Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району |
Код ЄДРПОУ: | 42148476 |
Місцезнаходження: | 52024, Україна , Дніпропетровська обл., с. Чумаки, вул. Шкільна, буд. 13 |
Контактна особа: |
Тетяна Кравчун +380962966163 vkchumaki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 15:08 |
Очікувана вартість: | 1 505 158,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 525,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Місце виконання робіт: Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки оплати за виконані роботи будуть здійснюватися Замовником із урахуванням положень Загальних умов укладання договорів по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами актів приймання виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Протягом терміну на прийом пропозиції замовник неодноразово змінював тендерну документацію, та відтягував термін проведення аукціону без поважної на те причини. З огляду на це термін аукціону змістився аж на 14.04.2021 замість запланованого 20.03.2021р.
14.04.2021 року організатор торгів Виконавчого комітету Чумаківської сільської ради Дніпровського району проводить кваліфікацію учасників торгів Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування, та подовжує термін розглядання тендерних пропозицій, знов затягуючи процес розкриття пропозицій учасників.
23.04.2021р. у кінці робочого тижня (п’ятниця), о 15год.45хв. тендерний комітет виклав вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД".
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив дану статтю.
07.05.2021року учасник торгів ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" був дискваліфікований, через не усунення невідповідностей тендерної пропозиції в навмисно стислі замовником термін, та розглядається пропозиція наступного учасника торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ».
21.05.2021р. у кінці робочого тижня (п’ятниця), о 14год.59хв. тендерний комітет виклав вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БІГСТЕЙДЖ". Знову порушивши ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», та не надавши учаснику ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» можливості у термін в два робочі дні усунути невідповідність тендерної пропозиції вимогам закупівлі Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування.
Також Замовник, дискваліфіковуючи ТОВ «БIГСТЕЙДЖ», помилково зазначає наступне:
«Згідно пункту «г» Додатку 2 Тендерної документації передбачалося, що «учасник гарантує, що вказана в наданих ним довідках (листах) інформація є актуальною на дату проведення аукціону».
У складі документів тендерної пропозиції поданих учасником ТОВ «БІГСТЕИДЖ» відсутній документ передбачений вимогами пункту «г» Додатку 2 Тендерної документації.»
Однак в цьому пункті жодним чином не вказано, що учасник має надавати будь-які документи.
«Згідно пункту 6 розділу 3 Тендерної документації передбачалося, що «Ціна пропозиції повинна включати витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, охорону, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо».
Учасник визначає ціни на роботи, які він гарантує якісно та вчасно виконати, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, охорону, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. При формуванні ціни на роботи, які Учасник гарантує якісно та вчасно виконати, він повинен враховувати вимоги законодавства України, чинного на дату подання своєї тендерної пропозиції».
У складі документів тендерної пропозиції поданих учасником ТОВ «БІГСТЕИДЖ» відсутній документ передбачений вимогами пункту 6 розділу 3 Тендерної документації, щодо не врахування в поданій тендерній пропозиції зазначених вище витрат.»
Однак в цьому пункті жодним чином не вказано, що учасник має надавати будь-які документи.
Згідно пункту 7 розділу 3 Тендерної документації передбачалося, що «У разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». Додатком 1 Тендерної документації наведено Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Згідно даного переліку, у тому числі, вимагалося надання: копія ліцензії, копія дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки, інші ліцензії з додатками (якщо отримання такої ліцензії або дозволу на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством). У складі..»
Оскільки замовником не завантажено всі сторінки протоколу про відхилення, ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» не має змоги зрозуміти, які саме документи не надано.
З огляду на систематичне порушення замовником торгів Закону України «Про публічні закупівлі», навмисне затягування розкриття пропозицій учасників, ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» вважає, рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Чумаківської сільської ради, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» не правомірним з ознаками корупційної складової, та вбачає у діях тендерного комітету незаконну схему відхилення пропозицій учасників, викладаючи навмисно вимоги про усунення невідповідностей у кінці робочого тижні та наприкінці робочого дня, таким чином не надавши учасникам можливості виправити невідповідності тендерним вимогам своїх тендерних пропозицій у терміни, передбаченні законодавством.
Якщо замовник не перегляне своє рішення що до незаконної дискваліфікації учасника ТОВ «БІГСТЕЙДЖ», то представники ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» будуть вимушені негайно звернутися до контролюючих правоохоронних органів, що до дій учасників тендерного комітета Виконавчого комітету Чумаківської сільської ради.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У своїй вимозі Ви посилаєтесь на порушення Замовником під час розгляду тендерних пропозицій, а саме, не надання учаснику ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» можливості у термін в два робочі дні усунути невідповідність тендерної пропозиції вимогам закупівлі. З даного приводу за необхідне зазначити, що порядок оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей врегульовано ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно якої якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Протоколом тендерного комітету від 14.05.2021 року, у зв'язку зі значними обсягами наданих учасником ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» документів для підтвердження умовам тендерної документації, розгляд тендерної пропозиції було продовжено до 20 робочих днів.
22.05.2021 року о 14:59 відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником у срок не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей з чітким переліком виявлених невідповідностей, роз'ясненням в чому вони полягають та які недоліки потрібно усунути.
Згідно ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У строк, передбачений ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» (протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення) Вами не було жодним чином відреаговано на оприлюднене Замовником в електронній системі закупівель повідомлення.
При цьому, вважаємо за необхідне звернути увагу, що попереднім учасником ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД» було відреаговано (протягом 24 годин) на повідомлення замовника про усунення невідповідностей та розміщено відповідні пояснення, та документи у срок визначений ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», що свідчить про відсутність будь-яких дискримінаційних вимог та обмежень до учасників закупівлі, та в свою чергу, свідчить про сумлінне ставлення учасника до участі у процедурі закупівлі. Однак у повному обсязі такі невідповідності не були усунені, що столо підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Також, зазначаючи про незгоду з відхиленням Вашої тендерної пропозиції у своїй вимозі Ви залишаєте поза увагою інші обставни, які свідчили про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Зокрема, протоколом тендерного комітету від 25.05.2021 року було встановлено, що згідно пункту 6 розділу 3 Тендерної документації передбачалося, що «Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції не має права включати в ціну тендерної пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції. В складі пропозиції повинен надати довідку довільної форми щодо не врахування зазначених витрат в поданій тендерній пропозиції».
У складі документів тендерної пропозиції поданих учасником ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» відсутній документ передбачений вимогами пункту 6 розділу 3 Тендерної документації щодо не врахування в поданій тендерній пропозиції витрат понесених учасником у процесі підготовки тендерної пропозиції.
Додатково, вважаємо за необхідне зазначити, що будь-яких звернень, вимог (скарг) стосовно змісту та умов тендерної документації, які на думку учасників встановлюють дискримінаційні та обмежувальні умови у період уточнень від учасників не надходило.
Підсумовуючи вище викладене, зазначені обставини у сукупності свідчили про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» відповідно до абз. 2, 6 п. 1, абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно Вашого посилання на незавантаження усіх сторінок протоколу про відхилення, тендерним комітетом, до відповіді на вимогу, також вирішено повторно прикріпити протокол від 25.05.2021 року №12, повний текст якого по технічним причинам не було завантажено при його оприлюдненні.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-03-000067 ● 56f0339301d4491883c5409247cbd794
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 12:26 |
05.08.2021 № 402
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 №402
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2021-03-03-011278-c 03.03.2021 Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району (ЄДРПОУ 42148476) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Східним офісом Державної аудиторської служби України було проведено моніторинг процедури закупівлі Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-03-011278-c). 01.09.2021 року за результатами моніторингу процедури закупівлі було оприлюднено висновок згідно висновків якого встановлено порушення: - за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Наказу №710; - за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» встановлено порушення п. 1, 2 ч. 1 ст. 31, п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до оприлюдненого висновку, посилаючись на нижчевикладене. Щодо порушень з питань відповідності вимог тендерної документації вимогам п. 19.ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Констатуючи порушення в цій частині органом державного фінансового контролю установлено, що зазначений Замовником у пункті 1 розділу 3 тендерної документації перелік формальних (несуттєвих) помилок не відповідає вимогам Наказу №710. Так, згідно п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок відносяться технічні помилки та описки. В свою чергу, в тендерні документації замовником були зазначені вимоги п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме –відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документів, технічні помилки та описки. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація була складена Замовником у відповідності до вимог п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яким має вищу юридичну силу в порівнянні з Наказом №710, у зв’язку з чим порушення в складенні тендерної документації відсутні. Щодо порушень п. 1, 2 ч. 1 ст. 31, п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АБСОЛЮТ-2020». 1. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначена вимога про надання документів, що мають бути подані учасниками для підтвердження кваліфікації: довідка, за формою зазначеною у Додатку №6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю, копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів (на усі вказані у довідці транспортні засоби, будівельні машини та механізми), та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності. У складі тендерної пропозиції ТОВ "АБСОЛЮТ-2020" надав довідку від 11.03.2021 за №70 про наявність у учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю. Проте, інформація, вказана в довідці учасника не підтверджена жодним документом, який згідно чинного законодавства України посвідчував би таке право власності. З приводу даного порушення за можливе зазначити наступне. Додатком 1 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ) встановлювалися вимоги щодо підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, розділом 1 даного додатку передбачено кваліфікаційний критерій - наявність обладнання та матеріально-технічної бази*. В колонці (Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації) встановлено вимоги щодо підтвердження даному критерію, зокрема, передбачено надання учасниками таких документів: 1. Довідка, за формою зазначеною у Додатку №6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю. 2. Копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів (на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку №6, транспортні засоби, будівельні машини та механізми), та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності. Як вбачається, з вищевикладеного вимог, тендерною документацією вимагалось надання - довідки за формою згідно додатку 6 - копій свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів та або інших документів, що посвідчують право власності. Таким чином, надання документу, що посвідчує право власності стосувалося саме будівельних машин, механізмів транспортних засобів. В свою чергу, якщо такі механізми не є власністю учасника, то надаються інші документи, а саме: - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку №6, транспортні засоби, будівельні машини та механізми; - оригінал листа-підтвердження власника (власників) усіх вказаних учасником у довідці, складеній за формою Додатку №6, механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Учасником ТОВ «АБСОЛЮТ» у складі документів тендерної пропозиції були надані наступні документи: - свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №069478; - договір оренди спецтехніки від 01.03.2021 року №3, акт приймання-передачі спецтехніки від 01.03.2021 року; - лист підтвердження власника екскаватора про можливість його використання під час виконання договору про закупівлю від 11.03.2021 року №007. Таким чином, вимоги учасником ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» в частині підтвердження кваліфікаційного критерію були виконані у повному обсязі. 3. Моніторингом встановлено, що відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації замовник встановив вимогу про те, що учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції не має права включати в ціну тендерної пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції. В складі пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми щодо не врахування зазначених витрат в поданій тендерній пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» вищевказана довідка відсутня. З даною позицією неможливо погодитися, оскільки, у складі поданих учасником ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» документів наявна довідка від 11.03.2021 року №64 із зазначенням інформації, яка передбачалась тендерною документацією. 4. Моніторингом було становлено, що відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати файл, відсканований з оригіналу документа, а саме листа згоди, що сам несе відповідальність за неякісне складання та несвоєчасне подання тендерної пропозиції торгів у довільній формі. Учасник процедури закупівлі ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» у складі своєї тендерної пропозиції завантажив файл, в якому міститься лист згода щодо відповідальності зовсім іншого суб’єкта господарювання - ТОВ «МІСТОБУД М», який до того ж не є учасником процедури закупівлі. Пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації передбачалось, що у складі пропозиції Учасник надає файл, відсканований з оригіналу документа, а саме листа згоди, що сам несе відповідальність за неякісне складання та несвоєчасне подання тендерної пропозиції торгів у довільній формі. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Абсолют-2020» міститься лист згода від 11.03.2021 року №56 з усією необхідною інформацію, яка вимагалась Тендерною документацією. Даний лист оформлено на фірмовому бланку ТОВ «Абсолют-2020», підписано директором даного підприємства та містить печатку ТОВ «Абсолют-2020». В свою чергу, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції Таким чином, допущення учасником такої технічної помилки/описки аж ніяким чином не впливає на зміст пропозиції, не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. При цьому, довідка містить в собі витребувану замовником інформацію. 5. У висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі, констатуючи невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АБСОЛЮТ-2020» вимогам тендерної документації зазначено, у зв’язку з відсутністю машин та механізмів використання яких є необхідним при виконанні робіт за договором про закупівлю зазначено: «У Додатку № 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації та у Локальному кошторисі на демонтажні роботи № 2-1-1, який надано у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ "АБСОЛЮТ-2020" зазначені такі види робіт, як розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами мiсткiстю ковша 0,5 м3 з навантаженням на автомобiлi-самоскиди, навантаження ґрунту вручну на автомобiлi – самоскиди, перевезення грунту до 30 км, перевезення сміття до 30 км. Для виконання зазначених робіт Ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи ДСТУ Б Д.2.4-1:2012 «Земляні роботи» (Збірник 1), ДСТУ Б Д.2.4-18:2014 «Благоустрій» (Збірник 18) та ДСТУ Б Д.2.4-20:2012 «Інші Ремонтно будівельні роботи» (Збірник 20) визначені конкретні машини та механізми, які застосовуються при виконанні робіт, а саме: екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, мiсткiсть ковша 0,5 м3; бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с], автомобілі-самоскиди». З дано приводу за можливе звернути увагу на наступному: - по-перше: як зазначалося вище, учасником ТОВ «Абсолют-2020» в довідці про матеріально-технічну базу від 11.03.2021 року №70 зазначено про наявність у часника - Екскаватора-навантажувача. На підтвердження чого учасником у складі документів тендерної пропозиції були надані наступні документи: - свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №069478; - договір оренди спецтехніки від 01.03.2021 року №3, акт приймання-передачі спецтехніки від 01.03.2021 року; - лист підтвердження власника екскаватора про можливість його використання під час виконання договору про закупівлю від 11.03.2021 року №007. Крім того, учасником надано документи про залучення субпідрядника у якого, також наявні транспортні засоби та механізми такі як екскаватори, спеціальні самоскиди, автокрани. Додатком 1 до тендерної документації передбачалось, що кількість основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, визначена у довідках наданих учасником у складі тендерної пропозиції, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі, вказаних учасником у кошторисах, протягом строку виконання робіт (надання послуг) вказаного учасником. Також, учасник у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 11.03.2021 року №78, яким підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції технічним вимогам та підтвердив можливість виконання робіт у відповідності до вимог Замовника. - по-друге: умовами тендерної документації не встановлювалися вимоги щодо відповідності учасника нормам на ремонтно-будівельні роботи ДСТУ Б Д.2.4-1:2012 «Земляні роботи» (Збірник 1), ДСТУ Б Д.2.4-18:2014 «Благоустрій» (Збірник 18) та ДСТУ Б Д.2.4-20:2012 «Інші Ремонтно будівельні роботи» (Збірник 20) про які зазначено у висновку органу державного фінансового контролю. Додатково, за можливе зазначити, що умовами тендерної документації не встановлювалися окремої вимоги до документального підтвердження наявності ковша мiсткiстю 0,5 м3, який по суті є складовою комплектації екскаватора-навантажувача. Наразі, між замовником та переможцем укладено договір від 02.07.2021 року №2/2021 за яким зобов’язання с боку виконавця робіт виконуються належним чином у відповідності до вимог Замовника передбачених технічним завданням тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, учасником при поданні тендерної пропозиції було дотримано умов тендерної документації, а отже підстави для відхилення його пропозиції у Замовника були відсутні.
2021-09-08 13:21:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправними та скасування рішення суб’єкта владних повноважень |
Дата публікації: | 16 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | Справа № 160/16744/21 |
Дата відкриття провадження: | 18 жовтня 2021 |
Документи:
28 жовтня 2021 10:09
|
Електронний підпис |
16 вересня 2021 09:18
|
Електронний підпис |
16 вересня 2021 09:13
|
Позовна заява.pdf |
16 вересня 2021 08:56
|
Опис і чек.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK-1-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" |
1 329 966,79
UAH з ПДВ
|
1 199 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" |
1 433 012,27
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-2020" |
1 496 241,93
UAH з ПДВ
|
1 496 241,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Фізична особа-підприємець Сидоров Денис Юрійович" |
1 500 189,87
UAH з ПДВ
|
1 500 189,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" #20200379 |
Відхилено |
1 199 990,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 15:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" #42178920 |
Відхилено |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 16:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2021 14:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-2020" #43714784 |
Переможець |
1 496 241,93
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 16:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2021 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:56
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:55
|
Додаткова угода № 1 від 29.12.2021 р. до Договору № 2.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2021 16:35
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
05 липня 2021 16:34
|
Календарний гафік виконання робіт.pdf | укладений |
05 липня 2021 16:34
|
Договір № 2.2021 від 02.07.2021 р..pdf | укладений |
05 липня 2021 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 «Календарний графік виконання робіт», який є невід’ємною частиною Договору №2/2021 від 02.07.2021, виклавши його у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |