Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Перша Черкаська міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004947 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська, 32 |
Контактна особа: |
Коваленко Анатолій Петрович 380678537111 uo-1mlck@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 08:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 13:42 |
Очікувана вартість: | 1 474 926,52 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 374,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
7.2. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
7.3. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
7.4. Допускається подання Учасником наступних документів, складених/перекладених російською мовою:
- інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє;
- що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника;
- сертифікатів, гарантійних листів виробника;
- рекламних проспектів, аналітичних статей тощо.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 16:53 |
Зміни.docx | |
12 березня 2021 16:53 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
04 березня 2021 08:39 |
Проект договору.docx |
12 березня 2021 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2021 16:53 |
Зміни.docx
|
|||
12 березня 2021 16:53 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
|||
04 березня 2021 08:39 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників.
Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі матеріалів медичних одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-26-000017 ● cba98362939c406db1960bad71feaa47
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 13:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2021 № 327
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.05.2021 № 327
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-04-000214-a, 04.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. Ознайомившись з висновком про проведення моніторингу зобов'язуюся в подальшому не допускати порушень Закону України "Про публічні закупівлі" та підзаконних актів які регулюють окремі питання здійснення публічних закупівель та оприлюднення інформації в системі Прозоро.
2021-06-08 11:55:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі не зазначено інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі не зазначено інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159) • усунуто
Замовник зобов'язується в подальшому не допускати порушень Закону України "Про публічні закупівлі" та підзаконних актів які регулюють окремі питання здійснення публічних закупівель
2021-06-08 13:06:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" |
1 473 658,57
UAH з ПДВ
|
1 473 658,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" |
1 474 227,81
UAH з ПДВ
|
1 474 227,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" #39807830 |
Переможець |
1 473 658,57
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 19:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 20:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2021 11:39
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2021 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 09:51
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 09:15
|
Договір 109.pdf | укладений |
13 квітня 2021 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості закупівлі в зв'язку з ненарахуванням ПДВ на окремі позиції товару |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |