Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування пожежної сигналізації та центральний пожежний нагляд
Очікувана вартість
19 900,00 UAH
UA-2021-03-03-010849-c 3422f110fbd84cfaa551271b92678b82
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Степанова

+380984313355
+380961710380
saksagaypansiomat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КТ "Комунальний заклад П’ятихатський геріатричний пансіонат ДОР"
Код ЄДРПОУ: 20263799
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, ВУЛИЦЯ ЛІСОВА, будинок 1
Контактна особа: Ольга Степанова
+380984313355,+380961710380
saksagaypansiomat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2021 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2021 16:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2021 16:14
Очікувана вартість: 19 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


документація додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування пожежної сигналізації та центральний пожежний нагляд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52173, Україна, Дніпропетровська область, Саксагань, Лісова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2021  —  10 квітня 2021
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

висновок психофізіологічної експертизи
Дата подання: 10 березня 2021 14:32
У тендерній документації міститься вимога: "-висновок психофізіологічної експертизи (п.4, п.5. ДНАОП 0.03-8.06-94 «Про затвердження переліку робіт, де є потреба у професійному доборі»; ст.5 ЗУ «Про охорону праці»);" Висновок психофізіологічної експертизи потрібен для виконання робіт, де існує потреба у професійному доборі, тобто при виконанні робіт підвищеної небезпеки. Звертаємо вашу увагу, що Відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки. При наданні послуг по ТО протипожежної системи не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку. Так як не будуть виконуватись роботи підвищеної небезпеки, то потреби у професійному доборі не існує, а отже і у наданні висновку психофізіологічної експертизи немає необхіності. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
електробезпека
Дата подання: 10 березня 2021 14:35
У тендерній документації міститься вимога: "керівник робіт для виконання робіт в електроустановках до 1000 В повинен мати групу з електробезпеки не нижче III, а для виконання робіт в електроустановках понад 1000 В не нижче IV групи з електробезпеки; для видачі наряду та розпорядження групу з електробезпеки не нижче ІV до 1000 В та групу V, якщо роботи виконуються в електроустановках вище 1000 В (п.2.1.; п.2.2.3; п.3.2.2.; п.3.2.4.; п.3.27. «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» ДНАОП 0.00-1.21-98)". Зважаючи на те, що предметом закупівлі є «Технічне обслуговування пожежної сигналізації та центральний пожежний нагляд», не зрозуміло навіщо Замовник у тендерній документації встановлює вимогу щодо наявності 5-ої групи з електробезпеки, яка передбачається Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів — НПАОП 40.1-1.21-98 (надалі-Правила). Відповідно пп. 3.2.7. Правил Керівник робіт повинен мати групу з електробезпеки IV під час виконання робіт в електроустановках понад 1000 В і групу III - в електроустановках до 1000 В. Згідно пп. 2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В. Пп. 2.3.3. Правил предбачає, що роботи без зняття напруги на струмовідних частинах та поблизу них слід виконувати не менше як двом працівникам, з яких керівник робіт повинен мати групу IV, інші - групу III. П’яту ж групу з електробезпеки, відповідно правил отримує той, хто має організовувати безпечну роботу, керувати та проводити інструктажі та навчання (пп. 6.10.6 Правил) Тобто п'яту групу надають посадовим особам. Отже, для виконання робіт передбачених предметом закупівлі керівник робіт повинен мати четверту групу електробезпеки і виконавці третю групу електробезпеки. Вимога щодо наявності п’ятої групи електробезпеки для працівників є неправомірною, просимо її видалити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2021 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" 18 900,00
UAH з ПДВ
18 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2021 10:37
Електронний підпис
22 березня 2021 10:37
Цінова пропозиція .pdf
22 березня 2021 10:37
Фінансова звітність 2020.pdf
22 березня 2021 10:37
Трудові працівників .pdf.p7s
22 березня 2021 10:37
Трудові працівників .pdf
22 березня 2021 10:37
Статут.pdf
22 березня 2021 10:37
Проект договору .pdf
22 березня 2021 10:37
право власності ДПТ.pdf.p7s
22 березня 2021 10:37
право власності ДПТ.pdf
22 березня 2021 10:37
Офіс.pdf.p7s
22 березня 2021 10:37
Офіс.pdf
22 березня 2021 10:37
Оренда 2 авто.pdf.p7s
22 березня 2021 10:37
Оренда 2 авто.pdf
22 березня 2021 10:37
Накази працівників .pdf.p7s
22 березня 2021 10:37
Накази працівників .pdf
22 березня 2021 10:37
Медичні довідки .pdf.p7s
22 березня 2021 10:37
Медичні довідки .pdf
22 березня 2021 10:37
Копія ISO.pdf
22 березня 2021 10:37
копія Статуту.pdf
22 березня 2021 10:37
копія Дозвіл_п.pdf
22 березня 2021 10:37
Копія відомості .pdf
22 березня 2021 10:37
Копія витягу ЄДР.pdf
22 березня 2021 10:37
Копія Виписка з ЄДР.pdf
22 березня 2021 10:37
Довідка щодо ISO.pdf
22 березня 2021 10:37
Довідка щодо підписанта.pdf
22 березня 2021 10:37
Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"
#30619226
Переможець 18 900,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 11:35

Документи

23 березня 2021 11:35
Електронний підпис
23 березня 2021 11:33
протокол .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"
#30619226
18 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2021 11:35
Електронний підпис
23 березня 2021 11:33
протокол .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 15:25
29.03.2021p.., npo Hacryne.pdf зміни до договору
13 січня 2022 15:25
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 09:13
договір пож.нагляд.pdf укладений
30 березня 2021 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЖВ-34-ТО/ПЦН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML