Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою «Влаштування системи протидимного захисту (димовидалення з коридорів) у реакторному відділенні з автоматичним та дистанційним пуском. Хмельницька АЕС. Енергоблок № 1. БМР. ПНР. Допоміжне обладнання.
Очікувана вартість
29 777 119,17 UAH
UA-2021-03-04-001324-c 3562ae80a6ef4dba84d1775f06e356db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Олена

(03842) 6-37-54 KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Ковальчук Олена
(03842) 6-37-54
KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2021 15:00
Початок аукціону: 29 березня 2021 15:44
Очікувана вартість: 29 777 119,17 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 149 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою «Влаштування системи протидимного захисту (димовидалення з коридорів) у реакторному відділенні з автоматичним та дистанційним пуском. Хмельницька АЕС. Енергоблок № 1. БМР. ПНР. Допоміжне обладнання. (детально у додатку №3 до ТД - Технічна специфікація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою «Влаштування системи протидимного захисту (димовидалення з коридорів) у реакторному відділенні з автоматичним та дистанційним пуском. Хмельницька АЕС. Енергоблок № 1. БМР. ПНР. Допоміжне обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Виплата авансу в розмірі до 30 % від ціни договору здійснюється Замовником після укладення сторонами договору протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником від Підрядника банківської гарантії, за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, або страхову гарантію, видану страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП "НАЕК "Енергоатом" у встановленому порядку, або фінансову поруку, або заставу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Кінцевий розрахунок здійснюється по факту виконання робіт протягом 30 календарних днів з дня підписання сторонами акту виконаних робіт (ф.№КБ-2в та довідка №КБ-3), при умові надання Замовнику повного комплекту виконавчої документації, а по факту поставки обладнання за договором протягом 30 календарних днів з дня поставки обладнання на склад (ХВ) ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом» та підписання сторонами відповідних видаткових накладних на обладнання». Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 березня 2021 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 15:00
Витяг з протоколу №357 від 19.03.2021.pdf
19 березня 2021 15:00
Змінений додаток 3 до тендерної документації.pdf
12 березня 2021 14:52
Змінений додаток 3 до ТД - Технічна специфікація.pdf
04 березня 2021 09:40
Додаток 3 до ТД - Технічна специфікація.pdf
19 березня 2021 15:00
Тендерна документація зі змінами 2.pdf
12 березня 2021 14:52
Тендерна документація зі змінами.pdf
04 березня 2021 09:40
Тендерна документація.pdf
12 березня 2021 14:52
Витяг з протоколу №307 від 12.03.2021.pdf
04 березня 2021 09:40
Додаток 5 до ТД - Проект договору.pdf
04 березня 2021 09:40
Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії.pdf
04 березня 2021 09:40
Додаток 2 до ТД - Документи, які вимагаються від переможця.pdf
04 березня 2021 09:40
Додаток 4 до ТД - Форма тендерної пропозиції.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-06-000105 ● 87a6e344378b48be91eabf5286756a8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2021 20:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.08.2021 № 403

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 403

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-03-04-001324-c 04.03.2021 ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" (ЄДРПОУ 21313677) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-09 14:31:00

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі роботи за темою «Влаштування системи протидимного захисту (димовидалення з коридорів) у реакторному відділенні з автоматичним та дистанційним пуском. Хмельницька АЕС. Енергоблок № 1. БМР. ПНР. Допоміжне обладнання (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-04-001324-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до п.8 ч.2. ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Чому в тендерній документації та проекті договору про закупівлю Замовником не зазначено порядок змін його умов визначених ч.5 ст.41 Закону?
3. Відповідно до п.10 ч.1. ст.10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чому договір про виконання робіт від 05.04.2021 №6 оприлюднено в електронній системі закупівель 23.04.2021, тобто в термін, що перевищує три робочі дні з дня його укладання?
4. Відповідно до п.12.1. Договору про виконання робіт №6 від 05.04.2021 (№20-124-01-21-14426 від 22.04.2021) Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з дати його реєстрації в ДП «НАЕК «Енергоатом», за умови підписання його обома сторонами та скріплення печатками, … Просимо надати документальне підтвердження дати реєстрації зазначеного договору в ДП «НАЕК «Енергоатом»?
5. Моніторингом установлено, що учасник переможець торгів ТОВ "Західелектромонтаж" у п.4 тендерній пропозиції заначив, що «у разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови передбачені договором (згідно з Додатком №5)». Проте, окремі умови договору від 05.04.2021 №6 не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця та проекту договору тендерної документації. Так, умови проекту договору, які обумовлені у п.4.2, п.4.3., п.4.4. розділу 4. (Проект договору Додаток 5 до тендерної документації) не зазначені та відсутні в Договорі про виконання робіт від 05.04.2021 №6. Крім того, у пункті 4.5. Проекту договору (Додаток №5 до тендерної документації) обумовлено, що розмір добових у складі коштів на покриття витрат, пов’язаних з відрядженням працівників Підрядника, що підлягає компенсації замовником, не повинен перевищувати розмір встановлений підпунктом 170.9.1 абзацу 6 статті 170 Податкового кодексу України, з урахуванням фінансової можливості Замовника, проте пунктом 4.2. договору від 05.04.2021 №6 визначено, що розмір добових у складі коштів на покриття витрат, пов’язаних з відрядженням працівників Підрядника, що підлягає компенсації замовником, не повинен перевищувати розмір встановлений Наказом ДП «НАЕК «Енергоатом» від 19.02.2021 № 01-211-н 470,00 грн. на добу та компенсується за наявності розпорядчого документу Підрядника. Також, умови Договору від 05.04.2021 №6 які зазначено в п.6.4.2., п.6.4.3, п.6.4.4, п.8.5., п.9.5 не визначались у проекті договору (Додаток 5 до тендерної документації).
Вище зазначене є порушенням вимог ч.4 ст.41 Закону: умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару).
Чому не було відмінено замовником тендер відповідно до ч.1 ст.32 Закону у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-12 15:12:10

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою «Влаштування системи протидимного захисту (димовидалення з коридорів) у реакторному відділенні з автоматичним та дистанційним пуском. Хмельницька АЕС. Енергоблок № 1. БМР. ПНР. Допоміжне обладнання.» (код 45331000-6 згідно ДК 021:2015 – Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря)

Надання відповіді на запит (Згідно Протоколу ТК ВП ХАЕС № 1445 від 12.08.2021)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення (п.8 стаття 8 Закону «Про публічні закупівлі») до висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA- 2021-03-04-001324-с

2021-08-27 14:33:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок ДАСУ від 19.08.2021 по роботі: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою «Влаштування системи протидимного захисту (димовидалення з коридорів) у реакторному відділенні з автоматичним та дистанційним пуском. Хмельницька АЕС. Енергоблок № 1. БМР. ПНР. Допоміжне обладнання.» (код 45331000-6 згідно ДК 021:2015 – Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря) оскаржений до Дніпропетровського окружного адміністративного суду. Документи додаються.
Дата публікації: 06 вересня 2021
Номер відкриття провадження: 160/16300/21
Дата відкриття провадження: 20 вересня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2021 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" 29 716 523,38
UAH
29 561 805,83
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 29 621 168,50
UAH
29 621 168,50
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 квітня 2021 08:26
Електронний підпис
02 квітня 2021 15:45
public_doc (15).pdf
02 квітня 2021 15:45
public_doc (14).p7s
02 квітня 2021 15:45
2.Dovidka_21005684230850536687.pdf
02 квітня 2021 15:45
4. Довідка щодо ч.2 Ст. 17.PDF
02 квітня 2021 15:45
Dovidka_21005684230850536687.pdf.p7s
25 березня 2021 11:20
Електронний підпис
25 березня 2021 11:18
2.1. Витяг ЄДРПОУ.PDF
25 березня 2021 11:18
4.1.1.Аналогічні договори.pdf
25 березня 2021 11:18
4.3.2. Ліцензія ДСНС.pdf
25 березня 2021 11:18
6. Розрахунок вартості.rar
25 березня 2021 11:18
5. Технічна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 березня 2021 16:08
Електронний підпис
22 березня 2021 16:05
4 Технічна пропозиція.pdf
17 березня 2021 10:19
Електронний підпис
17 березня 2021 10:15
6 Розрахунок вартості.zip
17 березня 2021 10:15
5 Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2021 10:15
4 Технічна пропозиція.pdf
17 березня 2021 10:15
1 Інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ Атоммонтажсервіс

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
Переможець 29 561 805,83
UAH
02 квітня 2021 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
29 561 805,83
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2023 15:21
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 16:59
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 16:58
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2022 15:00
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
11 жовтня 2022 15:00
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 16:56
ДУ №3.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 16:56
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 15:27
Додаткова угода №2 від 16.02.2022.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 15:26
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 14:55
Ду №1 до догов. №...14426.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:55
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 15:41
Дог. № 20-124-01-21-14426 від 22.04.21.pdf укладений
23 квітня 2021 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зменшити ціну Договору на 4 784 002,92 грн. з ПДВ. Відповідно: - ціна робіт за Договором № 20-124-01-20-14426 від 22.04.2021 становить 29 561 805,83 грн. без ПДВ, 35 474 167,00 грн. з ПДВ; - ціна робіт за Договором № 20-124-01-20-14426 від 22.04.2021 з внесеними змінами Додатковою угодою №1 від 29.12.2021 25 575 136,73 грн. без ПДВ, 30 690 164,08 грн. з ПДВ (при виконанні робіт виникла економія за рахунок оптимізації використання в роботі машин, механізмів, на відрядних витратах, витратах на проживання, зменшення вартості матеріалів)
Номер договору про закупівлю: 6/20-124-01-21-14426
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 6/20-124-01-21-14426
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п 3 ч 5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі": покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 6/20-124-01-21-14426
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, внесені цією додатковою угодою не є змінами до істотних умов договору в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", однак Замовник вважає за необхідне їх відобразити в електронній системі закупівель. Також зазначаємо, що для опублікування даної додаткової угоди обрано випадок покращення якості предмета закупівлі, оскільки в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість оприлюднення змін до неістотних умов договору.
Номер договору про закупівлю: 6/20-124-01-21-14426
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 6/20-124-01-21-14426
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2021 — 25 грудня 2022
Сума оплати за договором: 29 391 325,46
UAH (в тому числі ПДВ 4 898 554,24 UAH)