Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання печатки та штампів
Очікувана вартість
1 720,00 UAH
UA-2021-03-04-004094-c a0a2bbef1a9945d38007e6a1d135effb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Микитенко

+380534623440 olga.mykytenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44104383
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, місто Карлівка, вул. Полтавський шлях, будинок 85
Контактна особа: Ольга Микитенко
+380534623440
olga.mykytenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Печатка Д-40 - 1 шт., Штамп 70*35 - 1 шт., та штампу 45*17 у кількості 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Печатка Д-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, Карлівка, вул. Полтавський шлях, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
штамп70*35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, Карлівка, вул. Полтавський шлях, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Штамп 45*17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, Карлівка, вул. Полтавський шлях, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

04 березня 2021 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ЦЕНТР ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ"
#37497951
Переможець 1 720,00
UAH
04 березня 2021 11:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 11:46
Договір 65.pdf укладений
04 березня 2021 11:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Печатка Д-40 1 штуки 450,00
UAH
штамп70*35 1 штуки 650,00
UAH
Штамп 45*17 2 штуки 310,00
UAH