Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 14:56 |
Очікувана вартість: | 3 236 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16180 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти Державного бюджету України. Замовник здійснює платежі (по мірі надходження державних коштів на рахунок Замовника), але тільки після підписання Сторонами акту здачі-прийняття виконаних робіт протягом 5 робочих днів. Розмір оплати – 100%. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 11:25 |
Технічне завдання Н-27 км 13+85 2021.doc | |
04 березня 2021 11:25 |
Оголошення__проектні роботи Н-27 км 13+85 2021.doc | |
04 березня 2021 11:25 |
Технічне завдання Н-27 км 13+85 2021.PDF | |
04 березня 2021 11:25 |
Проект дог. Н-27 км 13+85.docx | |
04 березня 2021 11:25 |
_Т_Д_проектні_роботи_ПР_Н-27 км 13+85 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Частиною п’ятою статті 23 Закону встановлено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, ураховуючи наведені норми Закону Замовником у тендерній документації, а саме у розділі 5 додатку 2 до тендерної документації, встановлені вимоги щодо надання копій чинних на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, та звітів про проведення відповідних аудитів.
Таким чином, встановлення вимоги щодо надання копій вказаних сертифікатів та звітів у тендерній документації є правомірним, так як це передбачено Законом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-04-000013 ● c57b07df1807400fb564cee3b36859f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2021 11:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2021 № 488
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 №488
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-04-002214-a від 04.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-04 16:48:08
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-27 Чернігів — Мена — Сосниця — Грем’яч на ділянці км 13 + 600 — км 85 + 000 (окремими ділянками). Розроблення проектної документації (71320000-7) Послуги з інженерного проектування». (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-04-002214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-06 10:49:20
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2021-03-04-002214-a
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-27 Чернігів — Мена — Сосниця — Грем’яч на ділянці км 13 + 600 — км 85 + 000 (окремими ділянками). Розроблення проектної документації (71320000-7) Послуги з інженерного проектування». (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-04-002214-a , очікуваною вартістю 3 236 000,00 грн, надає наступну інформацію:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 « Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва» , який призначений для використання підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, які виконують проектні роботи та експертизу проектів будівництва, або є замовниками цих робіт при обґрунтуванні договірної ціни та носить обов'язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за державні кошти.
Обсяг робіт передбачено Технічним завданням №19/Н-27/02 від 02.03.2021 року, затвердженому в установленому порядку 02.03.2021 року
Розмір бюджетного призначення на 2021 рік прийнято у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами).
Також повідомляємо, що 19.12.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” №1266 від 16 грудня 2020 року (далі - Постанова).
Відповідно до зазначеної вище Постанови, доповнень зазнала постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”, зокрема доповнено пунктом “4ˡ. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі”.
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Службою автомобільних доріг в Чернігівській області будуть вжиті заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, шляхом розміщення на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
2021-08-13 15:06:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд” |
2 164 884,00
UAH з ПДВ
|
1 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРЛАС ПЛЮС" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд” #39157868 |
Переможець |
1 999 990,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:09
|
ДУ 4 Дог 21132.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:03
|
ДУ 3 Дог 21132.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 14:26
|
ДУ 2 дог 21132.PDF | зміни до договору |
22 жовтня 2021 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 11:33
|
ДУ 1 Дог 21132.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2021 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 15:40
|
Дог 21132.PDF | укладений |
07 квітня 2021 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства», пункт 2.1 Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |