Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень в СШ № 246 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2021-03-04-000522-a ● 9cd72dce303c4a10a9ae85bc6c1c4875
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 09:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 12:59 |
Очікувана вартість: | 95 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 45451100-4 (оздоблювальні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт приміщень в СШ № 246 Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02183, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миколи Кибальчича, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 09:20 |
ТД ремонт СШ № 246.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-000522-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Будвін", Код ЄДРПОУ:43527496
Дата подання: 30 березня 2021 19:02
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи
Просимо скасувати рішення тендерного комітету № 21/217 від 24 березня 2021 року щодо визначення ТОВ "Будкомхаус" в зв'язку із значними порушеннями.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2021 16:45
Розглянувши вимогу ТОВ «БУДВІН» щодо визначення переможцем ТОВ «БУДКОМХАУС» за результатами закупівлі за предметом (Поточний ремонт приміщень в СШ № 246 Дніпровського району м. Києва), Код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», тендерний комітет Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє стосовно Ваших зауважень повідомляє наступне.
пункту 1 вимоги, оскільки в ТД способом підтвердження встановлено лист в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, то кожен Учасник самостійно вирішує, що саме, в якій формі та яке інформаційне наповнення повинен містити відповідний лист на підтвердження встановленої кваліфікаційної вимоги. Замовником додатково не встановлено критеріїв оцінки відповідного листа.
пункту 2 вимоги, оскільки в ТД способом підтвердження встановлено лист в довільній формі про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, то кожен Учасник самостійно вирішує, що саме, в якій формі та яке інформаційне наповнення повинен містити відповідний лист на підтвердження встановленої кваліфікаційної вимоги. Замовником додатково не становлено критерії оцінки відповідного листа. Також, стосовно залучення до виконання робіт субпідрядників ТОВ «БУДКОМХАУС» надав довідку, що має достатньо ресурсів для виконання договору власними силами. Додатково, Замовник розглянувши усі документи тендерної пропозиції ТОВ «БУДКОМХАУС» дійшов до висновку, що оскільки Учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції документи або інформацію про субпідрядників, що вимагаються тендерною документацією, Учасник не планує залучати субпідрядників до виконання робіт. Водночас, довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ «БУДКОМХАУС» була надана довідкова інформація, що у разі необхідності може залучити додаткові кадрові ресурси.
пункту 3 вимоги, розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БУДКОМХАУС» та враховуючи, що Учасник є новоствореним підприємством та не вів підприємницьку діяльність за вказаний період, Замовник прийшов до висновку, що наданий Учасником лист відповідає встановленому кваліфікаційному критерію. При здійсненні закупівель Замовник першочергово дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Також, Замовником не встановлена вимога щодо надання первинних документів щодо підтвердження виконання договору у складі довідки.
пункту 4 вимоги, відповідно ч. 2 статті 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Оскільки Учасник є новоствореним підприємством і не подавав фінансову звітність за 2020 рік, ТОВ «БУДКОМХАУС» надав пояснення відсутності даного документу у вигляді довідки.
пункту 5 вимоги, Замовником не встановлено критерія відповідно дати на яку повинні бути видані вказані довідки.
пункту 6 вимоги, якщо Учасник закупівлі подав розрахунок договірної ціни без проходження експертизи тоді витрати на проходження такої експертизи передбачені власними коштами Учасник за умови делегування йому таких повноважень.
пункту 7 вимоги, підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку відповідає всім встановленим Замовником вимогам.
пункту 8 вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції подає погоджений лист згоду щодо погодження всіх умов договору про закупівлю та погоджений проект договору про закупівлю. Пунктом 2.1 Розділу 2 проекту договору зазначено, що ціна договору є твердою, відповідно тендерний комітет прийняв рішення щодо віднесення даної помилки, зробленої Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа до формальних, оскільки не впливає на тендерну пропозицію в цілому.
пункту 9 вимоги, оскільки тендерна документація може містити тільки вимоги які, передбачені законодавством, а також враховуючи, що Замовником передбачено подання іншого рівнозначного документу, розглянувши подані ТОВ «БУДКОМХАУС» документи тендерної пропозиції, тендерний комітет дійшов до висновку, що Учасник надає підтвердження такої можливості за інформацією наведеною у формі тендерної пропозиції.
пункту 10 вимоги, умови забезпечення гарантійного терміну передбачено також у пункті 9.1 Розділу 9 проекту договору, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про погодження всіх умов договору та погоджений проект договору.
Стосовно пункту 11 вимоги, цінова вартість придмету закупівлі визначається за результатами аукціону. Також Учасником подана відповідна довідка
пункту 12 вимоги, оскільки кваліфікаційні сертифікати інженерів-проектувальника внесені до відкритих реєстрів атестованих осіб атестаційної архітектурно-будівельної комісії тендерний комітет дійшов до висновку, що публічно оголошені відомості про фізичну особу персональними даними не вважаються.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМХАУС», яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною та надані Учасником документи, тендерний комітет дійшов до висновку, що вона відповідає всім встановленим критеріям визначеним тендерною документацією.
пункту 1 вимоги, оскільки в ТД способом підтвердження встановлено лист в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, то кожен Учасник самостійно вирішує, що саме, в якій формі та яке інформаційне наповнення повинен містити відповідний лист на підтвердження встановленої кваліфікаційної вимоги. Замовником додатково не встановлено критеріїв оцінки відповідного листа.
пункту 2 вимоги, оскільки в ТД способом підтвердження встановлено лист в довільній формі про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, то кожен Учасник самостійно вирішує, що саме, в якій формі та яке інформаційне наповнення повинен містити відповідний лист на підтвердження встановленої кваліфікаційної вимоги. Замовником додатково не становлено критерії оцінки відповідного листа. Також, стосовно залучення до виконання робіт субпідрядників ТОВ «БУДКОМХАУС» надав довідку, що має достатньо ресурсів для виконання договору власними силами. Додатково, Замовник розглянувши усі документи тендерної пропозиції ТОВ «БУДКОМХАУС» дійшов до висновку, що оскільки Учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції документи або інформацію про субпідрядників, що вимагаються тендерною документацією, Учасник не планує залучати субпідрядників до виконання робіт. Водночас, довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ «БУДКОМХАУС» була надана довідкова інформація, що у разі необхідності може залучити додаткові кадрові ресурси.
пункту 3 вимоги, розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БУДКОМХАУС» та враховуючи, що Учасник є новоствореним підприємством та не вів підприємницьку діяльність за вказаний період, Замовник прийшов до висновку, що наданий Учасником лист відповідає встановленому кваліфікаційному критерію. При здійсненні закупівель Замовник першочергово дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Також, Замовником не встановлена вимога щодо надання первинних документів щодо підтвердження виконання договору у складі довідки.
пункту 4 вимоги, відповідно ч. 2 статті 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Оскільки Учасник є новоствореним підприємством і не подавав фінансову звітність за 2020 рік, ТОВ «БУДКОМХАУС» надав пояснення відсутності даного документу у вигляді довідки.
пункту 5 вимоги, Замовником не встановлено критерія відповідно дати на яку повинні бути видані вказані довідки.
пункту 6 вимоги, якщо Учасник закупівлі подав розрахунок договірної ціни без проходження експертизи тоді витрати на проходження такої експертизи передбачені власними коштами Учасник за умови делегування йому таких повноважень.
пункту 7 вимоги, підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку відповідає всім встановленим Замовником вимогам.
пункту 8 вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції подає погоджений лист згоду щодо погодження всіх умов договору про закупівлю та погоджений проект договору про закупівлю. Пунктом 2.1 Розділу 2 проекту договору зазначено, що ціна договору є твердою, відповідно тендерний комітет прийняв рішення щодо віднесення даної помилки, зробленої Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа до формальних, оскільки не впливає на тендерну пропозицію в цілому.
пункту 9 вимоги, оскільки тендерна документація може містити тільки вимоги які, передбачені законодавством, а також враховуючи, що Замовником передбачено подання іншого рівнозначного документу, розглянувши подані ТОВ «БУДКОМХАУС» документи тендерної пропозиції, тендерний комітет дійшов до висновку, що Учасник надає підтвердження такої можливості за інформацією наведеною у формі тендерної пропозиції.
