Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40516392 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
Контактна особа: |
Бацало Інна Володимирівна +380544625859 zkhfin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 10:16 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 1 091 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 11:55 |
ВТ_ додатки до ТД 5023 зі змінами.docx | |
04 березня 2021 11:55 |
ВТ_ТД_5023 зі змінами.docx | |
04 березня 2021 10:33 |
ВТ_ додатки до ТД 5023 зі змінами.docx |
04 березня 2021 12:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 березня 2021 11:55 |
ВТ_ додатки до ТД 5023 зі змінами.docx
|
||||||
04 березня 2021 11:55 |
ВТ_ТД_5023 зі змінами.docx
|
||||||
04 березня 2021 10:33 |
ВТ_ додатки до ТД 5023 зі змінами.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-27-000030 ● 7edc00b50e7641298aa760eb198280e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2021 № 370
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2021 №370
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-03-04-001194-a 04.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 27.08.2021 №370 Про початок моніторингу процедур закупівель відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, вказаним органом прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі № UA-2021-03-04-001194-a, яка оголошена 09.04.2021 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. За результатом проведеного моніторингу в електронній системі закупівель опублікований висновок (далі за текстом – Висновок): 16.09.2021 15:12 - 01.10.2021 00:00. Вважаємо, вищевказаний висновок необґрунтований та незаконний з огляду на нижченаведене. 1. У Висновку вказаний опис підстав для здійснення моніторингу такого змісту: «ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2021 № 370 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.08.2021 №370 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-03-04-001194-a 04.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО» Вважаємо, що вказаний опис не містить підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Згідно ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 (далі за текстом Закон №922), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З урахуванням того, що в описі підстав для здійснення моніторингу закупівлі не вказано власне підстав моніторингу, а також того, що Держаудитслужба не скористалась своїм правом запиту документів та пояснень, то Замовник не володів інформацією щодо предмету дослідження моніторингу і не знав, які саме документи та пояснення необхідно надавати з метою об’єктивного, всебічного та законного розгляду документів та обставин досліджуваної закупівлі. 2. Згідно ч. 7 ст. 8 Закону № 922 у висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; Проте, Держаудитслужбою у Висновку не вказано обов’язкових даних згідно Закону № 922, а саме: місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та його очікувана вартість. 3. В якості порушення Держаудитслужба встановила, що: «Замовник у підпункті 10 пункту 2 розділу 5 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів листа-гарантії, зокрема, про те, що до учасника не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців), що фактично є підтвердженням відсутності підстави, визначеної пунктом 11 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, якими визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, оскільки інформація стосовно того, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», перевіряється безпосередньо замовниками шляхом опрацювання рішення РНБО від 28.04.2017 (із змінами) «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 та рішення РНБО від 14.05.2020 «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020, які є наявними у публічному доступі. Вважаємо, що порушення допущені Замовником у вимозі до надання у складі тендерної пропозиції листа-гарантії, зокрема, про те, що до учасника не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) - не могли та не призвели до наслідків, які б порушили принципи здійснення публічних закупівель, не порушили права чи свободи учасників закупівлі та не завдали збитків бюджету, а тому такі порушення не можуть слугувати причиною розірвання договору про закупівлю. 4. Також моніторингом установлено: «Замовник у пункті 6 таблиці 3.1 додатку 1 до тендерної документації встановив, що для підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону Замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель. У випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника-переможця, він надає документ про розстрочення/відстрочення такої заборгованості відповідним органом. Згідно відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, сформованої в електронній системі закупівель 31.03.2021 у переможця процедури закупівлі КП «Благоустрій» наявна заборгованість. При цьому, переможець торгів КП «Благоустрій» не надав документу про розстрочення/відстрочення такої заборгованості відповідним органом, що не відповідає вимогам пункту 6 таблиці 3.1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Отже, переможець торгів КП «Благоустрій» не надав документів, що підтверджують відсутність підстави, установленої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону у спосіб, зазначений у тендерній документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП «Благоустрій» та уклав з ним договір від 12.04.2021 № 44». Держаудитслужба не звернула увагу на те, згідно рішення Головного управління ДПС України в Сумській області №2 від 01.02.2021 р. надане КП «Благоустрій» Охтирської міської ради розстрочення грошового зобов’язання згідно договору про розстрочення від 01.02.2021 р. №2. Таким чином, у Замовника була причина не відхиляти тендерну пропозицію КП «Благоустрій» Охтирської міської ради. 5. Держаудитслужба у своєму листі до замовника від 20.09.2021 р. просить надати персональну інформацію уповноваженої особи Замовника - Павла СТРЕЛЬНИКОВА, а також інформацію про голову та секретаря тендерного комітету Замовника для складання матеріалів про адміністративне правопорушення. Вважаємо такі дії незаконними, оскільки: - згідно ч. 17 ст. 8 Закону №922 обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. - згідно ч. 10 ст. 8 Закону №922 у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. - згідно ч. 11 ст. 8 Закону №922 якщо замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій цієї статті, за результатами моніторингу вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Номер протоколу зазначається в електронній системі закупівель наступного робочого дня з дня складання протоколу, а також зазначаються дата та номер відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження. Таким чином, прохання надання персональної інформації для складання матеріалів про адміністративне правопорушення – передчасне та незаконне. З урахуванням вищенаведеного, управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради не погоджується з висновком Держаудитслужби за ідентифікаційним номером моніторингу UA-M-2021-08-27-000030 і готує подання позову до суду у строк, визначений Законом. Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО Павло Стрельников, 25859 Інна Бацало, 25859
2021-09-23 17:36:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "БЛАГОУСТРІЙ" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
970 000,00
UAH з ПДВ
|
883 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРКАПРОМЕНЕРГО" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
889 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"" |
1 074 000,00
UAH з ПДВ
|
1 074 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "БЛАГОУСТРІЙ" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #31641302 |
Переможець |
883 500,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2022 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2022 14:55
|
ДУ 3 до 44.pdf | зміни до договору |
16 червня 2022 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 08:42
|
ДУ 2 до 44.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 08:38
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:25
|
ДУ до 44.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 13:56
|
договір | зміни до договору |
12 квітня 2021 13:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |