Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04058692 |
Вебсайт: | https://merefaotg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 62472, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, місто Мерефа, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКА, будинок 213 |
Контактна особа: |
Олена Марченко +380506034845 gorsovetzakupivli@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 12:20 |
Очікувана вартість: | 1 124 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 243,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 10:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 09:59 |
ТД - пісок, щебінь.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-12-000005 ● b20dd310deaa43af8bb78dc530726da4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2022 20:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2022 № 187
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.08.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 12.08.2022 № 187
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6. UA-2021-03-04-001748-c 04.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-15 13:14:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 код 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. (Пісок природній річковий, щебінь 20х40, гранвідсів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-04-001748-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-17 15:12:24
Відповідь на № UA-M-2022-08-12-000005 від 12.08.2022.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок природній річковий, щебінь 20х40, гранвідсів) за № UA-2021-03-04-001748-с.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-19 20:21:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 код 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. (Пісок природній річковий, щебінь 20х40, гранвідсів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-04-001748-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Умовами Договору від 08.04.2021 №186 визначено термін дії Договору по 31.12.2021 року, загальна вартість поставки за Договором становить 1 067 000,00 грн, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.
Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за поставлений товар здійснений Замовником в повному обсязі в травні 2021 року.
При цьому, звіт про виконання договору, термін дії якого та зобов’язання за яким виконано в повному обсязі в червні 2021 року, Замовником не оприлюднено.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-22 15:30:24
Відповідь на запит від 19.08.2022 на № UA-M-2022-08-12-000005 від 12.08.2022.
Щодо опублікування звіту про виконання Договору № 186 від 8 квітня 2021 року, термін дії якого та зобов’язання за яким виконано в повному обсязі в червні 2021 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СЕРГІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 080 030,00
UAH з ПДВ
|
1 067 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Будтранс-груп" |
1 123 942,80
UAH з ПДВ
|
1 079 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГАМАЛЬ ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 119 807,00
UAH з ПДВ
|
1 083 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СЕРГІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2967115998 |
Переможець |
1 067 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 09:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 10:43
|
Договір № 186.pdf | укладений |
08 квітня 2021 10:41
|