Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роздільнянського району
Current minor repairs of public roads of local significance of Rozdilnyansky district
Current minor repairs of public roads of local significance of Rozdilnyansky district
Очікувана вартість
96 772 392,00 UAH
UA-2021-03-04-003087-b ● ab6443602d644eb6ae844d2af78b6f5f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Local motor road agency |
National ID: | 42641417 |
Contact point: |
Nosulenko Artem 048 7958918 artns@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 18:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 12:50 |
Очікувана вартість: | 96 772 392,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 967 723,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 04 березня 2021 18:51 |
Enquiries until: | 06 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 96 772 392 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 967 724 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 1 000 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ
Розгорнути
Згорнути
7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 1 000 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роздільнянського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current minor repairs of public roads of local significance of Rozdilnyansky district
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально у проєкті договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2021 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 13:46 |
проект договору ПДП нова редакція.docx | |
02 квітня 2021 13:46 |
ЗТД_ПДР Роздільнянський р-н.docx | |
02 квітня 2021 13:46 |
перелік_змін_ПДР Роздільнянський р-н.doc | |
04 березня 2021 18:48 |
проект договору.docx | |
04 березня 2021 18:48 |
ТД_ПДР Роздільнянський р-н.docx |
02 квітня 2021 13:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2021 13:46 |
проект договору ПДП нова редакція.docx
|
|||
02 квітня 2021 13:46 |
ЗТД_ПДР Роздільнянський р-н.docx
|
|||
02 квітня 2021 13:46 |
перелік_змін_ПДР Роздільнянський р-н.doc
|
|||
04 березня 2021 18:48 |
проект договору.docx
|
|||
04 березня 2021 18:48 |
ТД_ПДР Роздільнянський р-н.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність працівників
Дата подання: 05 березня 2021 10:33
Дата відповіді: 11 березня 2021 17:14
Шановний Замовник! Відповідно до умов Тендерної документації “Додаток 3 І. Кваліфікаційні критерії п.1.2. Учасник повинен надати Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: головний інженер (1 особа), виконроб (1 особа), майстер (мінімум 3 особи), водіїв машин та механізаторів (мінімум 29 осіб), дорожній робочий (мінімум 15). В підтвердження наявності в учасника зазначених працівників, такий учасник надає в складі тендерної пропозиції накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в таблиці”, у разі якщо керування транспортними засобами/механізмами здійснюється механізаторами/водіями організацій, які надають послуги Учаснику відповідно до чинного договору, чи потрібно у складі тендерної пропозиції Учасника надавати накази на таких працівників від організацій надавачів послуг або достатньо буде надання договору між Учасником та надавачом послуг, в якому зазначено, що керування транспортними засобами/механізмами здійснюється працівниками надавача послуг? Або варіант, якщо у складі тендерної пропозиції учасник надає договір оренди з екіпажем, при цьому є додаток до Договору з закріпленими водіями машин та механізаторів на кожну орендовану одиницю техніки, чи потрібно в такому випадку від іншої організації ще надавати накази на працівників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Відповідно п.1.2, розд.І «Кваліфікаційні критерії», Додатку 3, Тендерної документації Замовник вимагає довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по наведеній формі. До довідки включаються працівники, яких планується залучити до надання послуг. Також, в підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці.
Тобто, Учасник обов’язково повинен включити до довідки визначену в тендерній документації кількість людей (кількість працівників не повинна бути меншою ніж вимагається тендерною документацією) яких планується залучити до надання послуг та надати документальне підтвердження наявності таких працівників відповідно до вимог встановлених доною Тендерною документацією.
Тобто, Учасник обов’язково повинен включити до довідки визначену в тендерній документації кількість людей (кількість працівників не повинна бути меншою ніж вимагається тендерною документацією) яких планується залучити до надання послуг та надати документальне підтвердження наявності таких працівників відповідно до вимог встановлених доною Тендерною документацією.
електронний документ
Дата подання: 05 березня 2021 10:34
Дата відповіді: 09 березня 2021 09:39
Шановний Замовник! Чи можливе надання документів, які готує Учасник в формі "електронного документа" (з накладанням КЕП)?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Учасник складає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.п. 1.2., п. 1, розд. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Документи (передбачені пунктами 1.1 та 1.1.2. цього розділу (окрім документів виданими іншими організаціями)) мають бути подані на фірмовому бланку учасника, підписані, та затверджені печаткою (за наявності).
1.2.1.Усі копії паперових документів (які в подальшому скануються) мають бути засвідчені належним чином. Засвідчення копії повинно складатися:
- зі слів - «згідно з оригіналом» або «копія вірна» тощо;
- назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища.
1.2.2. Якщо скановану копію зроблено з оригіналу документу, жодного завірення така сканована копія не потребує.
Відповідно до п.п. 1.3., п. 1, розд. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої та печаткою (за наявності) не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
1.2.1.Усі копії паперових документів (які в подальшому скануються) мають бути засвідчені належним чином. Засвідчення копії повинно складатися:
- зі слів - «згідно з оригіналом» або «копія вірна» тощо;
- назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища.
1.2.2. Якщо скановану копію зроблено з оригіналу документу, жодного завірення така сканована копія не потребує.
Відповідно до п.п. 1.3., п. 1, розд. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої та печаткою (за наявності) не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 15 березня 2021 10:34
Дата відповіді: 18 березня 2021 09:11
Шановний Замовник! Дайте уточнення, чи потрібні, окрім позитивного відгуку та заповненої таблиці 1.3., додаткові документи для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Учасник складає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.п. 1.3.1, п.1.3, розділу І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, Додатку 3 Тендерної документації Замовником вимагається: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Аналогічними вважаються договори на виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування.
Учасник зазначає інформацію про договори, виконання по яким відбувалося не раніше 2016 року.
** А також, виконаними вважаються лише ті послуги, що прийняті Замовником.
Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3).
- Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги) (у відгуці Балансоутримувача має бути чітко зазначено, що вказані роботи/послуги виконувалися субпідрядною організацією ________________(назва субпідрядної організації).
- При цьому відгук (відгуки) мають бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі.
Учаснику потрібно надати документи, що підтвердять досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Також учасник має право долучати інші документи (оформлені згідно вимог цієї документації) до своєї пропозиції.
Аналогічними вважаються договори на виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування.
Учасник зазначає інформацію про договори, виконання по яким відбувалося не раніше 2016 року.
** А також, виконаними вважаються лише ті послуги, що прийняті Замовником.
Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3).
- Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги) (у відгуці Балансоутримувача має бути чітко зазначено, що вказані роботи/послуги виконувалися субпідрядною організацією ________________(назва субпідрядної організації).
- При цьому відгук (відгуки) мають бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі.
Учаснику потрібно надати документи, що підтвердять досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Також учасник має право долучати інші документи (оформлені згідно вимог цієї документації) до своєї пропозиції.
залучена ззовні атестована служба контролю (лабораторія)
Дата подання: 15 березня 2021 11:41
Дата відповіді: 18 березня 2021 09:12
Шановний Замовник! Не зрозуміло з вимог тендерної документації, якими саме документами підтверджується наявність залученої ззовні атестованої служби контролю (лабороторії). Просимо надати уточнення , якими документами підтверджується наявність залученої ззовні атестованої служби контролю (лабороторії)?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Замовник, ДП «Служба місцевих доріг», відповідно до п.1.1., розд. І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, Додатку 3, Тендерної документації вимагає: документи*, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). При цьому учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації). При наявності власної атестованої служби контролю (лабораторії), документом, що підтверджує її наявність є свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію). У разі наявності залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). Вимоги аналогічні як і для підтвердження наявності не власних машин, механізмів або АБЗ. Тобто, Учасник надає скан-копії договорів оренди/надання послуг тощо. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів(лабораторії) для виконання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі.
Технічне завданння
Дата подання: 23 березня 2021 14:26
Дата відповіді: 26 березня 2021 14:09
Шановний Замовник! Укажіть, будь ласка, п.4 в Технічному завданні (Додаток 5) скількі потрібно щебеню?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! В п.4 технічного завдання (Додаток 5) одиниці виміру в м3 щебеню в ущільненому стані.
технічне завдання
Дата подання: 23 березня 2021 15:01
Дата відповіді: 26 березня 2021 14:21
п.7 та п.9 технічного завдання ( Додаток №5) укажіть назву, тип та марку а/б ?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовник планує внесення змін до тендерної документації і до технічного завдання. Ваше питання буде враховане.
Технічне завдвння
Дата подання: 24 березня 2021 09:26
Дата відповіді: 29 березня 2021 16:33
Чи необхідно враховувати полив водою після розробки та розрівнювання грунта (п.1, п.2, Технічного завдання (Додаток 5) ?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовник планує внесення змін до тендерної документації і до технічного завдання. Ваше питання буде враховане.
Технічне завдання
Дата подання: 25 березня 2021 11:03
Дата відповіді: 29 березня 2021 16:46
Шановний Замовник! п.19 Технічного завдання ( Додаток 5 )- п.19 скільки потрібно тонн комплексів арматурної заготовки із сталі класу А1 та комплексів арматурної заготовки із сталі класу А2? - п.20 скільки потрібно залізобетонної конструкції ? - п. 25 скільки потрібно тонн елементів огородження дорожнього металевого бар'єрного типу?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Передбачається ремонт існуючих споруд і нової арматури не передбачено.
технічне завдання (повторне питання)
Дата подання: 26 березня 2021 14:49
Дата відповіді: 29 березня 2021 16:32
Шановний Замовник! Укажіть, будь ласка, п.4 в Технічному завданні (Додаток 5) КІЛЬКІСТЬ трьох видів щебеню, яку дає розцінка? а не одиницю виміру, так як розцінка вказує кількість матеріалу за проектом, який нам не відомий
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовник планує внесення змін до тендерної документації і до технічного завдання. Ваше питання буде враховане.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-003087-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41349493
Дата подання: 26 березня 2021 22:21
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов ТД: відгук.
Відповідно до додатку 3 (І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ):
1.3.1. Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3).
- Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги) (у відгуці Балансоутримувача має бути чітко зазначено, що вказані роботи/послуги виконувалися субпідрядною організацією ________________(назва субпідрядної організації).
- При цьому відгук (відгуки) мають бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які: 1) мають можливість надати відгуки; 2) такі відгуки видані замовниками саме в рамках часового діапазону (не раніше дати оголошення закупівлі);
Потенційний учасник процедури закупівлі звернувся до замовників за аналогічними договорами, проте, відгуку ще не отримав. І враховуючи, що надання відгуку Замовником НЕ є його обов’язком, існує ризик НЕотримання відгуків, як обов’язкового документу, необхідного для подачі у складі тендерної пропозиції.
У зв’язку із цим, дана вимога ТД є дискримінаційною по відношенню до потенційного Учасника процедури закупівлі.
Тобто тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси потенційного учасника закупівлі, на підставі чого потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації.
При цьому, відповідно до пункту 14 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572:
«У разі якщо замовником встановлюється такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) для підтвердження цього кваліфікаційного критерію замовник може передбачити перелік інформації, що зазначається в довідці.
До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, можуть відносяться: аналогічний договір з усіма додатками та невід'ємними частинами договору; акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором».
Даний перелік є вичерпним та в повному обсязі достатнім задля можливості Замовнику пересвідчитися, що учасник закупівлі володіє необхідним досвідом виконання аналогічного договору, знає та розуміє технологію виконання робіт і може документально підтвердити факт виконання договору адже якщо підрядник неякісно виконав роботи, то замовник їх взагалі не приймає та не підписує відповідні акти виконаних робіт.
Якщо ж роботи відповідають встановленим вимогам за кількістю та якістю, замовник їх приймає шляхом підписання відповідних форм КБ-3 та КБ-2В.
Більше того, жодним чином не обґрунтована вимога необхідності отримання відгуку субпідрядника від Замовника по основному договорі так як між даними суб’єктами взагалі немає ЖОДНИХ договірних відносин!!!
Дана вимога щодо надання позитивного відгуку від Замовника ставить у залежність Скаржника від конкретного Замовника, на якого абсолютно не покладено жодних обов’язків, зобов’язань у строк, в порядку надати відповідний відгук Учаснику закупівлі, обґрунтовано відмовити у наданні такого відгуку, рівно як тягне жодних негативних наслідків для Замовника у випадку ненадання такого відгуку, ігнорування запиту Учасника закупівлі тощо.
Тобто порядок отримання даного відгуку абсолютно не врегульовано, що є цілком логічним, оскільки чинне законодавство України не передбачає взагалі наявність такого документу як позитивний відгук для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Однак абсолютно безпідставно та не аргументовано на потенційного учасника закупівлі, покладено обов’язок надання такого позитивного відгуку, що не має жодної юридичної значимості та жодним чином не підтверджує факту наявності досвіду виконання аналогічного договору потенційним учасником закупівлі.
Більше того, Замовником визначено необхідність надання відгуку, який має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Така вимога штучно обмежує коло учасників, адже Замовники за аналогічними договорами дуже часто просто не відповідають на запити надання таких відгуків у короткі терміни, що унеможливлює надання нами такого документу.
Звертаємо увагу на аналогічну практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЩОДО ДАЧІ ВИДАЧІ ВІДГУКУ, викладену під час розгляду скарги UA-2020-03-11-001154-a.c4, рішення № 8143-р/пк-пз від 28.04.2020, UA-2020-02-17-002913-a.b4, рішення №6330-р/пк-пз від 02.04.2020.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного Учасника процедури закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи те, що потенційним Учасником процедури закупівлі направленно звернення до замовників про видачу відгуків за аналогічними договорами та станом на дату написання вимоги відповіді не отримано, просимо усунути дискримінаційні вимоги ТД шляхом:
1) Виключення з ТД вимог про надання відгуку за аналогічним договором,
Або
2) передбачити в ТД наступне:
Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги) (у відгуці Балансоутримувача має бути чітко зазначено, що вказані роботи/послуги виконувалися субпідрядною організацією ________________(назва субпідрядної організації). При цьому відгук (відгуки) мають бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі.
У разі відсутності відповідного відгуку з поважних причин, в т.ч. неможливості отримання відгуку від замовника за аналогічним договором, Учасник надає документальне підтвердження вжиття заходів по отриманню відгуку (направлення/отримання відповідного запиту на відгук, відповіді замовника щодо неможливості його надання тощо).У разі ненадання замовником відгуку на запит учасника, належним документальним підтвердженням вжиття заходів по його отриманню може вважатися: скан-копія запиту учасника з відміткою про його отримання замовником (із зазначенням дати на вхідного номеру), або копія запиту учасника з наданням копії опису вкладення до цінного листа, яким направлено відповідний запит, разом із копією повідомлення про вручення відповідного поштового відправлення адресату із відміткою про вручення.
Дане формулювання є таким, що цілком відповідає вимогам чинного законодавства, що підтверджується практикою органу оскарження, викладеною у рішенні органу оскарження № 4574-р/пк-пз від 10.03.2021 р. за резельтатами розгляду скарги UA-2021-01-27-005717-c.b3.
Розгорнути
Згорнути
1.3.1. Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3).
- Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги) (у відгуці Балансоутримувача має бути чітко зазначено, що вказані роботи/послуги виконувалися субпідрядною організацією ________________(назва субпідрядної організації).
- При цьому відгук (відгуки) мають бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які: 1) мають можливість надати відгуки; 2) такі відгуки видані замовниками саме в рамках часового діапазону (не раніше дати оголошення закупівлі);
Потенційний учасник процедури закупівлі звернувся до замовників за аналогічними договорами, проте, відгуку ще не отримав. І враховуючи, що надання відгуку Замовником НЕ є його обов’язком, існує ризик НЕотримання відгуків, як обов’язкового документу, необхідного для подачі у складі тендерної пропозиції.
У зв’язку із цим, дана вимога ТД є дискримінаційною по відношенню до потенційного Учасника процедури закупівлі.
Тобто тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси потенційного учасника закупівлі, на підставі чого потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації.
При цьому, відповідно до пункту 14 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572:
«У разі якщо замовником встановлюється такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) для підтвердження цього кваліфікаційного критерію замовник може передбачити перелік інформації, що зазначається в довідці.
До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, можуть відносяться: аналогічний договір з усіма додатками та невід'ємними частинами договору; акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором».
Даний перелік є вичерпним та в повному обсязі достатнім задля можливості Замовнику пересвідчитися, що учасник закупівлі володіє необхідним досвідом виконання аналогічного договору, знає та розуміє технологію виконання робіт і може документально підтвердити факт виконання договору адже якщо підрядник неякісно виконав роботи, то замовник їх взагалі не приймає та не підписує відповідні акти виконаних робіт.
