Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля товару згідно коду ДК 021:2015: 15830000-5 Цукор і супутня продукція (15830000-5 цукор ванільний, 15831000-2 цукор)
Очікувана вартість
261 146,00 UAH
UA-2021-03-04-003300-c ● 8e46f07c25454f21833280f657cc3f51
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44104383 |
Місцезнаходження: | 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, місто Карлівка, вул. Полтавський шлях, будинок 85 |
Контактна особа: |
Анастасія Соловей +380534623440 super.nastia100@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 261 146,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 305,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція
Усі документи, що мають відношення до даної процедури, підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10021 кілограми
Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15831000-2 — Цукор
0.8 кілограми
Цукор ванільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 11:01 |
ТД цукор.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про неточності
Дата подання: 09 березня 2021 17:31
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:46
Пункт 4.3. Договору - Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. Згідно оголошення про проведення торгів оплата за наданий товар здійснюється на підставі рахунків на протязі 7 банківських днів. Згідно п. 4.6 Тендерної документації Розмір оплати - 100% від суми договору протягом 7 робочих днів з дати отримання накладної (акту) на товар. Прохання роз'яснити, що є підставою для оплати, рахунок чи накладна. Прохання роз'яснити вірний термін оплати 7 чи 30 днів та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Протягом 7 банківських днів з отримання накладної бухгалтерією беруться юридичні зобов’язання в Державній казначейській службі. Рахунки необхідні для бухгалтерської звітності. Враховуючи той факт, що заклади освіти є бюджетними установами та обслуговуються централізованою бухгалтерією Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради у зв’язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Постачальником, не більше 30 днів.
Уточнення по договору
Дата подання: 09 березня 2021 17:32
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:47
Пункт 2.2. Постачальник гарантує постачання продуктів харчування у відповідності до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, Закону України «Про ветеринарну медицину» від 25.06.1992 № 2498-XII, а також Інструкції «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості» від 15.06.1965 № П-6 і «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по якості» від 25.04.1966 № П-7. Прохання пояснити, яким чином Закон України «Про ветеринарну медицину» від 25.06.1992 № 2498-XII стосується постачання цукру та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Для цього достатньо аргументувати причину не подання документу, згідно законодавства, у довідці в довільній формі.
Уточнення по договору
Дата подання: 09 березня 2021 17:36
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:51
Пункт 8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Прохання роз'яснити які документи є доказом обставин непереборної сили для уникнення непорузумінь в подальшій співпраці та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю. Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб’єктів малого підприємництва видається безкоштовно.Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощo.
Уточнення по договору
Дата подання: 09 березня 2021 17:38
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:52
Пункт 3.4. Ціна за одиницю товару може бути збільшена до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Прохання роз'яснити, які документи необхідно надати для збільшення ціни щоб уникнути непорозумінь у подальшій співпраці та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Визначеного і конкретного переліку підтвердних документів та органів, які їх мають видавати, законодавство не передбачило. У кожному випадку це буде той документ, який підтверджує факт коливання ціни конкретного предмета закупівлі. Документом, який підтвердить коливання цін може бути довідка відповідного органу, який має повноваження моніторити ціни на конкретний товар, визначати зміни в цінах на такий товар. Або – експертний висновок про зміну цін таких товарів на ринку.А у випадку зниження цін на товар, постачальник за договором може надати документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку в бік зменшення.
Уточнення по договору
Дата подання: 09 березня 2021 17:38
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:53
Пункт 3.4 Договору - Ціна за одиницю товару може бути збільшена до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Але ж неможливо збільшити ціну товару за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Збільшити ціну товару не збільшивши при цьому суму договору можна лише за рахунок зменшення кількості товару. Прохання надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: п. 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; Сторони договору при його змінах (не зважаючи на збільшення ціни за одиницю товару), — загальну суму договору сторони не мають права збільшувати. Тому при збільшенні ціни за одиницю товару необхідно зменшити кількість товару та привести у відповідність загальну суму договору (тобто зменшити її).
Уточнення до тендерної документації
Дата подання: 09 березня 2021 17:41
Дата відповіді: 11 березня 2021 11:02
У Додатку 2 Документи для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 закону п. 3) суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення 19окумент из 19нтних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). (підстава згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону) Що значить фраза 19окумент из 19нтних. Просимо надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 4 суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
Уточнення до тендерної документації
Дата подання: 09 березня 2021 17:46
Дата відповіді: 11 березня 2021 11:04
У п.2.3 Розділу І Тендерної документації вказано електронну адресу super.nastia100@ukr.net. Прохання уточнити, чи це вірно і якщо ні, внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Адреса вірна.
Уточнення до тендерної документації
Дата подання: 09 березня 2021 17:52
Дата відповіді: 11 березня 2021 13:03
У Додатку 2 Документи для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 закону п. 4) Фізична особа, яка є учасником, 20окум засуджена за кримінальне правопорушення, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. (підстава згідно п. 5 ч.1 ст. 17 Закону). Що значить слово 20окум? Просимо надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична особа, яка є учасником була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
Уточнення до тендерної документації
Дата подання: 09 березня 2021 17:53
Дата відповіді: 11 березня 2021 11:58
У Додатку 2 Документи для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 закону п. 3) Службова (посадова) особа, яка підписала тендерну пропозицію, 20окум засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. (підстава згідно п. 6 ч.1 ст. 17) Що значить слово 20окум? Просимо надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
Уточнення до тендерної документації
Дата подання: 09 березня 2021 17:59
Дата відповіді: 11 березня 2021 11:59
в п. 11 додатку 4 до тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати "Експлуатаційний дозвіл на складські приміщення, виданий на учасника." Предмет закупівлі - цукор, тобто продукт виключно рослинного походження. Відповідно до чинного законодавства експлуатаційний дозвіл надається на товар тваринного походження. Просимо надати роз'яснення на якій підставі вимагаються документи, які не передбаченні законодавством України відповідно до предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно тендерної документації Замовника Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Для цього достатньо аргументувати причину не подання документу, згідно законодавства, у довідці в довільній формі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна |
258 613,08
UAH з ПДВ
|
258 613,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
259 816,94
UAH з ПДВ
|
259 816,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна #3578004346 |
Переможець |
258 613,08
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:50
|
ду до дог.112.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 13:57
|
ду до дог 112 №2.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2021 09:50
|
ду до дог 112.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 16:03
|
договір 112.pdf | укладений |
13 квітня 2021 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |