Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо (вугілля кам’яне), код за ДК 021:2015 09110000-3
Очікувана вартість
1 070 000,00 UAH
UA-2021-03-03-008323-c ● 94451736f3084422a930b7d7777bdad3
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОБОЛОНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43910982 |
Місцезнаходження: | 38230, Україна , Полтавська обл., село Оболонь, вул. Позена, будинок 5 |
Контактна особа: |
Валентина Кривчун +380661539949 obolon_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 1 070 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
255 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ 25-100 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяоплата | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2021 11:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 11:04 |
ТД нова редакція за рішення перенесення кінцевої дати подання пропозицій.docx | |
14 травня 2021 11:03 |
Зміни.docx | |
07 травня 2021 22:26 |
Зміни за рішення АМКУ 05 05 2021.docx | |
07 травня 2021 22:26 |
ТД нова редакція за рішення АМКУ.docx | |
28 квітня 2021 23:44 |
Зміни.docx | |
28 квітня 2021 23:44 |
ТД нова редакція.docx | |
28 квітня 2021 22:27 |
Зміни.docx | |
28 квітня 2021 22:27 |
Тендерна документація зміни на рішеня 16 04 2021.docx | |
26 квітня 2021 18:43 |
Нова редакція тедерно документації вугілля 2 2 (1).docx | |
26 квітня 2021 18:43 |
Зміни.docx | |
13 квітня 2021 13:29 |
Нова редакція тедерно документації вугілля 2 2.docx | |
13 квітня 2021 13:29 |
Зміни-1.docx | |
06 квітня 2021 11:06 |
Зміни.docx | |
06 квітня 2021 11:06 |
Нова редакція тедерно документації вугілля 2 за скаргою 4.docx | |
16 березня 2021 10:18 |
Зміни.docx | |
16 березня 2021 10:18 |
Нова редакція тедерно документації вугілля 2.docx | |
03 березня 2021 14:52 |
ТД вугілля із додатками-1.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-03-008323-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП сев-сервіс 2000, Код ЄДРПОУ:31078365
Дата подання: 12 березня 2021 14:03
Дата подання: 12 березня 2021 14:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2021 13:51
рішення від 16.03.2021 № 5119 + лист Замовнику + запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 13:50
інформація про перенесення розгляду скарги від 24.03.2021 №4372.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 16:51
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 №4837.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 13:22
інформація про перенесення розгляду скарги від 05.04.2021 №5346.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2021 18:17
інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2021 №7475.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 20:54
рішення від 09.04.2021 №7475.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 20:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, до тендерної документації внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2021 23:45
Номер скарги: UA-2021-03-03-008323-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОПОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:44074181
Дата подання: 12 березня 2021 18:00
Дата подання: 12 березня 2021 18:00
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2021 14:03
рішення від 16.03.2021 № 5100 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 14:03
інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2021 № 6068.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 17:01
рішення від 25.03.2021 № 6068.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 20:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Настанови АМКУ виконано до тендерної документації внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2021 11:07
Номер скарги: UA-2021-03-03-008323-c.c11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 19 березня 2021 13:19
Дата подання: 19 березня 2021 13:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2021 16:42
рішення від 23.03.2021 № 5698 + лист Замонику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 16:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2021 № 6703.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2021 16:45
рішення від 01.04.2021 № 6703.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2021 19:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Настанови АМКУ виконано, до тендерної документації внесено Зміни
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2021 13:31
Номер скарги: UA-2021-03-03-008323-c.c12
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП сев-сервіс 2000, Код ЄДРПОУ:31078365
Дата подання: 19 березня 2021 13:48
Дата подання: 19 березня 2021 13:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2021 17:53
рішення від 23.03.2021 № 5733 + запит Скаржнику + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 17:52
Інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 №4815.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 17:41
інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2021 № 7769.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 15:52
рішення від 13.04.2021 № 7769.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2021 17:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, до тендерної документації внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2021 22:30
Номер скарги: UA-2021-03-03-008323-c.a13
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 10 квітня 2021 16:21
Дата подання: 10 квітня 2021 16:21
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Відповідно до оголошення №UA-2021-03-03-008323-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 03 березня 2021 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-03-008323-c) Замовником – ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОБОЛОНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю твердого палива (вугілля кам’яного).
«06» квітня 2021 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено нову редакцію тендерної документації з урахуванням таких змін.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15 квітня 2021 року о 01:00 год.
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, зокрема зміни, які були внесені Замовником, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного.
1) Відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено такі вимоги до складського приміщення «…Складське приміщення та/або спеціальний майданчик повинен бути розташований в радіусі не більше 100 км від с. Оболонь, Семенівського району, Полтавської області для забезпечення права Замовника здійснення контролю якості товару, що буде постачатися..»
Відповідно до ст. 3 Закону закупівля грунтується на принципах: 1) добросовісної конкуренції серед учасників; 2) максимальної економії, ефективності та пропорційності; 3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога щодо наявності в Учасника складського приміщення та / або спеціального майданчику в радіусі не більше 100 км від с. Оболонь, Семенівського району, Полтавської області є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників, які мають складські приміщення в радіусі більше, ніж 100 км, взяти участь в процедурі закупівлі.
ПП «ЛІДЕР АКТИВ» (надалі також – Учасник), володіючи необхідним обладнанням та матеріально-технічною базою, має можливість здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості та у визначені строки.
Учасник орендує площадку складу площею 300 кв.м. за адресою: Донецька обл., м. Селидове, пгт. Цукурине, вул .Шахтна, 40, що є більше ніж в радіусі 100 км від с. Оболонь, Семенівського району, Полтавської області, проте це не перешкоджає можливості здійснити поставку твердого палива (кам’яного вугілля) Замовнику за місцем поставки, визначеним у тендерній документації.
Для здійснення діяльності із постачання твердого палива (кам’яного вугілля) не є обов’язковим мати складське приміщення поблизу адреси Замовника.
Закон, зокрема норми статті 16, 17, не передбачають обмеження щодо наявності матеріально-технічної бази відносно відстані до адреси Замовника, а отже вимога Замовника є незаконною та дискримінаційною.
У зв’язку з наведеним, зазначена вимога Замовника дискримінує ПП «ЛІДЕР АКТИВ» як учасника, оскільки Підприємство не може прийняти участь в закупівлі, через відсутність складського приміщення та / або спеціального майданчику в радіусі не більше 100 км від с. Оболонь, Семенівського району, Полтавської області
Тому замовник повинен внести зміни та виключити з тендерної документації такі вимоги.
Аналогічною є практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, № 4524-р/пк-пз від 10.03.2020 року (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-11-003065-b) відповідно до якого було задоволено скаргу та зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації та виключити аналогічні вимоги.
2) Відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати: «…посвідчення та протокол про проходження навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку (не менше ніж на двох осіб, які являються працівниками Учасника)…»
Вимога щодо надання Учасником посвідчення та протоколу про проходження навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку (не менше ніж на двох осіб) є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників, які або взагалі не мають працівників із зазначеним посвідченням, або мають лише одного.
ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не може виконати дану вимогу тендерної документації з огляду на те, що у ПП «ЛІДЕР АКТИВ» наявний один працівник, який має посвідчення та протокол про проходження навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку - Костаков Костянтин Сергійович.
Для здійснення ПП «ЛІДЕР АКТИВ» діяльності з постачання твердого палива (кам’яного вугілля) та виконання вимог чинного законодавства з питань охорони праці, зважаючи на кількість працівників Учасника, цього достатньо.
Закон та інші нормативно-правові акти жодним чином не зобов’язують Учасника мати у штаті двох працівників, які пройшли відповідне навчання.
Замовник також не обгрунтовує необхідність наявності в Учасника саме двох працівників, які пройшли навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку та мають відповідне посвідчення. Більше того, Замовник ставить в нерівне становище потенційних учасників процедури закупівлі, надаючи перевагу тим, які з певних причин мають саме двох таких працівників, та унеможливлює участь в торгах для учасників (в тому числі і ПП «ЛІДЕР АКТИВ»), які мають у штаті одного такого працівника.
У зв’язку з наведеним, така вимога Замовника дискримінує ПП «ЛІДЕР АКТИВ» як учасника, оскільки ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не може виконати дану вимогу тендерної документації та взяти участь в закупівлі.
Така вимога порушує усі принципи здійснення публічних закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому Замовник повинен внести зміни та виключити з тендерної документації такі вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 19:57
Рішення від 14.04.2021 № 7871 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 19:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2021 № 8775.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 17:36
Рішення від 22.04.2021 № 8775.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 20:54
Номер скарги: UA-2021-03-03-008323-c.a14
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 16 квітня 2021 16:34
Дата подання: 16 квітня 2021 16:34
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2021 13:23
Рішення від 20.04.2021 № 8441 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 13:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2021 № 9437.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 17:32
Рішення від 28.04.2021 № 9437.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 19:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано до тендрної документації внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2021 22:27
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 травня 2021 15:13 |
Кінець періоду оскарження: | 01 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 01 червня 2021 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
21 травня 2021 15:13
|
Електронний підпис |
21 травня 2021 14:49
|
протокол відміна вугілля.pdf |