Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2021-03-04-001391-a ● c3477ff5a39e488eb00eac33fe8c0925
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня № 8 Шевченківського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 01993919 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,18 |
Контактна особа: |
Клименко Ірина Віталіївна ,380963516816 dkl8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 15:48 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23600 Одиниця
Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 16:48 |
Додаток 1 ( нова редакція).docx | |
15 березня 2021 16:48 |
перелік змін (протокол).PDF | |
15 березня 2021 15:27 |
перелік змін (протокол).PDF | |
04 березня 2021 12:08 |
Додаток 4.docx | |
04 березня 2021 12:08 |
Додаток 3.docx | |
04 березня 2021 12:07 |
Додаток 2.docx | |
04 березня 2021 12:05 |
ТД_харчування ДКЛ 8.docx |
15 березня 2021 16:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 березня 2021 16:48 |
Додаток 1 ( нова редакція).docx
|
||||||
15 березня 2021 16:48 |
перелік змін (протокол).PDF
|
||||||
15 березня 2021 15:27 |
перелік змін (протокол).PDF
|
||||||
04 березня 2021 12:08 |
Додаток 4.docx
|
||||||
04 березня 2021 12:08 |
Додаток 3.docx
|
||||||
04 березня 2021 12:07 |
Додаток 2.docx
|
||||||
04 березня 2021 12:05 |
ТД_харчування ДКЛ 8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-001391-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 09 березня 2021 14:35
Щодо усунення порушень умов тендерної документації
Шановний замовник.
В Додатку 1 Технічні вимоги в п. 21. Зазначається: Учасник надає - копію сертифікату стандарту будь-якої держави (з наявністю підпису та печатки) або сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитацію на ISO 22000: 2018), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів»
Сертифікація системи управління безпечністю харчових продуктів – це процедура, в процесі якої, уповноважений (акредитований) орган сертифікації проводить аудит, а у разі позитивних результатів – оформлює та видає сертифікат, що підтверджує відповідність системи вимогам національного (ДСТУ ISO 22000:2019) або міжнародного стандарту ISO 22000:2018.
Не існує міжнародної організації з акредитації органів сертифікації. Отже, не існує міжнародних органів сертифікації, які могли б видавати міжнародні сертифікати. У кожній країні є національні організації з акредитації органів сертифікації.
Визнання сертифікатів, виданих органом сертифікації однієї країни, в іншій країні можливо або на основі міжурядових угод, або акредитації зарубіжного органу сертифікації, або на основі двосторонніх і багатосторонніх угод між національними організаціями з акредитації про взаємне визнання як систем акредитації, так і органів сертифікації, акредитованих в цих системах.
Тобто вимога, щодо сертифікату будь-якої держави, є вимогою що суперечить законодавству. Органи сертифікації в Україні повинні мати акредитацію в НААУ.
Замовник вважає, що сертифікат Гондурасу або Занзібара підтверджує що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів в Україні?
Просимо внести зміни в тендерну документацію: Учасник надає - копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитацію на ДСТУ ISO 22000:2019, ISO 22000: 2018), або копію сертифікату зарубіжного органу сертифікації, (з наявністю підпису та печатки, який має акредитацію в НААУ на ДСТУ ISO 22000:2019, ISO 22000: 2018), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів»
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 1 Технічні вимоги в п. 21. Зазначається: Учасник надає - копію сертифікату стандарту будь-якої держави (з наявністю підпису та печатки) або сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитацію на ISO 22000: 2018), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів»
Сертифікація системи управління безпечністю харчових продуктів – це процедура, в процесі якої, уповноважений (акредитований) орган сертифікації проводить аудит, а у разі позитивних результатів – оформлює та видає сертифікат, що підтверджує відповідність системи вимогам національного (ДСТУ ISO 22000:2019) або міжнародного стандарту ISO 22000:2018.
Не існує міжнародної організації з акредитації органів сертифікації. Отже, не існує міжнародних органів сертифікації, які могли б видавати міжнародні сертифікати. У кожній країні є національні організації з акредитації органів сертифікації.
Визнання сертифікатів, виданих органом сертифікації однієї країни, в іншій країні можливо або на основі міжурядових угод, або акредитації зарубіжного органу сертифікації, або на основі двосторонніх і багатосторонніх угод між національними організаціями з акредитації про взаємне визнання як систем акредитації, так і органів сертифікації, акредитованих в цих системах.
Тобто вимога, щодо сертифікату будь-якої держави, є вимогою що суперечить законодавству. Органи сертифікації в Україні повинні мати акредитацію в НААУ.
Замовник вважає, що сертифікат Гондурасу або Занзібара підтверджує що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів в Україні?
Просимо внести зміни в тендерну документацію: Учасник надає - копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитацію на ДСТУ ISO 22000:2019, ISO 22000: 2018), або копію сертифікату зарубіжного органу сертифікації, (з наявністю підпису та печатки, який має акредитацію в НААУ на ДСТУ ISO 22000:2019, ISO 22000: 2018), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2021 14:29
Шановний учаснику Ця вимога не суперечить законодавству тому, що:
1) згідно діючого законодавства оператори ринку повинні впровадити принципи «Системи управління безпечністю харчових продуктів»;
2) діючим законодавством не має обмеження для міжнародних організацій, котрі можуть сертифікувати українські компанії та видавати їм сертифікати.
1) згідно діючого законодавства оператори ринку повинні впровадити принципи «Системи управління безпечністю харчових продуктів»;
2) діючим законодавством не має обмеження для міжнародних організацій, котрі можуть сертифікувати українські компанії та видавати їм сертифікати.
Номер вимоги: UA-2021-03-04-001391-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 09 березня 2021 14:44
усунення порушень в тендерній документації
Шановний замовник.
В Додатку 1 Технічні вимоги в п. 26. зазначається: «Учасник надає – копія декларації відповідності матеріально-технічної бази (об’єкта нерухомості для забезпечення надання послуг) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, підготовлена за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року №440 (із наступними змінами та доповненнями) та підтвердження її подання або надсилання до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС - відмітка про реєстрацію як вхідної кореспонденції державним адміністратором або відповідним територіальним органом ДCНС, а в разі надсилання рекомендованим листом – документ підприємства зв’язку про надсилання поштової кореспонденції, тощо.»
ПОВІДОМЛЯЄМО, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року №440 Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (із наступними змінами та доповненнями) : Декларація не подається: орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником.
Просимо внести зміни в тендерну документацію на відповідність законодавству та дати змогу брати участь у закупівлі Учасникам, яким законодавчо не потрібна Декларація.
Дана вимога порушує принципи здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 1 Технічні вимоги в п. 26. зазначається: «Учасник надає – копія декларації відповідності матеріально-технічної бази (об’єкта нерухомості для забезпечення надання послуг) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, підготовлена за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року №440 (із наступними змінами та доповненнями) та підтвердження її подання або надсилання до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС - відмітка про реєстрацію як вхідної кореспонденції державним адміністратором або відповідним територіальним органом ДCНС, а в разі надсилання рекомендованим листом – документ підприємства зв’язку про надсилання поштової кореспонденції, тощо.»
ПОВІДОМЛЯЄМО, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року №440 Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (із наступними змінами та доповненнями) : Декларація не подається: орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником.
Просимо внести зміни в тендерну документацію на відповідність законодавству та дати змогу брати участь у закупівлі Учасникам, яким законодавчо не потрібна Декларація.
Дана вимога порушує принципи здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2021 14:16
Шановний учаснику! Відповідно до Кодексу Цивільного Захисту України стаття 57 частина 2 «Початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану).» Таким чином в орендаря приміщення повинна бути декларація, тому дана вимога не є дикримінацією.
Номер вимоги: UA-2021-03-04-001391-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 09 березня 2021 15:03
щодо усунення порушень в тендерній документації
Шановний замовник.
В Додатку 1 Технічні вимоги в п. 27. зазначається: «Учасник надає – акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігєнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами».
Хочемо наголосити, що акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42 - втратив свою чинність.
Натомість, введено: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, згідно Наказу №447 від 08.08.2019р. «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин».
Просимо внести зміни в тендерну документацію на відповідність законодавству.
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 1 Технічні вимоги в п. 27. зазначається: «Учасник надає – акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігєнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами».
Хочемо наголосити, що акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42 - втратив свою чинність.
Натомість, введено: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, згідно Наказу №447 від 08.08.2019р. «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин».
Просимо внести зміни в тендерну документацію на відповідність законодавству.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2021 14:17
Шановний учаснику! На Вашу вимогу будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд" |
1 550 155,00
UAH
|
1 550 155,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Макаренко Валентина Антонівна |
1 605 288,00
UAH
|
1 605 288,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд" #41744424 |
Переможець |
1 550 155,00
UAH
|
25 березня 2021 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2022 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 15:31
|
ДУ 2ХФ.PDF | зміни до договору |
21 січня 2022 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:47
|
ДУ № 2.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 10:55
|
ДУ 2 ХФ.PDF | зміни до договору |
30 липня 2021 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 11:36
|
Договор 2ХФ.PDF | укладений |
13 квітня 2021 11:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Врегулювання електронного документообігу згідно положень Закону України "Про електронні довірчі послуги" від 05.10.2017р. № 2155-VIII, Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" від 22.05.2003р. № 851-IV. |
Номер договору про закупівлю: | 2ХФ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не первищує 20% суми, визначеної в початковому Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 2ХФ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не первищує 20% суми, визначеної в початковому Договорі., а саме на 310 031,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 2ХФ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |