Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектної документації та проходження експертизи об'єкта будівництва «Капітальний ремонт адмінприміщення Миргородської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області за адресою: м. Миргород, вул. Кашинського, 26а» (код ДК 021:2015 – 71320000-7– Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2021-03-04-003611-c 5608f40f1fb94a6d96bee1069f949691
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маньков Сергій Анатолійович

+380532503548 poltava.dfsaho@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС)
Код ЄДРПОУ: 44057192
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Європейська, 4
Контактна особа: Маньков Сергій Анатолійович
+380532503548
poltava.dfsaho@tax.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Адреса замовника - м. Полтава, вул. Європейська, 4. Категорія замовника - орган державної влади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектної документації та проходження експертизи об'єкта будівництва «Капітальний ремонт адмінприміщення Миргородської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області за адресою: м. Миргород, вул. Кашинського, 26а»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Кашинського, 26а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За виконані проектні роботи Замовник сплачує Підряднику вартість робіт протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт в двох примірниках, після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок коштів на цілі, визначені Договором. Джерелом фінансування є кошти загального фонду Державного бюджету КПКВ 3507010 «Керівництво та управління у сфері податкової політики» КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 березня 2021 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2021 09:41
Змiни до оголошення.doc
09 березня 2021 09:41
техумови зміни.doc
09 березня 2021 09:41
пропозиция зміни.doc
09 березня 2021 09:41
проект договору зміни.doc
09 березня 2021 09:41
Оголошення зі змінами.doc
04 березня 2021 11:13
вимоги.doc
09 березня 2021 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2021 09:41
Змiни до оголошення.doc
09 березня 2021 09:41
техумови зміни.doc
04 березня 2021 11:13
техумови.doc
09 березня 2021 09:41
пропозиция зміни.doc
04 березня 2021 11:13
пропозиция .doc
09 березня 2021 09:41
проект договору зміни.doc
04 березня 2021 11:13
проект договору Миргород.doc
09 березня 2021 09:41
Оголошення зі змінами.doc
04 березня 2021 11:13
Оголошення.doc
04 березня 2021 11:13
вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунки
Дата подання: 04 березня 2021 12:06
Дата відповіді: 04 березня 2021 16:09
Доброго дня! Просимо надати уточнення, чи необхідно у складі пропозиції учасника надавати розрахунки (кошторис) та проект договору з додатками?
Відповідь: На Ваше запитання «Доброго дня! Просимо надати уточнення, чи необхідно у складі пропозиції учасника надавати розрахунки (кошторис) та проект договору з додатками?» повідомляємо наступне.
Необхідність надання документів та їх перелік зазначено в додатку 2 Кваліфікаційні критерії «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження».
Додатки до договору будуть надаватися переможцем торгів.».
Уточнення до оголошення
Дата подання: 04 березня 2021 14:08
Дата відповіді: 04 березня 2021 16:10
Шановний Замовнику В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначено: "Виготовлення проектної документації та проходження експертизи її кошторисної частини об'єкта будівництва «Капітальний ремонт адмінприміщення Миргородської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області за адресою: м. Миргород, вул. Кашинського, 26а». В назві заздалегіть передбачено, що якщо проходження експертизи кошторисної документації, то це буде клас наслідків СС1. Ми, як учасник не можемо заздалегіть передбачити розрахунок класу наслідків, і якщо це раптом буде СС2, то це відповідно потягне за собою на проходження комплексної експертизи, а не тільки кошторисної частини, і тоді назва об'єкту буде не коректною. Просимо змінити назву закупівлі без вживання словосполучення "її кошторисної частини".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання «Шановний Замовнику В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначено: "Виготовлення проектної документації та проходження експертизи її кошторисної частини об'єкта будівництва «Капітальний ремонт адмінприміщення Миргородської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області за адресою: м. Миргород, вул. Кашинського, 26а».
В назві заздалегіть передбачено, що якщо проходження експертизи кошторисної документації, то це буде клас наслідків СС1.
Ми, як учасник не можемо заздалегіть передбачити розрахунок класу наслідків, і якщо це раптом буде СС2, то це відповідно потягне за собою на проходження комплексної експертизи, а не тільки кошторисної частини, і тоді назва об'єкту буде некоректною.

Просимо змінити назву закупівлі без вживання словосполучення "її кошторисної частини".» повідомляємо наступне.
Проведеними передпроектними роботами у 2020 році із залученням проектної організації було визначено клас наслідків по цьому будівництву СС1.».
Клас наслідків
Дата подання: 05 березня 2021 09:33
Дата відповіді: 05 березня 2021 13:59
Відповідно до п.14 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме в Технічній специфікації зазначено: Виконати розрахунок класу наслідків (відповідальності) згідно ДСТУ-НБВ.1.2-16:2013. Виходячи із Вашої відповіді, клас наслідків вже визначений в процесі передпроектних робіт. В процесі проходження експертизи може виникнути така ситуація, що експерт буде заперечувати про відповідність даного об’єкту до класу наслідків СС1 і проектна організація опиниться в глухому куті. Тим паче, що адміністративна будівля прибудована до 9-ти житлового будинку. По розрахунку кількості людей – більше 100 осіб, які перебувають зовні об’єкта, клас наслідків – СС2. Таким чином назва предмета закупівлі визначена некоректно. Просимо вирішити це питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання «Відповідно до п.14 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме в Технічній специфікації зазначено:
Виконати розрахунок класу наслідків (відповідальності) згідно ДСТУ-НБВ.1.2-16:2013.
Виходячи із Вашої відповіді, клас наслідків вже визначений в процесі передпроектних робіт.
В процесі проходження експертизи може виникнути така ситуація, що експерт буде заперечувати про відповідність даного об’єкту до класу наслідків СС1 і проектна організація опиниться в глухому куті. Тим паче, що адміністративна будівля прибудована до 9-ти житлового будинку. По розрахунку кількості людей – більше 100 осіб, які перебувають зовні об’єкта, клас наслідків – СС2. Таким чином назва предмета закупівлі визначена некоректно. Просимо вирішити це питання.» повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни до назви предмета закупівлі
питання
Дата подання: 08 березня 2021 14:12
Дата відповіді: 09 березня 2021 10:03
які розділи проектно-кошторисної документації підлягають розробці в складі проекту
Відповідь: На Ваше запитання «які розділи проектно-кошторисної документації підлягають розробці в складі проекту.» повідомляємо наступне.
Розділи проекту зазначено в п.11 «Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристика проектованого об’єкту» додатку 1. «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
За узгодженням сторін склад і зміст розділів проектно-кошторисної документації може зменшуватись. При цьому в обов'язковому порядку розробляються документи, за якими визначаються фізичні обсяги робіт (дефектний акт із зазначенням умов виконання робіт) та кошторисна документація.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 березня 2021 09:20
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (внаслідок некоректної назви предмета закупівлі в технічних характеристиках виникли неспівпадіння і неточності, що є суттєвим під час проведення спрощеної закупівлі).
Документи:
10 березня 2021 09:20
Електронний підпис
10 березня 2021 09:09
протокол 93.pdf