пункту 10 вимоги, умови забезпечення гарантійного терміну передбачено також у пункті 9.1 Розділу 9 проекту договору, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про погодження всіх умов договору та погоджений проект договору.
Стосовно пункту 11 вимоги, цінова вартість придмету закупівлі визначається за результатами аукціону. Також Учасником подана відповідна довідка
пункту 12 вимоги, оскільки кваліфікаційні сертифікати інженерів-проектувальника внесені до відкритих реєстрів атестованих осіб атестаційної архітектурно-будівельної комісії тендерний комітет дійшов до висновку, що публічно оголошені відомості про фізичну особу персональними даними не вважаються.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМХАУС», яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною та надані Учасником документи, тендерний комітет дійшов до висновку, що вона відповідає всім встановленим критеріям визначеним тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2021-03-04-000522-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Будвін", Код ЄДРПОУ:43527496
Дата подання: 02 квітня 2021 23:38
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи
Просимо скасувати рішення тендерного комітету № 21/217 від 24 березня 2021 року щодо визначення ТОВ "Будкомхаус" в зв'язку із значними порушеннями.
Скасована
Дата: 03 квітня 2021 22:27
Причина: Уточнення документу
Номер вимоги: UA-2021-03-04-000522-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Будвін", Код ЄДРПОУ:43527496
Дата подання: 03 квітня 2021 22:26
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи
Просимо скасувати рішення тендерного комітету № 21/217 від 24 березня 2021 року щодо визначення ТОВ "Будкомхаус" в зв'язку із значними порушеннями.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2021 10:40
Розглянувши вимогу ТОВ «БУДВІН» щодо визначення переможцем ТОВ «БУДКОМХАУС» за результатами закупівлі за предметом (Поточний ремонт приміщень в СШ № 246 Дніпровського району м. Києва), Код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», тендерний комітет Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє стосовно Ваших зауважень повідомляє наступне.
п. 1 період подачі пропозиції розпочався 04.03.2021 та закінчився 20.03.2021 тобто наданий Учасником витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 08.02.2021 не перевищує місячну давнину відносно дати прийому тендерних пропозицій.
п. 2 оскільки тендерна документація може містити тільки вимоги які, передбачені законодавством, а також враховуючи, що Замовником передбачено подання іншого рівнозначного документу, розглянувши подані ТОВ «БУДКОМХАУС» документи тендерної пропозиції, тендерний комітет дійшов до висновку, що Учасник надає підтвердження такої можливості за інформацією наведеною у формі тендерної пропозиції.
п. 3 умови забезпечення гарантійного терміну передбачено також у пункті 9.1 Розділу 9 проекту договору, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про погодження всіх умов договору та погоджений проект договору.
п. 4 Учасник у складі тендерної пропозиції подає погоджений лист згоду щодо погодження всіх умов договору про закупівлю та погоджений проект договору про закупівлю. Пунктом 2.1 Розділу 2 проекту договору зазначено, що ціна договору є твердою, відповідно тендерний комітет прийняв рішення щодо віднесення даної помилки, зробленої Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа до формальних, оскільки не впливає на тендерну пропозицію в цілому, адже тверда сума договору може буди лише остаточна пропозиція Учасника.
п. 5 якщо Учасник закупівлі подав розрахунок договірної ціни без проходження експертизи тоді витрати на проходження такої експертизи передбачені власними коштами Учасника за умови делегування йому такими повноваженнями.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМХАУС», яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною та надані Учасником документи відповідають всім встановленим вимогам тендерної документації.
п. 1 період подачі пропозиції розпочався 04.03.2021 та закінчився 20.03.2021 тобто наданий Учасником витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 08.02.2021 не перевищує місячну давнину відносно дати прийому тендерних пропозицій.
п. 2 оскільки тендерна документація може містити тільки вимоги які, передбачені законодавством, а також враховуючи, що Замовником передбачено подання іншого рівнозначного документу, розглянувши подані ТОВ «БУДКОМХАУС» документи тендерної пропозиції, тендерний комітет дійшов до висновку, що Учасник надає підтвердження такої можливості за інформацією наведеною у формі тендерної пропозиції.
п. 3 умови забезпечення гарантійного терміну передбачено також у пункті 9.1 Розділу 9 проекту договору, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про погодження всіх умов договору та погоджений проект договору.
п. 4 Учасник у складі тендерної пропозиції подає погоджений лист згоду щодо погодження всіх умов договору про закупівлю та погоджений проект договору про закупівлю. Пунктом 2.1 Розділу 2 проекту договору зазначено, що ціна договору є твердою, відповідно тендерний комітет прийняв рішення щодо віднесення даної помилки, зробленої Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа до формальних, оскільки не впливає на тендерну пропозицію в цілому, адже тверда сума договору може буди лише остаточна пропозиція Учасника.
п. 5 якщо Учасник закупівлі подав розрахунок договірної ціни без проходження експертизи тоді витрати на проходження такої експертизи передбачені власними коштами Учасника за умови делегування йому такими повноваженнями.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМХАУС», яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною та надані Учасником документи відповідають всім встановленим вимогам тендерної документації.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-04-06-000008 • 0a0ca58e3ae841eb9bbf8524f63a410e
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-04-06
•
16:17
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником (Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації) було проведено закупівлю ID UA-2021-03-04-000522-a на Поточний ремонт приміщень СШ №246 Дніпровського району м.Києва «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 ДК 021:2015.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ «Будкомхаус»
2. ФОП "НЕРСЕСЯН РАФАЕЛ САБІРОВИЧ"
3. ТОВ «Будвін»
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Будкомхаус».
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема:
1. Договірна ціна вказана без урахування експертизи. Порушення розпорядження КМДА № 358 від 26.05.2016
2. У кошторисній документації вказана динамічна ціна, застосування якої передбачає можливість її уточнення відповідно до зміни рівня цін на матеріальні ресурси, що пред’явлені підрядником для взаєморозрахунків за виконані роботи (тобто цін на фактично придбані ним матеріали).
3. Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру на дату прийому тендерної пропозиції є не дійсний..
В складі тендерної документації відсутні наступні документи:
1. Баланс підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
2. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
3. Лист щодо підтвердження можливості відстрочки платежу до 90 календарних днів з дати підписання акту виконаних робіт.
4. Гарантійний лист щодо забезпечення гарантійного терміну на виконані роботи та матеріали протягом 3 (трьох) років з моменту підписання сторонами акту прийому-здачі виконаних робіт.
5. Лист-згода на обробку персональних даних від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Учасник не надав вищенаведені документи.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «Будкомхаус» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Баланчук В.В. 06.04.2021
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2021-03-30-000015 • d931a6ec681e4b77aa6acf51cd7cd2d6
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-03-30
•
19:19
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Голові Північного офісу Держаудитслужби
СКАРГА
22 березня 2021 року проведено закупівлю № UA-2021-03-04-000522-а «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 ДК 021:2015 (Поточний ремонт приміщень СШ №246 Дніпровського району м.Києва), де за підсумками тендерної пропозиції ТОВ «БУДКОМХАУС» (надалі - Учасник закупівлі) визнано переможцем.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник закупівлі допустив значні порушення тендерної документації, що нами було виявлено, а саме:
1. Відповідно до додатку №1 таблиці 1 до тендерної документації п. 1.1. учасник закупівлі повинен надати лист у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація: наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору.
Учасник закупівлі при подачі тендерної пропозиції не вказав найменування, кількість інструментів, та їх наявність (власне чи орендоване) обладнання, що ставить під великий сумнів наявність у цілому матеріально-технічної бази, як такої, що безумовно вплине у подальшому на виконання даних видів робіт.
2. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п.2.1.)
Учасник закупівлі при подачі тендерної пропозиції вказав у довідці № 2021/09-03-16 від 09.03.2021р., про наявність у штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, також що кількість працівників складає 8 чоловік, однак із поданої довідки не вбачається штатна чисельність працівників товариства, в яких трудових відносинах вони перебувають, тому виникає великий сумнів взагалі наявність працівників.
В подальшому Учасник закупівлі у довідці про працівників також вказав, що планує залучити до виконання субпідрядників, однак у наступній довідці №2021/09-03-37 від 09.03.2021р., про залучення субпідрядників учасник вказує, що не планує залучати до виконання робіт Субпідрядників. Отже, Учасник у своїй тендерній пропозиції надав протиречну інформацію з якої незрозуміло, чи планує залучати субпідрядника учасник закупівлі.
3. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою з інформацією про виконаний аналогічний договір за 2019-2020 рік, з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічних договорів) (п.3.1.)
У тендерній пропозиції Учасник закупівлі надав інформацію про виконаний аналогічний договір за 2021рік, що не відповідає вимогам тендерної документації, а також не надав документи, що підтверджують виконання даного договору.
4. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу (п.4.1.) Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу (п.4.2.) Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу (п.4.3.)
Учасник закупівлі у тендерній пропозиції не надав річну фінансову звітність за 2020 рік, а надав довідку про те що підприємство створено у грудні 2020 року, однак відповідно до ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність № 996 та п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності фінансову звітність за поточний рік зобов’язані подати.
УСІ ЮРИДИЧНІ ОСОБИ, створені відповідно до законодавства України (незалежно від організаційно-правової форми господарювання та форми власності), що стосується також і новоутворених підприємств.
5. Відповідно до Таблиці №2 п.1.6. Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Учасник закупівлі подав довідку з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) від 14.01.2021 та довідку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами від 08.02.2021р. Дані довідки є не дійсними відносно дати прийому тендерних пропозицій.
6. Відповідно до додатку № 2, до тендерної документації п.2.3 Кошторисна документація повинна бути розроблена в програмному комплексі АВК-5, пропечатана та підписана організацією учасником, скріплена підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Договірна ціна визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації відповідно до Розпорядження КМДА № 358 від 26.05.2016 (п.2.3.1.)
Учасник закупівлі подав розрахунок договірної ціни без урахування проходження експертизи кошторисної документації відповідно до Розпорядження КМДА № 358 від 26.05.2016)
7. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). 2.3.4.
У підсумковій відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку не вказано Учасником закупівлі посилання на постачальників.
8. Згідно п.2.5 до договору додаток № 4 до тендерної документації, договірна ціна та локальний кошторис установлюється ТВЕРДИМИ на весь обсяг та час виконання робіт.
Учасник закупівлі визначив договірну ціну, як Динамічна, що є грубим порушенням вимог тендерної документації.
9. Лист щодо підтвердження можливості відстрочки платежу до 90 календарних днів з дати підписання акту виконаних робіт (п.2.10.)
Учасник закупівлі у своїй тендерній пропозиції не надав лист підтвердження відстрочки платежу до 90 календарних днів з дати підписання акту виконаних робіт.
10. Забезпечити гарантійний термін на виконані роботи та матеріали протягом 3 (трьох) років з моменту підписання сторонами акту прийому-здачі виконаних робіт – надати гарантійний лист (п.2.11.)
Учасник у тендерній пропозиції не надав лист щодо забезпечення гарантійного терміну на виконанні роботи та матеріали.
11. Форма пропозиції відповідно до додатку №3 до тендерної документації яку подає учасник закупівлі повинна містити відомості про вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ.
Учасник закупівлі у своїй тендерній пропозиції вказав суму пропозиції, але не вказав чи вказана сума з урахуванням ПДВ чи без ПДВ. Тому надана пропозиція ТОВ «БУДКОМХАУС» не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю.
12. Згідно додатку №6 до тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Учасник закупівлі при подачі тендерної пропозиції надав відомості про інженера-проектувальника Сич Катерину Іванівну, однак лист -згоду на обробку персональних даних не надав.
Враховуючи вище викладене ТОВ «Будвін» в особі директора Баланчука В.В., вимагає скасувати Протокол (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «БУДКОМХАУС» № 21/217 від 24 березня 2021 року, Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації та розглянути пропозиції інших учасників закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДКОМХАУС" |
48 000,00
UAH з ПДВ
|
48 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будвін" |
57 463,15
UAH з ПДВ
|
57 463,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "НЕРСЕСЯН РАФАЕЛ САБІРОВИЧ" |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДКОМХАУС" #44149529 |
Переможець |
48 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 12:54
|
Договір № 4_246 (поточний ремонт приміщень в СШ № 246).pdf | укладений |
15 квітня 2021 12:54
|