Якщо ж роботи відповідають встановленим вимогам за кількістю та якістю, замовник їх приймає шляхом підписання відповідних форм КБ-3 та КБ-2В.
Більше того, жодним чином не обґрунтована вимога необхідності отримання відгуку субпідрядника від Замовника по основному договорі так як між даними суб’єктами взагалі немає ЖОДНИХ договірних відносин!!!
Дана вимога щодо надання позитивного відгуку від Замовника ставить у залежність Скаржника від конкретного Замовника, на якого абсолютно не покладено жодних обов’язків, зобов’язань у строк, в порядку надати відповідний відгук Учаснику закупівлі, обґрунтовано відмовити у наданні такого відгуку, рівно як тягне жодних негативних наслідків для Замовника у випадку ненадання такого відгуку, ігнорування запиту Учасника закупівлі тощо.
Тобто порядок отримання даного відгуку абсолютно не врегульовано, що є цілком логічним, оскільки чинне законодавство України не передбачає взагалі наявність такого документу як позитивний відгук для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Однак абсолютно безпідставно та не аргументовано на потенційного учасника закупівлі, покладено обов’язок надання такого позитивного відгуку, що не має жодної юридичної значимості та жодним чином не підтверджує факту наявності досвіду виконання аналогічного договору потенційним учасником закупівлі.
Більше того, Замовником визначено необхідність надання відгуку, який має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Така вимога штучно обмежує коло учасників, адже Замовники за аналогічними договорами дуже часто просто не відповідають на запити надання таких відгуків у короткі терміни, що унеможливлює надання нами такого документу.
Звертаємо увагу на аналогічну практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЩОДО ДАЧІ ВИДАЧІ ВІДГУКУ, викладену під час розгляду скарги UA-2020-03-11-001154-a.c4, рішення № 8143-р/пк-пз від 28.04.2020, UA-2020-02-17-002913-a.b4, рішення №6330-р/пк-пз від 02.04.2020.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного Учасника процедури закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи те, що потенційним Учасником процедури закупівлі направленно звернення до замовників про видачу відгуків за аналогічними договорами та станом на дату написання вимоги відповіді не отримано, просимо усунути дискримінаційні вимоги ТД шляхом:
1) Виключення з ТД вимог про надання відгуку за аналогічним договором,
Або
2) передбачити в ТД наступне:
Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги) (у відгуці Балансоутримувача має бути чітко зазначено, що вказані роботи/послуги виконувалися субпідрядною організацією ________________(назва субпідрядної організації). При цьому відгук (відгуки) мають бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі.
У разі відсутності відповідного відгуку з поважних причин, в т.ч. неможливості отримання відгуку від замовника за аналогічним договором, Учасник надає документальне підтвердження вжиття заходів по отриманню відгуку (направлення/отримання відповідного запиту на відгук, відповіді замовника щодо неможливості його надання тощо).У разі ненадання замовником відгуку на запит учасника, належним документальним підтвердженням вжиття заходів по його отриманню може вважатися: скан-копія запиту учасника з відміткою про його отримання замовником (із зазначенням дати на вхідного номеру), або копія запиту учасника з наданням копії опису вкладення до цінного листа, яким направлено відповідний запит, разом із копією повідомлення про вручення відповідного поштового відправлення адресату із відміткою про вручення.
Дане формулювання є таким, що цілком відповідає вимогам чинного законодавства, що підтверджується практикою органу оскарження, викладеною у рішенні органу оскарження № 4574-р/пк-пз від 10.03.2021 р. за резельтатами розгляду скарги UA-2021-01-27-005717-c.b3.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2021 16:22
Так, відповідно до п. 1.3.розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації, на Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації.
Відповідно до пункту 14 Методичних рекомендацій
«У разі якщо замовником встановлюється такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) для підтвердження цього кваліфікаційного критерію замовник може передбачити перелік інформації, що зазначається в довідці.
До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, можуть відносяться:
- аналогічний договір з усіма додатками та невід'ємними частинами договору;
акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором».
Нагадуємо, що у державі Україна діє презумпція правомірності дій осіб: усе що прямо не заборонено законом – дозволено. З огляду на те, що жоден НПА не забороняє Замовнику встановлювати вимоги про надання позитивного відгуку, датованого не раніше оголошення процедури закупівлі, а дотримання методичних рекомендацій не є обов’язком Замовника – зазначена вимога щодо надання відгуку як такого не може бути незаконною. Більше того, абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, Законом передбачено наявність інформації (позитивний відгук) яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. І така вимога не заборонена жодним НПА.
Також, на думку Учасника сам процес надання позитивного відгуку не врегульовано жодним НПА, що дає замовнику право не відповідати на такі запити підрядників. Однак, дане твердження є хибним, адже, як і будь-який інший обмін кореспонденцією, процес надання позитивного відгуку регулюється правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5, а також правилами надання послуг поштового зв'язку, затвердженими постановою КМУ від 05.03.2009 р. №270.
Разом з тим, встановлюючи вимогу про надання описаного відгуку, виданого не раніше дати оголошення закупівлі, Замовник прагне пересвідчитися у якості виконаних робiт за попереднім (аналогічним) договором, а також у відсутності з боку попереднього замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору і гарантійних зобов’язань на поточний момент – момент оголошення процедури закупівлі.
Дана вимога не може нести дискримінаційний характер, адже її задоволення не є унеможливленим, а особливо для надійного та добросовісного підрядника. Окрім того, сам процес отримання такого відгуку жодним чином не ускладнений обставинами. Проте на отримання у попереднього замовника та подачу позитивного відгуку у складі своєї тендерної пропозиції відведено розумний та достатній строк з урахуванням Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5.
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації.
Відповідно до пункту 14 Методичних рекомендацій
«У разі якщо замовником встановлюється такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) для підтвердження цього кваліфікаційного критерію замовник може передбачити перелік інформації, що зазначається в довідці.
До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, можуть відносяться:
- аналогічний договір з усіма додатками та невід'ємними частинами договору;
акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором».
Нагадуємо, що у державі Україна діє презумпція правомірності дій осіб: усе що прямо не заборонено законом – дозволено. З огляду на те, що жоден НПА не забороняє Замовнику встановлювати вимоги про надання позитивного відгуку, датованого не раніше оголошення процедури закупівлі, а дотримання методичних рекомендацій не є обов’язком Замовника – зазначена вимога щодо надання відгуку як такого не може бути незаконною. Більше того, абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, Законом передбачено наявність інформації (позитивний відгук) яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. І така вимога не заборонена жодним НПА.
Також, на думку Учасника сам процес надання позитивного відгуку не врегульовано жодним НПА, що дає замовнику право не відповідати на такі запити підрядників. Однак, дане твердження є хибним, адже, як і будь-який інший обмін кореспонденцією, процес надання позитивного відгуку регулюється правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5, а також правилами надання послуг поштового зв'язку, затвердженими постановою КМУ від 05.03.2009 р. №270.
Разом з тим, встановлюючи вимогу про надання описаного відгуку, виданого не раніше дати оголошення закупівлі, Замовник прагне пересвідчитися у якості виконаних робiт за попереднім (аналогічним) договором, а також у відсутності з боку попереднього замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору і гарантійних зобов’язань на поточний момент – момент оголошення процедури закупівлі.
Дана вимога не може нести дискримінаційний характер, адже її задоволення не є унеможливленим, а особливо для надійного та добросовісного підрядника. Окрім того, сам процес отримання такого відгуку жодним чином не ускладнений обставинами. Проте на отримання у попереднього замовника та подачу позитивного відгуку у складі своєї тендерної пропозиції відведено розумний та достатній строк з урахуванням Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 20:35
|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 20:37
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 травня 2021 14:22 |
Кінець періоду оскарження: | 29 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 29 травня 2021 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час оголошення процедури закупівлі у Додатку 5 «Технічне завдання» не було враховано в повному об’ємі роботи, які передбачає даний предмет закупівлі. У зв’язку з тим що, кінцевий строк подання тендерних пропозицій був 16 квітня 2021р., можливість внести зміни до Тендерної документації відсутня. Також варто відмітити, що зміни до технічного завдання можуть призвести до зміни очікуваної вартості. Враховуючи вище зазначене, виникла необхідність відмінити вказану процедуру закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг саме з такими технічними та якісними характеристиками. Відмінити процедуру закупівлі відповідно до частини 1., п.1., ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
18 травня 2021 14:22
|
Електронний підпис |
18 травня 2021 14:22
|
ПР12 відміна ПДР Роздільнянський.pdf |