Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування (охоронні послуги, код ДК 021:2015: 79710000-4)
Очікувана вартість
241 909,30 UAH
UA-2021-03-04-001967-a ● 2a41670f2d40474c9f888000bc84e07f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146305 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярославська, 10 |
Контактна особа: |
Мотріч Дентон Ігорович 380577124127,380577123083 hlg_uo_kh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 13:26 |
Очікувана вартість: | 241 909,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 209,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 послуга
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування (охоронні послуги, код ДК 021:2015: 79710000-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61052, Україна, Харківська область, Харків, заклади освіти Холодногірського району Харківської міської ради згідно Додатку № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги «Виконавця» здійснюється «Замовником» згідно акта виконаних послуг шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок «Виконавця». Усі платежі по Договору здійснюються «Замовником» не пізніше 15 числа наступного місяця за попередній місяць, за умови наявності бюджетного фінансування. Датою оплати вважається дата зарахування коштів «Замовника» на банківський рахунок «Виконавця». Місцезнаходження замовника: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Ярославська, буд. 10. Вид закупівлі: процедура закупівлі – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: Ціна 100 %. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 11:10 |
ТД -послуги з охорони.docx | |
04 березня 2021 11:09 |
Проєкт договору -.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-04-001967-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:38970992
Дата подання: 12 квітня 2021 21:01
Дата подання: 12 квітня 2021 21:01
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ ХОЛОДНОГОРСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 02146305), далі – Замовник, 4 березня 2021 року о 11:10 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-04-001967-a
21 березня 2021 року о 23:25 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» (далі за текстом –
ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ») подано тендерну пропозицію для участі
у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Замовником на закупівлю вищезазначених послуг.
22 березня 2021 року о 13:26 відбувся аукціон, на якому ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» надало найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
26 березня 2021 року о 15:48 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Протокол №9 від 26 березня 2021 року про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник аргументував так: “У зв’язку з значними обсягами наданих документів для закупівлі виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерних пропозицій”
2 квітня 2021 року о 14:49 Замовником було опубліковано Протокол №10 засідання тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції переможця (ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ») від 02.04.2021.
У протоколі №10 ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» неодноразово називається переможцем процедури відкритих торгів.
В рішенні та підставах Замовника у Протоколі №10 зазначається: “відхилити тендерну пропозицію переможця”.
Щодо порядку денного, Голова тендерного комітету Ляхович-Зверєва Є.О. цитує п.3 статті 31 Закону
По-перше, згідно п.3 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо переможець закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону
не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалось замовником.
Серед зазначених у Протоколі №10 рішень про відхилення переможця процедури відкритих торгів жодна не підпадає під п.3 статтю 31 Закону, тому ми просимо Колегію зобов'язати Замовника скасувати рішення Протоколу №10.
Хоча Замовник не повинен завантажувати до електронної систему протокол про визначення переможця, він зобов’язаний оприлюднити намір про укладання договору. 02.04.2021 був опублікований безпідставний Протокол №10 про відхилення тендерної пропозиції переможця. Станом на 08.04.2021 в електронній системі не було оприлюднено будь-яких інших документів, а саме повідомлення про намір укласти договір, що порушує п.8 статті 10, а саме “повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі”.
По-друге, по суті підстав, що не підпадають під п3. Ст.31 Закону, але зазначені в Протоколі №10: мотивуючи рішення про відхилення, викладене у п. 1 протоколу Замовник зазначає, що у складі тендерної пропозиції Учасника надано Статут, затверджений рішенням загальних зборів від 01.11.2013 №1, який не відповідає вимогам ч.5 ст. 11 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю”, у зв’язку з відсутністю у ньому відомостей про:
- повне та скорочене (за наявності) найменування товариства;
- органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень;
- порядок вступу до товариства та виходу з нього.
Таким чином, на думку, Замовника наданий Статут не відповідає вимогам Закону.
Слід зауважити, що згідно ч. 1 ст. 1 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” він визначає правовий статус товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов’язки їх учасників.
При цьому, пунктами 2, 3, 5 глави 8, прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” передбачено наступне:
п. 2. Визнати таким, що втратив чинність, Закон України "Про господарські товариства" (Відомості Верховної Ради України, 1991 р., № 49, ст. 682 із наступними змінами) у частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю.
п. 3. Протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю.
5. Товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю звільняються від сплати адміністративного збору за реєстрацію змін до статуту товариства, у зв’язку з приведенням його у відповідність із цим Законом протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.
При цьому, Законом не визначено жодної норми, яка б передбачала недійсність статуту в цілому та відповідно, заборону діяльності суб’єкта господарювання, у зв'язку із невнесенням змін.
З вищевказаних норм вбачається, що товариства мають право продовжувати свою діяльність на підставі положень статутів, які були прийняті згідно норм Закону України «Про господарські товариства» та керуватись ними в частині, що не суперечить Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю ”, тобто в будь-якому випадку положення статуту, які не суперечать вищевказаному закону є чинним, а отже відповідають йому.
Також слід зауважити, що відомості про повне і скорочене найменування товариства зазначені у п.1.3 Розділу 3, а про органи управління, їх компетенцію та порядок прийняття рішень визначено Розділом 4 статуту Учасника. Замовником, згідно тендерної документації не вимагалось обов’язкове зазначення у статуті Учасника відомостей про порядок вступу до товариства та виходу з нього.
Більш того, на виконання вимог Замовника, відповідно до вимог п. 1 Додатку 8 до тендерної документації Учасником необхідно було надати: “Оригінал або копію статуту (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу, або копія опису за
підписом державного реєстратора, за допомогою коду якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch)”.
Верховний суд у складі колегії Касаційного кримінального суду, постановою від 13.11.2019 у справі №201/1058/19 щодо питань тлумачення використання сполучника "або" у ст. 50 КПК України.
Згідно висновку суду у цьому випадку використана синтаксична конструкція, в якій однорідні члени речення з'єднані безсполучниковим зв'язком і між двома останніми членами речення стоїть розділовий сполучник «або».
Така синтаксична конструкція часто використовується в законодавстві. В усіх цих ви-падках вживання «або» для з'єднання однорідних членів речення створює альтернативний перелік. Якщо такий перелік перелічує умови для настання певного правового наслідку, це означає, що наслідок настає за наявності хоча б однієї з перелічених умов. Аналогічні висновки викладені у постанові колегії суддів Касаційного кримінального суду Верховного Суду від 06.02.2018 у справі №752/11464/16-к. Таким чином, шляхом надання установчого документу в складі тендерної пропозиції Учасником в повній мірі виконано вимоги п. 1 Додатку 8 до тендерної документації.
Одночасно слід зазначити, що не дивлячись на очевидне порушення Закону України “Про публічні закупівлі” переможцем визначено ТОВ “АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗ-ПЕКИ -ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ”, яке на виконання п. 1 Додатку 8 тендерної докумен-тації надало Статут, зареєстрований 10.07.2012, який в частині виконання вимог ч.5 ст. 11 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” є ідентич-ним до статуту ТОВ “КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ”.
Не можна погодитись із доводами щодо невиконання, на думку Замовника, вимог абз. 3 п.1 Додатку 2 до тендерної документації шляхом надання Учасником договору суборенди на підтвердження права власності чи оренди будівлі, де знаходиться матеріально-технічна база.
Відповідно до ч.1 ст. 759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Відповідно до положень ст. 774 ЦК України передання наймачем речі у користування іншій особі (піднайм) можливе лише за згодою наймодавця, якщо інше не встановлено договором або законом. Строк договору піднайму не може перевищувати строку договору найму. До договору піднайму застосовуються положення про договір найму. Таким чином до договору оренди слід застосовувати ті ж критерії що і до договору суборенди, оскільки останній є різновидом орендних операцій.
ТОВ “КАСКАД - СЛУЖБА БЕЗПЕКИ” вважає що до 3 рішення Протоколу №10 Замовника про подання копії договору з відмітками “копія вірна” замість оригіналу цього договору та 4 рішення шо до вмісту іншомовних слів у цьому договорі, що на думку Замовника не відповідає вимогам тендерної документації:
Відповідно до п.16 ст.29 Закону про публічні закупівлі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є кваліфікаційними критеріями, на які поширюється п.16 статті 29 Закону про публічні закупівлі.
Враховуючи наведені в скарзі аргументи,
Просимо Уповноважену колегію зобов’язати Замовника скасувати рішення Протоколу №10.
Просимо Уповноважену колегію зобов’язати Замовника скасувати Протокол №1/21 про визнання переможцем процедури відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ"
Просимо Уповноважену колегію зобов’язати Замовника завантажити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 19:44
рішення від 14.04.2021 №7812+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 19:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2021 №8950.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 16:55
рішення від 23.04.2021 №8950.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.04.2021 № 8950-р/пк-пз, Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради протоколом № 12 від 11.05.2021 скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КАСКАД - СЛУЖБА БЕЗПЕКИ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ" переможцем щодо закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги (спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження)
Дата виконання рішення замовником: 11 травня 2021 15:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ" |
193 500,00
UAH з ПДВ
|
193 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ" |
241 700,00
UAH з ПДВ
|
241 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" |
241 909,30
UAH з ПДВ
|
241 909,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ" #38970992 |
Рішення скасоване |
193 500,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 15:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ" #34388869 |
Рішення скасоване |
241 700,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 15:27
|
ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ" #38970992 |
Відхилено |
193 500,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ" #34388869 |
Відхилено |
241 700,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:41
|
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" #39455269 |
Відхилено |
241 909,30
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:47
|
Інформація про відміну
Дата відміни
14 травня 2021 15:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі