Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 166 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
324 000,00 UAH
UA-2021-03-04-002217-a ● fbff343de46c4281b246a4871b17cdb3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 324 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 620,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 45451100-4 (оздоблювальні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 166 Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02152, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Павла Тичини, 28а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 11:30 |
ТД ремонт ДНЗ № 166.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-002217-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Будвін", Код ЄДРПОУ:43527496
Дата подання: 03 квітня 2021 23:07
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи
Просимо скасувати Протокол (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 21/238 від «30» березня 2021 року щодо закупівлі № UA-2021-03-04-002217-а «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 166 Дніпровського району м. Києва)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2021 17:02
Шановний Учаснику! Відповідно до пп. 2.3 п. 2 Дод. 2 ТД кошторисна документація подається Учасником додатково у форматі Word. Учасником ТОВ «Будвін» у складі Тендерної пропозиції не надано кошторисну документацію у форматі Word, тим саме не виконано вимогу Тендерної документації.
Замовником вимагалось надати Специфікація (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) (Додаток 2 ТД) за підписом уповноваженої особи Учасника відповідно до пп. 1.1. п. 1 розд. ІІІ ТД «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів (Додаток 2 ТД);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інформація про залучення/незалучення субпідрядника;
- проєктом договору про закупівлю (Додаток 4 ТД);
- лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 6 ТД);
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.». Учасником ТОВ «Будвін» у складі Тендерної пропозиції не надано Додаток 2 ТД (Специфікація), тим саме не виконано вимогу Тендерної документації.
Тому враховую вищевикладене, вважаємо відхилення ТОВ «Будвін» правомірним.
Замовником вимагалось надати Специфікація (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) (Додаток 2 ТД) за підписом уповноваженої особи Учасника відповідно до пп. 1.1. п. 1 розд. ІІІ ТД «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів (Додаток 2 ТД);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інформація про залучення/незалучення субпідрядника;
- проєктом договору про закупівлю (Додаток 4 ТД);
- лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 6 ТД);
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.». Учасником ТОВ «Будвін» у складі Тендерної пропозиції не надано Додаток 2 ТД (Специфікація), тим саме не виконано вимогу Тендерної документації.
Тому враховую вищевикладене, вважаємо відхилення ТОВ «Будвін» правомірним.
Номер вимоги: UA-2021-03-04-002217-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Будвін", Код ЄДРПОУ:43527496
Дата подання: 05 квітня 2021 19:09
Вимога щодо недодання документів до Тендерної документації
Просимо не враховувати самовільно та незаконно подані документи ТОВ "БУДКОМХАУС" після проведення аукціону і не вказані Замовником в «Повідомденні про усунення невідповідностей»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2021 15:26
Розглянувши вимогу ТОВ «БУДВІН» на закупівлю «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 166 Дніпровського району м. Києва), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-04-002217-a, тендерний комітет Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє повідомляє наступне.
Відповідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Додатково щодо інформації та документів, що вимагаються замовником від учасника у складі тендерної пропозиції, замовником передбачена можливість учасника подавати довідки, пояснення, іншу інформацію або рівнозначні документи на підтвердження вимог, технічних, якісних та інших характеристик, що стосуються предмета закупівлі та, які учасник вважає необхідним подати у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Додатково щодо інформації та документів, що вимагаються замовником від учасника у складі тендерної пропозиції, замовником передбачена можливість учасника подавати довідки, пояснення, іншу інформацію або рівнозначні документи на підтвердження вимог, технічних, якісних та інших характеристик, що стосуються предмета закупівлі та, які учасник вважає необхідним подати у складі своєї тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2021-03-04-002217-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Будвін", Код ЄДРПОУ:43527496
Дата подання: 13 квітня 2021 20:00
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи
Шановний Замовнику, 09 квітня 2021 року отримано відповідь на нашу Вимогу щодо закупівлі UA-2021-03-04-002217-a, «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 ДК 021:2015 (Поточний ремонт приміщень ДНЗ №166 Дніпровського району м.Києва), щодо недодання обов’язкових документів до електронної системи після проведення аукціону.
Ви надали відповідь, що Додатково щодо інформації та документів, що вимагаються замовником від учасника у складі тендерної пропозиції, замовником передбачена можливість учасника подавати довідки, пояснення, іншу інформацію або рівнозначні документи на підтвердження вимог, технічних, якісних та інших характеристик, що стосуються предмета закупівлі та, які учасник вважає необхідним подати у складі своєї тендерної пропозиції.
Ви посилаєтесь на ст. 16 Закону України про Закупівлю.
Стаття 16
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В даній статті ні слова немає про те, що Учасник закупівлі, після проведення аукціону може додавати ОБОВ’ЯЗКОВІ документи, які були заявлені Вами у Додатку 2 (п.2.11, п.2.10, п.2.3.1) та Додатку 6 до Тендерної документації. Згідно статті 26 п.9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ЗАЗНАЧИМО! Учасник усуває невідповідності, а не додає обов’язкові документи.
Згідно ст..26 п.1 така документація повинна була подана у тендерній пропозиції до початку аукціону шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Ви не є Законодавчий орган і вносити поправки у Закон України не входить до Вашої компетенції. В ваших діях спостерігається зацікавленість даним Участником.. Це явна ознака порушення Закону України про закупівлю Ст. 5, п 5.1.1, п .5.1.3, п. 5.1.4, п. 5.1.5, п. 5.1.6.
Ще раз підкреслимо, додані документи не є додатковими документами, а є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ, відсутність яких до початку аукціону Тендерний комітет вважає грубим порушенням i дискваліфікує інших Учасників закупівлі за подібні порушення.
Шановний Тендерний комітет, Ви проводите закупівлю за держані кошти і маєте притримуватися Закону України та надавати рівнозначні умови для всіх Учасників закупівлі, брати до уваги більш економічно вигідну пропозицію, а не пропозицію Ваших друзів..
ВИ ВЧИНЯЄТЕ ЗЛОЧИН, ПОРУШУЮЧИ ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Розгорнути
Згорнути
Ви надали відповідь, що Додатково щодо інформації та документів, що вимагаються замовником від учасника у складі тендерної пропозиції, замовником передбачена можливість учасника подавати довідки, пояснення, іншу інформацію або рівнозначні документи на підтвердження вимог, технічних, якісних та інших характеристик, що стосуються предмета закупівлі та, які учасник вважає необхідним подати у складі своєї тендерної пропозиції.
Ви посилаєтесь на ст. 16 Закону України про Закупівлю.
Стаття 16
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В даній статті ні слова немає про те, що Учасник закупівлі, після проведення аукціону може додавати ОБОВ’ЯЗКОВІ документи, які були заявлені Вами у Додатку 2 (п.2.11, п.2.10, п.2.3.1) та Додатку 6 до Тендерної документації. Згідно статті 26 п.9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ЗАЗНАЧИМО! Учасник усуває невідповідності, а не додає обов’язкові документи.
Згідно ст..26 п.1 така документація повинна була подана у тендерній пропозиції до початку аукціону шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Ви не є Законодавчий орган і вносити поправки у Закон України не входить до Вашої компетенції. В ваших діях спостерігається зацікавленість даним Участником.. Це явна ознака порушення Закону України про закупівлю Ст. 5, п 5.1.1, п .5.1.3, п. 5.1.4, п. 5.1.5, п. 5.1.6.
Ще раз підкреслимо, додані документи не є додатковими документами, а є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ, відсутність яких до початку аукціону Тендерний комітет вважає грубим порушенням i дискваліфікує інших Учасників закупівлі за подібні порушення.
Шановний Тендерний комітет, Ви проводите закупівлю за держані кошти і маєте притримуватися Закону України та надавати рівнозначні умови для всіх Учасників закупівлі, брати до уваги більш економічно вигідну пропозицію, а не пропозицію Ваших друзів..
ВИ ВЧИНЯЄТЕ ЗЛОЧИН, ПОРУШУЮЧИ ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2021 12:28
Шановний Учасник! Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє наступне.
Оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДКОМХАУС» та виправлені документи у складі тендерної пропозиції розглядаються у відповідності до статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі". Документи, що не передбачені вимогою замовника до усунення не були прийняті до розгляду. Замовником було враховано, що учасником ТОВ «БУДКОМХАУС» у складі тендерної пропозиції були надані довідки, пояснення, інша інформація та рівнозначні документи на підтвердження вимог технічних, якісних та інших характеристик, що стосуються предмета закупівлі, що було передбачено тендерною документацією, які Учасник вважав за потрібне подати у складі тендерної пропозиції. Розглянувши тендерну пропозицію з урахуванням виправлень, керуючись ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник дійшов до висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «БУДКОМХАУС» відповідає всім встановленим Замовником вимогам до предмету закупівлі.
Оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДКОМХАУС» та виправлені документи у складі тендерної пропозиції розглядаються у відповідності до статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі". Документи, що не передбачені вимогою замовника до усунення не були прийняті до розгляду. Замовником було враховано, що учасником ТОВ «БУДКОМХАУС» у складі тендерної пропозиції були надані довідки, пояснення, інша інформація та рівнозначні документи на підтвердження вимог технічних, якісних та інших характеристик, що стосуються предмета закупівлі, що було передбачено тендерною документацією, які Учасник вважав за потрібне подати у складі тендерної пропозиції. Розглянувши тендерну пропозицію з урахуванням виправлень, керуючись ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник дійшов до висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «БУДКОМХАУС» відповідає всім встановленим Замовником вимогам до предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будвін" |
264 375,16
UAH з ПДВ
|
264 375,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДКОМХАУС" |
283 500,00
UAH з ПДВ
|
283 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "НЕРСЕСЯН РАФАЕЛ САБІРОВИЧ" |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
315 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будвін" #43527496 |
Відхилено |
264 375,16
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 17:17
|
|
ТОВ "БУДКОМХАУС" #44149529 |
Переможець |
283 500,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 17:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2021 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 12:49
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 2_166.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2021 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 15:00
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 2_166.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2021 08:32
|
ДУ № 1 до Договору № 2_166.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2021 08:32
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 14:10
|
Договір № 2_166 (поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 166).pdf | укладений |
05 травня 2021 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 2/166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору під фактично виконання роботи |
Номер договору про закупівлю: | 2/166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 2/166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |