Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки large для дорослих (L), підгузки medium для дорослих (М), підгузки extra large для дорослих (33751000-9 - Підгузки)
Очікувана вартість
592 500,00 UAH
UA-2021-03-04-001018-b ● 8b19a048c63e430f92eeefdfb0eb214f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189624 |
Місцезнаходження: | 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57 |
Контактна особа: |
Черних Зоя +380577471189 LIPCINT@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 592 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16500 шт.
Підгузки large для дорослих (L)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
19500 шт.
Підгузки medium для дорослих (М)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
9000 шт.
Підгузки extra large для дорослих (XL)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Покупцем з дати підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 11:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 11:23 |
Тендерна документація підгузки.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-001018-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ПАРКТОРГ, Код ЄДРПОУ:43052921
Дата подання: 05 березня 2021 14:11
дискримінаційні вимоги під конкретного виробника
Шановний Замовнику!
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваші вимоги «окружність талії (см) – 92-144 (+-5см.)», «окружність талії (см) – 73-122 (+-5см.)» та «окружність талії (см) – 120-160 (+-5см.)» відповідають розмірам однієї конкретної торгової марки ТЕНА!!!
Таким чином Замовник прописав вимоги під конкретну торгову марку, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L, XL та інші.
Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, взяти участь в закупівлі, а саме:
Видалити конкретні розміри в сантиметрах, або зробити (від 73 см), та (від 92 см) та (від 120 см).
Таким чином стане можлива конкуренція і будуть зекономлені кошти платників податків!!!
Дякуємо.
В інакшому випадку вимушені будемо звернутись до відповідних органів.
Розгорнути
Згорнути
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваші вимоги «окружність талії (см) – 92-144 (+-5см.)», «окружність талії (см) – 73-122 (+-5см.)» та «окружність талії (см) – 120-160 (+-5см.)» відповідають розмірам однієї конкретної торгової марки ТЕНА!!!
Таким чином Замовник прописав вимоги під конкретну торгову марку, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L, XL та інші.
Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, взяти участь в закупівлі, а саме:
Видалити конкретні розміри в сантиметрах, або зробити (від 73 см), та (від 92 см) та (від 120 см).
Таким чином стане можлива конкуренція і будуть зекономлені кошти платників податків!!!
Дякуємо.
В інакшому випадку вимушені будемо звернутись до відповідних органів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2021 13:40
Доброго дня!
При підготовці тендерної документації ми базувались принципами норм діючого законодавства.
Так, згідно пп. 3 п.2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.»
Відповідно, вказавши інформацію стосовно об’єму талії та інших характеристик ми не вказували ніяких дискримінаційних вимог, які б унеможливлювали участь в закупівлі других торгових марок, так як ми вказали лише приблизні дані щодо об’єму підгузків у сантиметрах, акцентувавши увагу на можливих відхиленнях у сантиметрах від вказаних даних. Ці вимоги підходять під об’єми талії у багатьох виробників підгузків для дорослих.
Окремо наголошуємо, що міжнародних загальноприйнятих стандартів (єдиних для всіх) показників розміру підгузків в сантиметрах не існує. Тому ми проаналізувавши властивості, технічні характеристики підгузків різних торгових марок та спираючись на вимоги підопічних нашого закладу, задля яких і здійснюється ця закупівля вивели усереднені вимоги щодо вимог підгузників, які плануються закуповувати. Відповідно, ми в тендерній документації вказали приблизні відхилення у розмірах (в сантиметрах) того чи іншого розміру саме для того, щоб ніяким чином не дискримінувати потенційних учасників різних торгових марок підгузників для дорослих.
При підготовці тендерної документації ми базувались принципами норм діючого законодавства.
Так, згідно пп. 3 п.2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.»
Відповідно, вказавши інформацію стосовно об’єму талії та інших характеристик ми не вказували ніяких дискримінаційних вимог, які б унеможливлювали участь в закупівлі других торгових марок, так як ми вказали лише приблизні дані щодо об’єму підгузків у сантиметрах, акцентувавши увагу на можливих відхиленнях у сантиметрах від вказаних даних. Ці вимоги підходять під об’єми талії у багатьох виробників підгузків для дорослих.
Окремо наголошуємо, що міжнародних загальноприйнятих стандартів (єдиних для всіх) показників розміру підгузків в сантиметрах не існує. Тому ми проаналізувавши властивості, технічні характеристики підгузків різних торгових марок та спираючись на вимоги підопічних нашого закладу, задля яких і здійснюється ця закупівля вивели усереднені вимоги щодо вимог підгузників, які плануються закуповувати. Відповідно, ми в тендерній документації вказали приблизні відхилення у розмірах (в сантиметрах) того чи іншого розміру саме для того, щоб ніяким чином не дискримінувати потенційних учасників різних торгових марок підгузників для дорослих.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВМ ГРУП" |
412 650,00
UAH з ПДВ
|
412 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ |
569 775,00
UAH з ПДВ
|
560 145,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" |
572 400,00
UAH з ПДВ
|
568 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ |
577 125,00
UAH з ПДВ
|
577 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВМ ГРУП" #39270938 |
Відхилено |
412 650,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 14:47
|
ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ #24998380 |
Переможець |
560 145,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 23:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 08:44
|
Д.у 2 Дог.6751 КН.PDF | зміни до договору |
04 січня 2022 08:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 16:14
|
Д.У. 1 до дог. памперси (1).PDF | зміни до договору |
22 квітня 2021 16:13
|
1_Д.У. 1 до дог. памперси.PDF | укладений |
22 квітня 2021 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 14:21
|
Договір памперси.pdf | укладений |
19 квітня 2021 14:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони, керуючись частиною 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 9.3 Договору, з метою врегулювання умов Договору та приведення у відповідність до Звіту про результати проведення процедури закупівлі, дійшли згоди і вирішили внести зміни до Договору, а саме: 1.1. У пункт 1.1. Договору на виправлення технічної помилки, виклавши його в наступній редакції: «Продавець зобов’язується поставити Покупцю товар: ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (33751000-9 Підгузки) (Підгузки для дорослих), (далі - Товар), а Покупець прийняти і оплатити такий Товар в порядку та на умовах, визначених цим Договором.» 1.2.Доповнити розділ 2 Договору пунктом 2.7. наступного змісту: « Строк поставки товарів до 31 грудня 2021 року ». 1.3. Викласти специфікацію (Додаток 1 до Договору) у новій редакції (додається). 2. Інші умови Договору залишаються без змін. 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірника (по одному для кожної зі Сторін), що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору № 6751/КН від 19.04.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 6751/ КН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 9.1 та 9.3 Договору, дійшли згоди та вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме: по 31 березня 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 6751/ КН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |