Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою бул. С.Петлюри, 2 - бул. С.Петлюри, 4 в м. Тернополі
Очікувана вартість
1 647 000,00 UAH
UA-2021-03-03-006507-a ● e899a8ad260944ae8282cbbce546ead0
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2021 16:44 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 12:07 |
Очікувана вартість: | 1 647 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 235,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою бул. С.Петлюри, 2 - бул. С.Петлюри, 4 в м. Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, бул. С.Петлюри, 2 - бул. С.Петлюри, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2023 рік | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 16:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 15:50 |
Перелік змін.doc | |
17 березня 2021 15:50 |
Додаток 2.doc | |
17 березня 2021 15:50 |
ТД УЖКГ.doc | |
03 березня 2021 16:40 |
Додаток 5.doc | |
03 березня 2021 16:40 |
Додаток 4.doc | |
03 березня 2021 16:40 |
Додаток 3.doc | |
03 березня 2021 16:40 |
Додаток 1.doc |
17 березня 2021 16:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2021 15:50 |
Перелік змін.doc
|
|||
17 березня 2021 15:50 |
Додаток 2.doc
|
|||
17 березня 2021 15:50 |
ТД УЖКГ.doc
|
|||
03 березня 2021 16:40 |
Додаток 5.doc
|
|||
03 березня 2021 16:40 |
Додаток 4.doc
|
|||
03 березня 2021 16:40 |
Додаток 3.doc
|
|||
03 березня 2021 16:40 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-03-006507-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Пшибиш Сергій Петрович, Код ЄДРПОУ:2986503139
Дата подання: 22 квітня 2021 18:21
Скарга до замовника щодо безпідставного відхилення пропозиції учасника ФОП Пшибиш Сергій Петрович
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-03-03-006507-a, Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі – Замовник) проводиться закупівля «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою бул. С.Петлюри,2 - бул. С.Петлюри,4 в м. Тернополі», номер закупівлі UA-2021-03-03-006507-a, очікуваною вартістю – 1647000,00 гривень (далі – Закупівля).
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №80 від 16.04.2021 р. участь в даних торгах брали ФОП Пшибиш Сергій Петрович, Товариство з обмеженою відповідальністю «Тернопільбуд», ТОВ «БК ТБС», Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство «Міськшляхрембуд». Відповідно до цього ж протоколу Замовником проведено розгляд моєї пропозиції (ФОП Пшибиш Сергій Петрович) оскільки вона за результатами проведеного аукціону визнана найбільш економічно вигідною. У протоколі зазначено, що моя пропозиція не відповідає вимогам які передбачені ч.1 п.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). За результатами розгляду та голосування тендерний комітет вирішив: «відхилити пропозицію учасника ФОП «ПРИВИКА ІГОР СВЯТОСЛАВОВИЧ», хоча такий учасник участі у зазначеній закупівлі не приймав. Відповідно до зазначеного протоколу в електронній системі відхилено мою пропозицію (ФОП Пшибиш Сергій Петрович), вважаю, що рішення Замовника не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерній документації Замовника та іншим нормативно-правовим актам, з наступних підстав:
1.В Протоколі № 80 від 16.04.2021 року (далі – Протокол) зазначено, що у поданій мною тендерній пропозиції відсутній документ, «що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції», таке твердження є безпідставним. Відповідно до п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету №43 від 17.03.2021 р. вказано, що: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників/копія протоколу засновників, наказом про призначення/копія наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.». Таким чином, тендерна документація не містить окремих вимог, щодо переліку документів які має надати фізична особа підприємець, оскільки перелічені з загального списку документи стосуються виключно суб’єктів господарської діяльності юридичних осіб. Звертаю увагу, що у розділі «Оцінка тендерної пропозиції» п. 2 «Інша інформація» зазначено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.» Водночас, мною, на підтвердження даної вимоги тендерної документації було подано інший документ (так як це вимагає тендерна документація Замовника), а саме копію паспорта та ідентифікаційного коду. Крім цього, відповідно до ч.2 ст.581 Господарського кодексу України «Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця.». Замовником зазначено у Протоколі, що ним: «Інформація, яка міститься у відкритих реєстрах, Замовником перевірена». Згідно ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»: «Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних)», наголошую на тому, що облікова картка платника податків (ідентифікаційний код) та копія паспорта мною подана у складі тендерної пропозиції. Таким чином, мною виконані усі вимоги, що передбачені тендерною документацією Замовника по даній закупівлі.
2.Також вважаю за необхідне повідомити, що відповідно до ч. 16 ст. 29 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Я вважаю, що надав повний комплект документів передбачених Замовником у тендерній документації, проте навіть якщо Замовник вважає, що у поданій мною документації наявні невідповідності (на підтвердження права підпису), то відповідно до до ч. 16 ст. 29 Закону, мені мала б бути надана можливість для усунення таких невідповідностей із конкретним переліком інформації та/або документів, які я повинен надати для усунення цих невідповідностей. За загальними нормами встановленими ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На мою думку, відхилення Замовником моєї пропозиції по закупівлі UA-2021-03-03-006507-a порушують мої права на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників. Вважаю, що відхилення моєї тендерної пропозиції здійснено Замовником на підставах, не передбачених законом, не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
На підставі вищеописаного,
ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення порушень щодо розгляду та відхилення поданої мною тендерної пропозиції по закупівлі (Ідентифікатор: UA-2021-03-03-006507-a «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою бул. С.Петлюри,2 - бул. С.Петлюри,4 в м. Тернополі»);
3.Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення моєї пропозиції та визнати мене переможцем закупівлі (Ідентифікатор: UA-2021-03-03-006507-a «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою бул. С.Петлюри,2 - бул. С.Петлюри,4 в м. Тернополі»);
Додатки:
1.Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету (протокол № 43 від 17 березня 2021 року) на закупівлю «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою бул. С.Петлюри,2 - бул. С.Петлюри,4 в м. Тернополі» (міститься за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-03-006507-a)
2.Протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.04.2021 р № 80 (міститься за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-03-006507-a)
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №80 від 16.04.2021 р. участь в даних торгах брали ФОП Пшибиш Сергій Петрович, Товариство з обмеженою відповідальністю «Тернопільбуд», ТОВ «БК ТБС», Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство «Міськшляхрембуд». Відповідно до цього ж протоколу Замовником проведено розгляд моєї пропозиції (ФОП Пшибиш Сергій Петрович) оскільки вона за результатами проведеного аукціону визнана найбільш економічно вигідною. У протоколі зазначено, що моя пропозиція не відповідає вимогам які передбачені ч.1 п.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). За результатами розгляду та голосування тендерний комітет вирішив: «відхилити пропозицію учасника ФОП «ПРИВИКА ІГОР СВЯТОСЛАВОВИЧ», хоча такий учасник участі у зазначеній закупівлі не приймав. Відповідно до зазначеного протоколу в електронній системі відхилено мою пропозицію (ФОП Пшибиш Сергій Петрович), вважаю, що рішення Замовника не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерній документації Замовника та іншим нормативно-правовим актам, з наступних підстав:
1.В Протоколі № 80 від 16.04.2021 року (далі – Протокол) зазначено, що у поданій мною тендерній пропозиції відсутній документ, «що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції», таке твердження є безпідставним. Відповідно до п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету №43 від 17.03.2021 р. вказано, що: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників/копія протоколу засновників, наказом про призначення/копія наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.». Таким чином, тендерна документація не містить окремих вимог, щодо переліку документів які має надати фізична особа підприємець, оскільки перелічені з загального списку документи стосуються виключно суб’єктів господарської діяльності юридичних осіб. Звертаю увагу, що у розділі «Оцінка тендерної пропозиції» п. 2 «Інша інформація» зазначено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.» Водночас, мною, на підтвердження даної вимоги тендерної документації було подано інший документ (так як це вимагає тендерна документація Замовника), а саме копію паспорта та ідентифікаційного коду. Крім цього, відповідно до ч.2 ст.581 Господарського кодексу України «Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця.». Замовником зазначено у Протоколі, що ним: «Інформація, яка міститься у відкритих реєстрах, Замовником перевірена». Згідно ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»: «Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних)», наголошую на тому, що облікова картка платника податків (ідентифікаційний код) та копія паспорта мною подана у складі тендерної пропозиції. Таким чином, мною виконані усі вимоги, що передбачені тендерною документацією Замовника по даній закупівлі.
2.Також вважаю за необхідне повідомити, що відповідно до ч. 16 ст. 29 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Я вважаю, що надав повний комплект документів передбачених Замовником у тендерній документації, проте навіть якщо Замовник вважає, що у поданій мною документації наявні невідповідності (на підтвердження права підпису), то відповідно до до ч. 16 ст. 29 Закону, мені мала б бути надана можливість для усунення таких невідповідностей із конкретним переліком інформації та/або документів, які я повинен надати для усунення цих невідповідностей. За загальними нормами встановленими ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На мою думку, відхилення Замовником моєї пропозиції по закупівлі UA-2021-03-03-006507-a порушують мої права на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників. Вважаю, що відхилення моєї тендерної пропозиції здійснено Замовником на підставах, не передбачених законом, не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
На підставі вищеописаного,
ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення порушень щодо розгляду та відхилення поданої мною тендерної пропозиції по закупівлі (Ідентифікатор: UA-2021-03-03-006507-a «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою бул. С.Петлюри,2 - бул. С.Петлюри,4 в м. Тернополі»);
3.Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення моєї пропозиції та визнати мене переможцем закупівлі (Ідентифікатор: UA-2021-03-03-006507-a «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою бул. С.Петлюри,2 - бул. С.Петлюри,4 в м. Тернополі»);
Додатки:
1.Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету (протокол № 43 від 17 березня 2021 року) на закупівлю «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою бул. С.Петлюри,2 - бул. С.Петлюри,4 в м. Тернополі» (міститься за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-03-006507-a)
2.Протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.04.2021 р № 80 (міститься за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-03-006507-a)
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2021 16:40
Враховуючи викладене, скаргу учасника ФОП Пшибиша Сергія Петровича щодо закупівлі «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою бул. С.Петлюри, 2 - бул. С.Петлюри, 4 в м. Тернополі» не задоволено
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-03-006507-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Пшибиш Сергій Петрович, Код ЄДРПОУ:2986503139
Дата подання: 26 квітня 2021 15:29
Дата подання: 26 квітня 2021 15:29
Скарга до Замовника щодо безпідставного відхилення пропозиції ФОП Пшибиш Сергій Петрович
Безпідставне відхилення
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2021 13:00
рішення від 28.04.2021 № 9370 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 13:00
інформація про перенесення розгляду скарги від 12.05.2021 №8343.pdf
Дата публікації: 14 травня 2021 09:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2021 №11467.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 17:18
рішення від 25.05.2021 № 11467.pdf
Дата публікації: 28 травня 2021 15:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 22 червня 2021 12:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Пшибиш Сергій Петрович |
1 219 235,00
UAH з ПДВ
|
1 211 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ТБС" |
1 358 814,00
UAH з ПДВ
|
1 214 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" |
1 425 000,00
UAH з ПДВ
|
1 215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" |
1 642 525,00
UAH з ПДВ
|
1 642 525,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Пшибиш Сергій Петрович #2986503139 |
Очікує рішення |
1 211 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 12:21
|
|
ФОП Пшибиш Сергій Петрович #2986503139 |
Рішення скасоване |
1 211 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 12:21
|
|
ТОВ "БК ТБС" #43499045 |
Рішення скасоване |
1 214 999,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 12:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2021 16:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 червня 2021 12:31 |
Кінець періоду оскарження: | 03 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 03 липня 2021 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із скороченням видатків |
Документи:
22 червня 2021 12:31
|
Електронний підпис |
22 червня 2021 12:27
|
Протокол відміни.pdf |