуму, вагів електронних напільних Вами не надано. Отже, вимогу тендерної документації Замовника ТОВ «Барнат» НЕ ВИКОНАНО та визначені невідповідності є підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Заперечення Учасника, стосовно того, що дозатор для сипучих речовин та дозатор для бітуму є складовою частиною асфальтозмішувальної установки ДС-158 є несуттєвим, оскільки у складі тендерної пропозиції ТОВ «Барнат» не подано жодного документу, який свідчить про складові частини асфальтобетонної установки ДС-158. Надана Вами Інвентарна картка на асфальтобетонну установку ДС-158, цієї інформації не містить. Також довідково інформуємо, що члени тендерного комітету не зобов’язані знати технічні складові асфальтобетонної установки, а надані Вами документи повинні відображати цілісну інформацію.
ІІІ. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено надання: Документу на підтвердження знаходження у володінні та користуванні чинні на дату подання тендерної пропозиції.
Зазначений документ, у складі тендерної документації відсутній. Документ повинен підтвердити знаходження у володінні та користуванні саме на дату на дату подання тендерної пропозиції обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва, лабораторного аналізу, зважування, відгрузки та постачання асфальтобетонних сумішей.
Отже ТОВ «Барнат» вкотре НЕ ВИКОНАНО вимоги Замовника, тому відсутність такого документу є черговою підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Барнат».
ІV. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено надання, у разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази і використання їх на договірних засадах наступних документів:
1.Копія договору;
2.Довідка, що підтверджує знаходження у користуванні цим майном станом на дату подання тендерної пропозиції;
3.Копія атестату виробництва виданий уповноваженим на атестацію органом,
4.Сертифікат визнання вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії виробника виданий уповноваженим на сертифікацію органом.
ТОВ «Барнат» частину обладнання (для лабораторного аналізу та постачання продукції) використовує на договірних засадах, про що свідчать надані у складі пропозиції договір№52-Б від 03.04.2019р. та договір № Д 6 БЕ-02/2021. Наголошуємо, що Замовником вимагається надання таких договорів, у разі використання обладнання на договірних засадах на підтвердження наявності в Учасника такого обладнання.
Окремо Замовником п.5 Додатку 1 визначено, що у разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази і використання їх на договірних засадах Учасником надається в тому числі Довідка, що підтверджує знаходження у користуванні цим майном станом на дату подання тендерної пропозиції. Така довідка відсутня у складі Вашої пропозиції отже, відсутність цієї довідки є підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Ваше заперечення про надання у складі тендерної документації договорів, як підтвердження даної інформації є несуттєвим, адже Замовник вимагає надання конкретного документу. Замовник не певен, що на дату подання пропозиції надані договори НЕ Є РОЗІРВАНИМИ, саме для цього вимагається така довідка.
Отже ТОВ «Барнат» вкотре не виконано вимоги тендерної документації Замовника, тому відсутність такого документу у складі тендерної документації є підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Барнат».
Замовником в тому числі, вимагається надання у складі тендерної пропозиції Сертифікату визнання вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії виробника, виданий уповноваженим на сертифікацію органом. Даний документ відсутній у складі тендерної позиції, відповідно це є ґрунтовною підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Ваше Заперечення щодо надання у складі пропозиції Атестату про акредитації №10033 ДП «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» замість Сертифікату визнання вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії виробника є несуттєвим, адже Замовником визначено конкретний документ, який у складі Вашої пропозиції відсутній. Адже згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. «вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі…».
Тим паче, що у складі Вашої тендерної пропозиції немає жодного пояснювального листа з посиланням на норми діючого законодавства України про взаємозамінність цих документів у складі тендерної пропозиції.
V. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено надання, Учасниками, які, відповідно до тендерної документації будуть здійснювати постачання на умовах СРТ, підтвердити наявність ДТЗ не менше трьох одиниць:
1. Тоннажністю 5 тон- 1 одиниця, 10 тон- 1 одиниця, 25 тон- 1одиниця;
2. Технічні паспорти на ДТЗ.
Оскільки Замовником здійснюється асфальтування об’єктів, які знаходяться на прибудинкових територіях, в’їзд до яких є обмеженим згідно Правил дорожнього руху, відповідно вимагається від Учасників, які планують постачання товару здійснювати на умовах CPT, наявність ДТЗ тоннажністю 5 тон. У зв’язку з тим, що тендерною документацією чітко не визначено дану вимогу з Вашим запереченням можна погодитись.
VІ. Додатком 1 тендерної документації, зокрема пуктом 6. передбачено надання документів:
Учасники повинні надати в складі пропозиції скан-копії наступних документів, що підтверджують якість товару:
- паспорт на асфальтобетонну суміш;
- документ щодо рецептурного складу асфальтобетонної суміші відповідно до типу та марки , що є предметом торгів;
- протокол випробувань асфальтобетонної суміші, видані акредитованими лабораторіями;
- вимоги до матеріалів: документи, що підтверджують якість бітуму, щебню, мінерального порошку;
- сертифікат управління якістю ISO 9001:2015;
- сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015;
- дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
У складі Вашої пропозиції відсутній документ, який підтверджує якість мінерального порошку. Тому Ваша пропозиція відхилена правомірно.
Ваше заперечення, щодо надання такого документу додатково, (тобто після закінчення строку подання тендерних пропозицій через електронну систему закупівель) є неправомірним та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Адже частиною 16 ст. 29 Закону передбачена можливість лише усунення в уже поданих документах Учасника тендерної пропозиції невідповідностей в інформації/та або документах згідно ст. 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції або договору.
Документ, який підтверджує якість, жодним чином не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, які визначаються ст. 16 Закону, частиною 2 якої чітко прописано, які документи вимагати від учасників на підтвердження кваліфікаційних критеріїв :
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У складі Вашої пропозиції документ на підтвердження якості мінерального порошку відсутній взагалі. Тому відхилення Вашої тендерної пропозиції з цієї підстави є правомірним.
Відхилення Вашої тендерної пропозиції у зв’язку з наданням паспорту на асфальтобетонну суміш, поля якого взагалі не заповнені інформацією, передбаченою формою цього паспорту, вважаємо законним, оскільки такий паспорт не вважається повноцінним документом, а лише бланком паспорту. Замовником чітко визначено надання саме паспорту, тому така невідповідність, є вагомою причиною для відхилення. Адже наданий Вами документ, не є паспортом на продукцію, а бланком паспорту.
2. У складі Вашої пропозиції відсутній дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Подане у складі Вашої пропозиції пояснення про відсутність такого дозволу, як необов’язкового для діяльності Вашого підприємства повністю суперечить чинному законодавству України у сфері охорони атмосферного повітря.
Тому даний факт є також підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Згідно НАКАЗУ Мінприроди № 7 від 10.02.95 р., який зареєстровано в Мінюсті України 5 березня 1995 р. за N 61/597 «Про затвердження Інструкції про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві» приведені наступні класифікаційні визначення джерел викидів. Зокрема Пункт Наказу № 7:1.15.4. Джерело забруднення атмосфери — об’єкт, з якого поширюється забруднююча речовина.1.15.5. Стаціонарне джерело забруднення атмосфери підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу.
Відповідно до п.п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14. Податкового Кодексу України Стаціонарне джерело забруднення – це підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти.
Виходячи з визначення, стаціонарне джерело забруднення обов'язково: є нерухомим об'єктом, який зберігає свої просторові координати протягом певного часу; - здійснює викиди або скиди забруднюючих речовин. Таким чином, асфальтобетонний завод відноситься до стаціонарного забруднення другої групи.
Об’єкти, що належать до другої групи потребують отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Частиною 5 статті 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про охорону атмосферного повітря» визначено: «Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб’єкту господарювання, об’єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.».
Отже, діяльність асфальтобетонних заводів здійснюється виключно за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин. Відповідно до чинного законодавства України викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами в атмосферне повітря можуть здійснюватися суб’єктами господарювання тільки після отримання дозволу на викиди.
Тому відсутність такого дозволу є вагомою підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-27-000034 ● b6d07461b3b34a30a2a50f3c5570ecc7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
27.07.2021
№475
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 22/07.2021 №003100-18/9259-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 27.07.2021 №475
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-03-04-004220-a 04.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стосовно відсутності в складі тендерної документації переліку змін, повідомляємо наступне. Замовник 12.03.2021р., орієнтовно о 16.00год при внесенні змін до тендерної документації було опубліковано три файли: -електронний підпис; -Додаток 1 (ТЗ) зі змінами; -Лист про внесення змін. На виконання вимог абзацу 2 частини другої ст. 24 Закону, Замовником було оприлюднено «Лист про внесення змін», в якому зазначено, що зміни вносяться до п. 5 Додатку 1 (Технічне завдання) та безпосередньо оновлений Додаток 1 зі змінами, з дотриманням вимог ст. 10 Закону. На підтвердження даної інформації надається Скриншот сторінки Прозорро оголошення закупівлі № UA-2021-03-04-004220-a. Слід наголосити, що Законом не передбачено типової форми Переліку змін, які вносяться до тендерної документації. Також у Законі відсутні вимоги до інформаційної наповненості Переліку змін. Законом чітко передбачено дві вимоги, які Замовник повинен дотримуватись у разі внесення змін до тендерної документації: 1) ….. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться (абзац другий частини другої ст. 24 Закону); 3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень ( п.3 частини 1 ст. 10 Закону). Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовником у повному обсязі виконано вимоги Закону в частині оприлюднення змін до тендерної документації. А тому Замовник не погоджується з твердження Органу державного фінансового контролю, цитуємо: За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлення порушення пункту 3 частини першої ст. 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Адже відповідно до пункту 3 частини першої ст. 10 Закону Замовником НЕ БУЛО ПОРУШЕНО СТРОКИ ОПРИЛЮДНЕННЯ ДАНОЇ ІФОРМАЦІЇ. Згідно абзацу другого частини другої статті 24 Закону – Замовником в окремому документі , а саме у «Листі про внесення змін», оприлюднений перелік змін разом із змінами до тендерної документації.
2021-08-16 14:48:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Барнат" |
2 097 000,00
UAH з ПДВ
|
2 072 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Проммонтажбуд" |
2 480 000,00
UAH з ПДВ
|
2 095 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТЕХНОСНАБ" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Барнат" #37272378 |
Відхилено |
2 072 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 11:35
|
ТОВ "Проммонтажбуд" #32263924 |
Переможець |
2 095 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 11:28
|
51-ВЕВ.PDF | укладений |
14 квітня 2021 11:24
|