Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Гнатишин Назар Степанович +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 16:10 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 9 751 585,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Акту приймання виконаних підрядних робіт. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 16:06 |
Додаток _5.doc | |
03 березня 2021 16:06 |
Додаток _2.rar | |
03 березня 2021 16:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-14-000084 ● e190b4d63fe446668ca3cde5ffc58cd1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2021 № 252
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 № 252.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-03-010506-c, 03.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги вул.Відродження України в с.Суховоля» ID закупівлі: UA-2021-03-03-010506-c, який було проведено на підставі наказу від 14.04.2021 № 252 Львів «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23»: 1) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені Замовником у пункті 3.5 розділу 3 Тендерної документації «Забезпечення цінової пропозиції», згідно п.5 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі - Закон), що відповідає аналогічній вимозі п.9 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» та повною мірою інформує Учасників щодо надання підтвердження забезпечення тендерних пропозицій. Зазначимо, що ТОВ «АЛОВ-БУД» надало банківську гарантію щодо тендерного забезпечення. 2) Зазначимо, що інформацію щодо вимог п.17 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» про контактні дані відповідальної особи, оприлюднено на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» в розділі «Контактні дані відповідальної особи» на веб-порталі Уповноваженого органу, через який здійснюються закупівлі Замовника згідно п.1 ч.1 ст.10 Закону «Про публічні закупівлі», яка автоматично формуються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, також дана інформація є у відкритому доступі, зокрема, в електронній системі публічних закупівель – ProZorro. 3) Щодо пункту 6 частини 3.5 розділу 3 тендерної документації про відхилення пропозицій, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, Замовником помилково здійснено посилання на невідповідну статтю Закону, що є формальною помилкою. 4) Щодо вимог пункту 3.9.2. частини 3.9 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 тендерної документації учасники повинні підтвердити спроможність виконати роботи з використанням якісних матеріалів, зокрема, на бітуми нафтові, портландцемент, сумiші асфальтобетонні, бетонні та щебінь (надати копії сертифікатів). Спроможність учасника поставити матеріали в обсягах та строки вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника обладнання (в т.ч.: у разі, якщо товар не виробляється на території України) із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) устаткування для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. Учасником ТОВ «АЛОВ-БУД» надано скан-копії усіх відповідних документів та гарантійні листи, які вимагав Замовник, в тому числі і щодо постачальників: ТОВ «ТК «Дніпротранснафта», ТОВ «БК Плюс», ПП «Санд Енд Стоун», ТОВ «Сманбуд». 5) Відповідно до п. 3.9.3 «Тендерної документації», для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни та кошторис з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно до п. 3.2.6 «Ціна тендерної пропозиції», договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Враховуючи вищенаведене, Замовником вимагається надання Учасником розрахунку договірної ціни та кошторису з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни для визначення технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника. ТОВ «АЛОВ- БУД» подало відповідно до тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни та кошторис з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, що в повній мірі забезпечують Замовника інформацією про технічні, якісні, кількісні та інші вимоги. За умови застосування принципів «Твердої договірної ціни» та «Договору під ключ», інша інформація про ціноутворення з врахуванням економічно найвигіднішої пропозиції не може бути предметом оцінювання тендерного комітету, а відтак пропозиція Учасника, що забезпечив подання такої інформації, є такою, що відповідає умовам тендеру. 6) В частині надання згоди на обробку персональних даних учасником ТОВ «АЛОВ-БУД» надано згоду директора товариства Гаджиєва В.І. та майстра дільниці Кречковського В.В. на обробку персональних даних, як єдиних службових, чи посадових осіб, персональні дані якої використовуються Замовником для їх поширення та застосування у договорах та інших документах у разі акцепту пропозиції чи укладення договору. Суб’єктом поширення та обробки інших персональних даних про працівників ТОВ «АЛОВ-БУД» є саме підприємство, а не Замовник будівництва, тому таку згоду вони надають відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» роботодавцю, а не Замовнику будівництва. Окрім того, відповідно до п.4 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації - учасником надається «Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».» Відтак Тендерною документацією вимагається згода на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» відносно осіб, визначених як службові, або посадові особи учасника, уповноважені на підписання договору, в тому числі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником прийнято до уваги, зауваження Західного офісу Держаудитслужби в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та їх оприлюднення, для подальшого їх приведення у відповідність до норм чинного законодавства при здійсненні публічних закупівель. Але з врахуванням вищенаведених пояснень, укладеного договору, зекономлених коштів та наявності дозволу на початок робіт, Замовник вважає виявлені порушення недостатніми для розірвання договору з ТОВ «АЛОВ-БУД».
2021-05-05 16:52:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛОВ-БУД" |
9 530 140,75
UAH з ПДВ
|
9 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
9 211 678,80
UAH з ПДВ
|
9 211 678,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" |
9 679 829,59
UAH з ПДВ
|
9 679 829,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛОВ-БУД" #41398603 |
Переможець |
9 200 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 10:10
|
Дод.угода 2 ВУ.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 17:06
|
Дод.угода 1 Відродження України.pdf | зміни до договору |
11 червня 2021 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 18:07
|
Договір | зміни до договору |
12 квітня 2021 18:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення бюджетних призначень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 40-04/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування виконання робіт у 2021 році, узгоджене зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 40-04/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |