Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизоване робоче місце. код ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
138 600,00 UAH
UA-2021-03-03-007118-a 12a1910064a543d585ed89d412433ac7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коротущенко Костянтин Володимирович

Kraftfox@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури і туризму Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05458494
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 36
Контактна особа: Коротущенко Костянтин Володимирович
Kraftfox@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2021 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 березня 2021 11:33
Очікувана вартість: 138 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 386,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Автоматизоване робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником протягом двадцяти банківських днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2021 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 18:11
Додаток 5 Проект договору.docx
03 березня 2021 18:11
Тех.документація_АРМ Додаток №1.docx
03 березня 2021 18:11
Оголошення_АРМ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 05 березня 2021 22:02
Дата відповіді: 07 березня 2021 08:37
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В технічній документації вказана відповідь на це запитання! У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або не гірший за характеристиками еквівалент». Учасник, у разі якщо ним запропоновано відповідні еквіваленти, у складі тендерної пропозиції обов’язково надає таблицю з зазначенням порівняльних усіх характеристик товару відносно предмету закупівлі. Наголошуємо на тому що аналоги і еквіваленти повинні бути "кращі" або "не гірші" за наведеними характеристиками в технічній документації.
Тендер
Дата подання: 05 березня 2021 22:03
Дата відповіді: 07 березня 2021 08:32
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику!Нам потрібно монтаж,встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання.Наголошуємо на тому що доставка, завантаження, розвантаження, інсталяція, пуск обладнання здійснюється Учасником та за рахунок Учасника.Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-03-007118-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 04 березня 2021 12:15
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2021 13:28
Доброго дня! Шановний Постачальниу, довожу до Вашого відома, що вимога про надання авторизаційного листа- підтвердження від виробника або його офіційного представника, дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні є дискримінаційною та неправомірною. Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами, які описані у вимозі, не мають. Згідно з політикою компаніі «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Майкрософт» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Більш детально про це на офіційній веб-сторінці: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase. Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про уповноважену особу і як наслідок безпідставно вимагати документи, які видані (підготовлені) не Учасником закупівлі, а його контрагентом.Програмний продукт не закуповується окремо, а постачається як складова системного блоку. Таким чином, враховуючи вищевказане, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надані детальні технічні характеристики товару, що плануються до закупівлі, в тому числі в технічних вимогах передбачено, що операційна система Microsoft Windows 10 Pro OEM x64 має бути ліцензійною.Тому, з огляду на вищезазначене, у складі тендерної пропозиції не вимагаю авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft. Поставлене обладнання буде перевірено на наявність оригінальних та належним чином ліцензованих операційних систем Microsoft Windows.Вимога відхилена.Дякую за звернення!
Номер вимоги: UA-2021-03-03-007118-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 04 березня 2021 12:22
Авторизаційний лист
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2021 13:38
Шановинй Учаснику! Замовником дотримано принцип добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Вимога Задоволена. Дякуюємо за звернення!

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волошко Сергій Петрович 129 150,00
UAH з ПДВ
129 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 134 106,00
UAH з ПДВ
134 106,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 136 199,00
UAH з ПДВ
136 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2021 12:57
Електронний підпис
14 березня 2021 12:35
Паспорт.pdf
14 березня 2021 12:35
іпн.pdf
14 березня 2021 12:35
лист згода на обробку.pdf
14 березня 2021 12:35
тех-характеристики.pdf
14 березня 2021 12:35
цінова-пропозиція.pdf
14 березня 2021 12:35
проект-договору.pdf
14 березня 2021 12:35
лист-щодо-ліцензування.pdf
14 березня 2021 12:35
лист-щодо-необ-сертиф.pdf
14 березня 2021 12:35
довідка-уповнов-особа.pdf
14 березня 2021 12:35
довідка-сервіс-центр.pdf
14 березня 2021 12:35
витяг.pdf
14 березня 2021 12:35
виписка.pdf
14 березня 2021 12:35
аналог-дог.pdf
14 березня 2021 12:35
довідка-контактні-дані.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 19:10
Електронний підпис
12 березня 2021 19:07
Статутні_ згідно.pdf
12 березня 2021 19:07
Сертифікати_ПРИВАТУМ.pdf
12 березня 2021 19:07
Сертифікати монітори Dell.pdf
12 березня 2021 19:07
30230000-0 СУ 18 280220_копія.pdf
12 березня 2021 19:07
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2021 19:07
порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

14 березня 2021 17:55
Електронний підпис
14 березня 2021 17:50
контактні дані.pdf
14 березня 2021 17:50
аналогічні договори.pdf
14 березня 2021 17:50
згода персональні дані.pdf
14 березня 2021 17:50
паспорт + код копія.pdf
14 березня 2021 17:50
витяг єд податок копія.pdf
14 березня 2021 17:50
статистика храпко копія.pdf
14 березня 2021 17:50
Витяг 22.10.20_копія.pdf
14 березня 2021 17:50
Виписка копія.pdf
14 березня 2021 17:50
Технічна документація.pdf
14 березня 2021 17:50
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волошко Сергій Петрович

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волошко Сергій Петрович
#1799506373
Переможець 129 150,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 13:38

Документи

17 березня 2021 13:36
Електронний підпис
17 березня 2021 13:34
протокол 20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волошко Сергій Петрович
#1799506373
129 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 13:36
Електронний підпис
17 березня 2021 13:34
протокол 20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 17:26
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 10:21
додаток №1.pdf укладений
19 березня 2021 10:20
21721К.pdf укладений
19 березня 2021 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 129 150,00
UAH