Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління"
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2021-03-04-002913-b ● 14e7054d6fbc4c25b616ee525ab5f7d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2021 14:08 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2021 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2021 14:36 |
Перелiк_змiн Фасад РУО 2.pdf | |
29 березня 2021 14:36 |
ТД фасад РУО зі змінами 2.pdf | |
12 березня 2021 14:58 |
Перелiк_змiн Фасад РУО.pdf | |
04 березня 2021 17:09 |
Додаток 4 проєкт договору.docx |
29 березня 2021 15:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 березня 2021 14:36 |
Перелiк_змiн Фасад РУО 2.pdf
|
||||||
29 березня 2021 14:36 |
ТД фасад РУО зі змінами 2.pdf
|
||||||
12 березня 2021 14:58 |
Перелiк_змiн Фасад РУО.pdf
|
||||||
04 березня 2021 17:09 |
Додаток 4 проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо договірної ціни
Дата подання: 10 березня 2021 13:13
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:41
Просимо внести зміни до тендерної документації п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме в переліку кошторисної документації що має бути надана вказано, що "Договірна ціна (визначається з урахуванням експертизи та служби замовника)".
Проте відповідно до пункту 5.8.13 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду ) в обґрунтованому розмірі, який, як правило, складає до 2,5% від підсумку глав 1 - 9, графа 7.
Тобто витрати на технічний нагляд- це витрати Замовника і не мають включатись до договірної ціни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Також відповідно до пункту 4.8.1. ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до витрат, які враховуються у вартості будівництва та визначаються розрахунково належать витрати на утримання служби замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-002913-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА", Код ЄДРПОУ:33728853
Дата подання: 11 березня 2021 22:52
Усунення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Згідно п. 5 розділу V Додатку 3 до тендерної документації ,, Учасник повинен надати «Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті».
Вважаємо зазначену вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує вимоги Розділу 4 статті 22 Закону. Міжнародний стандарт ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) не має жодного відношення до якості виконання робіт та застосування захисту довкілля, оскільки цей стандарт є системою екологічного керування на будь-якому підприємстві. Чинним законодавством України не передбачено вимог щодо отримання учасниками вищевказаного сертифікату для виконання робіт, послуг, що є предметом закупівлі. Міжнародний стандарт ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) встановлює вимоги до системи екологічного менеджменту, які дозволяють організації розробити і впровадити екологічну політику, і цілі, які враховують законодавчі й інші вимоги, які організація зобов'язалася виконувати. Однак, зазначений стандарт не передбачає безпосередньо застосування заходів із захисту довкілля в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі.
Додатково зазначимо, згідно положень Національного стандарту України «ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», згаданий сертифікат підтверджує наявність комплексу заходів, націлених на:
- збереження стану довкілля, запобіганням або послабленням несприятливих впливів на нього;
- послабленню потенційного несприятливого впливу умов довкілля на організацію;
- сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог;
- підвищенню екологічної дієвості;
- контролюванню ( або впливанню на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціюванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обгрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обмінювання екологічною інформацією з відповідними зацікавленими сторонами.
Як випливає з вищенаведеного, наявність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), немає нічого спільного, та не може бути підтвердженням впровадження, застосування та постійної дії на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі.
З огляду на вищевикладене, просимо: прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками "Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті", та привести документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо зазначену вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує вимоги Розділу 4 статті 22 Закону. Міжнародний стандарт ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) не має жодного відношення до якості виконання робіт та застосування захисту довкілля, оскільки цей стандарт є системою екологічного керування на будь-якому підприємстві. Чинним законодавством України не передбачено вимог щодо отримання учасниками вищевказаного сертифікату для виконання робіт, послуг, що є предметом закупівлі. Міжнародний стандарт ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) встановлює вимоги до системи екологічного менеджменту, які дозволяють організації розробити і впровадити екологічну політику, і цілі, які враховують законодавчі й інші вимоги, які організація зобов'язалася виконувати. Однак, зазначений стандарт не передбачає безпосередньо застосування заходів із захисту довкілля в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі.
Додатково зазначимо, згідно положень Національного стандарту України «ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», згаданий сертифікат підтверджує наявність комплексу заходів, націлених на:
- збереження стану довкілля, запобіганням або послабленням несприятливих впливів на нього;
- послабленню потенційного несприятливого впливу умов довкілля на організацію;
- сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог;
- підвищенню екологічної дієвості;
- контролюванню ( або впливанню на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціюванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обгрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обмінювання екологічною інформацією з відповідними зацікавленими сторонами.
Як випливає з вищенаведеного, наявність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), немає нічого спільного, та не може бути підтвердженням впровадження, застосування та постійної дії на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі.
З огляду на вищевикладене, просимо: прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками "Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті", та привести документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 12:03
Доброго дня!
Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Замовник вважає за необхідне дотримання підрядником вимог екологічної безпеки при виконанні робіт, у зв’язку з чим вимагає надати Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Замовник вважає за необхідне дотримання підрядником вимог екологічної безпеки при виконанні робіт, у зв’язку з чим вимагає надати Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Номер вимоги: UA-2021-03-04-002913-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА", Код ЄДРПОУ:33728853
Дата подання: 11 березня 2021 23:00
Про виключення вимоги щодо надання неіснуючого докуменету
Відповідно до п. 6 розділу V Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає надання сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2018 (ISO 45001:2018, IDT), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті.
У зв’язку з цим повідомляємо, що відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 26.12.2019 № 502, на території України діє ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) з 01.01.2021. Замовник посилається на не існуючий стандарт ДСТУ ISO 45001:2018.
Таким чином, Замовник вимагає наявність неіснуючого документа.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», визначає: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
З огляду на вищезазначене, просимо виключити пункт 5 з розділу V Додатку 3 до тендерної документації щодо надання "Сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2018 (ISO 45001:2018, IDT), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті."
Розгорнути
Згорнути
У зв’язку з цим повідомляємо, що відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 26.12.2019 № 502, на території України діє ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) з 01.01.2021. Замовник посилається на не існуючий стандарт ДСТУ ISO 45001:2018.
Таким чином, Замовник вимагає наявність неіснуючого документа.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», визначає: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
З огляду на вищезазначене, просимо виключити пункт 5 з розділу V Додатку 3 до тендерної документації щодо надання "Сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2018 (ISO 45001:2018, IDT), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 12:07
Доброго дня! Шановний учаснику,
повідомляємо, шо відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Відповідно до пункту 3 частини першої наказу ДП "УкрНДНЦ" від 26.12.2019 № 502 був прийнятий національний стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 розроблений на підставі міжнародного стандарту ISO 45001:2018, IDT, який і вимагається надати у складі тендерної документації.
повідомляємо, шо відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Відповідно до пункту 3 частини першої наказу ДП "УкрНДНЦ" від 26.12.2019 № 502 був прийнятий національний стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 розроблений на підставі міжнародного стандарту ISO 45001:2018, IDT, який і вимагається надати у складі тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-04-002913-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3169914488
Дата подання: 10 березня 2021 17:15
Дата подання: 10 березня 2021 17:15
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління»
Опис викладений в Скарзі № 4 від 10.03.2021 року
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 березня 2021 17:25
Рішення від 12.03.2021 № 4835 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 17:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2021 № 5769.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 18:42
Рішення від 23.03.2021 № 5769.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 19:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Зміни у тендерну документацію внесено.
Дата виконання рішення замовником: 29 березня 2021 16:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Київське будівельно-монтажне управління"Приладбудмонтаж" |
1 999 000,00
UAH з ПДВ
|
1 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АВА И КО" |
2 300 209,20
UAH з ПДВ
|
2 300 209,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПБТ" |
2 379 933,04
UAH з ПДВ
|
2 379 933,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАСЬЯНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
2 399 006,10
UAH з ПДВ
|
2 399 006,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Київське будівельно-монтажне управління"Приладбудмонтаж" #05414918 |
Відхилено |
1 999 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 12:11
|
ПП "АВА И КО" #34935074 |
Відхилено |
2 300 209,20
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 12:58
|
ПП "СПБТ" #39363972 |
Переможець |
2 379 933,04
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2022 00:48
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 11:28
|
Дод. угода 2 до дог. 326 від 21.04.21.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 13:38
|
Д у 1 Договору 326 від 21 04 21.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 12:10
|
Договір 326 Поточний ремонт фасаду РУО.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |