Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000000000 обл., 00000000000000000000000000000000000, 000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 20:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 21:01 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 12:27 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 12:48 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
03 березня 2021 20:59 |
00000000 |
03 березня 2021 20:57 |
00000000000000000000000000000000000 |
03 березня 2021 20:57 |
000000 |
03 березня 2021 20:57 |
00000000000000000000000 |
03 березня 2021 20:57 |
0000000000000000000000000000000 |
03 березня 2021 20:57 |
0000000000000000000000000000000000 |
03 березня 2021 20:57 |
00000000000000000000000000000000000 |
03 березня 2021 20:57 |
00000000000000000000000000000000000 |
22 березня 2021 12:48 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
03 березня 2021 20:59 |
00000000
|
||
03 березня 2021 20:57 |
00000000000000000000000000000000000
|
||
03 березня 2021 20:57 |
000000
|
||
03 березня 2021 20:57 |
00000000000000000000000
|
||
03 березня 2021 20:57 |
0000000000000000000000000000000
|
||
03 березня 2021 20:57 |
0000000000000000000000000000000000
|
||
03 березня 2021 20:57 |
00000000000000000000000000000000000
|
||
03 березня 2021 20:57 |
00000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-25-000015 ● 6204557cba0645d593d4335965bf1e8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 14:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.06.2021 № 342
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 2 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.06.2021.
В.о. начальника Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби
від 25.06.2021 № 342
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2021-03-03-013169-c 03.03.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 16:06:57
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Роботи за об’єктом «Капітальний ремонт резервуару РВСК-3000 №24 Військова частина А2110, 53272, Дніпропетровська обл., Нікопольський р-н., с. Олексіївка, вул. Овочева, 7»)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 15:57:47
Пояснення
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
Сергію ЧЕРНОВОЛ
Відповідно до вимог п. 3.2.14.4. наказу Генерального штабу Збройних Сил України №509 від 30.12.2016 року «Про затвердження Керівництва з організації роботи центрів забезпечення пальним, баз, складів пального Збройних Сил України», а саме “Резервуари, що перебувають в експлуатації, з метою контролю щодо можливих змін їх технічного стану, оцінки фактичної справності та можливості їх подальшої експлуатації підлягають обов’язковому періодичному технічному діагностуванню (експертному обстеженню). Технічне діагностування (експертне обстеження) резервуарів та їх обладнання виконується незалежною експертною (уповноваженою) організацією, що має акредитацію в центральному органі виконавчої влади з охорони праці на виконання комплексу діагностичних робіт”. У 2017 році на підставі договору №33В/10 від 01.06.2017 ТОВ «ПРОТЕХЄКСПЕРТИЗА» було проведено повне експертне обстеження (технічне діагностування) резервуара стального, вертикального, казематного, об’ємом 3000 м3 РВСК-3000 інв. №24 військової частини А2110. Висновок №359929992-04-00-155.17 від 21.06.17 року: технічний стан резервуара РВСК-3000 №24 класифікується як недопустимий (аварійний). Експлуатація резервуару може бути продовжена після проведення капітального ремонту днища, та проведення гідравлічного випробування зі складанням акту. Наступні строки обстеження будуть визначенні після проведення ремонту та повного експертного обстеження. Так на підставі висновку експертизи у 2019 році був проведений моніторинг пропозицій на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт резервуару РВСК-3000 №24 військової частини А2110 з проходженням державної експертизи та підписаний договір №39 від 10.09.2019 року з ТОВ «РОН-ТЕХ». Відповідно розподілу фінансування на 2021 рік за бюджетною підпрограмою 2101020/3 для проведення капітального ремонту РВСК-3000 №24, виділено кошторис (КЕКВ 3132). За результатами розгляду пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів “Роботи за об’єктом “Капітальний ремонт резервуару РВСК-3000 №24 Військова частина А2110, 53272, Дніпропетровська обл., Нікопольський р-н., с. Олексіївка, вул. Овочева, 7”” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація», «№ закупівлі UA-2021-03-03-013169-c» був визначений переможець - ТОВ "Компанія "ВТМ-Сервіс" та заключений договір №25 від 07.04.21 на суму – 5890308,00 грн.
У військовій частині А2110 немає власного веб-сайту та немає доступу до офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до вимог пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме “Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель” роз’яснень щодо застосування даних вимог від головного розпорядника бюджетних коштів до військової частиною А2110 не надходили.
Додаток: 1. Копія договору №33В/10 від 01.06.2017 на проведення експертного обстеження (технічного діагностування).
2. Копія висновку експертизи №359929992-04-00-155.17 від 21.06.17 року.
3. Копія договору №39 від 10.09.2019 року на виготовлення ПКД “Капітальний ремонт резервуару РВСК-3000 №24 військової частини А2110 Міністерства оборони України у м. Нікополь”.
4. Копія експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом “Капітальний ремонт резервуару РВСК-3000 №24 військової частини А2110 Міністерства оборони України у м. Нікополь” №00-1212-19/ПБ від 31.03.2020 року.
Командир військової частини А2110
підполковник Олександр РЕЗНІКОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення командира військової частини А2110, щодо розірвання договору №25 від 07.04.2021 р.
2021-07-21 12:13:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.) • усунуто
-
2021-07-30 11:44:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
27 липня 2021 09:35
|
0000000000000000000000000000 | укладений |
27 липня 2021 09:33
|
00000000 | укладений |
09 квітня 2021 12:22
|
00000000000 | укладений |
09 квітня 2021 12:20
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 квітня 2021 — 01 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |