Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з облаштування безбар’єрного середовища для доступності мало мобільних груп населення в рамках «Безбар’єрне середовище» Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва Амбулаторія сімейного лікаря №3 та №4 за адресою :04202, м. Київ, вул. Вишгородська,54-А (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
693 800,00 UAH
UA-2021-03-04-002098-a 2e325e0c72454436af317a2a8545317e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочук Наталія Олександрівна

380444269657 oblpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 23379143
Місцезнаходження: 04202, Україна , Київська обл., Київ, проспект Мінський, буд 8
Контактна особа: Сорочук Наталія Олександрівна
380444269657
oblpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2021 16:00
Початок аукціону: 18 березня 2021 14:53
Очікувана вартість: 693 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 469,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету (Бюджет розвитку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з облаштування безбар’єрного середовища для доступності мало мобільних груп населення в рамках «Безбар’єрне середовище» Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва Амбулаторія сімейного лікаря №3 та №4 за адресою :04202, м. Київ, вул. Вишгородська,54-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04202, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Вишгородська 54-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати – Післяоплата. Розрахунки за цим Договором здійснюються після виконання робіт в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів протягом 5 банківських днів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). У разі затримки фінансування, оплата за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти ) банківських днів з моменту отримання Замовником відповідних коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2021 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 11:16
ОГОЛОШЕННЯ ремонт Вишгородська 54-А.docx
04 березня 2021 11:16
Додаток 6. Дефектний акт вул.Вишгородська,54-А.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2021 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕТЛІТА 639 660,47
UAH з ПДВ
639 660,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" 683 145,95
UAH з ПДВ
683 145,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2021 15:36
Електронний підпис
16 березня 2021 15:35
Договір _ 281-1-20 (оригінал).pdf
16 березня 2021 15:35
Договір _199.pdf
16 березня 2021 15:35
Договір _ 104.pdf

Публічні документи

16 березня 2021 15:51
Електронний підпис
16 березня 2021 15:51
29. Довідка про довкілля.pdf
16 березня 2021 15:51
28. Довідки з приватбанку.pdf
16 березня 2021 15:51
28. Довідка з Укргазбанку.pdf
16 березня 2021 15:51
13. Ліцензія.pdf
16 березня 2021 15:51
27. ПДВ.pdf
16 березня 2021 15:51
11. ЦПХ Каминська.pdf
16 березня 2021 15:51
25. Статут.pdf
16 березня 2021 15:51
10. Договір оренди 03 01 20.pdf
16 березня 2021 15:51
11. Договора ЦПХ СКАН.7z
16 березня 2021 15:51
16. Аналогічний Жихове.pdf
16 березня 2021 15:51
9. Оборотно-сальдовая 109.pdf
16 березня 2021 15:51
9. Оборотно-сальдовая 112.pdf
16 березня 2021 15:51
11. Наказ Сінкевіч.pdf
16 березня 2021 15:51
4. Розрахунок ЗВВ.pdf
16 березня 2021 15:51
9. Довідка про МТБ.pdf
16 березня 2021 15:51
4. ПВР.pdf
16 березня 2021 15:51
4. Локальний кошторис.pdf
16 березня 2021 15:51
4. Календарний графік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕТЛІТА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕТЛІТА
#42121260
Відхилено 639 660,47
UAH з ПДВ
23 березня 2021 16:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД"
#37855348
Переможець 683 145,95
UAH з ПДВ
30 березня 2021 10:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2021 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД"
#37855348
683 145,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 19:42
ДУ №4 Вишгородська 54А, зменшення, розірвання.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 19:41
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 12:41
Календарний графік вул.Вишгородська,54-А.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 12:37
Додаткова угода №3 вул.Вишгородська,54-А (1).pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 16:41
Додаткова угода №2 Вишгородська 54 А + графік.pdf зміни до договору
26 липня 2021 16:39
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 16:47
Додаткова угода №1 вул.Вишгородська,54-А.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 11:38
договір №55 кап.ремонт вул.Вишгородська,54-А.pdf укладений
09 квітня 2021 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та пункту 15.1.3. Договору у зв’язку із узгодженням зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) внесено зміни в п. 2.1 "Ціна договору" та відповідно зменшено ціну договору на суму витрат вартості експертизи проектної документації.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору підряду від 09 квітня 2021 року № 55
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4.3. Договору внесено зміни до п.4.1. та подовжено термін виконання робіт до 01 жовтня 2021р
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору підряду від 09 квітня 2021 року № 55
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1.2., 4.3., 4.3.2., 12.1 Договору підряду №55 від 09.04.2021 внесено зміни до п.4.1. та подовжено термін виконання робіт до 01 листопада 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3 до Договору підряду №55 від 09.04.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із закінченням бюджетного періоду та неможливістю Виконавцем виконати в повному обсязі взяті на себе зобов’язання за Договором в частині завершення виконання робіт на об’єкті, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, зменшити ціну Договору та розірвати його.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №4 до Договору №55 від 09.04.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 476 437,51
UAH (в тому числі ПДВ 79 406,25 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із закінченням бюджетного періоду та неможливістю Виконавцем виконати в повному обсязі взяті на себе зобов’язання за Договором в частині завершення виконання робіт на об’єкті, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, зменшити ціну Договору та розірвати його.